JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/234592-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kolbudy: WYŁONIENIE KADRY PEDAGOGICZNEJ W RAMACH PROJEKTU: ALTERNATYWNE FORMY WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W GMINIE KOLBUDY WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234592 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Obsługi Oświaty , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 0-58 6910521, faks 0-58 6910514.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYŁONIENIE KADRY PEDAGOGICZNEJ W RAMACH PROJEKTU: ALTERNATYWNE FORMY WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W GMINIE KOLBUDY WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1	Przedmiotem zamówienia jest: 
1.	wyłonienie 4 wychowawców przedszkolnych prowadzących zajęcia wychowawczo - dydaktyczne i opiekuńcze,
2.	wyłonienie lektora języka angielskiego, 
3.	wyłonienie logopedy,
4.	wyłonienie prowadzącego zajęcia z rytmiki, 
5.	wyłonienie prowadzącego zajęcia z gimnastyki korekcyjnej, 
6.	wyłonienie prowadzącego zajęcia naukowo techniczne. 
w ramach projektu: Alternatywne formy wychowania przedszkolnego w Gminie Kolbudy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. 
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w 9 częściach, tj.:
Część 1. Wychowawca przedszkolny dla Przedszkola Kolbudy, ul. Gen. Józefa Wybickiego 29 B, 83-050 Kolbudy, o łącznej ilości godzin 1224. 

Część 2. Wychowawca przedszkolny dla Przedszkola w Lublewie, ul. Szkolna 5 Lublewo, 83 - 050 Kolbudy, o łącznej ilości godzin 1224. 

Część 3. Wychowawca przedszkolny dla Przedszkola w Bielkówku, ul. Gregorkiewicza 11a, Bielkówko, 83 - 050 Kolbudy, o łącznej ilości godzin 1224. 

Część 4. Wychowawca przedszkolny dla Oddziału Przedszkolnego w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3 Pręgowo, 83 - 050 Kolbudy, o łącznej ilości godzin 1224. 

Część 5. Lektor języka angielskiego w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie, o łącznej ilości godzin 576. 

Część 6. Logopeda w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i Pręgowie, o łącznej ilości godzin 576. 

Część 7. Prowadzący zajęcia rytmiki w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie, o łącznej ilości godzin 576. 

Część 8. Prowadzący zajęcia gimnastyki korekcyjnej w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie, o łącznej ilości godzin 576. 

Część 9. Prowadzący zajęcia naukowo - techniczne w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pęgowie, o łącznej ilości godzin 320..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.3	Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykaże, że:
W zakresie części od 1 do 8: 
4.3.1 Posiada przygotowanie pedagogiczne - spełnia wymogi nałożone ustawą z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela; 
4.3.2 Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
4.3.3 Posiada aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania prac ujętych w projekcie;
4.3.4	Posiada aktualną książeczkę badań do celów sanitarno - epidemiologicznych zgodnie z odrębnymi przepisami, 
4.3.5 Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace pedagogiczno - dydaktyczne w grupie z dziećmi w zakresie nauczania przedszkolnego lub początkowego przez minimum 1 rok szkolny;
4.3.6 Posiada oświadczenie o niekaralności. 
W zakresie części 9: 
4.3.7 Posiada przygotowanie pedagogiczne - spełnia wymogi nałożone ustawą z dnia 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela; 
4.3.9 Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zajęcia o podobnym charakterze rzeczowym (tzn. zrealizował minimum 3 projekty edukacyjne dla dzieci),  
4.3.10  Posiada oświadczenie o niekaralności. 
4.3.11 Posiada aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania prac ujętych w projekcie;
4.3.12	Posiada aktualną książeczkę badań do celów sanitarno - epidemiologicznych zgodnie z odrębnymi przepisami,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4.3	Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, jeżeli wykaże, że:
W zakresie części 9:
4.3.8 Posiada odpowiednie zaplecze techniczne do prowadzenia tego typu zajęć;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W zakresie części od 1 do 8 - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że  posiada przygotowanie pedagogiczne zgodne z ustawą z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela, kwalifikacje do prowadzenia zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli oraz oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 1E SIWZ).
2. W zakresie części 9 - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że posiada przygotowanie pedagogiczne zgodne z ustawą z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela, odpowiednie zaplecze techniczne do prowadzenia zajęć, minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w grupie z małymi dziećmi (tj. wieku od 3 do 6 lat) oraz oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 1F SIWZ) 
3. W zakresie części od 1 do 9 - aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania prac ujętych w projekcie.
4. W zakresie części od 1 do 9 - aktualną książeczkę badań do celów sanitarno - epidemiologicznych zgodnie z odrębnymi przepisami. 
5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.joo.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kolbudy ul. Staromłyńska 1 w pokoju 207..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2010 godzina 16:15, miejsce: W budynku Urzędu Gminy Kolbudy woj. pomorskie kod 83-050, ulica Staromłyńska 1, w pokoju nr 207..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wychowawca przedszkolny dla Przedszkola Kolbudy, ul. Gen. Józefa Wybickiego 29 B, 83-050 Kolbudy, o łącznej ilości godzin 1224..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.3  	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1:
Wychowawca przedszkolny dla Przedszkola Kolbudy, ul. Gen. Józefa Wybickiego 29 B, 83-050 Kolbudy
2.3.1 Szczegółowy zakres obowiązków: 
-	uczestnictwo w szkoleniu w zakresie wykorzystania programu edukacyjnego Klucz do uczenia się,
-	opieka nad grupą 15 dzieci w wieku 3 - 5 lat zgodnie z harmonogramem,
-	organizowanie zajęć dla dzieci z wykorzystaniem programu edukacyjnego Klucz do uczenia się,
-	prowadzenie zajęć w pomieszczeniach wskazanych przez koordynatora, 
-	bieżący kontakt z koordynatorem projektu,
-	pomoc w opiece nad dziećmi podczas innych zajęć prowadzonych w ramach projektu (j. angielski, gimnastyka korekcyjna, rytmika, zajęcia naukowo - techniczne),
-	poddanie się okresowym kontrolom przeprowadzanym przez dyrektorów placówek,
-	poddanie się kontrolom wykonywanym przez koordynatora projektu lub osobę przez niego wskazaną,
-	bieżące wypełnianie dziennika zajęć, 
-	przedkładanie na koniec każdego miesiąca (do dnia 10 dnia kolejnego miesiąca) harmonogramu przeprowadzonych zajęć z podaniem liczby przepracowanych godzin w miesiącu,
-	opracowanie oraz prowadzenie Karty rozwoju indywidualnego przedszkolaka dla wszystkich podopiecznych (wzór karty musi zostać zatwierdzona przez koordynatora projektu),
-	zgłoszenie planowanej nieobecności dyrektorowi placówki na minimum 48 godziny przed planowaną nieobecnością, w przypadku nagłych i niezaplanowanych nieobecności niezwłocznie należy powiadomić dyrektora placówki,
-	ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i wyposażenie sali w której odbywają się zajęcia.

2.3.2 Założenia organizacyjne: 
Miejsce: 
Świadczenie usług przez wychowawcę dotyczyć będzie Przedszkola w Kolbudach, ul. Gen. Józefa Wybickiego 29 B, 83-050 Kolbudy. 
Uczestnicy: 
15 dzieci w wieku 3 - 5 lat 
Ilość zajęć: 
Usługi będą świadczone przez 17 godzin tygodniowo zgodnie z poniższym harmonogramem:
Poniedziałek 13.45 - 17.15
Wtorek 13.45 - 17.15
Środa 13.45 - 17.15
Czwartek 13.45 - 17.15
Piątek 14.00 - 17.00
w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012 w dniach nauki szkolnej, o łącznej ilości godzin 1224. 
W czasie zajęć tzw. podstawowych odbywać się będą inne zajęcia - zgodnie z poniższym zestawieniem - w tym czasie wychowawca pomaga prowadzącym lub opiekuje się częścią grupy nieuczestniczącej w tych zajęciach.
Poniedziałek 
13.45 - 15.45 Logopeda
13.45 - 14.45 język angielski - podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda 
15.15 - 16.15 rytmika
Wtorek 
15.30 - 16.30 gimnastyka korekcyjna język angielski - podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
Środa 
15.00 - 16.00 rytmika 
Czwartek 
14.00 - 15.00 język angielski - podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
Piątek 
14.00 - 15.00 język angielski - podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
15.00 - 17.00 zajęcia naukowo - techniczne (zajęcia odbywają się raz na 2 tygodnie)
Zamawiający zastrzega, że harmonogram może ulec nieznacznym modyfikacjom w godzinach funkcjonowania zajęć w ramach projektu.
Forma zajęć: 
Zajęcia z wykorzystaniem programu edukacyjnego Klucz do uczenia się, z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wychowawca przedszkolny dla Przedszkola w Lublewie, ul. Szkolna 5 Lublewo, 83 - 050 Kolbudy, o łącznej ilości godzin 1224..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2:
Wychowawca przedszkolny dla Przedszkola w Lublewie, ul. Szkolna 5 Lublewo,        83 - 050 Kolbudy 
2.4.1 	Szczegółowy zakres obowiązków: 
-	uczestnictwo w szkoleniu w zakresie wykorzystania programu edukacyjnego Klucz do uczenia się,
-	opieka nad grupą 15 dzieci w wieku 3 - 5 lat zgodnie z harmonogramem,
-	organizowanie zajęć dla dzieci z wykorzystaniem programu edukacyjnego Klucz do uczenia się,
-	prowadzenie zajęć w pomieszczeniach wskazanych przez koordynatora, 
-	bieżący kontakt z koordynatorem projektu,
-	pomoc w opiece nad dziećmi podczas innych zajęć prowadzonych w ramach projektu (j. angielski, gimnastyka korekcyjna, rytmika, zajęcia naukowo - techniczne),
-	poddanie się okresowym kontrolom przeprowadzanym przez dyrektorów placówek,
-	poddanie się kontrolom wykonywanym przez koordynatora projektu lub osobę przez niego wskazaną,
-	bieżące wypełnianie dziennika zajęć, 
-	przedkładanie na koniec każdego miesiąca (do dnia 10 dnia kolejnego miesiąca) harmonogramu przeprowadzonych zajęć z podaniem liczby przepracowanych godzin w miesiącu,
-	opracowanie oraz prowadzenie Karty rozwoju indywidualnego przedszkolaka dla wszystkich podopiecznych (wzór karty musi zostać zatwierdzona przez koordynatora projektu),
-	zgłoszenie planowanej nieobecności dyrektorowi placówki na minimum 48 godziny przed planowaną nieobecnością, w przypadku nagłych i niezaplanowanych nieobecności niezwłocznie należy powiadomić dyrektora placówki,
-	ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i wyposażenie sali w której odbywają się zajęcia.

2.4.2 	Założenia organizacyjne: 
Miejsce: 
Świadczenie usług przez wychowawcę dotyczyć będzie Przedszkola w Lublewie, ul. Szkolna 
5, Lublewo, 83 - 050 Kolbudy 
Uczestnicy: 
15 dzieci w wieku 3 - 5 lat 
Ilość zajęć: 
Usługi będą świadczone przez 17 godzin tygodniowo zgodnie z poniższym harmonogramem 
Poniedziałek 13.45 - 17.15
Wtorek 13.45 - 17.15
Środa 13.45 - 17.15
Czwartek 13.45 - 17.15
Piątek 13.45 - 16.45
w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012 w dniach nauki szkolnej, o łącznej ilości godzin 1224. 
W czasie zajęć tzw. podstawowych odbywać się będą inne zajęcia - zgodnie z poniższym zestawieniem - w tym czasie wychowawca pomaga prowadzącym lub opiekuje się częścią grupy nieuczestniczącej w tych zajęciach.
Poniedziałek 
13.45 - 14.45 rytmika 
15.15 - 16.15 język angielski podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
Wtorek 
13.45 - 15.45 Logopeda
13.45 - 14.45 gimnastyka korekcyjna podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
15.00 - 17.00 Zajęcia naukowo - techniczne (raz na 2 tygodnie) 
Środa 
13.45 - 14.45 rytmika
Czwartek 
15.30 - 16.30 język angielski podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
 Piątek 
15.30 - 16.30 gimnastyka korekcyjna podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
Zamawiający zastrzega, że harmonogram może ulec nieznacznym modyfikacjom w godzinach funkcjonowania zajęć w ramach projektu - każda modyfikacja musi uzyskać akceptację dyrektora placówki oraz koordynatora projektu. 
Forma zajęć: 
Zajęcia z wykorzystaniem programu edukacyjnego Klucz do uczenia się, z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wychowawca przedszkolny dla Przedszkola w Bielkówku, ul. Gregorkiewicza 11a, Bielkówko, 83 - 050 Kolbudy, o łącznej ilości godzin 1224..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.5	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3:
Wychowawca przedszkolny dla Przedszkola w Bielkówku, ul. Gregorkiewicza 11a, Bielkówko, 83 - 050 Kolbudy. 
2.5.1 	Szczegółowy zakres obowiązków: 
-	uczestnictwo w szkoleniu w zakresie wykorzystania programu edukacyjnego Klucz do uczenia się,
-	opieka nad grupą 15 dzieci w wieku 3 - 5 lat zgodnie z harmonogramem,
-	organizowanie zajęć dla dzieci z wykorzystaniem programu edukacyjnego Klucz do uczenia się,
-	prowadzenie zajęć w pomieszczeniach wskazanych przez koordynatora, 
-	bieżący kontakt z koordynatorem projektu,
-	pomoc w opiece nad dziećmi podczas innych zajęć prowadzonych w ramach projektu (j. angielski, gimnastyka korekcyjna, rytmika, zajęcia naukowo - techniczne),
-	poddanie się okresowym kontrolom przeprowadzanym przez dyrektorów placówek,
-	poddanie się kontrolom wykonywanym przez koordynatora projektu lub osobę przez niego wskazaną,
-	bieżące wypełnianie dziennika zajęć, 
-	przedkładanie na koniec każdego miesiąca (do dnia 10 dnia kolejnego miesiąca) harmonogramu przeprowadzonych zajęć z podaniem liczby przepracowanych godzin w miesiącu,
-	opracowanie oraz prowadzenie Karty rozwoju indywidualnego przedszkolaka dla wszystkich podopiecznych (wzór karty musi zostać zatwierdzona przez koordynatora projektu),
-	zgłoszenie planowanej nieobecności dyrektorowi placówki na minimum 48 godziny przed planowaną nieobecnością, w przypadku nagłych i niezaplanowanych nieobecności niezwłocznie należy powiadomić dyrektora placówki,
-	ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i wyposażenie sali w której odbywają się zajęcia.
2.5.2 Założenia organizacyjne: 
Miejsce: 
Świadczenie usług przez wychowawcę dotyczyć będzie Przedszkola w Bielkówku, ul. Gregorkiewicza 11a, Bielkówko, 83 - 050 Kolbudy   
Uczestnicy: 
15 dzieci w wieku 3 - 5 lat 
Ilość zajęć: 
Usługi będą świadczone przez 17 godzin tygodniowo zgodnie z poniższym harmonogramem 
Poniedziałek 15.00 - 18.30
Wtorek 15.00 - 18.30
Środa 15.00 - 18.30
Czwartek 15.00 - 18.30
Piątek 15.00 - 18.00
w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012 w dniach nauki szkolnej, o łącznej ilości godzin 1224. 
W czasie zajęć tzw. podstawowych odbywać się będą inne zajęcia - zgodnie z poniższym zestawieniem - w tym czasie wychowawca pomaga prowadzącym lub opiekuje się częścią grupy nieuczestniczącej w tych zajęciach.
Poniedziałek 
17.00 - 18.00 gimnastyka korekcyjna podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
Wtorek 
15.30 - 16.30 rytmika 
17.00 - 18.00 język angielski podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda 
Środa 
15.30 - 17.30 logopeda
17.00 - 18.00 rytmika 
Czwartek 
15.30 - 16.30 gimnastyka korekcyjna podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
16.30 - 18.30 zajęcia naukowo - techniczne (raz na 2 tygodnie) 
Piątek 
15.30 - 16.30 język angielski podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda 
Zamawiający zastrzega, że harmonogram może ulec nieznacznym modyfikacjom w godzinach funkcjonowania zajęć w ramach projektu - każda modyfikacja musi uzyskać akceptację dyrektora placówki oraz koordynatora projektu. 
Forma zajęć: 
Zajęcia z wykorzystaniem programu edukacyjnego Klucz do uczenia się, z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wychowawca przedszkolny dla Oddziału Przedszkolnego w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3 Pręgowo, 83 - 050 Kolbudy, o łącznej ilości godzin 1224..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.6	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 4:
Wychowawca przedszkolny dla Oddziału Przedszkolnego w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3, Pręgowo, 83 - 050 Kolbudy. 
2.6.1 	Szczegółowy zakres obowiązków: 
-	uczestnictwo w szkoleniu w zakresie wykorzystania programu edukacyjnego Klucz do uczenia się,
-	opieka nad grupą 15 dzieci w wieku 3 - 5 lat zgodnie z harmonogramem,
-	organizowanie zajęć dla dzieci z wykorzystaniem programu edukacyjnego Klucz do uczenia się,
-	prowadzenie zajęć w pomieszczeniach wskazanych przez koordynatora, 
-	bieżący kontakt z koordynatorem projektu,
-	pomoc w opiece nad dziećmi podczas innych zajęć prowadzonych w ramach projektu (j. angielski, gimnastyka korekcyjna, rytmika, zajęcia naukowo - techniczne),
-	poddanie się okresowym kontrolom przeprowadzanym przez dyrektorów placówek,
-	poddanie się kontrolom wykonywanym przez koordynatora projektu lub osobę przez niego wskazaną,
-	bieżące wypełnianie dziennika zajęć, 
-	przedkładanie na koniec każdego miesiąca (do dnia 10 dnia kolejnego miesiąca) harmonogramu przeprowadzonych zajęć z podaniem liczby przepracowanych godzin w miesiącu,
-	opracowanie oraz prowadzenie Karty rozwoju indywidualnego przedszkolaka dla wszystkich podopiecznych (wzór karty musi zostać zatwierdzona przez koordynatora projektu),
-	zgłoszenie planowanej nieobecności dyrektorowi placówki na minimum 48 godziny przed planowaną nieobecnością, w przypadku nagłych i niezaplanowanych nieobecności niezwłocznie należy powiadomić dyrektora placówki,
-	ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i wyposażenie sali w której odbywają się zajęcia.
2.6.2 	Założenia organizacyjne: 
Miejsce: 
Świadczenie usług przez wychowawcę dotyczyć będzie Oddziału Przedszkolnego w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3 Pręgowo, 83 - 050 Kolbudy. 
Uczestnicy: 
15 dzieci w wieku 3 - 5 lat 

Ilość zajęć: 
Usługi będą świadczone przez 17 godzin tygodniowo zgodnie z poniższym harmonogramem 
Poniedziałek 15.00 - 18.30
Wtorek 15.00 - 18.30
Środa 15.00 - 18.30
Czwartek 15.00 - 18.30
Piątek 15.00 - 18.00
w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012 w dniach nauki szkolnej, o łącznej ilości godzin 1224. 
W czasie zajęć tzw. podstawowych odbywać się będą inne zajęcia - zgodnie z poniższym zestawieniem - w tym czasie wychowawca pomaga prowadzącym lub opiekuje się częścią grupy nieuczestniczącej w tych zajęciach.
Poniedziałek 
15.30  - 16.30 gimnastyka korekcyjna podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda
Wtorek 
15.30 - 16.30 język angielski podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda 
17.00 - 18.00 rytmika 
Środa 
16.30 - 18.30 zajęcia naukowo - techniczne (raz na 2 tygodnie) 
15.30 - 16.30 rytmika 
Czwartek 
17.00 - 18.00 gimnastyka korekcyjna podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda 
15.30 - 17.30 Logopeda 

Piątek 
17.00 - 18.00 język angielski podział na 2 grupy, zajęcia po pół godziny każda 
Zamawiający zastrzega, że harmonogram może ulec nieznacznym modyfikacjom w godzinach funkcjonowania zajęć w ramach projektu - każda modyfikacja musi uzyskać akceptację dyrektora placówki oraz koordynatora projektu. 

Forma zajęć: 
Zajęcia z wykorzystaniem programu edukacyjnego Klucz do uczenia się, z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Lektor języka angielskiego w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie, o łącznej ilości godzin 576..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.7	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 5:
Lektor języka angielskiego w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie.
2.7.1 	Szczegółowy zakres obowiązków: 
-	uczestnictwo w szkoleniu w zakresie wykorzystania tablicy interaktywnej i oprogramowania w zakresie nauki języka angielskiego, 
-	nauka języka angielskiego w grupie 15 dzieci w wieku 3 - 5 lat w zakresie odpowiednim do wieku dzieci, zgodnie z harmonogramem, 
-	prowadzenie zajęć w pomieszczeniach wskazanych przez koordynatora, 
-	bieżący kontakt z koordynatorem projektu,
-	poddanie się okresowym kontrolom przeprowadzanym przez dyrektorów placówek, 
-	poddanie się kontrolom wykonywanym przez koordynatora projektu lub osobę przez niego wskazaną, 
-	bieżące wypełnianie dziennika zajęć, 
-	przedkładanie na koniec każdego miesiąca (do dnia 10 kolejnego miesiąca) harmonogramu przeprowadzonych zajęć z podaniem liczby przepracowanych godzin w miesiącu,
-	przeprowadzanie bieżących wpisów do Karty rozwoju indywidualnego przedszkolaka, 
-	zgłoszenie planowanej nieobecności dyrektorowi placówki na minimum 48 godziny przed planowaną nieobecnością, w przypadku nagłych i niezaplanowanych nieobecności niezwłocznie należy powiadomić dyrektora placówki,
-	ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i wyposażenie sali w której odbywają się zajęcia.

2.7.2 	Założenia organizacyjne: 
Miejsce: 
Świadczenie usług przez lektora odbywać się będzie w:
-	Przedszkolu w Kolbudach ul. Gen. Józefa Wybickiego 29 B, 83-050 Kolbudy, 
-	Przedszkolu w Bielkówku ul. Gregorkiewicza 11a, Bielkówko, 83 - 050 Kolbudy   
-	Przedszkolu w Lublewie ul. Szkolna 5, Lublewo, 83 - 050 Kolbudy 
-	Oddziale Przedszkolnym w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3 Pręgowo, 83 - 050 Kolbudy. 
Uczestnicy: 
15 dzieci w wieku 3 - 5 lat w podziale na dwie grupy (7 i 8 osób) - zajęcia po pół godziny każda z grup 
Ilość zajęć: 
Usługi będą świadczone zgodnie z poniższym harmonogramem 
Poniedziałek 
Kolbudy  13.45 - 14.45 
Lublewo 15.15 - 16.15 
Wtorek 
Pręgowo 15.30 - 16.30
Bielkówko 17.00 - 18.00 
Czwartek 
Kolbudy 14.00 - 15.00
Lublewo 15.30 - 16.30
Piątek 
Bielkówko 15.30 - 16.30 
Pręgowo 17.00 - 18.00
w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012 w dniach nauki szkolnej, o łącznej ilości godzin 576. 
Zamawiający zastrzega, że harmonogram może ulec nieznacznym modyfikacjom w godzinach funkcjonowania zajęć w ramach projektu - każda modyfikacja musi uzyskać akceptację dyrektora placówki oraz koordynatora projektu. 
Przejazd pomiędzy placówkami należy do lektora nie przewiduje się z tego tytułu dodatkowego uposażenia. 
Forma zajęć: 
Zajęcia z wykorzystaniem tablicy interaktywnej, oprogramowania oraz wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu w zakresie nauki języka angielskiego, zajęcia odpowiednie dla grupy wiekowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Logopeda w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i Pręgowie, o łącznej ilości godzin 576..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.8	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 6:
Logopeda w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie
2.8.1 	Szczegółowy zakres obowiązków: 
-	prowadzenie zajęć indywidualnych w pomieszczeniach wskazanych przez koordynatora, 
-	bieżący kontakt z koordynatorem projektu,
-	poddanie się okresowym kontrolom przeprowadzanym przez dyrektorów placówek, 
-	poddanie się kontrolom wykonywanym przez koordynatora projektu lub osobę przez niego wskazaną, 
-	bieżące wypełnianie dziennika zajęć, 
-	przedkładanie na koniec każdego miesiąca (do dnia 10 kolejnego miesiąca) harmonogramu przeprowadzonych zajęć z podaniem liczby przepracowanych godzin w miesiącu,
-	przeprowadzanie bieżących wpisów do Karty rozwoju indywidualnego przedszkolaka, 
-	zgłoszenie planowanej nieobecności dyrektorowi placówki na minimum 48 godziny przed planowaną nieobecnością, w przypadku nagłych i niezaplanowanych nieobecności niezwłocznie należy powiadomić dyrektora placówki,
-	ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i wyposażenie sali w której odbywają się zajęcia,
-	uczestniczy w wyborze pomocy i przyrządów używanych podczas pracy z dziećmi.
2.8 2 	Założenia organizacyjne: 
Miejsce: 
Świadczenie usług przez lektora odbywać się będzie w:
-	Przedszkolu w Kolbudach ul. Gen. Józefa Wybickiego 29 B, 83-050 Kolbudy, 
-	Przedszkolu w Bielkówku ul. Gregorkiewicza 11a, Bielkówko, 83 - 050 Kolbudy   
-	Przedszkolu w Lublewie ul. Szkolna 5, Lublewo, 83 - 050 Kolbudy 
-	Oddziale Przedszkolnym w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3 Pręgowo, 83 - 050 Kolbudy. 
Uczestnicy: 
15 dzieci w wieku 3 - 5 lat 
Ilość zajęć: 
Poniedziałek 
Kolbudy 13.45 - 15.45 
Wtorek 
Lublewo 13.45 - 15.45
Środa 
Bielkówko 15.30 - 17.30 
Czwartek 
Pręgowo 15.30 - 17.30
w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012 w dniach nauki szkolnej, o łącznej ilości godzin 576. 
Zamawiający zastrzega, że harmonogram może ulec nieznacznym modyfikacjom w godzinach funkcjonowania zajęć w ramach projektu - każda modyfikacja musi uzyskać akceptację dyrektora placówki oraz koordynatora projektu. 
Forma zajęć: 
Indywidualna praca z dzieckiem z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Prowadzący zajęcia rytmiki w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie, o łącznej ilości godzin 576..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.9	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 7:
Prowadzący zajęcia rytmiki w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie.
2.9.1 	Szczegółowy zakres obowiązków: 
-	przeprowadzenie zajęć z rytmiki w grupie 15 dzieci w wieku 3 - 5 lat w zakresie odpowiednim do wieku dzieci, zgodnie z harmonogramem, 
-	prowadzenie zajęć w pomieszczeniach wskazanych przez koordynatora, 
-	bieżący kontakt z koordynatorem projektu,
-	poddanie się okresowym kontrolom przeprowadzanym przez dyrektorów placówek, 
-	poddanie się kontrolom wykonywanym przez koordynatora projektu lub osobę przez niego wskazaną, 
-	bieżące wypełnianie dziennika zajęć, 
-	przedkładanie na koniec każdego miesiąca (do dnia 10 kolejnego miesiąca) harmonogramu przeprowadzonych zajęć z podaniem liczby przepracowanych godzin w miesiącu,
-	przeprowadzanie bieżących wpisów do Karty rozwoju indywidualnego przedszkolaka, 
-	zgłoszenie planowanej nieobecności dyrektorowi placówki na minimum 48 godziny przed planowaną nieobecnością, w przypadku nagłych i niezaplanowanych nieobecności niezwłocznie należy powiadomić dyrektora placówki,
-	ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i wyposażenie sali w której odbywają się zajęcia.
2.9.2 	Założenia organizacyjne: 
Miejsce: 
Świadczenie usług przez lektora odbywać się będzie w:
-	Przedszkolu w Kolbudach ul. Gen. Józefa Wybickiego 29 B, 83-050 Kolbudy, 
-	Przedszkolu w Bielkówku ul. Gregorkiewicza 11a, Bielkówko, 83 - 050 Kolbudy   
-	Przedszkolu w Lublewie ul. Szkolna 5, Lublewo, 83 - 050 Kolbudy 
-	Oddziale Przedszkolnym w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3 Pręgowo, 83 - 050 Kolbudy. 
Uczestnicy: 
15 dzieci w wieku 3 - 5 lat 
Ilość zajęć: 
Usługi będą świadczone zgodnie z poniższym harmonogramem 
Poniedziałek 
Lublewo 13.45 - 14. 45 
Kolbudy 15.15 - 16.15 
Wtorek 
Bielkówko 15.30 - 16.30 
Pręgowo 17.00-18.00
Środa
Lublewo 13.45 - 14.45
Kolbudy 15.00 - 16.00
Pręgowo 15.30 - 16.30
Bielkówko 17.00 - 18.00 
w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012 w dniach nauki szkolnej, o łącznej ilości godzin 576. 
Zamawiający zastrzega, że harmonogram może ulec nieznacznym modyfikacjom w godzinach funkcjonowania zajęć w ramach projektu - każda modyfikacja musi uzyskać akceptację dyrektora placówki oraz koordynatora projektu. 
Przejazd pomiędzy placówkami należy do prowadzącego zajęcia - nie przewiduje się z tego tytułu dodatkowego uposażenia. 
Forma zajęć: 
Zajęcia rytmiczne odpowiednie dla grupy wiekowej z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Prowadzący zajęcia gimnastyki korekcyjnej w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie, o łącznej ilości godzin 576..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.10	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 8:
Prowadzący zajęcia gimnastyki korekcyjnej w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie.

2.10.1	Szczegółowy zakres obowiązków: 
-	Przeprowadzenie zajęć z zakresu gimnastyki korekcyjnej w grupie 15 dzieci w wieku 3 - 5 lat w zakresie odpowiednim do wieku dzieci, zgodnie z harmonogramem, 
-	prowadzenie zajęć w pomieszczeniach wskazanych przez koordynatora, 
-	bieżący kontakt z koordynatorem projektu,
-	poddanie się okresowym kontrolom przeprowadzanym przez dyrektorów placówek, 
-	poddanie się kontrolom wykonywanym przez koordynatora projektu lub osobę przez niego wskazaną, 
-	bieżące wypełnianie dziennika zajęć, 
-	przedkładanie na koniec każdego miesiąca (do dnia 10 kolejnego miesiąca) harmonogramu przeprowadzonych zajęć z podaniem liczby przepracowanych godzin w miesiącu,
-	przeprowadzanie bieżących wpisów do Karty rozwoju indywidualnego przedszkolaka, 
-	zgłoszenie planowanej nieobecności dyrektorowi placówki na minimum 48 godziny przed planowaną nieobecnością, w przypadku nagłych i niezaplanowanych nieobecności niezwłocznie należy powiadomić dyrektora placówki,
-	ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i wyposażenie sali w której odbywają się zajęcia.

2.10.2 	Założenia organizacyjne: 
Miejsce: 
Świadczenie usług przez lektora odbywać się będzie w:
-	Przedszkolu w Kolbudach ul. Gen. Józefa Wybickiego 29 B, 83-050 Kolbudy, 
-	Przedszkolu w Bielkówku ul. Gregorkiewicza 11a, Bielkówko, 83 - 050 Kolbudy   
-	Przedszkolu w Lublewie ul. Szkolna 5, Lublewo, 83 - 050 Kolbudy 
-	Oddziale Przedszkolnym w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3 Pręgowo, 83 - 050 Kolbudy. 
Uczestnicy: 
15 dzieci w wieku 3 - 5 lat w podziale na dwie grupy (7 i 8 osób) - zajęcia po pół godziny każda z grup. 
Ilość zajęć: 
Usługi będą świadczone zgodnie z poniższym harmonogramem 
Poniedziałek 
Pręgowo 15.30 - 16.30
Bielkówko 17.00 - 18.00
Wtorek 
Lublewo 13.45 - 14.45
Kolbudy 15.30 - 16.30
Czwartek 
Bielkówko 15.30 - 16.30 
Pręgowo 17.00 - 18.00
Piątek 
Kolbudy 14.00 - 15.00
Lublewo 15.30 - 16.30
w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2012 w dniach nauki szkolnej, o łącznej ilości godzin 576. 
Zamawiający zastrzega, że harmonogram może ulec nieznacznym modyfikacjom w godzinach funkcjonowania zajęć w ramach projektu - każda modyfikacja musi uzyskać akceptację dyrektora placówki oraz koordynatora projektu. 
Przejazd pomiędzy placówkami należy do prowadzącego zajęcia - nie przewiduje się z tego tytułu dodatkowego uposażenia. 
Forma zajęć: 
Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej odpowiednie dla tej grupy wiekowej z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Prowadzący zajęcia naukowo - techniczne w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pęgowie, o łącznej ilości godzin 320..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.11	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 9:
Prowadzący zajęcia naukowo - techniczne w 4 placówkach: Przedszkolach w Bielkówku, Kolbudach, Lublewie i  Pręgowie.
2.11.1 	Szczegółowy zakres obowiązków: 
-	Przedstawienie streszczenia zajęć i po jego zatwierdzeniu przez koordynatora prowadzenie zajęć z zakresu zajęć naukowo - technicznych w grupie 15 dzieci w wieku 3 - 5 lat w zakresie odpowiednim do wieku dzieci, zgodnie z harmonogramem i formą zajęć opisanych niżej  
-	prowadzenie zajęć w pomieszczeniach wskazanych przez koordynatora, 
-	bieżący kontakt z koordynatorem projektu,
-	poddanie się okresowym kontrolom przeprowadzanym przez dyrektorów placówek, 
-	poddanie się kontrolom wykonywanym przez koordynatora projektu lub osobę przez niego wskazaną, 
-	bieżące wypełnianie dziennika zajęć, 
-	przedkładanie na koniec każdego miesiąca (do dnia 10 kolejnego miesiąca) harmonogramu przeprowadzonych zajęć z podaniem liczby przepracowanych godzin w miesiącu,
-	przeprowadzanie bieżących wpisów do Karty rozwoju indywidualnego przedszkolaka, 
-	zgłoszenie planowanej nieobecności dyrektorowi placówki na minimum 48 godziny przed planowaną nieobecnością, w przypadku nagłych i niezaplanowanych nieobecności niezwłocznie należy powiadomić dyrektora placówki,
-	ponoszenie odpowiedzialności za powierzony sprzęt i wyposażenie sali w której odbywają się zajęcia.

2.11.2 	Założenia organizacyjne: 
Miejsce: 
Świadczenie usług przez lektora odbywać się będzie w:
-	Przedszkolu w Kolbudach ul. Gen. Józefa Wybickiego 29 B, 83-050 Kolbudy, 
-	Przedszkolu w Bielkówku ul. Gregorkiewicza 11a, Bielkówko, 83 - 050 Kolbudy   
-	Przedszkolu w Lublewie ul. Szkolna 5, Lublewo, 83 - 050 Kolbudy 
-	Oddziale Przedszkolnym w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3 Pręgowo, 83 - 050 Kolbudy. 
Uczestnicy: 
15 dzieci w wieku 3 - 5 lat w podziale na dwie grupy (7 i 8 osób) - zajęcia po pół godziny każda z grup 
Ilość zajęć: 
Usługi będą świadczone zgodnie z poniższym harmonogramem 
Wtorek 
Lublewo 15.00 - 17.00
Środa 
Pręgowo 16.30 - 18.30
Czwartek 
Bielkówko 16.30 - 18.30 
Piątek 
Kolbudy 15.00 - 17.00
Zajęcia prowadzone będą w postaci pół godzinnego pokazu i 1,5 godziny własnego aktywnego uczestnictwa. 
Zajęcia będą odbywać się przez dwie godziny co dwa tygodnie. Łączna ilości godzin 320. 
Zamawiający zastrzega, że harmonogram może ulec nieznacznym modyfikacjom - każda modyfikacja musi uzyskać akceptację dyrektora placówki oraz koordynatora projektu. 
Forma zajęć: 
Interaktywne zajęcia odbywać się mają zgodnie z zasadą Zobacz i sam doświadcz. 
Zajęcia opierać się mają na idei Interaktywnej Edukacji i mobilnej Sali eksperymentu.  Prowadzone cyklicznie, obejmować maja swoim zakresem podstawy wszystkich nauk przyrodniczych, fizyki, chemii, biologii, geografii, matematyki, a także podstawy fizjologii i budowy człowieka. Zajęcia takie mają pomóc młodemu człowiekowi zapoznać się z podstawowymi prawami przyrody, tworząc solidne podstawy nauki przedmiotów ścisłych w kolejnych latach edukacji. Podstawą zajęć ma być zabawa. 
Zajęcia podzielone są tematycznie na zajęcia związane z fizyką, chemią, biologią, geografią i matematyką.
 1. Fizyka Grawitacja, elektrostatyka, magnetyzm, prąd, światło  i wiele innych praw obowiązujących w przyrodzie.
 1.1. Temperatura.
 1.2. Dźwięk
 1.3. Lepkość i to, z czym co się miesza.
 1.4. Światło.
 1.5. Grawitacja.
 1.6. Prąd.
 1.7. Magnetyzm.
 1.8. Układ Słoneczny.
 1.9. Gwiazdy czym są.
 1.10. Iluzja.
 2. Chemia
Atomy, cząsteczki, związki i wszelakie przejawy świata materii. Jej podstawowe budulce, i reakcje pomiędzy nimi.
 2.1.	Atomy, cząsteczki, związki.
 2.2.	Pokazy reakcji chemicznych.
 2.3.	Budowa cząsteczek.
 3.	Biologia
Nauka dająca nam podstawy zrozumienia czym jest życie. Od jego najprostszych przejawów po najbardziej złożonych. Od podstawowych elementów budulcowych o inteligencję człowieka.
 3.1.	Mikroskopy.
 3.2.	Podstawowe materiały budulcowe: białka, węglowodany, tłuszcze.
 3.3.	Ciało ludzkie.
 3.4.	Bakterie i wirusy.
 3.5.	Fizjologia.
 4.	Geografia
Pozwala wkroczyć  w świat z poza naszych domów, miast i krajów. Pozwala dotknąć nieznanych kontynentów, kultur ludzi, niesamowity miejsc.
 4.1.	Kula ziemska, kontynenty.
 4.2.	Oceany, Morza, Zatoki.
 4.3.	Ludzie i ich kultury.
 4.4.	Najpiękniejsze miejsca świata.
 5.	Matematyka
Królowa nauk, podstawowe narzędzie wszystkich nauk przyrodniczych i całej inżynierii.
 5.1.	 Co to są liczby i cyfry?
 5.2.	 Zajęcia z jabłkami.
 5.3.	 Zabawy manualne, a liczenie.
 5.4.	Worki i piłeczki, czyli co to jest rachunek prawdopodobieństwa.
Do każdych zajęć przygotowane są materiały graficzne w postaci kolorowanek, dzięki którym dzieci utrwalają sobie pokazywany materiał. Dostarczane są potrzebne materiały oraz specjalistyczny sprzęt związany z danym zagadnieniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.11.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com